Zij is uitgestudeerd en ik ga dit jaar verder met mn HBO en dan zullen we het ook van 1 StuFi moeten doen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:35 schreef nummer_zoveel het volgende:
Leuk voor je dat het bij jou wel goed ging, maar er zijn zat jonge alleenstaande moeders.
En studeren jij en je vriend nog? Denk het niet, anders heb je geen 2 onder 1 kap woning.
Ok, lees in je profiel dat je huisvrouw bent. Dan heeft misschien alleen je vriend z'n studie afgemaakt?
ik heb een baan en manlief is bezig met zijn studie. ik was eigenlijk al klaar hoor met mijn studie maar door de stage heb ik hem niet gehaald. maar door mijn whiplash zou ik het beroep ook niet kunnen uit oefenen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:35 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Leuk voor je dat het bij jou wel goed ging, maar er zijn zat jonge alleenstaande moeders.
En studeren jij en je vriend nog? Denk het niet, anders heb je geen 2 onder 1 kap woning.
Ok, lees in je profiel dat je huisvrouw bent. Dan heeft misschien alleen je vriend z'n studie afgemaakt?
het ligt er idd heel dik bovenopquote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:44 schreef E.T. het volgende:
VBOK geeft ook al weer waar het voor staat:
Vereniging ter Bescherming van het Ongeboren Kind
Niet echt een instantie die een objectieve keuze propageert dus![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:35 schreef nummer_zoveel het volgende:
Het zijn vragen, en geen vooroordelen. En als je in een 2 onder een kap woning woont is de kans dat je beiden nog studeert erg klein.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:02 schreef lcicle het volgende:
[..]Hoeveel vooroordelen kun je in 1 bericht zetten zeg
![]()
Jezus, wat ben je op je teentjes getrapt zeg.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:02 schreef lcicle het volgende:
[..]Hoeveel vooroordelen aannames kun je in 1 bericht zetten zeg
![]()
Zo dan.
Ik heb FIOM net gesproken.. Heb daar nu dinsdag een afspraak mee..quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:58 schreef milagro het volgende:
[..]
het ligt er idd heel dik bovenop
het zal dus meer een keuze voor begeleiding zijn voor een reeds gemaakte keuze, dan een keuze voor een begeleiding bij een keuze die nog niet gemaakt is, maar wel snel gemaakt moet worden.
zij zijn er meer voor de aan te passen mouwen, zeg maar.
waar slaat dat op? sorry maar vind dit echt onzin.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:17 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Jezus, wat ben je op je teentjes getrapt zeg.
*zeker ook huisvrouw*
![]()
Heb je alles al wat meer op een rijtje gezet? Wat vind je van de discussie die hier gevoerd is?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:25 schreef Fujifilm het volgende:
[..]
Ik heb FIOM net gesproken.. Heb daar nu dinsdag een afspraak mee..
Heb VBOK afgezegd...
En inderdaad.. FIOM zei het al, dat VBOK meer voor het ongeboren kind is..
En FIOM zelf staat geheel centraal..
VBOK zei het zelf ook al, dat zij anders naar de situatie kijken als FIOM..
Pff.. Thanks voor jullie info
Je kunt er ook gewoon een gebruiken, en mocht er onverhoopt toch bevruchting plaatsvinden, direct naar de dokter gaan om het toekomstige kind weg te laten halen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:56 schreef marlieske het volgende:
[..]
Het is niet zo zeer je vriendin niet vertrouwen maar de pil niet vertrouwen.... hij is namelijk voor de 1000ste keer niet 100% betrouwbaar kan je vriendin niets aan doen, ze hoeft niet eens ziek te zijn, antibiotica te gebruiken o.i.d. hij is nooit 100% betrouwbaar.
Wil je geen kind dan moet je dus 2 anti conceptie middelen gebruiken.
Heb nog niet alles op een rijtje gezet. Ben er namelijk nog niet uit.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:36 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Heb je alles al wat meer op een rijtje gezet? Wat vind je van de discussie die hier gevoerd is?
nee, ik leef niet op de set van GTST en nee, het zijn niet allemaal vrienden of kennissen van me, maar ik loop er 45 jaar rond en je maakt wel eens wat mee dan, je hoort , je ziet, je luistert, uit eerste hand soms, vriendinnen die jou in vertrouwen nemen, vreemden die dat doen, vrouwen die zich totaal niet generen voor hun truukjes (alleen de partner mag het niet weten), er soms zelfs trots op zijn, verhalen uit tweede hand via mijn vriend die echt een mega kennissenkring heeft (ik heb dat dus niet) , je bent vertrouwenspersoon geweest op werk (ook met zulke verhalen krijg je dan te maken, en daar mag je dus geen oordelen uiten, enkel luisteren en doorverwijzen) , een goede vriend is therapeut en vertelt nog wel eens wat, discreet uiteraard , je leest artikelen in serieuze bladen inzake relaties/zwangerschappen, je hebt een familielid die keer op keer in al zijn blinde naiviteit in de 'smoesjes' stinkt (dat alleen al is genoeg om minstens tien topics mee te vullen, echt , een meerjarenplan van bedrog domme zetten vd vrouw én man) , je bent zelf gezegend met een goed geheugen en hebt oog voor detail, dus onthoudt losse opmerkingen, en telt dan 1 + 1 op en dat is nog steeds 2 (een vrouw die ooit eens laat vallen tussen neus en lippen door dat ze toch echt van plan is voor haar dertigste de eerste te werpen, desnoods als BOM en dan prompt op haar 29e echt de pil slikte en toch zwanger raakt, dat soort dingen) je staat versteld als je 1 zo'n verhaal hoort , maar na verloop van tijd niet meer.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:07 schreef Moonah het volgende:Whhaahhaaahhaa! Milagro! Leef jij op de set van GTST? Mijn hemel, écht, ik ken helemaal níemand die zoiets heeft geflikt als wat jij allemaal vertelt!
Fujifilm, ik ben blij voor je dat je VBOK gecanceled hebt en een afspraak met FIOM hebt staan. Weet je vriendin van de wisseling?
Heb je nog steeds dat pinupkapsel?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:20 schreef milagro het volgende:
het zal mijn haar zijn of zo
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:34 schreef Moonah het volgende:
[..]
Heb je nog steeds dat pinupkapsel?
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:42 schreef milagro het volgende:
[..](even kleine voetnoot, ik was lang kaal, hè, als baby..... dussuh ... plaag me niet!!! wacht maar!!!!!!)
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:56 schreef zoeperzazke het volgende:
Hm, klinkt erg spannend, ik ga voor de tvp.
TS, heb je nu eigenlijk ook zélf al gesproken met je vriendin over waar zíj momenteel het meeste voor voelt?
(klein detail...)
quote:Ze zegt dat ze het graag wilt houden..
Maar als ze in de laatste vakantieweek ongesteld had moeten worden kan ze best in de vakantie pas zwanger zijn geworden, als ik me niet vergis. Als ze in de eerste week ongesteld had moeten worden verbaas ik me erover dat ze tot na de vakantie wacht met een test; je raakt -als het niet gepland is- toch wel in paniek en wil dat gelijk weten, me dunkt. Wat dat betreft vind ik het ook een raar verhaal.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:56 schreef KD-fotografie het volgende:
Ze is op vakantie niet ongesteld geworden, dus dan moet het wel 8 weken zijn en zelfs met 4 weken was het dan nog voor de vakantie gebeurd aangezien ze geen menstruatie heeft gehad en om die menstruatie over te slaan moest de dus al zwanger zijn.
Hier wil ik toch even op reageren, ik had namenlijk ook een hormoonspiraal (mirena) en die is er idd gewoon uitgevallen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:00 schreef Renda het volgende:
Ook ik ken de zogenaamde "perongeluk" zwanger verhalen, spiraaltjes die magisch verdwenen,
Zal je zien dat dat kindje een neger isquote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:16 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar als ze in de laatste vakantieweek ongesteld had moeten worden kan ze best in de vakantie pas zwanger zijn geworden, als ik me niet vergis. Als ze in de eerste week ongesteld had moeten worden verbaas ik me erover dat ze tot na de vakantie wacht met een test; je raakt -als het niet gepland is- toch wel in paniek en wil dat gelijk weten, me dunkt. Wat dat betreft vind ik het ook een raar verhaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |