quote:
Ik vroeg me al af wie de eerste zou zijn die dat zou zeggen...quote:
Geen idee, filmpje doet het bij mij niet... Overigens kwam ik laatst wel een filmpje van Ronnie tegen waarin hij wel even een legpress van 1150kg deedquote:Op maandag 27 augustus 2007 16:14 schreef Skazminko het volgende:
Zo traint Coleman zijn benen ook. Toch?
En in het weekend een uurtje joggen in het parkquote:Op maandag 27 augustus 2007 16:14 schreef Skazminko het volgende:
Zo traint Coleman zijn benen ook. Toch?
Smoesjes. Je mag best met wat minder gewicht en/of reps trainen.quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:25 schreef no-look het volgende:
Coleman fietst naar zijn gym
Ik ben echt te teringgaar voor woorden en ga voor het eerst in tijden een training overslaan. Morgen dan maar deadliften. Fucking 130 kg baby.
ga je mij nadoenquote:Op maandag 27 augustus 2007 16:25 schreef no-look het volgende:
Coleman fietst naar zijn gym
Ik ben echt te teringgaar voor woorden en ga voor het eerst in tijden een training overslaan. Morgen dan maar deadliften. Fucking 130 kg baby.
Mag ik daar uit concluderen dat het jou meer om het uiterlijk gaat dan om praktische kracht, als je begrijpt wat ik bedoel?quote:
Thanksquote:Op maandag 27 augustus 2007 14:37 schreef Videopac het volgende:
[..]
Ik zie je idd staan, rechtsachterin...
@ivosnivo (en ook Mc Gilles): niet normaal meer wat jullie shoulderpressen...
Op je knieen leggen en omhoog wippen. Ik doe alleen schuin dumbeldrukken, vlak vind ik te kut of ik moet iemand erbij hebben. Slingeren is trouwens heel blesure gevoelig, heb er wel is wat in me schouder mee verneukt.quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:50 schreef Repeat het volgende:
Iemand tips om te gaan liggen voor een dumbbell chestpress zonder als een spastische aap met die gewichten te stuntelen?
Zeer netjes! Hoeveel mp en bankdruk je?quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:07 schreef BertV het volgende:
[..]
Bij "ons" stoppen ze bij 40kg... ik zit nu op 40kg, 3x6 lukt als ik een spotter heb voor de startpositie.
Ik denk ook dat jij Shoulderpress met 2 dumbells ook wel zwaarder kan dan 45 3x6 als je de oefening wat vaker doet. Ik deed laatst 44 4x8 alleen kan ik ivm met knie de dumbell niet meer zelf omhoog krijgen. Ik pak altijd de linkerdumbell curl die tot naar mijn hoofd en dan geeft een spotter dumbell 2 aan op hoofdhoogte zodat ik kan beginnen, heel omslachtig maar anders kan ik het niet, bij 32kg per stuk ga ik al slingeren en dat is inderdaad VEEL te blessuregevoelig.quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:53 schreef ivosnivo het volgende:
ThanksDoe er normaal altijd military press voor, nu is niet. Ik merk zoiezo dat ik weer veel meer moet varieren met oefeningen. Ik ben weer is vastgerot in een vaste volgorde......
Op je knieen leggen en omhoog wippen. Ik doe alleen schuin dumbeldrukken, vlak vind ik te kut of ik moet iemand erbij hebben. Slingeren is trouwens heel blesure gevoelig, heb er wel is wat in me schouder mee verneukt.
[..]
Met een blessure schiet het wel op wil je zeggen. Ach, als jij haast heb moet je het zelf weten.quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:24 schreef McGilles het volgende:
147,5kg had er wel ingezeten maar ik ga nu wel met stappen van 5kg werken anders schiet het niet op. Over een maandje weer proberen want nu heb ik een beetje last van mijn linkerborst.
ik wil wel conditie doen maar ik heb geen tijd om nog een half uur te gaan rennen op zon band ofzoquote:Op maandag 27 augustus 2007 16:48 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Mag ik daar uit concluderen dat het jou meer om het uiterlijk gaat dan om praktische kracht, als je begrijpt wat ik bedoel?
'Twisted conditioning' gaat over het combineren van bodyweight, strongman en krachtoefeningen.
Waar slaat dit nou weer op? Ik heb momenteel gewoon last van mijn borst en dan kan ik volgens jou niet over een maand weer proberen?quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:27 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Met een blessure schiet het wel op wil je zeggen. Ach, als jij haast heb moet je het zelf weten.
Translation: ik bench zelf 80 kilo voor 3 crappy reps en ben strontjaloers.quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:27 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Met een blessure schiet het wel op wil je zeggen. Ach, als jij haast heb moet je het zelf weten.
Ik vind dat ik anders redelijk omhoog ga met gewichten, zat jaar geleden nog met max 32 te kutten volgens mij. Mp ook wel. Bankdrukken bv zit ik al tijdje op dood punt.quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:20 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik denk ook dat jij Shoulderpress met 2 dumbells ook wel zwaarder kan dan 45 3x6 als je de oefening wat vaker doet. Ik deed laatst 44 4x8 alleen kan ik ivm met knie de dumbell niet meer zelf omhoog krijgen. Ik pak altijd de linkerdumbell curl die tot naar mijn hoofd en dan geeft een spotter dumbell 2 aan op hoofdhoogte zodat ik kan beginnen, heel omslachtig maar anders kan ik het niet, bij 32kg per stuk ga ik al slingeren en dat is inderdaad VEEL te blessuregevoelig.
Minderquote:Op maandag 27 augustus 2007 17:24 schreef McGilles het volgende:
En trouwens, de 150kg benchpress is (net) mislukt. Ik ging van 8x60 5x90 4x120 1x150 en alles ging goed behalve de laatste. Het uit het rek tillen ging relatief makkelijk en ik had er een goed gevoel bij. Ik liet hem toen zakken, eigenlijk net iets te snel, tikte m'n borst aan en ging terug omhoog tot ongeveer 30cm en toen bleef ik hangen, mijn armen waren 90graden dus ik dacht dat het wel ging lukken maar na een paar seconden zakte de rechterkant langzaam weg en moest de spotter helpen.
147,5kg had er wel ingezeten maar ik ga nu wel met stappen van 5kg werken anders schiet het niet op. Over een maandje weer proberen want nu heb ik een beetje last van mijn linkerborst.
Ehhh, ik denk dat ik jou snap.quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:46 schreef Baffer het volgende:
[..]
Translation: ik bench zelf 80 kilo voor 3 crappy reps en ben strontjaloers.
Wie zegt dat ik haast heb? 1x in de maand toppen is niks speciaals vind ik. En even voor de duidelijkheid, ik train nu onderhand ook al weer een jaartje of 8-9 (wel met stops) dus echte haast is het nietquote:Op maandag 27 augustus 2007 17:56 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Ehhh, ik denk dat ik jou snap.
Translation: Ik ben 34 jaar, en na 10 jaar training weet ik wat haast doet met een lichaam.
Maar hey, ik wist dat mijn ouwelullen advies geen effect zou hebben.
Iedereen moet het blijkbaar zelf ervaren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |