Hebben jullie cc's geen limiet?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:40 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Nou, die 4000 euro die ik naar mijn CC heb gespekt staan er nog steeds niet op. Ik heb mijn iMac gvd nog niet eens kunnen bestellen.....![]()
Hoe bedoel je? Ik zet er voor zo'n aanschaf altijd het bedrag dat ik ongeveer denk uit te gaan geven op, daar zit toch geen limiet aan? Dat je in de plus kunt staan zeg maar?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:47 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hebben jullie cc's geen limiet?
Jawel, maar vakantie in Toscane en Zuid Frankrijk is ook niet goedkoop. En vluchten, hotels en tickets voor Prince in London ook niet.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:47 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hebben jullie cc's geen limiet?
Oh, ik gebruik mijn credit card eigenlijk meer als debet card dus.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:52 schreef Svyatagor het volgende:
Voor mijn CC komt gewoon eens in de maand een rekening die ik moet betalen, ik kan er geen geld opzetten ofzo. Is meer een soort uitgesteld betalingssysteem (en handig voor online) dan dat het een vorm van extra krediet is. Want dan kun je beter gewoon rood gaan staan op je betaalrekening, dat scheelt echt procenten.
Maar sparen is natuurlijk nog het allerbeste.![]()
LR kan het ook wel geloof ik, maar jij hebt Aperture toch?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:59 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Hoe kan ik trouwens zo'n 150 foto's tegelijk hernoemen naar bijv. vakantie001 t/m vakantie150..? Automator even doorgekeken maar daar vond ik het niet zo snel.
Iphoto kan dat toch ook gewoon?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:13 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ja, maar deze bestanden heb ik juist uit Aperture geexporteerd om ze naar een foto-service te sturen.
En nu heten ze Bugatti001 t/m Bugatti150![]()
Ik dacht dat zoiets ook wel in Automator en/of FInder kon.
Toch zit het daarbij: http://www.apple.com/macosx/features/automator/example1.htmlquote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:59 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Hoe kan ik trouwens zo'n 150 foto's tegelijk hernoemen naar bijv. vakantie001 t/m vakantie150..? Automator even doorgekeken maar daar vond ik het niet zo snel.
Aha, thx! Die zocht ik idd, maar was wat ongeduldig.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:17 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Toch zit het daarbij: http://www.apple.com/macosx/features/automator/example1.html
Dat was mijn gedachte ook tijdens het posten, daarom ging ik ook even zoeken. Misschien die Examples maar eens doorwerkenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:21 schreef Jarno het volgende:
Dat Automator is ook wel helemaal tof he? Ik doe er alleen niks mee..
quote:Jarno, uw bestelling wordt in één keer verzonden zodra alle afzonderlijke artikelen beschikbaar zijn.
Verwachte verzenddatum: 28 Aug, 2007 - 30 Aug, 2007
Verwachte leverdatum: 31 Aug, 2007 - 05 Sep, 2007
Bestelde artikelen Aantal Prijs artikel Totaal artikelen
iMac, 20-inch, 2.4GHz Intel Core 2 Duo
Bestelnummer: MA877
Country kit
Apple Mighty Mouse
2,4-GHz Intel Core Duo 2
SuperDrive 8x (DVD±R DL/DVD±RW/CD-RW)
Toetsenbord (Nederlands) + Mac OS X (Nederlands)
1 GB 667 MHz DDR2 SDRAM - 1x1 GB
320 GB Serial ATA-schijf
OSX is gewoon zo'n ding:quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:21 schreef Jarno het volgende:
Dat Automator is ook wel helemaal tof he? Ik doe er alleen niks mee..
Proficiat!quote:
Nicequote:
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:30 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Nice![]()
Ik ga maar 's overstappen naar Vista of zo.
Eh, niet dat ik weet. Maar ik heb via 1-click besteld.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:35 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Maar had nog ff geedit: had jij ook CC problemen op de apple-site?
Ik krijg gewoon achteraf een acceptgiro van VISA in de bus of ik het openstaande bedrag wil voldoen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:49 schreef Jarno het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Ik zet er voor zo'n aanschaf altijd het bedrag dat ik ongeveer denk uit te gaan geven op, daar zit toch geen limiet aan? Dat je in de plus kunt staan zeg maar?
zo werkt het bij mij ook.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:51 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik krijg gewoon achteraf een acceptgiro van VISA in de bus of ik het openstaande bedrag wil voldoen.
Ik heb een limiet van € 5000,-
niet vergeten foto's te maken!quote:
ik had het al eerder gevraagd, maar misschien dat er overheen gelezen is?quote:vraagje: op het nieuwe toetsenbord werken de F-toetsen niet allemaal zoals ik gewend ben. ik wil graag dat de F5 vernieuwen in Safari is, kan ik dat instellen ergens?
FN ingedrukt houden mogelijk?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:23 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
niet vergeten foto's te maken!
[..]
ik had het al eerder gevraagd, maar misschien dat er overheen gelezen is?
ik heb geen FN toets. die zit toch alleen op de laptop?quote:
http://images.apple.com/k(...)wired_1_20070813.jpgquote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:26 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
ik heb geen FN toets. die zit toch alleen op de laptop?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |