Gloeiende, wat geil.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:14 schreef Guppyfriend het volgende:
nog vers in de doos
[afbeelding]
zelfs de doos is al mooi
[afbeelding]
piepschuim all-round
[afbeelding]
sexy toetsenbordje!
[afbeelding]
met witte jas aan
[afbeelding]
@nietz, zo zat ie erin, met scherm naar voren![]()
[afbeelding]
nog uit. lol @ mijn autootje die er ook opstaat. 15 jaar en net weer goedgekeurd, dus respect![]()
[afbeelding]
maar hier al aan! zo snel!
[afbeelding]
en nu dan vandaag
[afbeelding]
Je moet er even op wachten, maar bij de A-Mac weet je ook niet wat de wachttijd is. Die van mij is 15 augustus besteld en komt waarschijnlijk volgende week binnen, dus '5-7 werkdagen assemblagetijd' betekent in de praktijk twee weken wachten. Dit ter indicatiequote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:27 schreef Jarno het volgende:
Maar de A-Mac heeft ze dus ook niet op voorraad, de 20 inch iMac's, lees ik net in mijn mailbox. sJammer. Toch maar online bestellen dan?
Ik had ze dus gemailed, of de 20 inch 2.4 op voorraad was, maar helaas, anders had ik 'm misschien van het weekend al wel gehaald. Ze hebben helemaal geen 20 inch op voorraad nu. Maar ze komen wel steeds beter binnen zei -ie. Dus de eerste hausse lijkt geleidelijk aan te gaan liggen nu.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:29 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Gloeiende, wat geil.
Ik had A-Mac 030 gisteren of zo aan de lijn. Ze hadden wel 24", maar niet de 2.8 versie. Maar het gaat blijkbaar erg rap.
Maar de 20 inch staat nu op 3-5 dagen, ook met grotere HD. Hopelijk zijn die wat beter leverbaar dus.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:29 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Je moet er even op wachten, maar bij de A-Mac weet je ook niet wat de wachttijd is. Die van mij is 15 augustus besteld en komt waarschijnlijk volgende week binnen, dus '5-7 werkdagen assemblagetijd' betekent in de praktijk twee weken wachten. Dit ter indicatie
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:09 schreef Swetsenegger het volgende:
700 als vraagprijs voor een iMac G5 1.9 17" van de laatste generatie is toch mooi? en dezelfde vraagprijs voor een powerbook 12" G4 1.5
Dus als je die nu gaat bestellen heb je hem voor eind volgende week. Hup hup.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:31 schreef Jarno het volgende:
[..]
Maar de 20 inch staat nu op 3-5 dagen, ook met grotere HD. Hopelijk zijn die wat beter leverbaar dus.
Jongens, geef nou eens antwoord!quote:
Ik twijfel meer aan de iMac dan de PB. Die kom ik zelf sop marktplaats voor (veel) hogere prijzen tegen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:45 schreef super-muffin het volgende:
Ben benieuwd of je je PB voor die prijs weg krijgt.
Wil ook graag van die van mij af, en dan mijn ouders een zwarte MacBook laten mee nemen uit Amerika.
Ja, maar dat vind ik ook nergens op slaan hoor. Ben dus ook even op zoek geweest naar een vorige generatie iMac, 17 inch, maar die worden gewoon voor 100 euro onder de nieuwprijs verkocht en er valt gewoon amper te onderhandelen. Een Apple heeft een leuke restwaarde, maar geen 95% van de nieuwwaarde!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:51 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik twijfel meer aan de iMac dan de PB. Die kom ik zelf sop marktplaats voor (veel) hogere prijzen tegen.
Nice.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:41 schreef Swetsenegger het volgende:
[TK]17" iMac 1.9 Ghz G5 en 12" powerbook 1.25Ghz G4
Nou ja, 12" notebooks zijn gewoon moeilijk te vinden voor een beetje behoorlijke prijsquote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:52 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja, maar dat vind ik ook nergens op slaan hoor. Ben dus ook even op zoek geweest naar een vorige generatie iMac, 17 inch, maar die worden gewoon voor 100 euro onder de nieuwprijs verkocht en er valt gewoon amper te onderhandelen. Een Apple heeft een leuke restwaarde, maar geen 95% van de nieuwwaarde!
Nu zijn je prijzen gewoon goed en zul je het spul snel kwijt zijn denk ik. Maar ik kom 17 inch iMac's tegen voor bijna 1000 euro. Da's gewoon niet normaal als je de nieuwprijzen ziet.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:59 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou ja, 12" notebooks zijn gewoon moeilijk te vinden voor een beetje behoorlijke prijs
En die powerbook is wel full featured.
Nee die iMac wordt moeilijker gok ik. En dat is naar, want de powerbook is d'r werk machine tegenwoordig. Dus als die PB verkocht is moet er al een MBP komenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:01 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nu zijn je prijzen gewoon goed en zul je het spul snel kwijt zijn denk ik. Maar ik kom 17 inch iMac's tegen voor bijna 1000 euro. Da's gewoon niet normaal als je de nieuwprijzen ziet.
Bestel je een losse muis of upgrade je zowel toetsenbord als muis naar Wireless? De nieuwe draadloze toetsenborden zijn namelijk nog niet gemaakt, dus als je de wireless-optie bij de maatwerk-pagina kiest moet je inderdaad lang wachten.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:49 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Nou, CC eindelijk weer gespekt. Wil ik een draadloze muis bij mijn iMac, gaat 'verzendklaar' ineens van 5 dagen tot 4-6 weken.
Gloeiende.
Is wel te doen, maar dan zit ze op zolder en ik benedenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:03 schreef Jarno het volgende:
Mja, even de iMac gebruiken is geen optie? Je kunt je files en settings toch even snel overzetten dacht ik?
Ik vraag me inderdaad af of er mensen 1000 euro gaan geven voor een 17" G5 als een nieuwe 20" Intel maar 1200 euro kost. Swets: ik denk dat je hem voor 700 nog wel kwijt gaat raken, lijkt mij in ieder geval een redelijke prijsquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:01 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nu zijn je prijzen gewoon goed en zul je het spul snel kwijt zijn denk ik. Maar ik kom 17 inch iMac's tegen voor bijna 1000 euro. Da's gewoon niet normaal als je de nieuwprijzen ziet.
Nee, gewoon de muis. Gisteren maakte dat niks uit voor de verzenddatum, nu kan ik er 4 tot 6 weken bij optellen. Ik denk/hoop dat het een foutje in de store is, dan probeer ik vanavond wel te bestellen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:03 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Bestel je een losse muis of upgrade je zowel toetsenbord als muis naar Wireless? De nieuwe draadloze toetsenborden zijn namelijk nog niet gemaakt, dus als je de wireless-optie bij de maatwerk-pagina kiest moet je inderdaad lang wachten.
Ik dacht ook wel even makkelijk een 17 inch iMac te gaan scoren, zeker nu de nieuwe uit zijn, maar dat viel echt vies tegen. Als ik een Intel 17 inch voor 700 euro was tegengekomen had ik die zo aangeschaft. Maar voor dat minieme prijsverschil koop ik veel liever een nieuwe die nog veel langer meegaat qua CPU en GPU.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:05 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik vraag me inderdaad af of er mensen 1000 euro gaan geven voor een 17" G5 als een nieuwe 20" Intel maar 1200 euro kost. Swets: ik denk dat je hem voor 700 nog wel kwijt gaat raken, lijkt mij in ieder geval een redelijke prijs
Ik kijk nog steeds af en toe of ik niet een goedkope oude Mac kan vinden om bij m'n ouders neer te zetten, maar zelfs na Intel schiet het nog steeds niet echt op. En de Mini die hier laatst voor 100 euro langs kwam heb ik helaas gemistquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:07 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik dacht ook wel even makkelijk een 17 inch iMac te gaan scoren, zeker nu de nieuwe uit zijn, maar dat viel echt vies tegen. Als ik een Intel 17 inch voor 700 euro was tegengekomen had ik die zo aangeschaft. Maar voor dat minieme prijsverschil koop ik veel liever een nieuwe die nog veel langer meegaat qua CPU en GPU.
met oude auto's is ook niks mis in principequote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:19 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Mooi! De mijne is nog steeds 'klaar voor verzending', kan niet wachten, zeker als ik dit zo zie.
Overigens is er niets mis met oude auto's. De mijne is inmiddels 20 en heeft ons van de zomer nog vrijwel zonder problemen naar Italie en terug vervoerd.
Eén van de schaarse vrouwen in dit topic!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:14 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
met oude auto's is ook niks mis in principehij rijdt, en daar gaat t om.
overigens liet Guppy 'haar' nieuwe iMac zienzie mijn fobo
![]()
@Xilantof, nog steeds niet!!! tsss. wat stom.
trouwens ook mn Wacom net even geinstalleerd, dat is echt een vooruitgang zeg. Mighty Mouse is werkloos nu![]()
Of ik moet de tafel opruimen en dan met verlengsnoeren aan de gang..quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:05 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Is wel te doen, maar dan zit ze op zolder en ik beneden
Ah, sorryquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:14 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
met oude auto's is ook niks mis in principehij rijdt, en daar gaat t om.
overigens liet Guppy 'haar' nieuwe iMac zienzie mijn fobo
![]()
Ja, laten we de troep nog iets groter makenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:19 schreef E.T. het volgende:
[..]
Of ik moet de tafel opruimen en dan met verlengsnoeren aan de gang..
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:18 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Eén van de schaarse vrouwen in dit topic!
Inderdaad, op Marktplaats staat er 1 rond de 900 euroquote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:51 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik twijfel meer aan de iMac dan de PB. Die kom ik zelf sop marktplaats voor (veel) hogere prijzen tegen.
toen wij bezig waren met FW-800 PCI adapters ontwikkelen heb ik ze onder XP wel getest mbt netwerkperformance. En dat maakte verdomd weinig uit tov FW400quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:24 schreef Jarno het volgende:
Wie heeft er hier een FW800 drive? Is het echt merkbaar (dat het theoretisch sneller is geloof ik wel) sneller als USB2 en/of FW400? Zoek nog een leuke drive voor als Leopard er straks is ivm Time Machine dat ik zeker wil gaan gebruiken, vandaar.
Zonder twijfel veel sneller. Ik draai zelf Leopard Beta op een externe FW800 drive.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:24 schreef Jarno het volgende:
Wie heeft er hier een FW800 drive? Is het echt merkbaar (dat het theoretisch sneller is geloof ik wel) sneller als USB2 en/of FW400? Zoek nog een leuke drive voor als Leopard er straks is ivm Time Machine dat ik zeker wil gaan gebruiken, vandaar.
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:58 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik kopieer straks wel ff mijn Aperture Library van 12 Gb: een via FW400 en de andere via FW800. Dan laat ik je wel weten wat de uitslag was.
Ff veilig stellenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:22 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja, laten we de troep nog iets groter maken
Als die PB weg is kopen we wel een MBP
hoho, ik had het overquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:55 schreef Jarno het volgende:
Leuk, die elkaar tegensprekende reacties.
Hebben jullie cc's geen limiet?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:40 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Nou, die 4000 euro die ik naar mijn CC heb gespekt staan er nog steeds niet op. Ik heb mijn iMac gvd nog niet eens kunnen bestellen.....![]()
Hoe bedoel je? Ik zet er voor zo'n aanschaf altijd het bedrag dat ik ongeveer denk uit te gaan geven op, daar zit toch geen limiet aan? Dat je in de plus kunt staan zeg maar?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:47 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hebben jullie cc's geen limiet?
Jawel, maar vakantie in Toscane en Zuid Frankrijk is ook niet goedkoop. En vluchten, hotels en tickets voor Prince in London ook niet.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:47 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hebben jullie cc's geen limiet?
Oh, ik gebruik mijn credit card eigenlijk meer als debet card dus.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:52 schreef Svyatagor het volgende:
Voor mijn CC komt gewoon eens in de maand een rekening die ik moet betalen, ik kan er geen geld opzetten ofzo. Is meer een soort uitgesteld betalingssysteem (en handig voor online) dan dat het een vorm van extra krediet is. Want dan kun je beter gewoon rood gaan staan op je betaalrekening, dat scheelt echt procenten.
Maar sparen is natuurlijk nog het allerbeste.![]()
LR kan het ook wel geloof ik, maar jij hebt Aperture toch?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:59 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Hoe kan ik trouwens zo'n 150 foto's tegelijk hernoemen naar bijv. vakantie001 t/m vakantie150..? Automator even doorgekeken maar daar vond ik het niet zo snel.
Iphoto kan dat toch ook gewoon?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:13 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ja, maar deze bestanden heb ik juist uit Aperture geexporteerd om ze naar een foto-service te sturen.
En nu heten ze Bugatti001 t/m Bugatti150![]()
Ik dacht dat zoiets ook wel in Automator en/of FInder kon.
Toch zit het daarbij: http://www.apple.com/macosx/features/automator/example1.htmlquote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:59 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Hoe kan ik trouwens zo'n 150 foto's tegelijk hernoemen naar bijv. vakantie001 t/m vakantie150..? Automator even doorgekeken maar daar vond ik het niet zo snel.
Aha, thx! Die zocht ik idd, maar was wat ongeduldig.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:17 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Toch zit het daarbij: http://www.apple.com/macosx/features/automator/example1.html
Dat was mijn gedachte ook tijdens het posten, daarom ging ik ook even zoeken. Misschien die Examples maar eens doorwerkenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:21 schreef Jarno het volgende:
Dat Automator is ook wel helemaal tof he? Ik doe er alleen niks mee..
quote:Jarno, uw bestelling wordt in één keer verzonden zodra alle afzonderlijke artikelen beschikbaar zijn.
Verwachte verzenddatum: 28 Aug, 2007 - 30 Aug, 2007
Verwachte leverdatum: 31 Aug, 2007 - 05 Sep, 2007
Bestelde artikelen Aantal Prijs artikel Totaal artikelen
iMac, 20-inch, 2.4GHz Intel Core 2 Duo
Bestelnummer: MA877
Country kit
Apple Mighty Mouse
2,4-GHz Intel Core Duo 2
SuperDrive 8x (DVD±R DL/DVD±RW/CD-RW)
Toetsenbord (Nederlands) + Mac OS X (Nederlands)
1 GB 667 MHz DDR2 SDRAM - 1x1 GB
320 GB Serial ATA-schijf
OSX is gewoon zo'n ding:quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:21 schreef Jarno het volgende:
Dat Automator is ook wel helemaal tof he? Ik doe er alleen niks mee..
Proficiat!quote:
Nicequote:
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:30 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Nice![]()
Ik ga maar 's overstappen naar Vista of zo.
Eh, niet dat ik weet. Maar ik heb via 1-click besteld.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:35 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Maar had nog ff geedit: had jij ook CC problemen op de apple-site?
Ik krijg gewoon achteraf een acceptgiro van VISA in de bus of ik het openstaande bedrag wil voldoen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:49 schreef Jarno het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Ik zet er voor zo'n aanschaf altijd het bedrag dat ik ongeveer denk uit te gaan geven op, daar zit toch geen limiet aan? Dat je in de plus kunt staan zeg maar?
zo werkt het bij mij ook.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:51 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik krijg gewoon achteraf een acceptgiro van VISA in de bus of ik het openstaande bedrag wil voldoen.
Ik heb een limiet van € 5000,-
niet vergeten foto's te maken!quote:
ik had het al eerder gevraagd, maar misschien dat er overheen gelezen is?quote:vraagje: op het nieuwe toetsenbord werken de F-toetsen niet allemaal zoals ik gewend ben. ik wil graag dat de F5 vernieuwen in Safari is, kan ik dat instellen ergens?
FN ingedrukt houden mogelijk?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:23 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
niet vergeten foto's te maken!
[..]
ik had het al eerder gevraagd, maar misschien dat er overheen gelezen is?
ik heb geen FN toets. die zit toch alleen op de laptop?quote:
http://images.apple.com/k(...)wired_1_20070813.jpgquote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:26 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
ik heb geen FN toets. die zit toch alleen op de laptop?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |