Iedereen heeft toch wel eens last van een stijve pec of een andere spier die pijnlijk aanvoelt.quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:56 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Ehhh, ik denk dat ik jou snap.
Translation: Ik ben 34 jaar, en na 10 jaar training weet ik wat haast doet met een lichaam.
Maar hey, ik wist dat mijn ouwelullen advies geen effect zou hebben.
Iedereen moet het blijkbaar zelf ervaren.
Door zijn uitspraak "anders schiet het niet op" kreeg ik gewoon het idee dat hij haast had.quote:Op maandag 27 augustus 2007 18:04 schreef Baffer het volgende:
[..]
Iedereen heeft toch wel eens last van een pec of weet ik wat.
Om dan te zeggen dat je te snel gaat als je het over een MAAND nog eens probeert, kom op man.![]()
Ik fiets en train mijn benen al jaren, daar is niets mis mee, ze zijn is vorm en blijven in vorm. En voor het argument dat de rest van mijn lichaam niet bij mij benen meer past als ik alleen mn romp train: bullocks. Ik ben niet van plan waar te gaan bodybuilden.quote:
BP 110, maar laatst ging 100 zo "makkelijk" met vier herhalingen dat er meer in zit.quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:53 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
ThanksDoe er normaal altijd military press voor, nu is niet. Ik merk zoiezo dat ik weer veel meer moet varieren met oefeningen. Ik ben weer is vastgerot in een vaste volgorde......
[..]
Op je knieen leggen en omhoog wippen. Ik doe alleen schuin dumbeldrukken, vlak vind ik te kut of ik moet iemand erbij hebben. Slingeren is trouwens heel blesure gevoelig, heb er wel is wat in me schouder mee verneukt.
[..]
Zeer netjes! Hoeveel mp en bankdruk je?
Vind je het gek, Poetin is oud-KGB'er.quote:Op maandag 27 augustus 2007 18:09 schreef Thelonious het volgende:
[afbeelding]
Fotootje van Poetin op vakantie.
Bush is trouwens ook een krachtsporter.
Ja, Prins Willem Alexander heeft ook bij de Marine gezeten. Denk je dat hij nog blijft drijven.quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:49 schreef LedZep het volgende:
[..]
Vind je het gek, Poetin is oud-KGB'er.
Nee, je bent niet grappigquote:Op maandag 27 augustus 2007 20:56 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Ja, Prins Willem Alexander heeft ook bij de Marine gezeten. Denk je dat hij nog blijft drijven.
![]()
Het is voor jou geen zaak om iets te vinden, maar om naar Mr T te luisterenquote:Op maandag 27 augustus 2007 21:02 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Ik vond m wel aardig eigenlijk.
![]()
All drugs.quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:49 schreef LedZep het volgende:
[..]
Vind je het gek, Poetin is oud-KGB'er.
Compounds belasten meer spieren tegelijk, dus je traint altijd een aantal spieren en de samenwerking van die spieren.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 08:14 schreef XiChico het volgende:
Wat is het precieze verschil tussen compound & isolate oefeningen?
40 kg? You got to be kidding me... Dat is heel erg weinig als je 100 kg voor reps bencht.quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:34 schreef BertV het volgende:
[..]
BP 110, maar laatst ging 100 zo "makkelijk" met vier herhalingen dat er meer in zit.
MP moet ik bekennen dat ik ze niet met losse dumbels doe, met barbell doe ik het met 40kg...
Da's bull, als je wil maak je tijd.quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:28 schreef Fugie het volgende:
ik wil wel conditie doen maar ik heb geen tijd om nog een half uur te gaan rennen op zon band ofzo
werkweek is te lang en ik kan het niet combineren met mijn schema.
Ik wil er niet meer tijd aan besteden, dat kloptquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:50 schreef Frautie het volgende:
[..]
Da's bull, als je wil maak je tijd.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:53 schreef LedZep het volgende:
BertV is zó'n grappert, hij bedoelt natuurlijk 80kg MP want hij is een monstrous beast met uitpuilende front delts.
Vanochtend had ik niet zo'n trek, dus een keer wat minder: 300 ml melk, 50 gram havermout, schepje whey, halve banaan.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:56 schreef XiChico het volgende:
Wat eten jullie 's ochtends? Ik eet een liter yoghurt en wat boterhammen, zit daarna wel verrot vol. 's Ochtends eten suckt zwaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |