Hier even het verhaal hoe het gegaan is vandaag 4 september.Mijn vriendin was op 25 augustus uitgerekend, maar de baby kwam maar niet.
Dus vanmorgen om 8.30 uur kwamen we aan in het Flevoziekenhuis.
Moest mijn vriendin eerst aan het CTG apparaat (om de harstlag van de baby te meten) en eventueel te kijken of er harde buiken / weeen waren.
Rond 9.30 hebben ze 3 milligram prime ingespoten om de bevalling in te leiden. (soort gel die ze op de baarmoedermond spuiten)
Gelukkig sloeg dit nog aan ook in de middag kreeg ze veel last van harde buiken en rond 4 uur onstonden de eerste echte weeen.
Vanaf 18.30 ongeveer was hier bijna geen houden meer aan en zat ze rond de 5 cm ontsluiting.
Meteen naar de verloskamer gegaan daar nog aan het CTG gelegen om 19.30 had ze 6 cm en om 8 uur ruim 9 cm.
Om precies te zijn is de baby om 20.22 uur geboren zijn naam is :
Jordy EvanHij woog 7 pond (3680 gram) en is 54 cm lang.
Moeder en zoon blijven vannacht nog in het ziekenhuis omdat morgen de kinderarts nog even een echo komt doen bij de baby.
Dit omdat hij tijdens de zwangerschap urine vasthield in een van zijn niertjes, later in de zwangerschap heeft dit geen complicaties gegeven.
Waarschijnlijk is alles gewoon goed dit is dus puur een controle.
Kindje zag er erg gezond uit mooie roze was hij, en zijn handjes waren behoorlijk gerimpeld omdat hij zolang in het vruchtwater heeft gezeten.
Voordeel was dat hij nu mooi schoon was toen hij eruit kwam.
Hier wat foto's
![]()
![]()
![]()
![]()
Sorry dat de tekst kwa opmaak niet lekker lezen is maar ik ben doodop vanaf 8.30 in het ziekenhuis
gezeten en pas een uur thuisMorgen wat meer foto's nu even geen kracht meer duik mijn nest in.
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..