Bij Thijs begonnen de weeen wel op zondagquote:
Tegenwoordig zelfs 3 weken, als het kindje en de placenta het goed doen...quote:Op maandag 3 september 2007 09:46 schreef senesta het volgende:
IK was bij joey 11 dagen over tijd en bij samara 10, bij samara zijn ze gaan inleiden omdat het vruchtwater minder werd en het ze het gewoon niet zo goed meer deed.
Je mag maximaal 2 weken over tijd lopen, toch?
quote:Op maandag 3 september 2007 09:47 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Tegenwoordig zelfs 3 weken, als het kindje en de placenta het goed doen...
Aan de andere kant, als je uit gaat van minimaal een week over tijd lopen dan is vier weken te vroeg ook heftigquote:Op maandag 3 september 2007 09:50 schreef senesta het volgende:
[..]
Jemig, en ik vond het al zo lang duren, ik zat met 37 weken helemaal klaar en had zoiets van "Ja, het mag! Kom maar " dan is 10 of 11 dagen over tijd al best lang.
Zoals ik het begrepen heb doen ze het ook sowieso alleen maar als het al kan. Als er van binnen nog niks verweekt is doen ze sowieso niets.quote:Op maandag 3 september 2007 09:57 schreef Bass-Miss het volgende:
Anderzijds is inleiden ook niet zonder risico hoor, dus zomaar inleiden....
Spannend zeg!quote:Op maandag 3 september 2007 10:07 schreef Razor21 het volgende:
Nou we zijn net terug uit het ziekenhuis.
Waren meteen om 8.50 uur al aan de beurt.
Eerst moest mijn vriendin aan de CTG voor een half uurtje, de baby sliep dus moest ze daarna op haar zij liggen. Toen werd hij wakker en konden ze een goede meting doen.
Het hartfilmpje was perfect.
Daarna naar de gynacoloog moest mijn vriendin in een stoel liggen, eerst een echo gedaan.
De baby lag prima daarna ging ze het placenta op meten er zat nog wel genoeg in, maar ze zei je moet ook geen week meer wachten. Ze heeft ook nog gevoeld, de baarmoedermond was week volgens haar.
Nu moeten we morgen om 8.30 uur weer terugkomen, dan gaan ze de baarmoedermond primen (gel insmeren) om zo de weeen op te wekken.
Als het niet aanslaat dan gaan ze elke 3 uur opnieuw de gel aanbrengen. Mochten de weeen morgen niet komen, dan gaan ze woensdag via een infuus de bevalling inleiden.
Dus morgen wordt een lange dag, mijn vriendin moest voor de zekerheid ook nachtkleding meenemen, mocht het laat worden.
Harstikke spannend dus allemaal , dus grote kans dat ik misschien morgenavond al vader ben![]()
![]()
We houden jullie op de hoogte al zal dat morgen overdag moelijk worden.
zou wel weer in de lijn van zijn postgeschiedenis passenquote:Op maandag 3 september 2007 09:26 schreef lcicle het volgende:Stel jullie zijn de eerste waarbij hij blijft zitten!
Liefst incl. foto's van MiniRazor.quote:Op dinsdag 4 september 2007 07:49 schreef chacama het volgende:
Succes en we verwachten uiteraard een snelle update.
Tenzij het doorzet natuurlijk!quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:55 schreef Razor21 het volgende:
Ik ga met een uurtje weer terug en dan ben ik vanavond rond 2200 uiterlijk weer thuis.
Dat is ook echt iets waar alleen een verse vader blij mee kan zijn...quote:Op vrijdag 7 september 2007 22:32 schreef Razor21 het volgende:
Het gaat erg goed met ons kindje.
Net zijn luier verschoond en terwijl ik de luier afdoe komt er toch een pisstraal uit zeg.....echt met z'n boog en nog ver ook alles zat onder![]()
![]()
![]()
Die onstoken oog, haf mijn zoontje Eden ook na zn geboorte.. komt idd vaak voorquote:Op vrijdag 7 september 2007 22:50 schreef Razor21 het volgende:
Jordy heeft af en toe alleen nog wel moeite om zijn oogjes open te doen.
Soms doet hij ze allebei open en dan zie je hem echt zoeken zeg maar met zijn oogjes![]()
Volgens de kraamhulp zijn z'n oogjes een beetje ontstoken, dit schijnt vaker voor te komen bij baby's die in het ziekenhuis bevallen zei ze. Dit schijnt te komen omdat er allemaal bacterien zijn en dat die oogjes daar dus extra gevoelig voor zijn.
Het advies gekregen om een watje in 6 stukjes te scheuren en dan per oogje 3 watjes gebruiken van buiten naar binnen om het schoon te maken. (met afgekoeld gekookt water). Soms zit er nog wat vuil aan de binnenkant.
Maar hij doet nu wel steeds vaker zijn oogjes open....![]()
Net nog in de luier gekeken mooi schoon nog.quote:Op zondag 9 september 2007 01:11 schreef petitlapin2 het volgende:
welkom tot het prille ouderschap![]()
tips geven is moeilijk, maar ik leef met je mee, kheb ook twee bleiters gehad, gelukkig zijn ze die fase ontgroeid, maar de eerste drie maanden waren heavy![]()
Geen uitzondering voor Razor, juist netjes de 'regels' volgen.quote:deze verhalen kunnen toch ook makkelijk in het kleine babietjes topic?
de meeste topics worden 24 uur na de geboorte gesloten, waarom een uitzondering voor Razor?
Sorry ik wist niet precies dat er regels hiervoor waren.quote:Op zondag 9 september 2007 09:25 schreef Brighteyes het volgende:
Ik weet niet wie hem geplaatst heeft, maar ik beantwoord het topicreport even in het openbaar aangezien er ook al een andere vraag over geweest is:
[..]
Geen uitzondering voor Razor, juist netjes de 'regels' volgen.
Op veler verzoek is de regeling een tijd terug uitgebreid naar 7 dagen en dus blijft dit topic open tot as. woensdag.
Overigens Razor, je kan idd dit soort vragen ook (beter?) stellen in Het grote kleine babietjestopic deel 121 , daar lezen nog veel meer ervaringsdeskundigen mee dan in dit topic.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |