Nou ja, en de optie "heel misschien toch..." zat er hardwarematig ook al niet in. Nou ja, vertraginkjequote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:27 schreef es70 het volgende:
Niet heel voorspelbaar, 't liet op zich wachten deze keer.
Rappe actiequote:
is dat dan niet schrikken?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:27 schreef es70 het volgende:
[..]
Niet heel voorspelbaar, 't liet op zich wachten deze keer.
Die optie is idd geen optie meerquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja, en de optie "heel misschien toch..." zat er hardwarematig ook al niet in. Nou ja, vertraginkje
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
nuvaring is een ring die je inbrengt en de hormomen geleidelijk over de dag afgeeft aan je lichaam, ipv de hormonen stoot van de pil iedere dag
Meestal kan ik me wel bedwingen als er andere mensen dan phille rond mij zijn, maar dat betekent natuurlijk wel dat hij het heel regelmatig moet verduren.quote:ik ken je gevoel
ik ben zelfs zo erg dat ik mijn tranen voor niets en niemand tegen kan houden.
gewoon een wrak, die t er iedere keer maar het beste van probeert te maken en er de opmerking "ik kom er wel, is het niet nu dan is het later" tegenaan gooit als excuus
Topics openen ben ik best snel in, met dank aan vroegahquote:
sjaloomquote:
daarom ben ik nu weer op fok, dan mis ik dat mooiquote:
Heb vertrouwen, hij zal geduld met je hebbenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:32 schreef leonieke het volgende:
En nee, ik vind het ook niet leuk voor hem, maar het is zo moeilijk om het te veranderen..
Nee, want als er iets fout gaat geef ik de gyn ongenadig op zijn flikker, die heeft gesneden/geknoopt in mijn eileidersquote:
ieder zielig programma, hart in actie, ziekenhuis iets, weddingplanner waarbij moeders dochters al lang niet meer gezien heeft, dan stroomt t hier weerquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:32 schreef leonieke het volgende:
[..]
Mja, ik weet eigenlijk niet of ik er echt last van heb als ik de pil neem van die hormonenstoot. Tegenwoordig kan ik wel om bijna alles huilen (gisteren op tv iemand die zijn hond moest laten inslapen), maar dat kan ook komen omdat ik zo slecht slaap de laatste tijd en me zorgen maak om de bouw enzo.
[..]
ik snap t wel, ik houd me lang goed, maar als er dan iets tegen zit ist t weer een waterfestijn.quote:Meestal kan ik me wel bedwingen als er andere mensen dan phille rond mij zijn, maar dat betekent natuurlijk wel dat hij het heel regelmatig moet verduren.
Ik nuanceer het dan ook wel altijd hoor als ik weer overgevoelig reageer en leg uit dat ik in mijn stopweek zit. Meestal moet hij alleen maar eens op het nachttafeltje kijken aan wat het precies ligt
En nee, ik vind het ook niet leuk voor hem, maar het is zo moeilijk om het te veranderen..
Wou de gyn dat eigenlijk zomaar doen op zo'n jonge leeftijd?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:34 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee, want als er iets fout gaat geef ik de gyn ongenadig op zijn flikker, die heeft gesneden/geknoopt in mijn eileiders(en het zou me verbazen als het na bijna 8 jaar 'ineens' niet meer afdoende blijkt te zijn
).
aaah kijk dat zou dan idd echt een wonder zijnquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:34 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee, want als er iets fout gaat geef ik de gyn ongenadig op zijn flikker, die heeft gesneden/geknoopt in mijn eileiders(en het zou me verbazen als het na bijna 8 jaar 'ineens' niet meer afdoende blijkt te zijn
).
Met 4 stempeltjes was de kaart volquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:36 schreef leonieke het volgende:
[..]
Wou de gyn dat eigenlijk zomaar doen op zo'n jonge leeftijd?
Home & Away, Friends, ... doen het ook altijd goed bij mij op zo'n momentquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
ieder zielig programma, hart in actie, ziekenhuis iets, weddingplanner waarbij moeders dochters al lang niet meer gezien heeft, dan stroomt t hier weer
En toch moet het ergens zijn voordelen hebben, hoorquote:[..]
ik snap t wel, ik houd me lang goed, maar als er dan iets tegen zit ist t weer een waterfestijn.
ach, leuk he vrouw zijn
Je wordt niet geacht voetbal te kijken, best een voordeelquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:37 schreef leonieke het volgende:
En toch moet het ergens zijn voordelen hebben, hoorDat moet gewoon
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je wordt niet geacht voetbal te kijken, best een voordeel
Stoppen met de pil heeft in mijn geval meerdere voordelen gehadquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:32 schreef leonieke het volgende:
[..]
Mja, ik weet eigenlijk niet of ik er echt last van heb als ik de pil neem van die hormonenstoot. Tegenwoordig kan ik wel om bijna alles huilen (gisteren op tv iemand die zijn hond moest laten inslapen), maar dat kan ook komen omdat ik zo slecht slaap de laatste tijd en me zorgen maak om de bouw enzo.
[..]
Da's geweestquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:37 schreef leonieke het volgende:
En toch moet het ergens zijn voordelen hebben, hoorDat moet gewoon
Dat vind ik nu eigenlijk niet zo erg...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je wordt niet geacht voetbal te kijken, best een voordeel
ach ja, maar ik heb zoiets van altijd winnen ook al is het een oefenpotjequote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is ook maar een oefenwedstrijd hmm
Ik kijk er nooit naar, vind er geen reet aanquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:40 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat vind ik nu eigenlijk niet zo erg...
Maar dat zal die overdaad aan mannelijke hormonen zijn die door mijn lichaam giert
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:41 schreef Dr_Flash het volgende:
op TT nog steeds 1-0 hoor
Bij jullie misschien wel jaquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is ook maar een oefenwedstrijd hmm
In mijn geval welquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:36 schreef leonieke het volgende:
[..]
Wou de gyn dat eigenlijk zomaar doen op zo'n jonge leeftijd?
Vroeger volgde ik het op de voetquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kijk er nooit naar, vind er geen reet aan
Jawel hoor, alleen het ei vindt geen vruchtbare bodem meerquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:36 schreef Ynske het volgende:
[..]
aaah kijk dat zou dan idd echt een wonder zijn
als je niet wil antwoorden, maakt niet, maar hoe kan het dan dat je toch nog ongesteld word?
er is toch geen eisprong meer?
whehe sommige spelers zijn wel goed. Vermaelen zie ik graag bij de selectie van oranje komenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:41 schreef leonieke het volgende:
[..]
Bij jullie misschien wel ja
Btw, beseffen jullie wel als we één land zouden worden dat jullie ook een deel van ons voetbalelftal er zou moeten bijnemen. Zeg maar doei tegen de grote rondes
Nee natuurlijk nietquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:41 schreef leonieke het volgende:
Btw, beseffen jullie wel als we één land zouden worden dat jullie ook een deel van ons voetbalelftal er zou moeten bijnemen. Zeg maar doei tegen de grote rondes
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:42 schreef es70 het volgende:
[..]
In mijn geval wel. Ik heb tussen sept '96 en april 2000 4 kinderen gekregen, hij was het met me eens dat mijn gezin naar alle waarschijnlijkheid wel compleet was
. Hij heeft het in 1 moeite door gedaan na de laatste keizersnee
.
Nietusquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Met 4 stempeltjes was de kaart vol
Sorry
Maar dus toch een uitzondering om het op die leeftijd te doen als ik het zo leesquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:42 schreef es70 het volgende:
[..]
In mijn geval wel. Ik heb tussen sept '96 en april 2000 4 kinderen gekregen, hij was het met me eens dat mijn gezin naar alle waarschijnlijkheid wel compleet was
. Hij heeft het in 1 moeite door gedaan na de laatste keizersnee
.
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:45 schreef es70 het volgende:
[..]
Nietus. Pat heeft namelijk bij de tweede gevraagd hoeveel keer er eigenlijk een keizersnee gedaan kan worden, en 10 keer was bewezen
.
ja, kei tof zijn diequote:
De regeringsvorming zit helemaal vast in België en er zijn nu overal discussies aan de gang over een mogelijke splitsing van België. En aangezien men ervan uit gaat dat Vlaanderen het alleen niet kan redden, MOGEN we weer bij Nederland komen (zeggen zequote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:44 schreef Ynske het volgende:
wat mis ik toch allemaal over belgie bij nederland?
er wordt gevoetbald. Nederland vriendschappelijk tegen zwitserland, belgie "om het echhie" tegen eoa prutsers kloteland, anders kunnen die patatvreters nooit voor staan.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:44 schreef Ynske het volgende:
wat mis ik toch allemaal over belgie bij nederland?
En jullie houden één Belg op reserve voor de beslissende strafschoppen ofzo?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee natuurlijk nietdan zouden we die idioterie van 5 Nederlanders en dan dus ook 5 belgen schrappen, en de 11 beste spelers van De Lage Landen opstellen. Ik kan me voorstellen dat er voor jullie weinig bekenden tussen zullen zitten dan, maar zeg maar HOI tegen de grote ronden
Oh ja, dat ookquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:47 schreef leonieke het volgende:
[..]
De regeringsvorming zit helemaal vast in België en er zijn nu overal discussies aan de gang over een mogelijke splitsing van België. En aangezien men ervan uit gaat dat Vlaanderen het alleen niet kan redden, MOGEN we weer bij Nederland komen (zeggen ze)
Like WELKE?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:48 schreef leonieke het volgende:
[..]
En jullie houden één Belg op reserve voor de beslissende strafschoppen ofzo?![]()
Wat leukquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja, dat ook
Jullie mogen ook alleen verder hoor, Slovenië kan het ook
Ik heb het ook niet over het stoppen van de strafschoppenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Like WELKE?
Trouwens, wij hebben Edwin vd Sar, die heeft er tegen Chelsea nog 3 op rij gestopt van de week
Niet helemaalquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:44 schreef Ynske het volgende:
[..]das niet niets, was dat bewust?
veel kinderen, ergens wel leuk maar ook heel druk lijkt me
Nou ja, wij zijn alleenig ook tevreden hoor, daar nie vanquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:50 schreef leonieke het volgende:
(maar ik blijf toch voorstander van België hoor, mits een aantal aanpassingen in het financieringsbeleid enzo)
had ze nog nooit gezien, maar wat een stralend groepjequote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:51 schreef es70 het volgende:
[..]
Niet helemaal.
Ik heb (achteraf gezien, toen ik erin zat had ik dat niet zozeer in de gaten) tropenjaren gedraaid (om het nog maar niet over de roofbouw op mijn lijf te hebben), maar het wordt nu juist steeds rustiger.
Je hebt mijn monsters toch weleens langs zien schuiven.
[afbeelding]
Links Kyran (8), die lange in 't midden is Storm (9), daarvoor Romek (7) en Nina van 10.
Ik doe mijn bestquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, kei tof zijn die
en nog een beetje opgevoed ook
Romek heeft nummer 5 hoorquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:51 schreef es70 het volgende:
Links Kyran (8), die lange in 't midden is Storm (9), daarvoor Romek (7) en Nina van 10.
Ik vind ze er zo schattig uitzienquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:51 schreef es70 het volgende:
[..]
Niet helemaal.
Ik heb (achteraf gezien, toen ik erin zat had ik dat niet zozeer in de gaten) tropenjaren gedraaid (om het nog maar niet over de roofbouw op mijn lijf te hebben), maar het wordt nu juist steeds rustiger.
Je hebt mijn monsters toch weleens langs zien schuiven.
[afbeelding]
quote:
Romek heeft een shirt met camouflagevlekkenquote:
Ik kan me echt niet voorstellen dat Nederland geen financiële eisen zou stellen als we zouden samenkomen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja, wij zijn alleenig ook tevreden hoor, daar nie van
maar me dunkt dat als jullie zouden moeten kiezen tussen het economisch bruisende Nederland en het onwillige nonchalante profiterende parasitaire Wallonië..... dan moet je wel een BELG zijn om voor Wallonië te kiezen
Hoe hou je ze eigenlijk uit elkaar? Nou ja Nina dat snap ik, maar die gabbers...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:54 schreef es70 het volgende:
Romek heeft een shirt met camouflagevlekken.
Een kind van mij, in zo'n shirt.
Ah dat is ook maar een fase waar hij door moet hoorquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:54 schreef es70 het volgende:
[..]
Romek heeft een shirt met camouflagevlekken.
Een kind van mij, in zo'n shirt.
Als dat al zo zou zijn, dan zouden die VELE malen lager zijn dan wanneer jullie de walen ook mee zouden nemenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:54 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik kan me echt niet voorstellen dat Nederland geen financiële eisen zou stellen als we zouden samenkomen.
in mate van lengtequote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe hou je ze eigenlijk uit elkaar? Nou ja Nina dat snap ik, maar die gabbers...
Es weet waarschijnljk nog in welke volgorde ze precies zijn gekomenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe hou je ze eigenlijk uit elkaar? Nou ja Nina dat snap ik, maar die gabbers...
Jij hebt vast nooit in een army shirt met 05 erop rondgelopenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:56 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ah dat is ook maar een fase waar hij door moet hoorIk heb zoveel rare dingen gedaan toen ik jonger was en ik vind me er niet zo slecht uitgekomen
![]()
ja dat weet ik ook nog wel. Op lengte Ynske?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:56 schreef leonieke het volgende:
Es weet waarschijnljk nog in welke volgorde ze precies zijn gekomen
Nee, maar wel met een kuif van ongeveer 30cm hoog (wat ben ik blij dat digitale foto's toen nog niet bestondenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij hebt vast nooit in een army shirt met 05 erop rondgelopen
Mijn Wereldbeeld, wat DOE je?!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:58 schreef leonieke het volgende:
[..]
Nee, maar wel met een kuif van ongeveer 30cm hoog (wat ben ik blij dat digitale foto's toen nog niet bestonden) en ooit een groen t-shirt, een bruin rokje en paarse kousen (of een dergelijke combinatie, het leek alleszins nergens op).
En ik zal echt wel nog zo'n zaken gedaan hebben... Voetbaltrui bv
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:59 schreef leonieke het volgende:
Of toen Club Brugge kampioen was geworden: een blauw gips en er zwarte banden met kleefband opkleven... Been there, done that![]()
Ze luisteren allemaal naar 'Hee, dinges...'quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat gips moest wel hequote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jezus jullie zijn echt geschift blijf maar lekker met die Walen
Natuurlijk nietquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij hebt vast nooit in een army shirt met 05 erop rondgelopen
Maar goed. Stel nou he? 10 keizersnedes had gekund, dusquote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:00 schreef es70 het volgende:
Ik hou ze gewoon uit elkaar, simpel zat.
Dat zei ik dan op zich weer WEL tegen Leonieke, maar goedquote:
Die is duidelijk van 't pad geweest en had tegen zichzelf in bescherming genomen moeten wordenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar goed. Stel nou he? 10 keizersnedes had gekund, dus
Dan ga je toch een soort naamgevingssysteem ontwikkelen, boven de 5-6 of zo?
1 - 4 zijn bekend, en dan ga je denken, hee, dit kan weleens lastig gaan worden. OF ik bedenk nu een systeem, OF ik stop ermee. Maar stel nou he?
5 - Penta - Pieter
6 - Hexa - Hilde
7 - Septa - Sebastiaan
8 - Octo - Olga
9 - Novem - Nadine
10 - Decem - Dirk
Zoiets?
er is in Rusland ooit een vrouw geweest die 69 kinderen hadWas een beetje met de hormonen aan de slag gegaan... 4 x 4, 7 x 3 en 16 x 2. Zat niet één eenling bij
Sowieso is 27 worpen al best een prestatie, eigenlijk. Hoe zouden die allemaal heten? Of worden die bij hun sofinummer aangesproken? Wel handig, soms, denk ik.
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zei ik dan op zich weer WEL tegen Leonieke, maar goed
Erg tof speldje though![]()
Hmz.. Russische hormonen moet ik hebben.. Dat is wel duidelijk jaquote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar goed. Stel nou he? 10 keizersnedes had gekund, dus
Dan ga je toch een soort naamgevingssysteem ontwikkelen, boven de 5-6 of zo?
1 - 4 zijn bekend, en dan ga je denken, hee, dit kan weleens lastig gaan worden. OF ik bedenk nu een systeem, OF ik stop ermee. Maar stel nou he?
5 - Penta - Pieter
6 - Hexa - Hilde
7 - Septa - Sebastiaan
8 - Octo - Olga
9 - Novem - Nadine
10 - Decem - Dirk
Zoiets?
er is in Rusland ooit een vrouw geweest die 69 kinderen hadWas een beetje met de hormonen aan de slag gegaan... 4 x 4, 7 x 3 en 16 x 2. Zat niet één eenling bij
Sowieso is 27 worpen al best een prestatie, eigenlijk. Hoe zouden die allemaal heten? Of worden die bij hun sofinummer aangesproken? Wel handig, soms, denk ik.
ja maar goed, onthou jij of Eugène-Alphonse nou de 43ste of de 47ste was?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:11 schreef es70 het volgende:
[..]
Die is duidelijk van 't pad geweest en had tegen zichzelf in bescherming genomen moeten worden.
Met een namenboek kom je een heel eind hoor.
Stel je voor dat je zoiets te horen krijgt bij een eerste echo. Ah, daar zie ik eentje.. En oh kijk, nog ééntje.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:12 schreef Ynske het volgende:
heb je dat gehoord dan van die argentijnse die een 7-ling gaat baren deze week
Euhm mevrouw, t zijn er geen 6 maar 7...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:14 schreef leonieke het volgende:
[..]
Stel je voor dat je zoiets te horen krijgt bij een eerste echo. Ah, daar zie ik eentje.. En oh kijk, nog ééntje.
Oh wat heerlijk, een tweeling
Wel ja.. euh.. Ik zie er nog een paar
Phille krijgt zeker een hartaanvalBij een tweeling zou zijn hart zelfs al eventjes stilstaan, denk ik
![]()
Nou, heb maar geen illusies dat die alle 7 de eerste dag halen, dat kan bijna nietquote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:12 schreef Ynske het volgende:
heb je dat gehoord dan van die argentijnse die een 7-ling gaat baren deze week
Ik had nog ZO gezegd: NIET KWARTETTEN!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:14 schreef leonieke het volgende:
Phille krijgt zeker een hartaanvalBij een tweeling zou zijn hart zelfs al eventjes stilstaan, denk ik
![]()
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:16 schreef Ynske het volgende:
[..]
Euhm mevrouw, t zijn er geen 6 maar 7...
MEneer, gaat het, u ziet wat witjes
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:09 schreef Ynske het volgende:
Gekke combies doe ik nog wel
hoge zwarte drmartens
paarse panty
zwart rokje
paars truitje
zwart/paarse haren
gewoon lomp
Ik dacht dat er onlangs ook sprake was van een zwangerschap van een 7-ling en dat de zwangerschap volledig is misgelopen (maar ik ben het niet meer helemaal zeker).quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, heb maar geen illusies dat die alle 7 de eerste dag halen, dat kan bijna nietDit soort dingen wordt ook vaak vooral geprobeerd om de medische staf in het Guinness te krijgen lijkt me. Je gaat mij niet vertellen dat het voldragen van een 7-ling in welk belang dan ook van moeder of kind is
andere keeper? Vind Steek niet slecht keepen hoor.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:16 schreef leonieke het volgende:
*zucht* 2-1
We kunnen idd wel een andere keeper gebruiken
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik had nog ZO gezegd: NIET KWARTETTEN!
Stijn Stijnen?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:19 schreef WEST het volgende:
[..]
andere keeper? Vind Steek niet slecht keepen hoor.
Misschien heeft ze het wel over een ander teamquote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:19 schreef WEST het volgende:
[..]
andere keeper? Vind Steek niet slecht keepen hoor.
Ik dacht al dat die naam mij niets zeiquote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien heeft ze het wel over een ander team
Een 22-jarige vrouw uit Argentinië is zwanger van wel iets heel bijzonders, namelijk een zevenling. Eind deze maand moeten de meisjes geboren worden. Dit is de eerste keer in de Argentijnse geschiedenis dat een zevenling ter wereld komt na een natuurlijke zwangerschap. Op 30 augustus zal de zevenling door middel van een keizersnee worden geboren, zo melden de toekomstige moeder, Yolanda, en haar man, Javier. Dit is Yolanda’s eerste zwangerschap. In haar familie zijn meerlingen geen uitzondering.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, heb maar geen illusies dat die alle 7 de eerste dag halen, dat kan bijna nietDit soort dingen wordt ook vaak vooral geprobeerd om de medische staf in het Guinness te krijgen lijkt me. Je gaat mij niet vertellen dat het voldragen van een 7-ling in welk belang dan ook van moeder of kind is
WEST moet er nog een beetje wennen aan dat jullie doel nog steeds niet door onze fantastische geweldige Maarten Stekelenburg verdedigd wordt hmmmquote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:20 schreef leonieke het volgende:
Ik dacht al dat die naam mij niets zei
bij nederland was het ook 2-1quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien heeft ze het wel over een ander team
Laat Steek maar gewoon bij nederland blijven hij is beter dan Henk Timmerquote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
WEST moet er nog een beetje wennen aan dat jullie doel nog steeds niet door onze fantastische geweldige Maarten Stekelenburg verdedigd wordt hmmm
quote:
Dat alleen alquote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:21 schreef Ynske het volgende:
Wij willen dat alle meisjes uniek zijn. Daarom noemen we ze Zahara, Acsa, Aixa, Sjael, Zalma, Nahir en Zael.
Wacht maar, het komt misschien allemaal naar jullie ookquote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
In Belgie schijnt het trouwens ook vrij populair te zijn. Daar hebben ze zelfs speciaal de Bond van Jonge en grote Gezinnen, met allerlei subsidieregelingen.
Dag landgenootquote:
quote:
ça va. Beetje slecht geslapen, maar dat nemen we er maar bij. Nog twee dagen en dan kan ik weer uitslapenquote:Het gaat en hoe is het met jou?
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:08 schreef leonieke het volgende:
[..]
![]()
![]()
ça va. Beetje slecht geslapen, maar dat nemen we er maar bij. Nog twee dagen en dan kan ik weer uitslapen![]()
Ik denk het nietquote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bijna weekend ja
Ga je nog wat doen dan?
Mja, ik ook. Kut is dat. van 4 tot 6 uur klaarwakker gelegen, om me op te winden over iets wat niet echt heel belangrijk isquote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:08 schreef leonieke het volgende:
Beetje slecht geslapen, maar dat nemen we er maar bij.
Bwa... Het kan erger ja, maar laat winkelen nu één van mijn niet-favoriete bezigheden zijnquote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:26 schreef marcb1974 het volgende:
Lekker shoppen dus even, kan erger toch?![]()
Vandaag op de radio gehoord dat het zaterdag de laatste zomerse dag zal zijn...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:16 schreef Dr_Flash het volgende:
en WAAR BLIJFT ONZE VERDIENDE ZOMER??!! Verdulle
nah lekker is dat, dan moet ik weer werkenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:18 schreef leonieke het volgende:
[..]
Vandaag op de radio gehoord dat het zaterdag de laatste zomerse dag zal zijn...
belgie hoorde toch bij nederland? ';)quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:22 schreef leonieke het volgende:
Dat is wel voor België hoor![]()
En ze geven ook voor zondag droog weer op, het zal gewoon niet meet zo warm zijn als op zaterdag (denk ik)
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:30 schreef Ynske het volgende:
[..]
belgie hoorde toch bij nederland? ';)
Kun je dat niet meer veranderen?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:35 schreef Ynske het volgende:
ach, als ik moet werken boeit me dat ook nietheb nu alweer spijt dat ik gezegd heb deze 2 dagen hier te blijven en niet naar mijn ouders te gaan.
Grmblquote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:18 schreef leonieke het volgende:
Vandaag op de radio gehoord dat het zaterdag de laatste zomerse dag zal zijn...
t enige dat kan is nu in de auto stappen en morgenvroeg meteen doorrijden naar denhaagquote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:36 schreef leonieke het volgende:
[..]
Kun je dat niet meer veranderen?
Het weer? Het werk? Iets anders?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:41 schreef Pheno het volgende:
kut.
Nee, een kut is duidelijk wat andersquote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:50 schreef leonieke het volgende:
[..]
Het weer? Het werk? Iets anders?
Dit jaar ookquote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:52 schreef leonieke het volgende:
[..]
Volgend jaar normaalgezien wel he
Hoe lang heb je nog vakantie?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:02 schreef Kuukske het volgende:
Lounsjies. Vakantie is geweldig. Jammer van de regen gisteren en vandaag.
auto ongeluk. Total loss. mijn schuld. iemand remde iets te vrolijk.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:50 schreef leonieke het volgende:
[..]
Het weer? Het werk? Iets anders?
Shit.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:08 schreef Pheno het volgende:
auto ongeluk. Total loss. mijn schuld. iemand remde iets te vrolijk.
damn das kutquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
WTFquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is meestal nog het ergstequote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja, ik ook. Kut is dat. van 4 tot 6 uur klaarwakker gelegen, om me op te winden over iets wat niet echt heel belangrijk is
Geen slachtoffers is weer goed danquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:16 schreef Pheno het volgende:
ik zat alleen in de auto, geen slachtoffers. Ik voel nog niets aparts, dus het zal wel loslopen.
Lekker danquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:08 schreef Pheno het volgende:
Gelukkig om te horen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:16 schreef Pheno het volgende:
ik zat alleen in de auto, geen slachtoffers. Ik voel nog niets aparts, dus het zal wel loslopen.
dat is mooi balen zeg...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tsjemig. Sterktequote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:16 schreef Pheno het volgende:
Sorryquote:
Ja hoorquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:31 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Sorry. Maar eh, ik ben er nu met de korte mededeling dat alles goed gaat?
.
Zaterdagmiddag. Om daarna door te reizen naar mijn ouders, daar te eten en vervolgens een verjaardag te vieren van een Fok!ker. Dus mja, zondag weer wat actiever enzo.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja hoorWanneer komen jullie terug?
Septemberquote:
Als iedereen weer aan het werk is.quote:
Bijna iedereenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:43 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Als iedereen weer aan het werk is.
Schrale kutzooi jaquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:43 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Lucky bastard.quote:
Mja dat kan ik me nog wel herinneren. Toen had ik een week vrij geloof ik én zaten JD en ik een weekend stof te happen op een festival in België.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Schrale kutzooi jain april was het ook prachtig weer. Weet niemand meer.
Jawel, toen had ik ook vakantiequote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Schrale kutzooi jain april was het ook prachtig weer. Weet niemand meer.
Volgend weekend moet okay zijn (dat wil ik, iig in Londenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:43 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Is dat zoquote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:13 schreef marcb1974 het volgende:
Je gaat toch zwemmen in London es
Ik hoop het, want ik was niet van plan mijn badpak mee te nemenquote:
Wetsuit danquote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:24 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik hoop het, want ik was niet van plan mijn badpak mee te nemen.
Idd wetsuit mee jaquote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:35 schreef es70 het volgende:
[..]
Ha!.
Nu nog even afwachten of ze gelijk krijgen.
die heb ik nog welquote:
ik ga niet met de auto naar japan. hopelijk wordt ie niet total loss verklaard door het schadebedrijf, ze gaven me een kleine kans dat het nog goed gaat komen. En anders moet ik een anderequote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker danNou, succes er maar mee... Vakantie gaat wel door gewoon?
Dit gaat je verzekering ook niet dekken zeker?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik ga niet met de auto naar japan. hopelijk wordt ie niet total loss verklaard door het schadebedrijf, ze gaven me een kleine kans dat het nog goed gaat komen. En anders moet ik een andere![]()
Positief dus dat hij nu nog niet total loss is. Ik heb ook ooit een ongeluk gehad waarvan iedereen zei dat mijn wagen ging total loss zijn en uiteindelijk was ik er van af met een reparatie van +- 1500 euro.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik ga niet met de auto naar japan. hopelijk wordt ie niet total loss verklaard door het schadebedrijf, ze gaven me een kleine kans dat het nog goed gaat komen. En anders moet ik een andere![]()
Heet dat zo ja?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:48 schreef es70 het volgende:
Best wel lastig om een vragenlijst over je 'probleemkind' in te vullen als je er zelf niet van overtuigd bent dat het een probleemkind is.
Nee, probleemkind heb ik er zelf van gemaaktquote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heet dat zo ja?Ik zie het al voor me zeg
VRAGENLIJST PROBLEEMKIND
1. Hoe heet uw PROBLEEMKIND?
2. Hoe lang speelt het PROBLEEM?
3. Wat is eigenlijk het PROBLEEM?
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is vast gewoon een vervelend klotejoch, maar dat durven ze niet te zeggen
extreem lage eigen risico (omdat ik schuld had) en de rest is gedekt. Japan gaat dus gewoon door. En anders blijf ik meteen maar daarquote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit gaat je verzekering ook niet dekken zeker?
Ja doe datquote:
Moet ook gebeuren hmmquote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:02 schreef Pheno het volgende:
kan ik wel alle stations op de foto nemen in alle rust
Wat is er allemaal met jou pop?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:37 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat lukt me voorlopig nog steeds niet en ik ben al 2u thuis...
Al een paar nachten slecht slapen. Veel te veel liggen piekeren. Ik zou het echt eens van me af moeten kunnen zetten, maar dat lijkt me de laatste tijd maar niet te lukken.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat is er allemaal met jou pop?
Zo probeer ik het ook te bekijken. Gewoon de positieve dingen proberen te onthoudenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Ah kijk, er komen al betere tijden aan dus
ach, dat duurde bij ons ook. Het duurt tyfuslang, maar uiteindelijk heb je ook watquote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:49 schreef leonieke het volgende:
Begrijp me niet verkeerd he, ik ben heel blij dat we gaan bouwen, maar deze week is het een jaar geleden dat we de eerste stappen gezet hebben voor de bouwgrond waarop we nu gaan bouwen en ondertussen is er nog geen putje gegraven.
En ja, idd, dat betekent dat we over een groter budget beschikken, maar op een bepaald moment wil je gewoon beginnen bouwen en eventueel een paar jaar wachten met bepaalde afwerkingen
Bouwvergunning, krediet is ok sinds april. Aannemer is geregeld (familie).quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:53 schreef Sjowhan het volgende:
Natuurlijk, elke stap voorwaarts is heerlijk. Maar wellicht wil jij te snel? Is alles al klaar zodat men daar echt kan gaan bouwen?
Nou hier schijnt het zonnetje anders heurquote:
Da's goed nieuws, straks worden we toch gewoon Nederlanders nu de Walen aan zet zullen zijnquote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou hier schijnt het zonnetje anders heur
Die willen we er niet bij hoor, Walenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:04 schreef leonieke het volgende:
[..]
Da's goed nieuws, straks worden we toch gewoon Nederlanders nu de Walen aan zet zullen zijn![]()
Dat is inderdaad wat lastiger. Ziet 't er wat beter uit de komende tijd?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:56 schreef leonieke het volgende:
[..]
Bouwvergunning, krediet is ok sinds april. Aannemer is geregeld (familie).
Ik wil het helemaal niet te snel. Normaalgezien gingen de funderingen er al liggen. We staan gewoon achter door dit k*tweer. De persoon van de grondwerken moet komen en dan putje graven en dan kunnen ze er de funderingen in gieten en de kelder beginnen metsen.
Niet echt. De achterstand op de andere werven raakt met dit weer niet weggewerkt.. integendeel. Vandaag weer niet kunnen werken zoals het hoort.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:20 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wat lastiger. Ziet 't er wat beter uit de komende tijd?
Waarschijnlijk een informateur van CDH. Laat dit nu net de partij zijn die constant een vette NON verkondigde en dan maar vond dat ze een extra stukje van Vlaanderen wilden.quote:
En hoe zit het nou met brussel, wie krijgt dat?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:39 schreef leonieke het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een informateur van CDH. Laat dit nu net de partij zijn die constant een vette NON verkondigde en dan maar vond dat ze een extra stukje van Vlaanderen wilden.
Ik denk dat ze dat ook wilden. Maar dat durf ik niet helemaal zeker zeggen. Er was alleszins iets met Brussel.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En hoe zit het nou met brussel, wie krijgt dat?
Flesje.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Beej
Ik ben nog steeds koken dus he
iets met de ring toch? dat daar meer frans gesproken moest worden?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:42 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dat ook wilden. Maar dat durf ik niet helemaal zeker zeggen. Er was alleszins iets met Brussel.
Ik ben de dag dat hij uitkwam gaan zienquote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Flesje.![]()
smakelijk alvast.
Leo? Heb je al die nieuwste film van Harry potter gezien?
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
iets met de ring toch? dat daar meer frans gesproken moest worden?
Bronquote:Tegeneisen Franstaligen
Zowel voor als na de verkiezingen hebben de Franstaligen om de haverklap verklaard dat ze in feite voor niets vragende partij zijn. Zij hebben op hun beurt een eisenpakket samengesteld.
* Paritair (evenveel Franstaligen als Nederlandstaligen) samengestelde Senaat
* Invoering van het referendum in de zes Vlaamse faciliteitengemeenten rond Brussel (Wemmel, Kraainem, Wezembeek-Oppem, Linkebeek, Sint-Genesius-Rode en Drogenbos).
* Gebiedsuitbreiding van Brussel met Sint-Genesius-Rode waarmee de corridor tussen Brussel en Wallonië wordt gerealiseerd. Dit veronderstelt een wijziging van de taalgrens.
* De Franse Gemeenschap krijgt initiatiefrecht in Vlaams-Brabant (onder meer om de culturele activiteiten van de Franstaligen te ondersteunen).
* De gewaarborgde vertegenwoordiging van de Nederlandstaligen in Brussel wordt herzien.
* Herfinanciering van Brussel.
* Objectivering rondzendbrieven Peeters en Martens in de randgemeenten.
O oke.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:49 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik ben de dag dat hij uitkwam gaan zien
Phille kon eigenlijk ook niet meer echt wachten denk ik want hij stelde voor dat we anders eens gewoon naar de bioscoop konden rijden om te zien of het niet te druk was
Wat een klotezooi ook weer daar zegquote:De Belgische formateur en beoogd premier Yves Leterme heeft donderdag de opdracht om een regering te formeren teruggegeven aan koning Albert.
Ik vond hem wel goedquote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
O oke.
Hoe vond je de film? Heb je het laatste boek ook al gelezen?
Mja, ik weet hetquote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/news/120(...)als_informateur.html
[..]
Wat een klotezooi ook weer daar zeg
[sjoerd]KUNNEN JULLIE DAN HELEMAAL NIKS ALLEEN???
STELLETJE HUFTERS!!!![]()
![]()
[/sjoerd]
Wablieft?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:06 schreef Ynske het volgende:
gotverdomme
ze hebben mijn pas gekopieerd vandaag bij t tankstation en mijn rekening leeg gehaald
Echt, je hoort het tegenwoordig te vaakquote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:06 schreef Ynske het volgende:
gotverdomme
ze hebben mijn pas gekopieerd vandaag bij t tankstation en mijn rekening leeg gehaald
bank had het opgemerkt en hebben mijn pas geblokkeerd. zo kwam ik erachter, ik kon niet meer betalen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:08 schreef leonieke het volgende:
[..]
Wablieft?Wat vreselijk
![]()
Heb je al klacht ingediend bij de politie en de bank verwittigd?
Tering joh, mooi kutquote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:06 schreef Ynske het volgende:
gotverdomme
Dat kan ik me voorstellen. Ik zou me ook echt rot voelen op zo'n moment.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
bank had het opgemerkt en hebben mijn pas geblokkeerd. zo kwam ik erachter, ik kon niet meer betalen.
afdeling fraude is ermee bezig, krijg volgende week een nieuwe pas.
hopenlijk binnen 2 weken mijn geld terug
maar mensen kinders wat voel ik me klote
Ja, het komt steeds vaker voor hierquote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:11 schreef leonieke het volgende:
Wel goed dat ze zo'n korte termijn opgeven en dat de bank dit opgemerkt had
De banken letten nu ook extra op, het is op dit moment weer enorm "populair" om te skimmen. Ik haal straks ook nog traveler cheques voor het geval....leuk als je op vakantie bent en je rekening wordt geblokkeerd....quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:11 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen. Ik zou me ook echt rot voelen op zo'n moment.
Wel goed dat ze zo'n korte termijn opgeven en dat de bank dit opgemerkt had
Ik weet niet wie of wat de CDH is en hoe groot die zijn daar, maar zoeen opstelling lijkt me niet al te constructiefquote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:07 schreef leonieke het volgende:
De partijvoorzitten van de CDH heeft vannacht gezegd dat ze niet van plan is om aan cruciale zaken mee te werken.
en een creditcard natuurlijk, zeker voor naar Japanquote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
De banken letten nu ook extra op, het is op dit moment weer enorm "populair" om te skimmen. Ik haal straks ook nog traveler cheques voor het geval....leuk als je op vakantie bent en je rekening wordt geblokkeerd....
CDH zijn de Waalse christen-democraten (en dus eigenlijk gewoon de Waalse tegenhangers van de partij van Yves Leterme).quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik weet niet wie of wat de CDH is en hoe groot die zijn daar, maar zoeen opstelling lijkt me niet al te constructief
Het is een schande voor Boudewijn, de laatste "Belg". Ieder sinds dien is Vlaming of Waal. jullie WILLEN helemaal niet 1 land zijn, maar zijn nou eenmaal tot elkaar veroordeeld.
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:06 schreef Ynske het volgende:
gotverdomme
Doe zoals wij: 1 lopende rekening, met genoeg om je vaste lasten te betalen per maand. het overschot naar een spaarrekening, zonder pinpas. We boeken online over, net zo makkelijk. Mochten we slachtoffer zijn, nou ja, nooit leuk, maar we hebben dan iig nog het merendeelquote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:15 schreef leonieke het volgende:
Ik hoor het ook wel eens af en toe dat ze hier in België een valse kaartlezer ofzo gebruiken op een bancontact en zo jouw kaart inlezen en code filmen met camera ofzo... Maar dat gebeurt momenteel nog steeds uitzonderlijk hier.
Je zou echt niet meer op je gemak zijn. Ik mag er niet aan denken als het bij ons gebeurt aangezien er toch een aanzienlijk bedrag op onze rekening staat.
TEGENhangers, juist.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:16 schreef leonieke het volgende:
[..]
CDH zijn de Waalse christen-democraten (en dus eigenlijk gewoon de Waalse tegenhangers van de partij van Yves Leterme).
Gammaquote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Doe zoals wij: 1 lopende rekening, met genoeg om je vaste lasten te betalen per maand. het overschot naar een spaarrekening, zonder pinpas. We boeken online over, net zo makkelijk. Mochten we slachtoffer zijn, nou ja, nooit leuk, maar we hebben dan iig nog het merendeel
daar kunnen ze je ook skimmenquote:
Film vond ik tegek, vooral die scene tijdens het examen met de tweeling.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:06 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik vond hem wel goedJammer dat er een aantal stukken in mijn ogen onvoldoende uitgewerkt waren (scène met lily en snape en de laatste hoofdstukken vna het boek. Ik vond dat DD meer uitleg moest gegeven hebben over het hoe en het waarom en de rol van snape in het hele gebeuren). Ik kijk al uit naar het moment dat hij op DVD uitkomt
Boek heb ik kunnen ophalen op 23 juli (21 juli was nationale feestdag) en had ik 's nachts al uit![]()
Jij?
en bij de skemaquote:
Wel.. dat geld dient om de eerste factuur van de bouw te betalen.. en die ging er nu eigenlijk ongeveer zijn dus het had niet zoveel nut om het voor zo'n korte termijn over te zetten.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
toch wel op een SPAARrekening mag ik aannemen hmm? En niet direct, zonder rente op te brengen, achter je PINcode?
Maar niet bij de iSkea, want daar waakt Mori over onsquote:
Weet je dat aan 3% rente, 100.000 euro een krat bier rente PER DAG opbrengt?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:23 schreef leonieke het volgende:
[..]
Wel.. dat geld dient om de eerste factuur van de bouw te betalen.. en die ging er nu eigenlijk ongeveer zijn dus het had niet zoveel nut om het voor zo'n korte termijn over te zetten.
Nu moeten we idd toch eens zien om het over te boeken naar een andere rekening.
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:06 schreef Ynske het volgende:
gotverdomme
Geen flauw idee, maar het klinkt wel Belgischquote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
TEGENhangers, juist.
Hoe heet dat toch ook weer daar? Er is een woord voor. Als er 10 miljoen in de haven van Antwerpen NUTTIG geïnvesteerd wordt, dan MOET er somehow ook 10 miljoen naar Wallonië, die er dan vervolgens electrische roltrappen van laten aanleggen in metrostations van een metronet wat eigenlijk toch niet aangelegd werd. Dat soort ongein, daar is een woord voor. Welk?
Zoveel is het nou ook niet.. dat hebben we niet meer sinds we onze grond gekocht hebbenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet je dat aan 3% rente, 100.000 euro een krat bier rente PER DAG opbrengt?
nee dat is het niet, het is net zoiets als "Cordon Sanitaire" maar dan anders. Hoewel, niet echt heel veel andersquote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:27 schreef leonieke het volgende:
[..]
Geen flauw idee, maar het klinkt wel Belgisch![]()
Compensatie? Te algemeen zeker?
Mja, beetje hetzelfde gevoel bij de film dus.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Film vond ik tegek, vooral die scene tijdens het examen met de tweeling.
Het einde vond ik slap erg slap.
Het boek heb ik pas gelezen, moest wel even wennen aan de namen. Lees het normaal
in het Nederlands. Maar goed boek, wel lastig om die te verfilmen lijkt mij.
ja nou ja, al zal dat maar een paar weken zijn, dan trek je zo 100 euro rente binnen, allicht meegenomen. je betaalt ook al hypotheekrente vanaf het moment dat je het geld hebt hoor..quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:29 schreef Pheno het volgende:
Mja, die grond gaat hard ja. Maar goed, heel ven heb je heel veel geld. Daarna zie je het snel sterk afnemen
Heel ven?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:29 schreef Pheno het volgende:
Mja, die grond gaat hard ja. Maar goed, heel ven heb je heel veel geld. Daarna zie je het snel sterk afnemen
de grondprijs was bij ons toch al een aardige slokquote:
Jezusquote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:35 schreef leonieke het volgende:
Ah op die manier... we hebben de grond met ons spaargeld betaald![]()
Thxquote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Heel Even
Euh.. wel euh... laat ons zeggen dat ons huis waarschijnlijk 4 à 5 keer meer zal kosten dan onze grond...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
JezusNou, dan heb je dus feitelijk nog maar voor de helft van de totale kosten een hypotheek nodig. Dan sta je er wel ERG goed voor hoor
met de rfenis van arual hebben we hetzelfde gedaan. We hebben een vrij cheapo hypotheek op die manier. Vandaar dat bv Japan er wel af kanquote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:35 schreef leonieke het volgende:
Ah op die manier... we hebben de grond met ons spaargeld betaaldIn maart ofzo. Krediet is pas maand of twee later ondertekend.
Nu hebben we gewoon een eerste schijf omdat we er voor gekozen hebben om direct te beginnen afbetalen en geen anderhalf jaar te wachten. Huur moeten we toch niet betalen, dus het zou dom zijn om te wachten met de lening terug te betalen.
Nou ja, whatever the numbers, maar dat lijkt me toch een relatief gerieflijke uitgangssituatiequote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:40 schreef leonieke het volgende:
gelukkiglijk kunnen we zelf nog een vierde ofzo van het huis investeren
Een erfenis is er niet bijgekomen bij ons. Gewoon heel veel gespaard tijdens de laatste 4 jaarquote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
met de rfenis van arual hebben we hetzelfde gedaan. We hebben een vrij cheapo hypotheek op die manier. Vandaar dat bv Japan er wel af kan
Nou, van die paar honderd euro die ik maximaal overhou per maand schiet het niet echt op hoorquote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:43 schreef leonieke het volgende:
[..]
Een erfenis is er niet bijgekomen bij ons. Gewoon heel veel gespaard tijdens de laatste 4 jaar![]()
Dat wel jaquote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja, whatever the numbers, maar dat lijkt me toch een relatief gerieflijke uitgangssituatie
Een erfenis heeft een ander negatieve eigenschap...er moet iemand dood zijn gegaan....ik heb haar moeder dus nooit gekend.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:43 schreef leonieke het volgende:
[..]
Een erfenis is er niet bijgekomen bij ons. Gewoon heel veel gespaard tijdens de laatste 4 jaar![]()
Wij zouden ook niet zoveel kunnen sparen als we iets zouden moeten huren hoor bv. En idd, wij zijn dan ook nog eens met z'n tweeën. Scheelt een hoop. We waren er vanmiddag op het werk ook nog over bezig dat een collega van ons die alleen is gewoon geen degelijk huis vindt voor zijn budget.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, van die paar honderd euro die ik maximaal overhou per maand schiet het niet echt op hoor
Nee, dat verbaast me niet. Ik zie het hier ook vrij somber in moet ik zeggenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:46 schreef leonieke het volgende:
een collega van ons die alleen is gewoon geen degelijk huis vindt voor zijn budget.
Ik bedoelde het ook niet op een slechte manier hoor toen ik dat zei van die erfenis. Uiteraard gaan er alleen maar problemen mee gepaard. Ik wou alleszins niet ongevoelig overkomen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een erfenis heeft een ander negatieve eigenschap...er moet iemand dood zijn gegaan....ik heb haar moeder dus nooit gekend.
En zelf heb ik vrij veel gespaard, dus dat scheelde ook aardig wat.
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:49 schreef leonieke het volgende:
Ik wou alleszins niet ongevoelig overkomen.
oh, dat snap ik. No problemo.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:49 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik bedoelde het ook niet op een slechte manier hoor toen ik dat zei van die erfenis. Uiteraard gaan er alleen maar problemen mee gepaard. Ik wou alleszins niet ongevoelig overkomen.
ja, klopt, mijn detacheerder heeft sinds kort ook een basis in Enschede, wie weetquote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:49 schreef Pheno het volgende:
Ik doe de hypotheek op 1 loon, in het oosten des lands is het wat betaalbaarder
Serieus?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:49 schreef Pheno het volgende:
Ik doe de hypotheek op 1 loon, in het oosten des lands is het wat betaalbaarder
Nou ja, de Randstad, zeg maar het urbane gebied Utrecht - Amsterdam - Den Haag - Rotterdam en alles in die buurt, is gewoon kansloos als je maar 1 salaris hebt. Simpel zat. Maar als je voorbij Zwolle, Deventer gaat kijken, dan dalen de prijzen zeker hoor, en misschien wel tot een betaalbaar niveau zelfsquote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:52 schreef leonieke het volgende:
[..]
Serieus?Ik kan me hier geen regio voorstellen waar dat nog zou lukken.
alles in de randstad is duur, daarbuiten is het wel te doen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:52 schreef leonieke het volgende:
[..]
Serieus?Ik kan me hier geen regio voorstellen waar dat nog zou lukken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |