quote:
Op zondag 9 september 2007 09:25 schreef Brighteyes het volgende:Ik weet niet wie hem geplaatst heeft, maar ik beantwoord het topicreport even in het openbaar aangezien er ook al een andere vraag over geweest is:
[..]
Geen uitzondering voor Razor, juist netjes de 'regels' volgen.
Op veler verzoek is de regeling een tijd terug uitgebreid naar 7 dagen en dus blijft dit topic open tot as. woensdag.
![]()
Overigens Razor, je kan idd dit soort vragen ook (beter?) stellen in
Het grote kleine babietjestopic deel 121 , daar lezen nog veel meer ervaringsdeskundigen mee dan in dit topic.
![]()
Sorry ik wist niet precies dat er regels hiervoor waren.
Omdat ik vaak in Klaagbaak enz zit.
Is goed dat hij woensdag natuurlijk dicht gaat, dan zal ik mij even in wat andere topics mengen.
Nou de baby sliep om 2 uur en werd 5 uur weer wakker voor eten, daarna doorgeslapen.
De kraamhulp is er net, ze zegt dat hij waarschijnlijk geborgenheid zoekt naar warmte.
We kregen als tip om een shirt van mijn vriendin bij hem in het bedje te leggen, zodat hij haar geur kan ruiken. Of anders de baby op onze kamer laten slapen.
Dus we gaan vanavond nog even het e.e.a. testen.
Ik ben echt gesloopt
In elk geval bedankt voor al jullie aandacht en medeleven.
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..