abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 23 augustus 2007 @ 16:44:36 #201
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_52625682
VBOK geeft ook al weer waar het voor staat:
Vereniging ter Bescherming van het Ongeboren Kind

Niet echt een instantie die een objectieve keuze propageert dus
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 16:55:39 #202
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_52626013
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 16:35 schreef nummer_zoveel het volgende:

Leuk voor je dat het bij jou wel goed ging, maar er zijn zat jonge alleenstaande moeders.

En studeren jij en je vriend nog? Denk het niet, anders heb je geen 2 onder 1 kap woning.

Ok, lees in je profiel dat je huisvrouw bent. Dan heeft misschien alleen je vriend z'n studie afgemaakt?
Zij is uitgestudeerd en ik ga dit jaar verder met mn HBO en dan zullen we het ook van 1 StuFi moeten doen.

Ik zou nooit meer zonder mijn geweldige dochter willen!!
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
pi_52626085
quote:

[..]

Leuk voor je dat het bij jou wel goed ging, maar er zijn zat jonge alleenstaande moeders.

En studeren jij en je vriend nog? Denk het niet, anders heb je geen 2 onder 1 kap woning.

Ok, lees in je profiel dat je huisvrouw bent. Dan heeft misschien alleen je vriend z'n studie afgemaakt?
ik heb een baan en manlief is bezig met zijn studie. ik was eigenlijk al klaar hoor met mijn studie maar door de stage heb ik hem niet gehaald. maar door mijn whiplash zou ik het beroep ook niet kunnen uit oefenen.

er zijn veel alleenstaande moeders maar ik denk dat er ook ouders van die moeders zijn die wel willen helpen. als dat niet kan zijn er instansies die wel kunnen helpen denk ik.

over de 2 onder 1kap woning was gewoon geluk hebben.

[ Bericht 3% gewijzigd door Popples op 23-08-2007 16:58:43 (foutje) ]
mama van 3 kids!
pi_52626090
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 16:44 schreef E.T. het volgende:
VBOK geeft ook al weer waar het voor staat:
Vereniging ter Bescherming van het Ongeboren Kind

Niet echt een instantie die een objectieve keuze propageert dus
het ligt er idd heel dik bovenop

het zal dus meer een keuze voor begeleiding zijn voor een reeds gemaakte keuze, dan een keuze voor een begeleiding bij een keuze die nog niet gemaakt is, maar wel snel gemaakt moet worden.

zij zijn er meer voor de aan te passen mouwen, zeg maar.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_52626206
quote:

Hoeveel vooroordelen aannames kun je in 1 bericht zetten zeg
Zo dan.

[ Bericht 4% gewijzigd door lcicle op 23-08-2007 17:10:58 ]
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
pi_52626337
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 17:02 schreef lcicle het volgende:

[..]

Hoeveel vooroordelen kun je in 1 bericht zetten zeg
Het zijn vragen, en geen vooroordelen. En als je in een 2 onder een kap woning woont is de kans dat je beiden nog studeert erg klein.
Maar goed, daar gaat het niet over.
pi_52626601
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 17:02 schreef lcicle het volgende:

[..]

Hoeveel vooroordelen aannames kun je in 1 bericht zetten zeg
Zo dan.
Jezus, wat ben je op je teentjes getrapt zeg.

*zeker ook huisvrouw*

pi_52626831
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 16:58 schreef milagro het volgende:

[..]

het ligt er idd heel dik bovenop

het zal dus meer een keuze voor begeleiding zijn voor een reeds gemaakte keuze, dan een keuze voor een begeleiding bij een keuze die nog niet gemaakt is, maar wel snel gemaakt moet worden.

zij zijn er meer voor de aan te passen mouwen, zeg maar.
Ik heb FIOM net gesproken.. Heb daar nu dinsdag een afspraak mee..
Heb VBOK afgezegd...

En inderdaad.. FIOM zei het al, dat VBOK meer voor het ongeboren kind is..
En FIOM zelf staat geheel centraal..

VBOK zei het zelf ook al, dat zij anders naar de situatie kijken als FIOM..

Pff.. Thanks voor jullie info
Jullie zijn zo kinds
pi_52627030
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 17:17 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Jezus, wat ben je op je teentjes getrapt zeg.

*zeker ook huisvrouw*

waar slaat dat op? sorry maar vind dit echt onzin.

trouwens over je zeker ook, lees mijn post ik werk en ik kan van alles in mijn profiel zetten dus niet alles geloven wat mensen er neer zetten.
mama van 3 kids!
pi_52627064
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 17:25 schreef Fujifilm het volgende:

[..]

Ik heb FIOM net gesproken.. Heb daar nu dinsdag een afspraak mee..
Heb VBOK afgezegd...

En inderdaad.. FIOM zei het al, dat VBOK meer voor het ongeboren kind is..
En FIOM zelf staat geheel centraal..

VBOK zei het zelf ook al, dat zij anders naar de situatie kijken als FIOM..

Pff.. Thanks voor jullie info
Heb je alles al wat meer op een rijtje gezet? Wat vind je van de discussie die hier gevoerd is?
pi_52627114
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 12:56 schreef marlieske het volgende:

[..]

Het is niet zo zeer je vriendin niet vertrouwen maar de pil niet vertrouwen.... hij is namelijk voor de 1000ste keer niet 100% betrouwbaar kan je vriendin niets aan doen, ze hoeft niet eens ziek te zijn, antibiotica te gebruiken o.i.d. hij is nooit 100% betrouwbaar.
Wil je geen kind dan moet je dus 2 anti conceptie middelen gebruiken.
Je kunt er ook gewoon een gebruiken, en mocht er onverhoopt toch bevruchting plaatsvinden, direct naar de dokter gaan om het toekomstige kind weg te laten halen.

Maar ik heb het idee dat het jou meer te doen is om de man iets op te dringen, dan dat je daadwerkelijk denkt een nuttige tip te geven.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_52627217
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 17:36 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Heb je alles al wat meer op een rijtje gezet? Wat vind je van de discussie die hier gevoerd is?
Heb nog niet alles op een rijtje gezet. Ben er namelijk nog niet uit.
Ben blij dat ik het hier op het FOK forum gegooid heb.

Maar ik ben nog steeds bang, heel onzeker over de toekomst. Ik weet werkelijk niet wat ik zou moeten doen, als ze het .

Deze discussie is handig voor mij geweest, maar ik heb na dinsdag nog wel vragen. En die ga ik hier zeker stellen.
Jullie zijn zo kinds
  donderdag 23 augustus 2007 @ 18:00:58 #213
175463 Renda
Dutchie gone USA
pi_52627592
Ook ik ken de zogenaamde "perongeluk" zwanger verhalen, spiraaltjes die magisch verdwenen, en de tientallen miskramen bij de tientallen vriendjes die een "zwangerschap" deden beeindigen in een vroeg stadium zonder dat daarna ooit een medisch onderzoek werd verricht. Niet doorhebben dat je zwanger was (terwijl dat toch duidelijk te zien was ) en 9 maanden later op de stoep van de huisarts stonden met "buikpijnen"
En dit allemaal van 1 meid, en ja, ze heeft nu eindelijk haar langverwachte kindje, ook "ongepland", van een man van 45, stabiel minimum inkomen, met 3 andere kinderen bij 3 andere vrouwen die echt geen kinderen meer wilde, maar zich nu te verantwoordelijk voelt voor dat meisje van 22 die hij uit haar studentenleven heeft weggehaald, hij zal dus ook nooit bij haar weggaan. Nou heeft ze mooi voor elkaar toch?

Het is gewoon zo, sommige meiden gaan echt niets uit de weg om hun ultieme wens vervullen en zien geen andere mogelijkheid dan een man erin te laten luizen. Het gaat ze echt niet om hun vriend, maar om dat verlangen, maar hardop uitspreken en/of toegeven zullen ze het nooit.

Dat is niet bij de iedereen het geval, maar ik begrijp Milargo;s kijk op dit hele verhaal goed.

Praat met je ouders! Vooral met je vader! Vraag hem hoe het kinderen krijgen zijn leven heeft veranderd wat betreft visie, studie, financien, opeens verantwoordelijk en volwassen moeten zijn!
Als jij achter abortus staat haar dit heel erg duidelijk vertellen! Aangeven dat je haar steunt, en dat je beseft dat het haar keuze is maar haar wel heel duidelijk maken dat je dit op dit punt in je leven nog niet ziet zitten!
Je bent straks niet alleen met je kind, maar ook met je vriendin voor de rest van je leven verbonden, hoe je het ook bekijkt, besef dat beiden heel goed en maak een overwogen keuze. FIOM vind ik een goed hulpmiddel, maar ook zeker jullie ouders.
Je vergooit je leven zeker niet als JULLIE besluiten het kindje te houden, zoals wel gedacht wordt, maar er wordt wel van je verwacht straks een volwassen en verantwoordelijke vent te zijn. Aan jou is de taak om uit te vogelen of je dat aankan en hier met haar open en eerlijk over te praten.

Nogmaals: praat met je ouders voordat je naar het Fiom gaat!

Succes met jullie keuze en hou ons op de hoogte
Me too, was a rebellious teen once. To be honest, I still am, with the exception that I now focus on what truly makes this world go mad: government agency's and their political bullcrap instead of my parents and family
pi_52627728
Whhaahhaaahhaa! Milagro! Leef jij op de set van GTST? Mijn hemel, écht, ik ken helemaal níemand die zoiets heeft geflikt als wat jij allemaal vertelt!

Fujifilm, ik ben blij voor je dat je VBOK gecanceled hebt en een afspraak met FIOM hebt staan. Weet je vriendin van de wisseling?
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dč ôk wir.
pi_52627990
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 18:07 schreef Moonah het volgende:
Whhaahhaaahhaa! Milagro! Leef jij op de set van GTST? Mijn hemel, écht, ik ken helemaal níemand die zoiets heeft geflikt als wat jij allemaal vertelt!

Fujifilm, ik ben blij voor je dat je VBOK gecanceled hebt en een afspraak met FIOM hebt staan. Weet je vriendin van de wisseling?
nee, ik leef niet op de set van GTST en nee, het zijn niet allemaal vrienden of kennissen van me, maar ik loop er 45 jaar rond en je maakt wel eens wat mee dan, je hoort , je ziet, je luistert, uit eerste hand soms, vriendinnen die jou in vertrouwen nemen, vreemden die dat doen, vrouwen die zich totaal niet generen voor hun truukjes (alleen de partner mag het niet weten), er soms zelfs trots op zijn, verhalen uit tweede hand via mijn vriend die echt een mega kennissenkring heeft (ik heb dat dus niet) , je bent vertrouwenspersoon geweest op werk (ook met zulke verhalen krijg je dan te maken, en daar mag je dus geen oordelen uiten, enkel luisteren en doorverwijzen) , een goede vriend is therapeut en vertelt nog wel eens wat, discreet uiteraard , je leest artikelen in serieuze bladen inzake relaties/zwangerschappen, je hebt een familielid die keer op keer in al zijn blinde naiviteit in de 'smoesjes' stinkt (dat alleen al is genoeg om minstens tien topics mee te vullen, echt , een meerjarenplan van bedrog domme zetten vd vrouw én man) , je bent zelf gezegend met een goed geheugen en hebt oog voor detail, dus onthoudt losse opmerkingen, en telt dan 1 + 1 op en dat is nog steeds 2 (een vrouw die ooit eens laat vallen tussen neus en lippen door dat ze toch echt van plan is voor haar dertigste de eerste te werpen, desnoods als BOM en dan prompt op haar 29e echt de pil slikte en toch zwanger raakt, dat soort dingen) je staat versteld als je 1 zo'n verhaal hoort , maar na verloop van tijd niet meer.

ik verzin niets, het is allemaal echt gebeurd, en mijn leven is een stuk 'saaier' dan je door deze verhalen zou kunnen vermoeden misschien
mensen irl hebben nogal eens de neiging echter om hun ellende bij me te droppen, het zal mijn haar zijn of zo , ik zoek het niet op, het komt op me af , ik mag bemiddelen... een soort Jomanda maar dan anders
pi_52628301
Oh ja hoor, het komt echt niet alleen voor bij GTST, die vriend van me waarover ik schreef, dat meisje raakte twee keer in een paar jaar tijd op onverklaarbare wijze zwanger, telkens net als ze een paar maanden een nieuw vriendje had, volkomen toeval natuurlijk, dat de pil tot twee keer toe bij dezelfde persoon niet werkt Ik ken nog 1 ander geval waar het duidelijk een kwestie was van "vrouw verrast haar nieuwe vriendje met een onverklaarbare zwangerschap", dat was een vrouw die tegen de 30 liep en de klok voelde tikken.

E ik heb ook wel vrouwen onderling horen grappen van "als m'n vriend over een paar jaar nog niet aan de kinderen wil luis ik 'm erin", tuurlijk, dat waren grapjes, maar het komt dus wel in mensen op, okee als grap, maar als de nood hoog is....

Maar in het geval van TS....ik weet niet hoor, ze is pas 22, kan goed dat het in dit geval echt een ongelukje is geweest.
pi_52628303
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 18:20 schreef milagro het volgende:
het zal mijn haar zijn of zo
Heb je nog steeds dat pinupkapsel?
pi_52628483
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 18:34 schreef Moonah het volgende:

[..]

Heb je nog steeds dat pinupkapsel?
ja

en dat is ook zoiets waar je geen keuze in hebt, men bepaalt maar raak, maar mij wat vragen, ho maar

(even kleine voetnoot, ik was lang kaal, hč, als baby ..... dussuh ... plaag me niet!!! wacht maar!!!!!!)
pi_52628648
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 18:42 schreef milagro het volgende:

[..](even kleine voetnoot, ik was lang kaal, hč, als baby ..... dussuh ... plaag me niet!!! wacht maar!!!!!!)
Oeioei, dat belooft wat!
pi_52628740
Hm, klinkt erg spannend, ik ga voor de tvp.

TS, heb je nu eigenlijk ook zélf al gesproken met je vriendin over waar zíj momenteel het meeste voor voelt?

(klein detail... )
I had a signature once. It was awful.
pi_52628851
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 18:56 schreef zoeperzazke het volgende:
Hm, klinkt erg spannend, ik ga voor de tvp.

TS, heb je nu eigenlijk ook zélf al gesproken met je vriendin over waar zíj momenteel het meeste voor voelt?

(klein detail... )
quote:
Ze zegt dat ze het graag wilt houden..
pi_52629106
Ah, ok. Nou, dan is het simpel... Dan heeft TS (in mijn ogen) weinig keus... Als hij zijn mening opdringt dan maakt zij een beslissing di eniet goed voelt en waar ze de rest vaan haar leven verdriet om zal hebben, spijt van zal hebben en moeite mee zal hebben. Dat kun je ook niet op je geweten hebben....
  † In Memoriam † donderdag 23 augustus 2007 @ 19:16:59 #223
43556 miss_dynastie
pi_52629285
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 14:56 schreef KD-fotografie het volgende:
Ze is op vakantie niet ongesteld geworden, dus dan moet het wel 8 weken zijn en zelfs met 4 weken was het dan nog voor de vakantie gebeurd aangezien ze geen menstruatie heeft gehad en om die menstruatie over te slaan moest de dus al zwanger zijn.
Maar als ze in de laatste vakantieweek ongesteld had moeten worden kan ze best in de vakantie pas zwanger zijn geworden, als ik me niet vergis. Als ze in de eerste week ongesteld had moeten worden verbaas ik me erover dat ze tot na de vakantie wacht met een test; je raakt -als het niet gepland is- toch wel in paniek en wil dat gelijk weten, me dunkt. Wat dat betreft vind ik het ook een raar verhaal.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 19:24:25 #224
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_52629451
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 18:00 schreef Renda het volgende:
Ook ik ken de zogenaamde "perongeluk" zwanger verhalen, spiraaltjes die magisch verdwenen,
Hier wil ik toch even op reageren, ik had namenlijk ook een hormoonspiraal (mirena) en die is er idd gewoon uitgevallen.
Gelukkig had ik het wel in de gaten maar puur omdat ik een onherkenbaar geluid in de wc pot hoorde.
Natuurlijk mijn man op de hoogte gebracht maar kan me voorstellen dat er vrouwen zijn die dit dus niet in de gaten hebben en dus ook niet tegen hun vriend/man hebben verteld.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 19:27:20 #225
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_52629524
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 19:16 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Maar als ze in de laatste vakantieweek ongesteld had moeten worden kan ze best in de vakantie pas zwanger zijn geworden, als ik me niet vergis. Als ze in de eerste week ongesteld had moeten worden verbaas ik me erover dat ze tot na de vakantie wacht met een test; je raakt -als het niet gepland is- toch wel in paniek en wil dat gelijk weten, me dunkt. Wat dat betreft vind ik het ook een raar verhaal.
Zal je zien dat dat kindje een neger is
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
  donderdag 23 augustus 2007 @ 19:33:18 #226
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_52629663
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 19:16 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

ja ok, dan zou het in de eerste week van de vakantie moeten zijn (als ik goed terugreken).
  donderdag 23 augustus 2007 @ 21:42:28 #227
593 sjak
Juffie Bloem
pi_52633164
Fuijfilm, is het echt geen mogelijkheid om met je ouders te praten? Ik denk dat zij jou goed zouden kunnen helpen om samen met de ouders van je vriendin een keuze te maken. Misschien kunnen jullie met z'n 6-en om tafel en alle mogelijkheden eens op een rijtje te zetten.
Ik begrijp dat het oplucht om alles hier op Fok! te zetten maar ik denk dat je steun IRL nodig hebt.
Lekker douchen!
  donderdag 23 augustus 2007 @ 21:44:51 #228
175463 Renda
Dutchie gone USA
pi_52633229
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 19:24 schreef KD-fotografie het volgende:

[..]

Hier wil ik toch even op reageren, ik had namenlijk ook een hormoonspiraal (mirena) en die is er idd gewoon uitgevallen.
Gelukkig had ik het wel in de gaten maar puur omdat ik een onherkenbaar geluid in de wc pot hoorde.
Natuurlijk mijn man op de hoogte gebracht maar kan me voorstellen dat er vrouwen zijn die dit dus niet in de gaten hebben en dus ook niet tegen hun vriend/man hebben verteld.
ze had geen hormoonspiraal, of tenminste, eeeh, ze zou een koperspiraal hebben gehad
Me too, was a rebellious teen once. To be honest, I still am, with the exception that I now focus on what truly makes this world go mad: government agency's and their political bullcrap instead of my parents and family
pi_52633246
Ik heb het net aan me vader verteld, dat lucht inderdaad op
Hij reageerde gelukkig normaal. En zal er alles aan doen om me te helpen..
Zo komt me ma thuis.. Dan komt zij het te weten, die zal misschien iets anders reageren
Jullie zijn zo kinds
pi_52633287
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 18:33 schreef thaleia het volgende:
Maar in het geval van TS....ik weet niet hoor, ze is pas 22, kan goed dat het is in dit geval hoogstwaarschijnlijk echt een ongelukje is geweest.

Wat heeft de TS eigenlijk aan al die verhalen van vrouwen die een grote kinderwens hebben en mannen belazeren
Ik geloof er echt niks van dat dit in dit geval aan de orde is.

Fujifilm ik hoop trouwens wel dat je wisseling van afspraken hebt gedaan in overleg met je vriendin Hoe dan ook heel veel succes dinsdag! En praat er over met je ouders inderdaad. Natuurlijk is dat eng, maar het lijkt mij echt beter als zij het weten. Na de eerste schok zullen zij je waarschijnlijk kunnen bijstaan en raad geven. Spuit elf reactie dus. Fijn dat je alvast met je vader hebt gesproken en dat hij begripvol reageerde!
pi_52633358
Me vriendin wist niet bij welk instituut ik dit heb besproken.. Nu gaan we naar FIOM

Nu ik me pa heb gesproken, weet ik dat ik er niet alleen voor sta.
Jullie zijn zo kinds
  donderdag 23 augustus 2007 @ 21:49:01 #232
175463 Renda
Dutchie gone USA
pi_52633368
even over de pil/vakantie verhaal
Toen ik aan de pil was zorgde ik er altijd voor dat ik tijdens mijn vakantie NIET ongesteld zou worden, met andere woorden, ik stopte eerder met de pil en zorgde dat ik thuis ongi werd of ik slikte door en zou na de vakantie thuis weer ongi worden. Hoe doen de andere dames dat dan?
  donderdag 23 augustus 2007 @ 21:50:30 #233
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_52633430
Zie je wel
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
  donderdag 23 augustus 2007 @ 21:50:31 #234
175463 Renda
Dutchie gone USA
pi_52633431
Oh, vergeetelachtigheid
dat je met je pa gepraat hebt!
pi_52633465
Ok, dan is het goed zo zie je maar weer dat die theorie over dat de keuze van het instituut al iets zegt over de beslissing die eigenlijk al gemaakt is ook klinkare onzin is .

En je staat er zeker niet alleen voor Fujifilm.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 21:54:19 #236
593 sjak
Juffie Bloem
pi_52633553
Goed gedaan Fujifilm, dapper van je. Ik hoop dat je moeder ook kalm reageert. Maar die zal vast na de eerste schrik ook helemaal achter je staan.
Heel veel sterkte ermee!
Lekker douchen!
pi_52633653
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 21:51 schreef piglet het volgende:
Ok, dan is het goed zo zie je maar weer dat die theorie over dat de keuze van het instituut al iets zegt over de beslissing die eigenlijk al gemaakt is ook klinkare onzin is .

En je staat er zeker niet alleen voor Fujifilm.
het zou geen klinkklare onzin zijn als het meisje specifiek die kliniek uitgekozen had, het is nogal duidelijk waar die kliniek voor staat immers.
het hoeft dan niet zo te zijn, maar onbewust kan het zeker een rol spelen, hoor, is helemaal geen gekke redenatie die ook helemaal niet als feit geponeerd is.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 22:03:26 #238
593 sjak
Juffie Bloem
pi_52633867
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 21:57 schreef milagro het volgende:

[..]

het zou geen klinkklare onzin zijn als het meisje specifiek die kliniek uitgekozen had, het is nogal duidelijk waar die kliniek voor staat immers.
het hoeft dan niet zo te zijn, maar onbewust kan het zeker een rol spelen, hoor, is helemaal geen gekke redenatie die ook helemaal niet als feit geponeerd is.
Ja, eigenlijk wil fujifilm het kind houden anders had hij natuurlijk nooit die afspraak bij de VBOK gemaakt. Onbewust heeft hij de keuze al gemaakt.
Lekker douchen!
pi_52633903
Ik heb ff gegoogled en VBOK scoort aardig wat hoger dan FIOM, dus ik denk dat dat ook wel meespeelt Ze zijn sowieso vrij goed in zich profileren op dit gebied.
Plus dat veel mensen (incl. TS) niet weten waar de afkorting VBOK voor staat.

NB ik was ook altijd erg kritisch tov VBOK, maar heb hier ook wel eens positieve verhalen gehoord. Dat abortus echt als optie besproken en ook nog heel objectief. Viel me weer mee.
pi_52634041
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 22:04 schreef piglet het volgende:
NB ik was ook altijd erg kritisch tov VBOK, maar heb hier ook wel eens positieve verhalen gehoord. Dat abortus echt als optie besproken en ook nog heel objectief. Viel me weer mee.
Dat zal allicht ook maar net afhangen van welke medewerker je treft, denk je niet?
pi_52634086
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 22:03 schreef sjak het volgende:

[..]

Ja, eigenlijk wil fujifilm het kind houden anders had hij natuurlijk nooit die afspraak bij de VBOK gemaakt. Onbewust heeft hij de keuze al gemaakt.
god jezus, ik dacht dat zij die afspraak gemaakt had, in de OP staat ook dat zij het wil houden.

maar ze heeft die afspraak niet gemaakt, de knul heeft zich totaal niet verdiept in waar die organisatie voor staat precies, feit is dat ze een heel andere insteek hebben dan bv het FIOM, ze zijn niet slechter, maar wel minder objectief.

zo dan, mutsjes?

en TS, tof dat je vader zo relaxed reageert, moeders gaat dat uiteindelijk ook wel doen, hoor, maak je daar geen zorgen over, eventuele oordelen "hoe kun je zo dom zijn" die ws niet eens komen, ach ze zijn zelf ook jong geweest en hebben hun eigen domme zetten ook gemaakt, weten ze zelf ook.

succes bij de gesprekken en we horen het wel.
pi_52634676
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 22:08 schreef zoeperzazke het volgende:
Dat zal allicht ook maar net afhangen van welke medewerker je treft, denk je niet?
Mmm, ja dat zou inderdaad best kunnen Wat overigens ook bij andere organisaties kan spelen natuurlijk dan waarschijnlijk niet vanuit de pro-life gedachte, maar bijv. omdat de medewerker toevallig een bloedhekel heeft aan kansrijke jongeren die maar denken dat ze alles kunnen maken of een andere zwart/wit redenatie.

Wel vraag ik me af of als het VBOK heel veel ontevreden klanten zouden hebben (die zich een bepaalde kant op gepushed voelen), dit invloed zou hebben op hun bestaansrecht. Of zouden ze zo goed gesponsord worden, dat het niet uitmaakt?
pi_52634870

[ Bericht 50% gewijzigd door Lois op 24-08-2007 20:07:52 (Niet doen) ]
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 23 augustus 2007 @ 22:40:23 #244
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_52635165

[ Bericht 100% gewijzigd door Lois op 24-08-2007 20:08:11 (Reactie op stomme opmerking) ]
pi_52635436
Maar dat er instanties zijn ingeschakeld voor hulp is wel een goed stap vind ik.

[ Bericht 74% gewijzigd door Lois op 24-08-2007 20:08:22 ]
Moet je die kleur zien, hoorapparaat-beige !
pi_52642530
VBOK wordt behoorlijk gesteund vanuit behoudende hoek, ik heb vroeger een heleboel doosjes Wilhelminapepermunt verkocht om geld binnen te halen.
pi_52644080
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 10:47 schreef RemCOW het volgende:

[..]

ja oke, maar dat is wisselwerking met andere medicijnen, dat is een goede verklaring waarom de pil minder goed werkt. Het gaat me meer om redenen waar je niet zo stil bij staat. Bv Fuente geeft aan dat ze zwanger werd terwijl ze de pil slikte. Dan vraag ik me af of er misschien een reden voor is, die minder voor de hand ligt ofzoiets.
Mosterd na de maaltijd maar toch. Er is enige tijd geleden uit wetenschappelijk onderzoek gebleken dat bij vrouwen met overgewicht (zelfs al met een bmi van 27,3) vaker sprake is van falen van orale anticonceptie. Als dit onderzoek echt klopt dan zouden bij vrouwen met overgewicht 2 tot 4 zwangerschappen voorkomen op elke 100 vrouwen met overgewicht. Bij vrouwen met overgewicht is dus mss wel een zwaardere pil nodig of is andere anticonceptie betrouwbaarder. En aangezien er tegenwoordig genoeg vrouwen met (fors) overgewicht zijn, kan dit misschien ook wel een deel van die 'toch door de pil heen' zwangerschappen verklaren.

bron
One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
pi_52650025
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 11:02 schreef Étoile het volgende:

[..]

Mosterd na de maaltijd maar toch. Er is enige tijd geleden uit wetenschappelijk onderzoek gebleken dat bij vrouwen met overgewicht (zelfs al met een bmi van 27,3) vaker sprake is van falen van orale anticonceptie. Als dit onderzoek echt klopt dan zouden bij vrouwen met overgewicht 2 tot 4 zwangerschappen voorkomen op elke 100 vrouwen met overgewicht. Bij vrouwen met overgewicht is dus mss wel een zwaardere pil nodig of is andere anticonceptie betrouwbaarder. En aangezien er tegenwoordig genoeg vrouwen met (fors) overgewicht zijn, kan dit misschien ook wel een deel van die 'toch door de pil heen' zwangerschappen verklaren.

bron
Mwah, als opvallend veel meer flinkere vrouwen ongewenst zwanger zouden raken zou de noodbel wel geklonken hebben hoor.
Mij valt het in ieder geval niet op, en zeker veel jongere vrouwen die ongewenst zwanger zijn zijn (nog) niet te dik.
  Moderator / Miss SHO vrijdag 24 augustus 2007 @ 15:59:15 #249
22592 crew  Ole
pi_52652398
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 14:34 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Mwah, als opvallend veel meer flinkere vrouwen ongewenst zwanger zouden raken zou de noodbel wel geklonken hebben hoor.
Mij valt het in ieder geval niet op, en zeker veel jongere vrouwen die ongewenst zwanger zijn zijn (nog) niet te dik.
Ik slik dat ding al 20 jaar, heb een beetje overgewicht, maar nog nooit (ongewenst) zwanger geworden. Heb 2 lange relaties gehad in die tijd, en tussendoor ook wel af en toe...
Gewoon kwestie van regelmaat, en eentje extra als je ziek bent oid.

En dat terwijl alle vrouwen in mijn familie maar naar een man hoeven kijken en ze zijn zwanger (zodra van de pil, dat dan wel natuurlijk)

Lijkt me broodje aap, anders hadden mijn arts en/of apotheek me allang gewaarschuwd. Ook niets te vinden in de bijsluiter trouwens.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO vrijdag 24 augustus 2007 @ 16:00:59 #250
22592 crew  Ole
pi_52652455
En nee, ik heb nog niet uitgeprobeerd of ik uberhaupt zwanger kan worden
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: