abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52712014
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 23:25 schreef Baffer het volgende:
Hahaha je zult als leraar maar ruzie hebben met dit monster.

Of het moet zelf de leraar zijn, aangezien hij 2x zo oud uitziet als de rest.

[afbeelding]
Hoe kom je aan mijn klassenfoto?
How you play the cards you are dealt is all that matters.
  maandag 27 augustus 2007 @ 09:24:12 #102
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_52719550
Na een paar weken getraind te hebben merk ik nu wel wat voor mij een zorgkindje zou kunnen worden, en dat zijn mijn schouders vergeleken de andere spiergroepen ontwikkelen die zich het langzaamst.

Opzich zeg dat helemaal niks aangezien ik nog een hele lange weg te gaan heb (jaren). Alleen zou ik toch graag willen weten welke oefeningen jullie vooral doen om de schouders zo breedt mogelijk te krijgen (naast het veel en goed eten).

Ik doe voornamelijk nu:

Arnold Dumbbell Press

Barbell Rear Delt Row

Bent Over Low-Pulley Side Lateral

Dumbbell Lying Rear Lateral Raise

Front raise

Upright rows

(Doe die trouwens met zo'n gekrulde stang)

Will de Military press vandaag eens proberen (nog niet gedaan).
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_52719674
Straks om 10:30u duik ik de gym in om mijn BP record te gaan verbreken, vandaag gaat het 150kg worden (3-4 weken geleden heb ik 145kg relatief makkelijk geduwd)

Nu maar even een uurtje keiharde muziek luisteren voor een mentale boost
  maandag 27 augustus 2007 @ 09:32:37 #104
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_52719721
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 09:30 schreef McGilles het volgende:
Straks om 10:30u duik ik de gym in om mijn BP record te gaan verbreken, vandaag gaat het 150kg worden (3-4 weken geleden heb ik 145kg relatief makkelijk geduwd)

Zo naar school toe rooster ophalen voor nieuwe schooljaar (4e jaars student) en daarna naar de gym..
  maandag 27 augustus 2007 @ 09:34:34 #105
140141 ivosnivo
ada fare stop stalking me
pi_52719761
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 09:30 schreef McGilles het volgende:

Voor tijdens de set kan ik je roots bloody roots aanraden van sepultura
  maandag 27 augustus 2007 @ 09:54:48 #106
153812 Frautie
Frautilicious
pi_52720138
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 18:06 schreef McGilles het volgende:
Ben even een uurtje bezig geweest in excel met allerlei voedingsmiddelen.

Kom nu uit op totaal 2550 kcal, 275gr eiwit, 200gr koolhydraten en 90 gram vetten. Zou dit een beetje goed zijn voor een cutschema?

Als je wilt oordelen kan ik wel even mailen, heb ik alleen even een emailadres nodig
mail maar ff
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 17:15 schreef ivosnivo het volgende:
Ik doe nu 1x per week 2x 30 min baantjes trekken in het zwembad. Tussendoor vet veel pinda's eten Is dat goede manier om conditie op te bouwen? Ik wil geen vet verliezen oid.
Hoe zwem je, dus wat voor zwemslag? Hoelang is het bad en hoeveel baantjes zwem je?

@ Jlo: Je snapt dat je schouder uit 3 gedeeltes bestaat en dat je die alle 3 moet trainen ?

[ Bericht 2% gewijzigd door Frautie op 27-08-2007 16:09:24 ]
Assumption is the mother of all fuck ups
Everything you do, every single decision you make, either takes you a step closer or a step further away from your goal.
You either grow or you regress; nothing stands still.
pi_52720207
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 09:54 schreef Frautie het volgende:

mail maar ff mb_frautie@hotmail.com
Woensdagochtend mail ik hem naar je, ik heb het excel bestandje op werk en ben deze 2 dagen vrij Dank
  maandag 27 augustus 2007 @ 10:34:48 #108
140141 ivosnivo
pi_52720856
quote:

[..]

mail maar ff mb_frautie@hotmail.com
[..]

Hoe zwem je, dus wat voor zwemslag? Hoelang is het bad en hoeveel baantjes zwem je?

@ Jlo: Je snapt dat je schouder uit 3 gedeeltes bestaat en dat je die alle 3 moet trainen ?
Schoolslag, anders red ik dat nooit zo lang. En aantal baantjes heb ik geen idee van, ik rust nooit uit aan de zijkant zet me ook niet van de rand af oid.
pi_52721348
Ik ben vorige keer ook begonnen om 1 keer in de week baantjes te gaan zwemmen. Dan neem ik mn vriendin ook mee... Dus eerst baantjes trekken en daarna even lekker ontspannen in de jacuzi (sp?) .

Vorige keer deed ik 30 baantjes van 25 meter en elke week wil ik er 5 bij gaan doen. M'n vriendin en ik doen even veel, dus we gaan het rustig opbouwen... Morgen 35 baantjes dus
Have fun...
  maandag 27 augustus 2007 @ 11:03:33 #110
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_52721443
quote:

Correct
pi_52721493
Na hoeveel dagen/weken zo je ongeveer aan moeten komen met een goed eetschema? Bijvoorbeeld, ik heb mij gister helemaal volgepropt.. maar vandaasg de dag zie ik er niks van en ben ik weer net zo mager. Nu ga ik straks weer eten.. maar goed, na een nachtje slapen lijkt alles weer weg altijd.
pi_52721664
Zover ik weet gaat je lichaam een beetje wennen aan je eetschema na een week of 4... Het is natuurlijk wel begrijpelijk dat als je één dag veel eet, je er niks van merkt of ziet natuurlijk
Have fun...
  maandag 27 augustus 2007 @ 11:33:25 #113
140141 ivosnivo
pi_52722061
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 11:06 schreef XiChico het volgende:
Na hoeveel dagen/weken zo je ongeveer aan moeten komen met een goed eetschema? Bijvoorbeeld, ik heb mij gister helemaal volgepropt.. maar vandaasg de dag zie ik er niks van en ben ik weer net zo mager. Nu ga ik straks weer eten.. maar goed, na een nachtje slapen lijkt alles weer weg altijd.
Dat zie je zelf zoiezo toch niet, omdat je je lichaam elke dag ziet. Vooruit gang zien alleen anderen

Zo lekker schouders en triceps rammen, vanavond rug en kuiten of buik
  maandag 27 augustus 2007 @ 11:49:00 #114
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_52722459
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 11:33 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

Dat zie je zelf zoiezo toch niet, omdat je je lichaam elke dag ziet. Vooruit gang zien alleen anderen

Zo lekker schouders en triceps rammen, vanavond rug en kuiten of buik
Lees boven aub
  maandag 27 augustus 2007 @ 13:47:12 #115
140141 ivosnivo
pi_52725306
Fijne pr met dumbel drukken voor schouders 45kg 3x6
Daarna fijne pr met ezextensions voor de triceps 60kg 3x5
pi_52726721
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 22:46 schreef Skazminko het volgende:

[..]

Hoe kom je aan mijn klassenfoto?
Ik zie je idd staan, rechtsachterin...

@ivosnivo (en ook Mc Gilles): niet normaal meer wat jullie shoulderpressen...
If any member of the family should die whilst in the shelter from contamination,
put them outside, but remember to tag them first for identification purposes.
pi_52727065
Iemand tips om te gaan liggen voor een dumbbell chestpress zonder als een spastische aap met die gewichten te stuntelen?
pi_52727174
Topic nog nooit gezien, leuk!

Ik heb een maand of 5 geleden foto's gemaakt van mezelf. Ik ben nu zwaar aan het trainen (met een trainmaatje ) en er is al duidelijk verschil.

Mijn lichaam is een wrak, dit vooral door het jarenlang niks aan sport doen en het krom lopen! Maaaaar, daar komt eindelijk verbetering in. Ik heb mezelf aangeleerd met een rechte rug te lopen en te zitten. Borst vooruit en al die shit er ook bij.

Training:
Ik train drie keer per week, verschillende spiergroepen:
- Borst + triceps (+buik)
- Schouders + buik
- Rug + biceps (+buik)

De borst heft bij mij zwaar de prioriteit, omdat deze slecht is ontwikkeld. Ik merk echt al verschil: in de speigel, maar ook op de bankpress. Waar in begon met 40 te drukken, druk ik er nu 80. Ik ben nu pak 'm beet een maand of 4 bezig.

Ik maakt per oefening 3 sets van 8. Pak eerst een gewicht dat ik kan, daarna meer, en tot slot ga ik op de grens zitten. Ik ga net zolang door met oefeningen tot ik merk dat m'n spieren 'op'zijn, en dan sluit ik af met een 'superset', waarin ik er nog eens alles uitpomp.

Door mijn jarenlange verwaarlozing van mn lichaam moet er echt nog veel gebeuren. Zal binnenkort eens wat voor en na foto's plaatsen.

Voeding:
Ik drink veel water. Na het sporten eet ik een banaan en drie eieren. Ik eet veel brinta en bruinbrood.

Ik merk wel dat ik veel vreetbuien heb, vooral als ik na het eten heb gesport, dan kan ik 's avonds zo nog een maaltijd op. Ik ben gestopt met frisdranken, niet met bier.
pi_52727349
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 14:50 schreef Repeat het volgende:
Iemand tips om te gaan liggen voor een dumbbell chestpress zonder als een spastische aap met die gewichten te stuntelen?
Pak eens wat minder en concentreer je op de kwaliteit van de beweging en niet op hoe je zo stuntelig mogelijk je gewichten van de zwaartekracht los zou kunnen krijgen. Pak bijv. een TL balk die boven je hangt als 'houvast'.
pi_52727428
Het is ook een kwestie van trucs om die dingen op de juiste manier in startpositie te krijgen.
Ik heb er lang mee geworsteld.

Probeer je handen dicht bij elkaar te houden, tegen je borst.
Pas bij het plat liggen draai je ze in de startpositie.
Handgemaakt | Doggerlandse klimaatvluchteling
pi_52727506
quote:
Koop van die handige dingen zodat je de dumbbells aan de barbell kan hangen.
Keeping an eye on the world going by my window.
pi_52727540
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 13:47 schreef ivosnivo het volgende:
Fijne pr met dumbel drukken voor schouders 45kg 3x6
Daarna fijne pr met ezextensions voor de triceps 60kg 3x5
Bij "ons" stoppen ze bij 40kg... ik zit nu op 40kg, 3x6 lukt als ik een spotter heb voor de startpositie.
pi_52727650
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 14:59 schreef FlyingFox het volgende:

[..]

Pak eens wat minder en concentreer je op de kwaliteit van de beweging en niet op hoe je zo stuntelig mogelijk je gewichten van de zwaartekracht los zou kunnen krijgen. Pak bijv. een TL balk die boven je hangt als 'houvast'.
Die press lukt wel, maar het gaat om het installeren op het bankje, dat is kut
pi_52729042
Check hier even hoe Coleman dat doet: met z'n bovenbenen drukt ie de dumbbells omhoog...
If any member of the family should die whilst in the shelter from contamination,
pi_52729194
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 14:54 schreef FlyingFox het volgende:
Topic nog nooit gezien, leuk!

Ik heb een maand of 5 geleden foto's gemaakt van mezelf. Ik ben nu zwaar aan het trainen (met een trainmaatje ) en er is al duidelijk verschil.

Mijn lichaam is een wrak, dit vooral door het jarenlang niks aan sport doen en het krom lopen! Maaaaar, daar komt eindelijk verbetering in. Ik heb mezelf aangeleerd met een rechte rug te lopen en te zitten. Borst vooruit en al die shit er ook bij.

Training:
Ik train drie keer per week, verschillende spiergroepen:
- Borst + triceps (+buik)
- Schouders + buik
- Rug + biceps (+buik)
Wanneer doe je je benen
Have fun...
pi_52729213
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 16:01 schreef Handschoen het volgende:

[..]

Wanneer doe je je benen
Ik fiets naar de sportschool.
pi_52729465
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 16:01 schreef FlyingFox het volgende:

[..]

pi_52729533
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 16:01 schreef FlyingFox het volgende:

[..]

Ze leren het ook nooit
Have fun...
pi_52729566
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 16:01 schreef Handschoen het volgende:

[..]

Wanneer doe je je benen
Ik vroeg me al af wie de eerste zou zijn die dat zou zeggen...

Vorige week vrijdag was zo warm in de gym dat ik van narigheid m'n haar maar heb gemillimeterd, scheelt een hoop warmte zo
pi_52729571
Zo traint Coleman zijn benen ook. Toch?
pi_52729653
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 16:14 schreef Skazminko het volgende:
Geen idee, filmpje doet het bij mij niet... Overigens kwam ik laatst wel een filmpje van Ronnie tegen waarin hij wel even een legpress van 1150kg deed
Die kerel is echt extreem hoor...
pi_52729695
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 16:14 schreef Skazminko het volgende:
En in het weekend een uurtje joggen in het park
Have fun...
pi_52729847
Coleman fietst naar zijn gym

Ik ben echt te teringgaar voor woorden en ga voor het eerst in tijden een training overslaan. Morgen dan maar deadliften. Fucking 130 kg baby.
pi_52730063
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 16:25 schreef no-look het volgende:

Ik ben echt te teringgaar voor woorden en ga voor het eerst in tijden een training overslaan. Morgen dan maar deadliften. Fucking 130 kg baby.
Smoesjes. Je mag best met wat minder gewicht en/of reps trainen.
  maandag 27 augustus 2007 @ 16:39:43 #135
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_52730231
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 16:25 schreef no-look het volgende:

ga je mij nadoen

130 is peanuts, ik ga over een maand aan de 150 ofzo klooien ^^
pi_52730307
Ik ben persoonlijk een liefhebber van Bud Jeffries' "Twisted conditioning". Nog meer liefhebbers hiero?
  maandag 27 augustus 2007 @ 16:45:59 #137
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_52730396
conditie heb ik geen tijd voor
pi_52730448
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 16:45 schreef Fugie het volgende:
conditie heb ik geen tijd voor
Mag ik daar uit concluderen dat het jou meer om het uiterlijk gaat dan om praktische kracht, als je begrijpt wat ik bedoel?
'Twisted conditioning' gaat over het combineren van bodyweight, strongman en krachtoefeningen.
pi_52730538
Bud Jeffries is tof. Sterkste squatter atm en monster conditie.
  maandag 27 augustus 2007 @ 16:53:59 #140
140141 ivosnivo
pi_52730606
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 14:37 schreef Videopac het volgende:

[..]

Ik zie je idd staan, rechtsachterin...

@ivosnivo (en ook Mc Gilles): niet normaal meer wat jullie shoulderpressen...
Thanks Doe er normaal altijd military press voor, nu is niet. Ik merk zoiezo dat ik weer veel meer moet varieren met oefeningen. Ik ben weer is vastgerot in een vaste volgorde......
quote:
Op je knieen leggen en omhoog wippen. Ik doe alleen schuin dumbeldrukken, vlak vind ik te kut of ik moet iemand erbij hebben. Slingeren is trouwens heel blesure gevoelig, heb er wel is wat in me schouder mee verneukt.
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 15:07 schreef BertV het volgende:

[..]

Bij "ons" stoppen ze bij 40kg... ik zit nu op 40kg, 3x6 lukt als ik een spotter heb voor de startpositie.
Zeer netjes! Hoeveel mp en bankdruk je?
pi_52731233
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 16:53 schreef ivosnivo het volgende:

Thanks Doe er normaal altijd military press voor, nu is niet. Ik merk zoiezo dat ik weer veel meer moet varieren met oefeningen. Ik ben weer is vastgerot in een vaste volgorde......

Op je knieen leggen en omhoog wippen. Ik doe alleen schuin dumbeldrukken, vlak vind ik te kut of ik moet iemand erbij hebben. Slingeren is trouwens heel blesure gevoelig, heb er wel is wat in me schouder mee verneukt.
[..]
Ik denk ook dat jij Shoulderpress met 2 dumbells ook wel zwaarder kan dan 45 3x6 als je de oefening wat vaker doet. Ik deed laatst 44 4x8 alleen kan ik ivm met knie de dumbell niet meer zelf omhoog krijgen. Ik pak altijd de linkerdumbell curl die tot naar mijn hoofd en dan geeft een spotter dumbell 2 aan op hoofdhoogte zodat ik kan beginnen, heel omslachtig maar anders kan ik het niet, bij 32kg per stuk ga ik al slingeren en dat is inderdaad VEEL te blessuregevoelig.
pi_52731324
En trouwens, de 150kg benchpress is (net) mislukt. Ik ging van 8x60 5x90 4x120 1x150 en alles ging goed behalve de laatste. Het uit het rek tillen ging relatief makkelijk en ik had er een goed gevoel bij. Ik liet hem toen zakken, eigenlijk net iets te snel, tikte m'n borst aan en ging terug omhoog tot ongeveer 30cm en toen bleef ik hangen, mijn armen waren 90graden dus ik dacht dat het wel ging lukken maar na een paar seconden zakte de rechterkant langzaam weg en moest de spotter helpen.

147,5kg had er wel ingezeten maar ik ga nu wel met stappen van 5kg werken anders schiet het niet op. Over een maandje weer proberen want nu heb ik een beetje last van mijn linkerborst.
pi_52731386
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 17:24 schreef McGilles het volgende:
147,5kg had er wel ingezeten maar ik ga nu wel met stappen van 5kg werken anders schiet het niet op. Over een maandje weer proberen want nu heb ik een beetje last van mijn linkerborst.
Met een blessure schiet het wel op wil je zeggen. Ach, als jij haast heb moet je het zelf weten.
  maandag 27 augustus 2007 @ 17:28:26 #144
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_52731410
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 16:48 schreef Thelonious het volgende:

[..]

Mag ik daar uit concluderen dat het jou meer om het uiterlijk gaat dan om praktische kracht, als je begrijpt wat ik bedoel?
'Twisted conditioning' gaat over het combineren van bodyweight, strongman en krachtoefeningen.
ik wil wel conditie doen maar ik heb geen tijd om nog een half uur te gaan rennen op zon band ofzo

werkweek is te lang en ik kan het niet combineren met mijn schema.
pi_52731774
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 17:27 schreef Thelonious het volgende:

[..]

Met een blessure schiet het wel op wil je zeggen. Ach, als jij haast heb moet je het zelf weten.
Waar slaat dit nou weer op? Ik heb momenteel gewoon last van mijn borst en dan kan ik volgens jou niet over een maand weer proberen?
pi_52731848
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 17:27 schreef Thelonious het volgende:

[..]

Translation: ik bench zelf 80 kilo voor 3 crappy reps en ben strontjaloers.
  maandag 27 augustus 2007 @ 17:51:57 #147
140141 ivosnivo
pi_52731961
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 17:20 schreef McGilles het volgende:

[..]

Ik denk ook dat jij Shoulderpress met 2 dumbells ook wel zwaarder kan dan 45 3x6 als je de oefening wat vaker doet. Ik deed laatst 44 4x8 alleen kan ik ivm met knie de dumbell niet meer zelf omhoog krijgen. Ik pak altijd de linkerdumbell curl die tot naar mijn hoofd en dan geeft een spotter dumbell 2 aan op hoofdhoogte zodat ik kan beginnen, heel omslachtig maar anders kan ik het niet, bij 32kg per stuk ga ik al slingeren en dat is inderdaad VEEL te blessuregevoelig.
Ik vind dat ik anders redelijk omhoog ga met gewichten, zat jaar geleden nog met max 32 te kutten volgens mij. Mp ook wel. Bankdrukken bv zit ik al tijdje op dood punt.
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 17:24 schreef McGilles het volgende:
En trouwens, de 150kg benchpress is (net) mislukt. Ik ging van 8x60 5x90 4x120 1x150 en alles ging goed behalve de laatste. Het uit het rek tillen ging relatief makkelijk en ik had er een goed gevoel bij. Ik liet hem toen zakken, eigenlijk net iets te snel, tikte m'n borst aan en ging terug omhoog tot ongeveer 30cm en toen bleef ik hangen, mijn armen waren 90graden dus ik dacht dat het wel ging lukken maar na een paar seconden zakte de rechterkant langzaam weg en moest de spotter helpen.

Minder Ik hou niet meer van toppen met bankdrukken. Ik had begin deze week 138kg 5x en voelde al een enorme druk op me schouders, polsen en ellebogen.
pi_52732074
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 17:46 schreef Baffer het volgende:

[..]

Translation: ik bench zelf 80 kilo voor 3 crappy reps en ben strontjaloers.
Ehhh, ik denk dat ik jou snap.
Translation: Ik ben 34 jaar, en na 10 jaar training weet ik wat haast doet met een lichaam.
Maar hey, ik wist dat mijn ouwelullen advies geen effect zou hebben.
Iedereen moet het blijkbaar zelf ervaren.
pi_52732150
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 17:56 schreef Thelonious het volgende:

[..]

Translation: Ik ben 34 jaar, en na 10 jaar training weet ik wat haast doet met een lichaam.
Wie zegt dat ik haast heb? 1x in de maand toppen is niks speciaals vind ik. En even voor de duidelijkheid, ik train nu onderhand ook al weer een jaartje of 8-9 (wel met stops) dus echte haast is het niet
pi_52732207
Je schrijft zelf dat je met stappen 5 kg gaat werken anders schiet het niet op.
pi_52732296
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 17:56 schreef Thelonious het volgende:

[..]

Iedereen heeft toch wel eens last van een stijve pec of een andere spier die pijnlijk aanvoelt.

Om dan te zeggen dat je te snel gaat als je het over een MAAND nog eens probeert, kom op man.
pi_52732332
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 18:04 schreef Baffer het volgende:

[..]

Iedereen heeft toch wel eens last van een pec of weet ik wat.

Om dan te zeggen dat je te snel gaat als je het over een MAAND nog eens probeert, kom op man.
Door zijn uitspraak "anders schiet het niet op" kreeg ik gewoon het idee dat hij haast had.
Misschien vatte ik dat verkeerd op.
pi_52732422

Fotootje van Poetin op vakantie.
Bush is trouwens ook een krachtsporter.
pi_52732551
hehe zou wel eens een dagje met zo'n machtig persoon mee willen trainen op squatdag. Als ze er doorheen zitten even de goede trainingspartner uithangen en ze keihard in hun gezicht slaan, uitschelden, etc.
pi_52733002
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 16:12 schreef Handschoen het volgende:

[..]

Ze leren het ook nooit
Ik fiets en train mijn benen al jaren, daar is niets mis mee, ze zijn is vorm en blijven in vorm. En voor het argument dat de rest van mijn lichaam niet bij mij benen meer past als ik alleen mn romp train: bullocks. Ik ben niet van plan waar te gaan bodybuilden.
  maandag 27 augustus 2007 @ 19:01:22 #156
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_52733755
net voor de hele week rijst + kip + sausje gemaakt

mijn kookskillz moet ik nog wel aan werken
pi_52736464
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 16:53 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

[..]

[..]

Zeer netjes! Hoeveel mp en bankdruk je?
BP 110, maar laatst ging 100 zo "makkelijk" met vier herhalingen dat er meer in zit.
MP moet ik bekennen dat ik ze niet met losse dumbels doe, met barbell doe ik het met 40kg...
pi_52737001
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 18:09 schreef Thelonious het volgende:
[afbeelding]
Fotootje van Poetin op vakantie.
Bush is trouwens ook een krachtsporter.
Vind je het gek, Poetin is oud-KGB'er.
pi_52737230
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 20:49 schreef LedZep het volgende:

[..]

Ja, Prins Willem Alexander heeft ook bij de Marine gezeten. Denk je dat hij nog blijft drijven.
pi_52737337
Heeft er iemand nog een goed eetschema liggen, rond de 6 tot 8 maaltijden per dag? Zit nu vooral aan de spaghetti, rijst en broodjes ei naast het avondeten. Graag PM of gewoon hier natuurlijk.
pi_52737378
Welk eiwitrijk voedsel vind je allemaal lekker? Laat dat de basis zijn.
Als je lekker vind wat je eet is zo'n schema heel prettig.
pi_52737397
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 20:56 schreef Thelonious het volgende:

[..]

Ja, Prins Willem Alexander heeft ook bij de Marine gezeten. Denk je dat hij nog blijft drijven.
Nee, je bent niet grappig
pi_52737421
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 21:01 schreef LedZep het volgende:

[..]

Nee, je bent niet grappig
Ik vond m wel aardig eigenlijk.
pi_52737543
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 21:02 schreef Thelonious het volgende:

[..]

Ik vond m wel aardig eigenlijk.
Het is voor jou geen zaak om iets te vinden, maar om naar Mr T te luisteren

Pas dan word je een monstrous beast.
pi_52737592
Damn, die heeft wel sterke fronsspieren.
pi_52738082
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 20:49 schreef LedZep het volgende:

[..]

All drugs.
pi_52738216
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 21:21 schreef Baffer het volgende:

[..]

All drugs.
Die abs zijn duidelijk synthol.
pi_52741750
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 21:25 schreef LedZep het volgende:

[..]

Die abs zijn duidelijk synthol.
Die grap had ik ook al op DBB gelezen . Maar ik vond hem wel grappig .
Have fun...
pi_52745048
Wat is het precieze verschil tussen compound & isolate oefeningen?
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 08:41:09 #170
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_52745297
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 08:14 schreef XiChico het volgende:
Wat is het precieze verschil tussen compound & isolate oefeningen?
Compounds belasten meer spieren tegelijk, dus je traint altijd een aantal spieren en de samenwerking van die spieren.
Isolatie belast je 1 spier zonder andere spieren te belasten en put je dus puur alleen die spier uit.

Ik vind compounds wel handig omdat je in het echte leven ook al je spieren samen gebruikt.
pi_52746041
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 20:34 schreef BertV het volgende:

[..]

BP 110, maar laatst ging 100 zo "makkelijk" met vier herhalingen dat er meer in zit.
MP moet ik bekennen dat ik ze niet met losse dumbels doe, met barbell doe ik het met 40kg...
40 kg? You got to be kidding me... Dat is heel erg weinig als je 100 kg voor reps bencht.
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 09:35:59 #172
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_52746058
ik mp al setjes van 32,5kg
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 09:50:43 #173
153812 Frautie
Frautilicious
pi_52746334
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 17:28 schreef Fugie het volgende:
ik wil wel conditie doen maar ik heb geen tijd om nog een half uur te gaan rennen op zon band ofzo
werkweek is te lang en ik kan het niet combineren met mijn schema.
Da's bull, als je wil maak je tijd.
Everything you do, every single decision you make, either takes you a step closer or a step further away from your goal.
pi_52746390
BertV is zó'n grappert, hij bedoelt natuurlijk 80kg MP want hij is een monstrous beast met uitpuilende front delts.
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 09:54:09 #175
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_52746399
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 09:50 schreef Frautie het volgende:

[..]

Da's bull, als je wil maak je tijd.
Ik wil er niet meer tijd aan besteden, dat klopt

Als ik straks weer naar dordrecht moet kan het weer wel, dan reis ik gelijk 2 uur minder per dag
pi_52746445
Wat eten jullie 's ochtends? Ik eet een liter yoghurt en wat boterhammen, zit daarna wel verrot vol. 's Ochtends eten suckt zwaar.
pi_52747060
ik heb net een stuk cake op en ga zometeen voor de appelvlaai + litertje melk
pi_52747108
Ja, ik kan melk niet hebben. Ik vind het wel erg lekker, maar daarna krijg ik gelijk last van acne. Vandaar yoghurt. Nu nog even wat boterhammen, dan school (ontbijtkoekdingen mee).. dan bord spahetti, 2 uurtjes later rijst.. en dan zien we wel weer even verder .
pi_52747552
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 09:53 schreef LedZep het volgende:
BertV is zó'n grappert, hij bedoelt natuurlijk 80kg MP want hij is een monstrous beast met uitpuilende front delts.

hmkee, zo'n grote barbell van 20 kg, en aan beide kanten 10 tot 15kg, dat is toch wel genoeg om setjes van 7 mee te maken.
pi_52748447
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 09:56 schreef XiChico het volgende:
Wat eten jullie 's ochtends? Ik eet een liter yoghurt en wat boterhammen, zit daarna wel verrot vol. 's Ochtends eten suckt zwaar.
Vanochtend had ik niet zo'n trek, dus een keer wat minder: 300 ml melk, 50 gram havermout, schepje whey, halve banaan.

Normaal is het 500 ml melk, 100 gr havermout, 30 gr whey, 1 banaan
Have fun...
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 11:27:35 #181
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_52748502
25gr megagrow + 300ml water en 8 eetlepels brinta met 300ml melk en 25gr whey.
pi_52749252
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 10:49 schreef BertV het volgende:

[..]

hmkee, zo'n grote barbell van 20 kg, en aan beide kanten 10 tot 15kg, dat is toch wel genoeg om setjes van 7 mee te maken.
met 10 kg aan elke kant kan ík zelfs setjes van 6 of 7 maken denk ik en ik bench net 70 kg. Héél vlug 20kg aan elke kant jij. Pussyboy
pi_52750993
Vandaag had ik totaal geen zin om te trainen, heb ook maar een beetje zitten aankloten en 50min later stond ik weer buiten om richting werk te gaan.

Pijn/last van mijn borst voel ik nog wel, maar dat trekt wel weg
pi_52751536
Aangezien de meeste posters hiero ook overdag posten (en vaak ook 's middags/'s ochtends sporten) vraag ik me af wat jullie in het dagelijks leven doen voor werk .

Ikzelf werk gewoon 40 u/wk (als process engineer) en heb dus overdag nooit tijd om te sporten en moet dat dus altijd 's avonds doen...
Have fun...
pi_52752016
De meest chille baan ter wereld:

Student. Kunstmatige Intelligentie om precies te zijn.
pi_52752050
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 13:32 schreef Handschoen het volgende:
Aangezien de meeste posters hiero ook overdag posten (en vaak ook 's middags/'s ochtends sporten) vraag ik me af wat jullie in het dagelijks leven doen voor werk .

Ikzelf werk gewoon 40 u/wk (als process engineer) en heb dus overdag nooit tijd om te sporten en moet dat dus altijd 's avonds doen...
Ik werk parttime bij een GGZ instelling (+/- 18u/w) en volg een voltijdstudie Leraaropleiding Wiskunde. Sporten doe ik altijd sochtends of eind van de middag
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 14:12:11 #187
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_52752136
quote:

Student rechten 4e jaars op dit moment, gisteren mijn schoolrooster gekregen voor een periode van 3 maanden. Ziet er redelijk uit met als hoogtepunt elke donderdag vrij

Ontbeten met 4 broodjes pindakaas en een liter melk naar achteren gewerkt, om 12 uur 2 sneetjes met kipfilet genomen en nu 4 pannekoeken met pindakaas . Over een uur creatine innemen en dan naar de sportschool voor schouders rug biceps.

[ Bericht 8% gewijzigd door MisterJ.Lo op 28-08-2007 14:17:34 ]
pi_52752254
Vanavond weer hardlopen. Gisteren schouders getraind. Ging super. Alle pijn is eigenlijk weg. Neckpress weer 2 setjes van 70kg gedaan. Heerlijk!
pi_52752292
130 kg deadlift, YEAH! Verbetering PR met 6 kg. Vorm zal niet helemaal perfect zijn geweest maar dat heb ik niet gezien/gevoeld/gemerkt aangezien ik me met mijn ogen dicht in hogere PL-sferen bevond. Als ik nu eens niet zo gay weinig zou squaten zou ik me een beetje sterk beginnen te voelen
pi_52752342
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 14:19 schreef no-look het volgende:
130 kg deadlift, YEAH! Verbetering PR met 6 kg. Vorm zal niet helemaal perfect zijn geweest maar dat heb ik niet gezien/gevoeld/gemerkt aangezien ik me met mijn ogen dicht in hogere PL-sferen bevond. Als ik nu eens niet zo gay weinig zou squaten zou ik me een beetje sterk beginnen te voelen
Ken het . Heb nu 3 keer gesquat en zit nu op 65

En ik dacht nog wel dat mijn benen wel aardig waren, maar ja, daarom ben ik ook naar een andere sportschool gegaan: om te kunnen squatten...
Have fun...
pi_52754046
quote:

School, VWO 5, doe dit jaar opnieuw, blijven zitten. Hoop hierna richting wageningen te gaan of groningen te studeren. Ik heb op de woensdag 3 tussen uren achter elkaar, 's ochtends, dus dan ga ik trainen, wel chill.

Wat ik nog wilde weten van iemand, waar zijn rackpulls goed voor? Grip ofzo?
pi_52754238
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 14:22 schreef Handschoen het volgende:

[..]

Ken het . Heb nu 3 keer gesquat en zit nu op 65

En ik dacht nog wel dat mijn benen wel aardig waren, maar ja, daarom ben ik ook naar een andere sportschool gegaan: om te kunnen squatten...
Ik was in april vorig jaar weer begonnen met 40kg, dat ging niet heel soepel. 3 maandjes later zat ik op 100kg ongeveer en daarna hield ik de stijgende lijn aan.
pi_52754375
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 15:29 schreef Skazminko het volgende:

[..]

School, VWO 5, doe dit jaar opnieuw, blijven zitten. Hoop hierna richting wageningen te gaan of groningen te studeren. Ik heb op de woensdag 3 tussen uren achter elkaar, 's ochtends, dus dan ga ik trainen, wel chill.

Wat ik nog wilde weten van iemand, waar zijn rackpulls goed voor? Grip ofzo?
Lock out, traps, grip
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 15:54:49 #194
153812 Frautie
Frautilicious
pi_52754843
Ik verkoop software en trainingen voor de procesindustrie en dat doe ik voor heel Europa

'S ochtends loop ik hard, duurlopen doe ik in het weekend en 's avonds is het krachttraining, klimmen en de rest.

Sta om 0615 naast mijn bedje doordeweeks......en ik ben een nachtmens
pi_52754890
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 15:35 schreef McGilles het volgende:

[..]

Ik was in april vorig jaar weer begonnen met 40kg, dat ging niet heel soepel. 3 maandjes later zat ik op 100kg ongeveer en daarna hield ik de stijgende lijn aan.
Eerste keer was 50, toen 60 en 65. Volgende keer ga ik voor de 70... 100 vind ik een mooi eerste streven
Have fun...
pi_52755697
quote:

Student, bezig met MSC financial management. Bijbaan op een financiele administratie van ong. 10 uur p/w. Mijn rooster is ma di en wo wel mooi, donderdag en vrijdag 2 x hele dagen maken. Ik zie het allemaal wel qua trainen, nog half jaartje colleges en dan klaar

No-Look, gefeliciteerd
130 begint zeker ergens op te lijken. Laat je sowieso al 90% van de gym bezoekers achter je
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_52757014
Godsamme, gisteren heb ik m'n kuiten behoorlijk intensief getrained. Wordt ik vanmorgen vroeg wakker met dikke kramp in m'n linkerkuit.. Die voelde aan alsof er een enorm blok beton aan m'n onderbeen vastzat... Volgens mij heb ik de buren bijna wakkergeschreeuwd
pi_52759330
Gister brutal rehab training, squats gingen met lightning speed maar toch had ik nog een beetje last van mijn linkerknie.

Lunges heb ik er geen last van.

Zometeen eens wat brutal benchen en rowen.
pi_52759380
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 15:54 schreef Frautie het volgende:
Ik verkoop software en trainingen voor de procesindustrie en dat doe ik voor heel Europa

'S ochtends loop ik hard, duurlopen doe ik in het weekend en 's avonds is het krachttraining, klimmen en de rest.

Sta om 0615 naast mijn bedje doordeweeks......en ik ben een nachtmens
Klasse!
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 18:54:57 #200
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_52759738
Vandaag proberen te trainen maar het leek nergens naar, was telkens zo snel uit mijn concentratie Liep gewoon niet lekker verdomme
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')