abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 september 2007 @ 09:19:26 #251
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52975278
Fijn dat hij thuis is!

Tante Wendy ook nog gefeliciteerd!
  donderdag 6 september 2007 @ 10:45:43 #252
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_52977118
Nou ben er net uit zeg mijn vriendin al om 8 uur.
Dit is even wennen zeg neem al mijn woorden terug

Hij heeft een paar keer gehuild vannacht en steeds als je denkt nou hij slaapt weer begon het weer.

Hier moet ik dus nog even aan wennen, ben doodop zeg
Nu slaap hij lekker zo even aangifte doen.

Bedankt namens mij en vriendin voor al jullie reacties
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_52977235
Hate to say I told you so... maar: TOLD YOU SO! .
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  donderdag 6 september 2007 @ 10:55:59 #254
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_52977359
quote:
Op woensdag 5 september 2007 19:12 schreef Razor21 het volgende:

Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_52977894
Niet voor niks gewacht dus. Gefeliciteerd.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_52977914

Lijkt er wel wat op....
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
  vrijdag 7 september 2007 @ 22:32:21 #257
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_53017800
Het gaat erg goed met ons kindje.
Net zijn luier verschoond en terwijl ik de luier afdoe komt er toch een pisstraal uit zeg.....echt met z'n boog en nog ver ook alles zat onder

Hier even wat foto's nog :

Onderstaande foto was nog van woensdag de dag dat hij lekker mee mocht naar huis.

Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
  vrijdag 7 september 2007 @ 22:42:34 #258
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_53018109
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 22:32 schreef Razor21 het volgende:
Het gaat erg goed met ons kindje.
Net zijn luier verschoond en terwijl ik de luier afdoe komt er toch een pisstraal uit zeg.....echt met z'n boog en nog ver ook alles zat onder
Dat is ook echt iets waar alleen een verse vader blij mee kan zijn...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  vrijdag 7 september 2007 @ 22:47:55 #259
103793 kozakken
Living the life
pi_53018270
Wat een heerlijk mannetje Razor. Zo schattig, dat stoer t-shirt met dat kleine koppie erboven
Fijn dat de niertjes het zo goed lijken te doen
  vrijdag 7 september 2007 @ 22:50:15 #260
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_53018312
Jordy heeft af en toe alleen nog wel moeite om zijn oogjes open te doen.
Soms doet hij ze allebei open en dan zie je hem echt zoeken zeg maar met zijn oogjes

Volgens de kraamhulp zijn z'n oogjes een beetje ontstoken, dit schijnt vaker voor te komen bij baby's die in het ziekenhuis bevallen zei ze. Dit schijnt te komen omdat er allemaal bacterien zijn en dat die oogjes daar dus extra gevoelig voor zijn.

Het advies gekregen om een watje in 6 stukjes te scheuren en dan per oogje 3 watjes gebruiken van buiten naar binnen om het schoon te maken. (met afgekoeld gekookt water). Soms zit er nog wat vuil aan de binnenkant.

Maar hij doet nu wel steeds vaker zijn oogjes open....
  zaterdag 8 september 2007 @ 00:56:19 #261
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_53021539
Gefeliciteerd ^O

en die foto is
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  zaterdag 8 september 2007 @ 09:32:24 #262
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_53024159
Als Jordy borstvoeding krijgt kun je ook een druppeltje borstvoeding in z'n oogjes druppelen. Gaat het heel snel mee over
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zaterdag 8 september 2007 @ 10:21:43 #263
111909 B4CO
PanneNkoek
pi_53024595
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 22:50 schreef Razor21 het volgende:
Jordy heeft af en toe alleen nog wel moeite om zijn oogjes open te doen.
Soms doet hij ze allebei open en dan zie je hem echt zoeken zeg maar met zijn oogjes

Volgens de kraamhulp zijn z'n oogjes een beetje ontstoken, dit schijnt vaker voor te komen bij baby's die in het ziekenhuis bevallen zei ze. Dit schijnt te komen omdat er allemaal bacterien zijn en dat die oogjes daar dus extra gevoelig voor zijn.

Het advies gekregen om een watje in 6 stukjes te scheuren en dan per oogje 3 watjes gebruiken van buiten naar binnen om het schoon te maken. (met afgekoeld gekookt water). Soms zit er nog wat vuil aan de binnenkant.

Maar hij doet nu wel steeds vaker zijn oogjes open....
Die onstoken oog, haf mijn zoontje Eden ook na zn geboorte.. komt idd vaak voor
Trotse papa van Eden
pi_53042123
van harte met jullie mooie zoon Jordy, leuke naam, lekker van genieten saampjes
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  zondag 9 september 2007 @ 01:03:30 #265
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_53042552
Nou hij gaat lekker hoor...
Meneer is al vanaf 8 uur aan het huilen zodra we hem oppakken is hij rustig.

Maar zodra hij in bed gelegd wordt begint het gehuil.
Het volgende al gedaan :

8 uur voeding.
22 uur in badje gedaan misschien wordt hij wat loom...niet dus.
23.00 uur zijn volgende voeding.
00.00 uur een klein beetje Venkel thee (voor krampjes)
ook nog een warm washandje op z'n buikje gelegd.
00.30 uur bij mijn vriendin op de buik gelegd valt meneer bijna in slaap.

Maar zodra we hem optillen om hem in zijn bedje te leggen dan begint hij weer te huilen.
Op z'n buik in bed gelegd helpt ook niet.

Weet echt niet meer wat we moeten doen, kan hem moelijk de hele nacht in mijn armen houden.

Dit zijn toch geen voortekenen van een huilbaby? De eerste 2 nachten waren echt perfect.
Dit is sinds gisteravond dat hij vanaf 8 uur zeer moelijk in slaap komt. Gisteren sliep hij pas rond 2 uur en was om hij om 5.30 uur weer wakker.

De kraamverzorgster zei dat het waarschijnlijk de krampjes zijn.
Iemand nog een tip?

Dit gaat feest worden maandag weer werken na 3 weken 5.45 uur gaat de wekker dan weer elke dag.

Luiers uiteraard nagekken / verschoond.

[ Bericht 3% gewijzigd door Razor21 op 09-09-2007 01:06:19 (Aanvulling.) ]
pi_53042670
welkom tot het prille ouderschap

tips geven is moeilijk, maar ik leef met je mee, kheb ook twee bleiters gehad, gelukkig zijn ze die fase ontgroeid, maar de eerste drie maanden waren heavy
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
  zondag 9 september 2007 @ 01:29:21 #267
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_53042891
quote:
Op zondag 9 september 2007 01:11 schreef petitlapin2 het volgende:
welkom tot het prille ouderschap

tips geven is moeilijk, maar ik leef met je mee, kheb ook twee bleiters gehad, gelukkig zijn ze die fase ontgroeid, maar de eerste drie maanden waren heavy
Net nog in de luier gekeken mooi schoon nog.
Vriendin geeft hem nu weer een klein beetje eten met de fles.

Ik snap het niet echt waar tm donderdag alles perfect het ideale kindje...maar sinds gisteravond.
Hij is echt al bezig vanaf 8 uur met huilen en stopt alleen als je hem oppakt of op je buik legt.

Op een gegeven moment is hij toch zo moe dat hij wel in slaap moet vallen? Of kan dit nog wel een paar uur duren?

Mijn tante had een huilbaby die huilde echt 20 uur per dag (weet niet of ik dat helemaal zo moet geloven) die bleek een alergie voor koeienmelk te hebben.

Nou ik ga weer naar boven het is nu even stil krijgt de fles namelijk.....
Wordt een zware dag morgen
pi_53043125
allemaal zeer typisch ja, de eerste dagen denk je dat je een engeltje hebt, maar dan opeens WHEEEEEEEEEEEEEHEEEEHEEEE, en ja,zo'n kleine kan UREN doorgaan , en dat wekenlang. Ze worden niet snel moe, meestal gaat het not in crescendo,vond ik, het werd alleen maar luider.
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
  zondag 9 september 2007 @ 09:06:31 #269
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_53044698
Zo'n klein babyt'je.. heeft 9 maanden in mama's buik gezeten en moet het dan ineens maar in de koude, boze buitenwereld redden.. moet slapen in een koud bed, stil..
Hij heeft gewoon mama-honger. Lekker warm bij mama, vertrouwde geluiden (hartslag).. Lekker aan toegeven de eerste tijd
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 9 september 2007 @ 09:09:03 #270
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_53044705
staat zijn bedje naast die van jullie? zodat hij in ieder geval jullie ademhaling hoort?
Zo nee, bedje bij jullie in de slaakamer, lekkere warme kruik erbij.
  zondag 9 september 2007 @ 09:15:47 #271
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_53044737
Razor, wat E.T. zegt. Zo staat het misschien niet in de boekjes, maar het werkt vaak wel. Hij is nog zo klein en het is voor (moeder, vader en) gewoon heel fijn om 'm bij je te hebben. De slaapjes in bed komen overdag wel, en misschien de komende nacht.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  zondag 9 september 2007 @ 09:25:56 #272
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53044765
Ik weet niet wie hem geplaatst heeft, maar ik beantwoord het topicreport even in het openbaar aangezien er ook al een andere vraag over geweest is:
quote:
deze verhalen kunnen toch ook makkelijk in het kleine babietjes topic?
de meeste topics worden 24 uur na de geboorte gesloten, waarom een uitzondering voor Razor?
Geen uitzondering voor Razor, juist netjes de 'regels' volgen.
Op veler verzoek is de regeling een tijd terug uitgebreid naar 7 dagen en dus blijft dit topic open tot as. woensdag.

Overigens Razor, je kan idd dit soort vragen ook (beter?) stellen in Het grote kleine babietjestopic deel 121 , daar lezen nog veel meer ervaringsdeskundigen mee dan in dit topic.

[ Bericht 20% gewijzigd door BE op 09-09-2007 09:46:41 ]
pi_53045186
Kim heeft de eerste tijd ook veel krampjes gehad. Wij hebben haar toen bij Djeez op de borst laten slapen. En hoog tussen ons in, opeen verschoningskussen. Maar dat wordt wel afgeraden hoor ik om me heen. Bij ons paste het bedje niet naast ons bed, toen hebben we de bak van de kiderwagen gebruikt. Het hielp wel! De eerste tijd is ook gewoon slopend! Zo'n babietje moet natuurlijk ook wennen.

Een cosi-bag heeft hier trouwens goed geholpen. http://www.cosibag.nl/babykruik.html
En later cinababy druppels, maar weet niet meer vanaf wanneer we die gingen gebruiken.
  zondag 9 september 2007 @ 10:44:47 #274
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_53045274
quote:
Op zondag 9 september 2007 09:25 schreef Brighteyes het volgende:
Ik weet niet wie hem geplaatst heeft, maar ik beantwoord het topicreport even in het openbaar aangezien er ook al een andere vraag over geweest is:
[..]

Geen uitzondering voor Razor, juist netjes de 'regels' volgen.
Op veler verzoek is de regeling een tijd terug uitgebreid naar 7 dagen en dus blijft dit topic open tot as. woensdag.

Overigens Razor, je kan idd dit soort vragen ook (beter?) stellen in Het grote kleine babietjestopic deel 121 , daar lezen nog veel meer ervaringsdeskundigen mee dan in dit topic.
Sorry ik wist niet precies dat er regels hiervoor waren.
Omdat ik vaak in Klaagbaak enz zit.

Is goed dat hij woensdag natuurlijk dicht gaat, dan zal ik mij even in wat andere topics mengen.
Nou de baby sliep om 2 uur en werd 5 uur weer wakker voor eten, daarna doorgeslapen.

De kraamhulp is er net, ze zegt dat hij waarschijnlijk geborgenheid zoekt naar warmte.
We kregen als tip om een shirt van mijn vriendin bij hem in het bedje te leggen, zodat hij haar geur kan ruiken. Of anders de baby op onze kamer laten slapen.

Dus we gaan vanavond nog even het e.e.a. testen.
Ik ben echt gesloopt

In elk geval bedankt voor al jullie aandacht en medeleven.
  zondag 9 september 2007 @ 12:19:11 #275
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53046645
Hoef je geen sorry voor te zeggen hoor, dat kan je idd niet weten als je hier niet vaak komt, en daarnaast is het topic nog niet in overtreding.
Maar dan weet je wel gelijk waarom er van de week ergens een keer een slotje op je topic verschijnt.

Hopelijk gaat het slapen vanavond met de tips beter.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')