abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52608538
...en ook Sarkozy is jong geweest.

quote:

Nicolas Sarkozy wijst de wereld de weg

Morgen heeft Frankrijk precies honderd dagen gehad om te wennen aan het leven onder leiding van een mediagestuurde politieke tornado. Hier geen honderd dagen luisterstilte, zoals het kabinet-Balkenende/Bos in Den Haag na zijn aantreden verkoos. Maar actie, ook in de binnenlandse politiek. Het parlement heeft de halve zomer doorvergaderd. De belastingen zijn verlaagd, hervormingen in onderwijs en sociaal bestel zijn in gang gezet. De eerste tegenvallers zijn ook al geïncasseerd (zie inzet).

Enkele resultaten en tegenslagen uit honderd dagen Sarkozy:

-Fiscale hervorming van 13 miljard euro als uitwerking van zijn voornaamste verkiezingsthema: werk. Langer werken is aantrekkelijker gemaakt, ondernemers zijn ontlast;
-Invoering hypotheekrenteaftrek, maar niet met terugwerkende kracht. Die verkiezingsbelofte werd getroffen door een verbod van de Constitutionele Raad;
-Uitstel experimenten met hogere btw in ruil voor lagere werkgeverslasten (om concurrentiepositie te verbeteren);
-Beloofde versoepeling van regels op de arbeidsmarkt is onderwerp van sociaal overleg. Wetgeving is op komst om ontwrichting van het openbaar vervoer door stakingen te voorkomen;
universiteiten krijgen meer autonomie, maar verscherping van selectie en concurrentie zijn op de lange baan geschoven, wegens kritiek van studenten;
-Straffen voor (minderjarige) recidiverende criminelen zijn verzwaard;
immigratie door gezinshereniging wordt in september verder beperkt.
Treed binnen in het walhalla der kennis en wijsheid.

[ Bericht 37% gewijzigd door Zwaardvisch op 22-08-2007 23:59:14 ]
Vroeger dacht ik dat ik mijn vijanden het vuur aan de schenen moest leggen. Een misvatting, want dat doen ze zelf wel. Ik hoef enkel mijn vergrootglas maar op ze te richten en het begint te smeulen.
pi_52608938
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 23:22 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Tja, verdikke joh, grijpt toch weer aan.
Ja, inderdaad.

En ik weet niet meer hoeveel topics hierover volliepen.
pi_52609020
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 23:50 schreef Zwaardvisch het volgende:
...en ook Sarkozy is jong geweest.

[afbeelding]
[..]

Treed binnen in het walhalla der kennis en wijsheid.
Ben jij stiekum een fan?
pi_52609063
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 00:06 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Ben jij stiekum een fan?
Niet stiekem, gewoon straight forward.
Vroeger dacht ik dat ik mijn vijanden het vuur aan de schenen moest leggen. Een misvatting, want dat doen ze zelf wel. Ik hoef enkel mijn vergrootglas maar op ze te richten en het begint te smeulen.
pi_52609173
Ik ben de hele dag op Introductietour geweest en wat zie ik nu? Er gaat weer bezuinigd worden op de Universiteiten!!
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_52609259
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 00:11 schreef Klopkoek het volgende:
Ik ben de hele dag op Introductietour geweest en wat zie ik nu? Er gaat weer bezuinigd worden op de Universiteiten!!
Maar heeft het gevolgen voor de studenten? Ik zou er vrede mee hebben wanneer er een paar computers uit de UB geflikkerd worden en er mooie boeken voor terugkomen. Of dat er wat overhead-slorpende sinecures worden weggesneden.
pi_52609274
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 00:07 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Niet stiekem, gewoon straight forward.
Kan je ook fan zijn: straight backward
pi_52609300
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 00:11 schreef Klopkoek het volgende:
Wordt je straks ontgroend?
  donderdag 23 augustus 2007 @ 00:19:27 #10
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_52609385
Verliefd.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_52609396
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 00:14 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Kan je ook fan zijn: straight backward
Nee, maar wel met terugwerkende kracht. Of latent. Zoals jij lange tijd bij het CDA waarschijnlijk.
pi_52609472
pi_52609535
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 00:19 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Nee, maar wel met terugwerkende kracht. Of latent. Zoals jij lange tijd bij het CDA waarschijnlijk.
Ja, dat waren nog eens tijden vroegah bij het CDA . Van Agt, Lubbers, Elco Brinkman
pi_52609580
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 00:19 schreef PJORourke het volgende:
Verliefd.
Op wie?
  donderdag 23 augustus 2007 @ 00:28:31 #15
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_52609593
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 00:28 schreef EchtGaaf het volgende:
Op wie?
Sigme natuurlijk.
pi_52609604
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 00:28 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Sigme natuurlijk.
Leeft ze nog
  donderdag 23 augustus 2007 @ 00:35:37 #17
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_52609729
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 00:29 schreef EchtGaaf het volgende:
Leeft ze nog
Ligt bij mij in bed.
pi_52609779
Hey heytjes.
pi_52609806
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 00:35 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Ligt bij mij in bed.
O, zo. Op z'n Patrick Batemans.
pi_52609909
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 00:25 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Ja, dat waren nog eens tijden vroegah bij het CDA . Elco Brinkman
Dan eerder de KVP-kant met Jan de Koning.

[ Bericht 3% gewijzigd door Zwaardvisch op 23-08-2007 00:52:45 ]
pi_52609942
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 00:35 schreef PJORourke het volgende:
Ligt bij mij in bed.
Doe je haar de groeten?
Soms blijk je de waarheid alleen te kunnen overbrengen door deze geweld aan te doen.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 00:50:43 #22
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_52609978
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 00:40 schreef Zwaardvisch het volgende:
O, zo. Op z'n Patrick Batemans.
Dan zou ze nu in de kast hangen.
pi_52610061
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 00:50 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Dan zou ze nu in de kast hangen.
In een Burberry-jas. Dat zou je haar nog het meest mee straffen.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 01:14:04 #24
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_52610332
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 00:56 schreef Zwaardvisch het volgende:
In een Burberry-jas. Dat zou je haar nog het meest mee straffen.
Nee hoor, ik haat Burberry. Ik straf mezelf er alleen maar mee.
pi_52613279
Niet om het één of ander, maar moet het nummer niet "1294" zijn, in plaats van 1394?
Of is de huidige topictitel als grap bedoeld?
  donderdag 23 augustus 2007 @ 09:28:30 #26
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_52613493
quote:
Gouden Kooi dit jaar van de buis

Van onze verslaggever Wilco Dekker

HILVERSUM - De Gouden Kooi verdwijnt eind dit jaar van de televisie. Dat zegt topman Fons van Westerloo van RTL, dat de omstreden ‘treitershow’ sinds deze week uitzendt na de overname van John de Mols zender Tien.

‘We hebben heel heldere afspraken gemaakt met De Mol. We blijven De Gouden Kooi tot het eind van het jaar uitzenden, zodat hij het format in het buitenland kan verkopen. Want een programma dat van de buis is gehaald, breng je lastig aan de man. Maar aan het eind van het jaar is het afgelopen. We stoppen, tenzij we dan 1,5 miljoen kijkers hebben. Maar dat zie ik niet gebeuren’, aldus Van Westerloo in een interview met de Volkskrant.

De ‘realityshow’ trok deze week op RTL 5 ruim 450 duizend kijkers, tienduizenden minder dan toen Tien het dagelijkse programma nog uitzond. De Gouden Kooi telt nog zeven bewoners. Wie het er het langst uithoudt, wint de villa in Eemnes waarvandaan het programma wordt uitgezonden, plus 1 miljoen euro.

Omstreden
Het programma, dat sinds oktober vorig jaar wordt uitgezonden, was vanaf het begin omstreden. Politici, psychologen en maatschappelijke organisaties protesteerden tegen het geesteskind van John de Mol, omdat het smakeloos en gevaarlijk zou zijn. Bovendien zou pesten bevorderd worden. Na een reeks incidenten tussen de bewoners haakten diverse adverteerders af, daartoe opgeroepen door de regeringspartijen CDA en ChristenUnie.

RTL wilde De Gouden Kooi alleen blijven uitzenden in een gekuiste versie. Daar zijn volgens RTL-baas Van Westerloo goede afspraken over gemaakt.

‘Als het weer uit de hand loopt, dan stoppen we direct, dat hebben we de leiding van het programma duidelijk laten weten. Ze krijgen een gele kaart, en twee keer geel is rood. We willen geen problemen.’

'Geslaagd'
John de Mol zei vorige week in de Volkskrant dat zijn omstreden programma ‘nu al geslaagd is’. ‘We hebben een nieuw genre ontwikkeld, een combinatie van reality en fictie, met een open eind.’ Volgens Van Westerloo wilde De Mol al stoppen met de live-uitzendingen die op internet zijn te volgen, maar bleek dat technisch niet te kunnen. Hoe De Gouden Kooi wordt afgewikkeld, is nog niet duidelijk.
Da's mooi. De liefhebbers kunnen vast worteltjes door het hek blijven voeren
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 09:28:43 #27
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_52613500
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 00:19 schreef PJORourke het volgende:
Verliefd.
Eerst rebounden kerel. Daarna mag je eventueel beginnen aan een echte verliefdheid.
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
  † In Memoriam † donderdag 23 augustus 2007 @ 09:33:36 #28
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_52613570
Ik wil weer naar mijn bedje.
Carpe Libertatem
  donderdag 23 augustus 2007 @ 09:35:44 #29
Stranger than fiction
pi_52613606
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 09:33 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik wil weer naar mijn bedje.
Je hebt vakantie!
  † In Memoriam † donderdag 23 augustus 2007 @ 09:44:06 #30
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_52613739
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 09:35 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Je hebt vakantie!
Nee, vandaag en morgen werk ik, maar als de baas zo binnen komt ga ik maar 3/4 vrije dag vragen voor vandaag.
Carpe Libertatem
  donderdag 23 augustus 2007 @ 10:21:28 #31
Stranger than fiction
pi_52614508
quote:
Uit een Brits onderzoek blijkt dat gamers in vier van de vijf gevallen in de buurt van vrienden of familie spelen en dat driekwart vriendschappen sluit met medegamers. Volgens een videogameconsultant zijn de vooroordelen over gamers ook waar.

Steeds meer ouderen gamen (kleiner)Het onderzoek rekent volgens hoofdonderzoeker Mark Griffiths van de Nottingham Trent University af met de populaire vooroordelen over gamers, zoals dat ze asociaal en introvert zouden zijn. Volgens consultant Margaret Robinson is het echter de vraag of de ongegronde meningen op den duur zullen uitsterven, omdat ze in veel gevallen simpelweg waar zouden zijn.

Robinson vergelijkt het spelen van een computerspel met het lezen van het boek, een mogelijkheid om voor even de wereld te vergeten en de belevenissen van een ander te volgen. Net als veel lezers willen gamers helemaal niet dat hun kostbare speltijd onderbroken wordt door sociale activiteiten, het aanhoren van verhalen van anderen of het vertellen van eigen ervaringen. Het is juist de solo-activiteit en de mogelijkheid om volledig in het spel op te gaan, die gamen zo aantrekkelijk maakt, aldus de Britse.

Alle vooroordelen over gamers zijn dan ook juist, aldus Robinson. Ze gaan echter alleen op, zolang er gegamed wordt. Zodra het spelen stopt, komen de in zichzelf gekeerde asociale gamers tot leven en worden er ook weer sociale activiteiten ondernomen, vertelt Robinson. Ook daarbij nemen games overigens een belangrijke plek in, als leverancier van gespreksonderwerpen.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 10:31:51 #32
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_52616533

Wachten op de bus in Mexico...

[ Bericht 1% gewijzigd door Autodidact op 23-08-2007 11:56:29 ]
pi_52616952
Echt schandalig dat het kabinet weer minder geld geeft voor onderzoek. Dit terwijl hun overige uitgaven wel stijgen
pi_52618006
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 11:52 schreef Fastmatti het volgende:
Echt schandalig dat het kabinet weer minder geld geeft voor onderzoek. Dit terwijl hun overige uitgaven wel stijgen
Onderzoek heeft hier nog nooit geleefd. Zeer triest. Ze denken het hier te kennen reden op klompen en tulpen.

Het zal Nederland goed gaan opbreken.
pi_52619167
Ik haat leren
pi_52620610
Costanza. George Costanza.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_52621305
Mag ik George W. Bush weer eens uitlachen?

Hij zei gisteren dat nu eindelijk de Amerikanen aan het winnen zijn, dat er licht aan het einde van de tunnel is, zeg maar, men de fouten van Vietnam niet moet herhalen en dat de politiek in Washington dit succes niet moet saboteren. Dat is natuurlijk ironisch, omdat dat het hele thema van Vietnam is.

Daarna zei hij dat men tegenwoordig het falen van Vietnam associëert met woorden als bootvluchteling en 'killing fields'. Natuurlijk zijn de 'killing fields' een Cambodiaans begrip, de massamoord op miljoenen mensen door de Khmer Rouge, die de macht kon grijpen na de Amerikaanse bombardementen op dat land, als onderdeel van Nixons surge, en werd daar een eind aan gemaakt door de Vietnamese communisten, maar dat zal Bush' wereldbeeld vast niet doen wankelen.
pi_52621421
En dan vind jij lachen gepast?
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_52621578
Nou ja, het is natuurlijk om te huilen, maar...

Daarnaast, als de fout van Vietnam herhaald wordt en ze trekken terug, nét nu ze aan het winnen zijn, en dezelfde verschrikkingen staan ons te wachten, dan zeg ik 'doen': een stabiel, één, niet al te repressief Vietnam, dat geen bedreiging vormt voor Amerika of Europa, waar mensen op vakantie gaan en wat diplomatieke en handelscontacten onderhoudt met de hele wereld. En dat was vijftien tot twintig jaar na de oorlog al. Het horrorscenario.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 17:16:18 #41
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_52626573
quote:
*** 'Jos Brink hoorde bij de huiskamer' ***

Sterren, sterretjes en gewone Nederlanders, vooral zij, hebben donderdagochtend in het Amsterdamse theater Carré afscheid genomen van Jos Brink...

[url=http://www.volkskrant.nl/binnenland/article454768.ece/Jos_Brink_hoorde_bij_de_huiskamer
]http://www.volkskrant.nl/binnenland/article454768.ece/Jos_Brink_hoorde_bij_de_huiskamer[/quote][/url]

Daar zouden ze eens een poll van moeten maken ofzo
pi_52627552
Zwaardvis, wat een mooie TT!

Historisch, stichtelijk en Wijs!
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_52628124
quote:
Begrotingsoverschot in Duitsland

Duitsland heeft voor het eerst in jaren weer een overschot op de begroting.

0,1%
In de eerste helft van 2007 kwam het overschot uit op 0,1% van het bruto binnenlands product (bbp), ofwel 1,2 miljard euro. Dat maakte het Duitse bureau voor de statistiek vandaag bekend.

Inkomsten
De inkomsten van de staat waren in de eerste zes maanden van dit jaar 5,6% hoger dan in dezelfde periode in 2006. De uitgaven stegen slechts met 0,7%.

EU-norm
Tussen 2000 en 2005 bedroeg het begrotingstekort van Duitsland, de grootste economie van Europa, steeds meer dan 3%. Dat is boven de norm van het Europese Stabiliteits- en groeipact dat een maximum van 2% stelt aan het begrotingstekort van landen die de euro hebben ingevoerd. Pas in 2006 kwam het Duitse begrotingstekort onder de 2% van het bbp terecht.

Lagere groei
De economische groei is in Duitsland in het tweede kwartaal van 2007 overigens afgenomen van 0,5% in de eerste drie maanden van dit jaar naar 0,3%. Dat komt voornamelijk door teruglopende actviteiten in de bouw. De export en de consumentenbestedingen stegen.
Doen ze goed.
pi_52628280
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 18:25 schreef pberends het volgende:

[..]

Doen ze goed.
mag ook wel na wat rode jaren.

Nu balkie & wouter nog maar dat is dromerij...
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_52632202
POL is dood
pi_52632948
quote:
Nederland betrokken in strijd Venezuela-VS

Door Jos de Roo

23-08-2007

Even leek het alsof de grenzen van het Koninkrijk gevaar liepen. De Venezolaanse president Hugo Chávez zou Aruba, Bonaire en Curaçao willen inlijven, berichtte De Telegraaf dit weekeinde. In het parlement zou hij gezegd hebben dat alles binnen 200 mijl uit de kust Venezolaans is. Al gauw bleek dat hij een uitzondering maakte voor de ABC-eilanden en het oog had op het atol Aves, dat in het noorden van het Caribisch bekken ligt, niet zo ver van het eiland Dominica.

De commotie die de verkeerde berichtgeving veroorzaakte, laat zien dat Nederland tegen wil en dank betrokken kan raken bij het voortdurende conflict tussen Venezuela en de Verenigde Staten. En dat de Nederlandse pers voordat ze het weet, een instrument wordt in de campagne die de Verenigde Staten voert tegen Venezuela.

Waar ging het allemaal om? Venezuela wil zijn economische zone uitbreiden tot 200 mijl uit de kust. Het heeft dan exclusieve visrechten en de bodemschatten in eigendom. Bij het atol Aves is veel vis aanwezig en er zit waarschijnlijk ook olie en gas in de grond. De claim van Venezuela is legitiem. Bij het afbakeningsverdrag tussen het Koninkrijk der Nederlanden en Venezuela heeft Nederland de rechten van Venezuela op Aves erkend. Dat Venezuela nu aanspraak maakt op een economische zone van 200 mijl betekent wel dat buurlanden als Dominica minder kunnen claimen, omdat de zones elkaar overlappen. Het maakt ook duidelijk dat Venezuela een grotere rol in de regio wil spelen.

Anti-Amerikaanse gevoelens
De uitbreiding van de Venezolaanse invloed maakt deel uit van de strijd tussen Venezuela en de Verenigde Staten. Hugo Chávez wil de invloed van de VS op het westelijk halfrond indammen. Hij maakt hierbij gebruik van de latente anti-Amerikaanse gevoelens in Latijns-Amerika. Hij tart de Verenigde Staten door aan te pappen met een land als Iran en hij laat Zuid-Amerikanen zo zien dat zij niet aan de leiband van de VS hoeven te lopen. Zo presenteert hij zich tegelijkertijd als de nieuwe leider van het continent. De Verenigde Staten zien dit met lede ogen aan. Een extra doorn in het oog zijn Chávez' linkse politiek en zijn vriendschap met Fidel Castro.

Zoals bij elke strijd is de beeldvorming in de pers van cruciaal belang. Het is belangrijk de informatie zo te manipuleren dat publiek en politici in andere landen denken dat er gevaar dreigt dat bezworen moet worden. Chávez stelt de VS voor als de grote boeman, maar ook de Verenigde Staten laten zich niet onbetuigd. Men weet in Washington heus wel dat de grens tussen het Koninkrijk en Venezuela in 1978 is vastgelegd en dat Chávez met zijn viltstift met een grote boog om de Benedenwinden heenging, toen hij aangaf hoe groot de economische zone moet worden.

ChávezInvasie
Ook het bezoek van oud-minister Bot van Buitenlandse Zaken aan Venezuela in juli 2006 is in Washington bekend. Toen gaf Bot de verzekering dat Nederland niet zal toestaan dat de VS de Benedenwinden gebruiken voor een invasie in Venezuela. En Chávez van zijn kant verklaarde geen enkele aanspraak te maken op de eilanden, zolang ze deel uitmaken van het Koninkrijk. Eigenlijk is er niets aan de hand, maar in de publiciteitscampagne van de Verenigde Staten past dit niet. In het nieuws wordt dit allemaal weggelaten en wat overblijft is dat Venezuela zijn grenzen wil verleggen en dus de Benedenwinden wil opslokken.

Zo werd Nederland betrokken bij de strijd tussen Venezuela en de Verenigde Staten. In Venezuela wordt met argusogen gekeken naar de onjuiste berichtgeving, met de gedachte: werkt men achter de schermen toch niet stiekem aan een invasie? Op de Antillen en Aruba schrikt men van de berichten en vraagt aan Nederland om in Venezuela te informeren hoe het zit. Den Haag weet echter allang dat er helemaal geen Venezolaanse claim is op Arubaans of Nederlands-Antilliaans grondgebied.

Den Haag hecht aan goede betrekkingen met Venezuela, niet alleen vanwege Aruba en de Nederlandse Antillen, maar ook omdat het Nederlandse bedrijfsleven er grote belangen heeft. Tegelijkertijd is er een sterke transatlantische band met de VS. Men is beducht voor verdere escalatie van het conflict tussen Venezuela en de Verenigde Staten, wat een isolement van Venezuela met zich mee zou brengen. In zo'n situatie zou Nederland gedwongen worden te kiezen tussen Amerika en Venezuela en dat is eigenlijk geen keus.

Lachende derde
Buitenlandse Zaken moet in een reactie naar buiten dus op eieren lopen. Niemand krijgt minister Verhagen hierover te spreken, want in een interview is een woord gauw verkeerd gezegd. Het blijft bij een sussende verklaring dat er niets aan de hand is en men grote waarde hecht aan samenwerking met Venezuela. De verklaring zegt ook dat Nederland in Venezuela om een toelichting zal vragen; een gebaar om Aruba en de Nederlandse Antillen gerust te stellen.

Voorlopig is de Verenigde Staten de lachende derde. Venezuela is even in een kwaad daglicht gesteld. In de beeldvorming heeft men al een partij en een krant achter zich gekregen. Het VVD-Tweede Kamerlid Van Baalen riep al: "Handen af van Antillen en Aruba". En De Telegraaf ging deze week op de ingeslagen weg door met de kop "Oorlogstaal Chávez richting Curaçao, Aruba en Bonaire", terwijl de feiten toen allang bekend waren. Maar feiten doen er niet toe in de strijd tussen Venezuela en de Verenigde Staten.
http://www.wereldomroep.n(...)/venezuela-vs_070823
pi_52633902
Nederland heeft dus weer een stukje land weggegeven waar olie en gas zit
pi_52634245
quote:
Hoe uitspraken van Chavez toch de schuld van Bush zijn...

De slinkse propagandamachine draait weer op volle toeren. Uiteraard gespekt met belastingsubsidies.
pi_52634484
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 17:59 schreef Napalm het volgende:
Zwaardvis, wat een mooie TT!

Historisch, stichtelijk en Wijs!
Je begrijpt dat ik het zelf nooit voor elkaar zou krijgen zo'n kromme taalfout uit m'n toetsenbord te rammen, nullitate. Maar er zijn duistere krachten op POL waar zelfs ik geen vat op heb.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 22:26:38 #50
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_52634668
quote:
Grappig is dat, van Amerika mag geen enkel land meer koloniseren, dus waar bemoeit Nederland zich dan eigenlijk mee? In vorige kabinetten werd al gezinspeeld op de afstoting van de eilanden met waarschijnlijk de motivatie om af te bouwen.
Interessant dat de politiek nu ineens wel interesse heeft omdat Nederland dan een anti-Chavez standpunt in kan nemen.
Wat mij betreft is Verhagen ook al ongelooflijk door het ijs gezakt omdat hij Harry van Bommel politiek wilde vervolgen vanwege zijn complimentje aan die dame bij de ambassade in Jordanie. Ik denk niet dat Verhagen in staat is om stelling te nemen in iets
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')