Voor jou met pitjesquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:10 schreef leonieke het volgende:
komkommer dan nog? Met of zonder de pitjes?
Vreemd dan wel, of heb je nieuwe sokken?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:11 schreef Ynske het volgende:
echt nieuw zijn ze niet. heb de eerste tijd er geen last van gehad maar de laatste 2 keer iedere keer raak
denk dat mijn tenen veranderd zijnquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vreemd dan wel, of heb je nieuwe sokken?
Waarom datquote:
ben een monsterquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]en hoe zou dat gedaan zijn dan
Ja, maar die vind ik niet zo lekkerquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom dat
Die kan je prima eten hoor
Want die smaken naar komkommer?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:21 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja, maar die vind ik niet zo lekker![]()
Zoietsquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Want die smaken naar komkommer?
Mijn H toets bleef hangenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:32 schreef leonieke het volgende:
Alles terug oké, marc? Heb ik je niet té hard doen schrikken?
Ja, hoorquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:48 schreef marcb1974 het volgende:
dat zal jij vast nooit zijn nee
wel genoten van je vrije dag?
Coolquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:32 schreef Ynske het volgende:heb net info aangevraagd voor de volgende cursussen:
Theaterfotografie
Modefotografie
Portretfotografie
Portretfotografie vervolg
heb dr zin in, maar nu zijn de infogevers nog tot in sept op vakantie
ik wil info NU
jah he vooral die theater lijkt me tof!quote:
donderdagquote:Wanneer gaan wij weer eens foto's maken?
Hoop dat je het snel hoortquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
jah he vooral die theater lijkt me tof!
[..]
donderdag![]()
waar wil je naar toe?
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoop dat je het snel hoort
Ik moet donderdag werken
Wie weetquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:32 schreef Ynske het volgende:
[..]toevallig had ik donderdag en vrijdag vrij, maar ga vrijdag al iets doen met een paar oudusers
euhm volgende week ergens als ik mijn rooster weet?
nou of mensen die niet weten wat email is. Ik krijg ook vaak stukjes van mensen die typen het en printen het dan uit en geven het mij. Die dingen plaats ik dus NIET in het clubblad.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:18 schreef marcb1974 het volgende:
Fijn he die mensen die nog niet weten wat een pc is
Op zijn minst op floppy of cd danquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:05 schreef WEST het volgende:
[..]
nou of mensen die niet weten wat email is. Ik krijg ook vaak stukjes van mensen die typen het en printen het dan uit en geven het mij. Die dingen plaats ik dus NIET in het clubblad.
stuur ze maar op per mail, iedereen heeft wel internet anders ga je maar naar de bieb
jup maarja sommige mensen zijn niet zo snugger.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Op zijn minst op floppy of cd dan
Ik ook nietquote:
Dit hebben wij vannacht gehadquote:Op woensdag 22 augustus 2007 08:22 schreef Ynske het volgende:
enorm t zeikt hier met bakken naar beneden
Dokters zijn idd meestal blah. Maar hopelijk kan hij jou goed helpen en heeft het bezoekje nut gehad.quote:moet zometeen naar de dokter en heb geen zin
gewoon
DAT is pas positief nieuwsquote:maar goed morgen begint eht weekend
Dat kan ik (jammergenoeg eigenlijk) heel goed begrijpen. Ik heb zo'n vakantie achter de rug van een aantal wekenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 08:28 schreef Ynske het volgende:
gisteravond was t ook al raak jah
liep even van de auto vannacht naar de flat, stond als een verzopen kat te druppen in de lift
zo positief is uitkijken naar t weekend niet, muren die op je afkomen,ik zou liever gaan werken
das vrijdag en zondagquote:Op woensdag 22 augustus 2007 08:31 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat kan ik (jammergenoeg eigenlijk) heel goed begrijpen. Ik heb zo'n vakantie achter de rug van een aantal weken
Maar ik dacht dat ik in OUD had gelezen dat er een fotosessie op til stond. Dat lijkt me dan wel weer een leuk tijdverdrijf![]()
Wat is er aan de hand? En sterkte natuurlijk!quote:
geef hem van jetje!quote:
dan gaat de wekker en zoquote:
Inderdaad een logiscg gevolg. Bij mij om 6.00, 6.15 wakker geschud door de vrouw die maar alvast was gaan douchen. Waardoor ik na het douchen de douche kon droogmakenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:03 schreef marcb1974 het volgende:
Om half 7 ja. Dus kwam er om kwart over 8 uit
Waarom die douche droogmaken, dat gebeurt vanzelf wel hoorquote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Inderdaad een logiscg gevolg. Bij mij om 6.00, 6.15 wakker geschud door de vrouw die maar alvast was gaan douchen. Waardoor ik na het douchen de douche kon droogmaken![]()
Slecht geregeld zo![]()
met vieze aanslag, liever even droogmaken zodat het er ook nog uit zietquote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom die douche droogmaken, dat gebeurt vanzelf wel hoor
Ze heeft je wel afgericht hequote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
met vieze aanslag, liever even droogmaken zodat het er ook nog uit ziet
nee, zo was ik zelf al, dat is het ernstigequote:
Daar gaan we weer hoorquote:Een stokoude dame uit het Vlaamse Mechelen stond verbaasd te kijken toen haar onlangs werd meegedeeld dat het tijd wordt om naar de kleuterschool te gaan. In een brief van de gemeentelijke basisschool, gericht aan haar ouders, werd verondersteld dat de 102-jarige binnenkort 2,5 jaar zou worden.
Een medewerker van het bevolkingsregister veroorzaakte het foutje. Die had de adresgegevens van iedereen die in '05 is geboren doorgegeven aan de schooldirectie. "We hadden niet door dat daar ook mensen van 1905 zouden kunnen bij zijn. Sorry", aldus de beteuterde Belgische ambtenaar.
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee, zo was ik zelf al, dat is het ernstige
hopelijkquote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
daar zijn vast pilletjes tegen
moet naar de fysio en een psychquote:
dat was te verwachten. Eindelijk wat hulp die je nodig hebt.quote:
En beide kunnen je helpen als je dat wilquote:
Hoe slaag je er toch telkens in om net die berichten te vinden?!?quote:
dat weet ik ook ergens welquote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En beide kunnen je helpen als je dat wil
Misschien wel ja.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat weet ik ook ergens wel
maar t voelt zo als falen
het gewoon niet kunnen doppen van je eigen boontjes
Hoiquote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:49 schreef Bengeltje het volgende:
Goedemorgen,![]()
Ik kon deze bijna helemaal niet vinden.![]()
Hey.quote:
Je bedoelt dat zoiets een kunst is?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:39 schreef leonieke het volgende:
Hoe slaag je er toch telkens in om net die berichten te vinden?!?![]()
Your logic is impeccable, my childquote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:56 schreef Bengeltje het volgende:
Ja ik keek "gewoon" bij de topics in general.Geen lounge te zien.
Denk dan maar naar "mijn" laatste en zak jou als topic sluiter dus klik op jouw AT en daar
stond die wel. Dus Bijna Helemaal Niet, maar toch wel.Goed he.
Misschien voor een Belgische wel?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je bedoelt dat zoiets een kunst is?
Tuurlijk, snap het helemaal, bijna niet dan hequote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hey.![]()
Ja ik keek "gewoon" bij de topics in general.Geen lounge te zien.
Denk dan maar naar "mijn" laatste en zag jou als topic sluiter dus klik op jouw AT en daar
stond die wel. Dus Bijna Helemaal Niet, maar toch wel.Goed he.
Deze was al op het radiojournaal geweestquote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Misschien voor een Belgische wel?![]()
![]()
Je komt wel meestal met de wazigste nieuwtjes.
Hoi Flash.
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
je lijkt mijn vrouw wel, die loopt ook zo te piepen dat zij geen werk kan vinden en dat ze dat als falen voelt als ze nu een andere studie zou gaan doen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
Wie luistert daar nu naar.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Deze was al op het radiojournaal geweest
Die is hier uitgezet.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:14 schreef Frezer het volgende:
Kan hier iemand de regen uitzetten svp![]()
Het is zondermeer een stap in de goede richting,quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Die is hier uitgezet.Weet niet of u daarmee tevreden bent meneer.
Zo'n zaken kom ik zelfs praktisch nooit tegen. Oké, dit nieuwtje had ik gisteren op het journaal gezien, maar vaak post jij hier berichten die ik nog niet tegengekomen ben... Niet dat dat natuurlijk zoveel betekent, maar tochquote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je bedoelt dat zoiets een kunst is?
Geen werk vinden kan ook betekenen dat je eventueel te hoge eisen stelt of te specifiek in één bepaalde richting zoekt.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
je lijkt mijn vrouw wel, die loopt ook zo te piepen dat zij geen werk kan vinden en dat ze dat als falen voelt als ze nu een andere studie zou gaan doen.
Dat woordje staat er goed. Bij uitzendbureaus wordt ze als te hoog opgeleid gezien....ze wordt niet eens aangenomen bij zo'n buro...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:36 schreef leonieke het volgende:
[..]
Geen werk vinden kan ook betekenen dat je eventueel te hoge eisen stelt of te specifiek in één bepaalde richting zoekt.
Voor alle duidelijkheid, herhaal ik het nog eens: eventueel he![]()
Piepen, mokken en verongelijkt in een hoekje gaan zitten, DAT schiet opquote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:14 schreef Pheno het volgende:
piepen dat zij geen werk kan vinden en dat ze dat als falen voelt als ze nu een andere studie zou gaan doen.
Nou ja, ze solliciteert zich een ongeluk, maar daar wordt ze niet aangenomen. Iets met vraag en een enorm aanbod.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Piepen, mokken en verongelijkt in een hoekje gaan zitten, DAT schiet op
Nouquote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:14 schreef Frezer het volgende:
Kan hier iemand de regen uitzetten svp![]()
Tja, dat zeg ik ook, maar goed, eerst maar op vakantie. Wat meteen ook lastig is, gezien studies meestal in september beginnenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh nou, bakens verzetten dan? Iets anders gaan studeren, als het nog kan. Falen? Welnee
Mjah, maar als ze OpenUniversiteit of Loi/Nti gaat doen heeft ze daar weer niet te veel last vanquote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tja, dat zeg ik ook, maar goed, eerst maar op vakantie. Wat meteen ook lastig is, gezien studies meestal in september beginnen
Ik dacht dat jij laatst het er over had dat je je vrouw naar het werk moest brengen omdat erquote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou ja, ze solliciteert zich een ongeluk, maar daar wordt ze niet aangenomen. Iets met vraag en een enorm aanbod.
dank jequote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
je lijkt mijn vrouw wel, die loopt ook zo te piepen dat zij geen werk kan vinden en dat ze dat als falen voelt als ze nu een andere studie zou gaan doen.
Laat dat eensquote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:41 schreef Ynske het volgende:
Overigens zie ik niet de vergelijking tussen arual
en zal ik er wel niet meer over spreken
Jij hebt besloten?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:39 schreef Sjowhan het volgende:
Over werk gesproken: ik ben ook begonnen om een nieuwe werkgever te zoeken. Heb nu echt beslist dat ik per 01-01-08 een andere werkgever wil hebben
.
Vooral zo doorgaan jijquote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mannenpraat.Wat weten die nu he.
Hey hey, niet gelijk dat zeggen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:41 schreef Ynske het volgende:
Overigens zie ik niet de vergelijking tussen arual
en zal ik er wel niet meer over spreken
tis toch zo, je ziet meteen dat t alleen als zeuren gezien word.quote:
Ik verzin nog wel watquote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:44 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Want anders? Wat wil jij dan doen Marc.![]()
Ik lees juist hier dat men dat niet vindt en dat je het er echt over mag hebbenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
tis toch zo, je ziet meteen dat t alleen als zeuren gezien word.
kijk ik weet dat t niet verder gaat zoals het nu gaat, en ik weet ook dat t in de ogen van een ander als onzin gezien word dat ik er zo'n moeite mee heb, ik alles voor een ander zo goed mogelijk wil doen
t gaat gewoon niet meer. en als er dan meteen gereageerd word met je moet niet zo piepen.
dan heb ik het gevoel dat ik nog een trap in mijn rug erbij krijg. ik wil niet piepen of lastig zijn
dan kan ik net zo goed niets meer zeggen
Dat is dus niet door iedereen, en bij sommige zal het niet zo hard bedoelt zijnquote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
Niemand is perfect en niemand kan in de toekomst zien. .quote:kijk ik weet dat t niet verder gaat zoals het nu gaat, en ik weet ook dat t in de ogen van een ander als onzin gezien word dat ik er zo'n moeite mee heb, ik alles voor een ander zo goed mogelijk wil doen
t gaat gewoon niet meer. en als er dan meteen gereageerd word met je moet niet zo piepen.
dan heb ik het gevoel dat ik nog een trap in mijn rug erbij krijg. ik wil niet piepen of lastig zijn
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat is dus niet door iedereen, en bij sommige zal het niet zo hard bedoelt zijn
als er gezegd wordt.
[..]
Niemand is perfect en niemand kan in de toekomst zien. .
Je piept niet, je wil je hart luchten. Dat sommige niet hun hart op de tong hebben liggen
(en dit bedoel ik echt niet als een erg iets) wil het niet zeggen dat anderen niet mogen
vertellen wat er hun dwars zit.
Naja, weet het natuurlijk nooit zeker of het gaat lukken, maar ook omdat ik enorm veel dingen moet overdragen danwel documenteren, wil ik nog flink tijd ervoor hebben.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij hebt besloten?Hoop dat het lukt. Dat zou super zijn.
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:57 schreef Ynske het volgende:
[..]en madame zit ervan te janken
totaal geen zin om uit bed te komen en richting het werk te vertrekken
Je kan het niet zomaar achterlaten en de volgende zoekt het maar uit?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:59 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Naja, weet het natuurlijk nooit zeker of het gaat lukken, maar ook omdat ik enorm veel dingen moet overdragen danwel documenteren, wil ik nog flink tijd ervoor hebben.
quote:
Werk zequote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:15 schreef Ynske het volgende:
aangekleed is, maar eens richting t werk gaat vertrekken
Whehehequote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:39 schreef Sjowhan het volgende:
Heb nu echt beslist dat ik per 01-01-08 een andere werkgever wil hebben.
Kom je daar binnen hijgen met je 200 BPM.... "Hmmm niet goed meneer b1974quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:34 schreef marcb1974 het volgende:Ik moet over 4 minuten bij de cardioloog zijn. Zal maar eens weggaan dan
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:15 schreef Ynske het volgende:
aangekleed is, maar eens richting t werk gaat vertrekken
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:34 schreef marcb1974 het volgende:Ik moet over 4 minuten bij de cardioloog zijn. Zal maar eens weggaan dan
Die staan ook zo hoog aangeschreven in het bedrijfslevenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mjah, maar als ze OpenUniversiteit of Loi/Nti gaat doen heeft ze daar weer niet te veel last van
Als je niet snapt wat ik bedoel dan laat maar. Je piept dat wij er zogenaamd van balen dat jij hier je hart lucht. Dat is dus niet zo. Dus je piept niet om je toestand, hell, iedereen wilt je hier helpen als ze zouden kunnen, wat ik bedoel is dat ik vind dat je piept over "het niet mogen luchten van..."quote:
Klopt, een halfjaarscontract, 'nough said.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij laatst het er over had dat je je vrouw naar het werk moest brengen omdat er
geen openbaar vervoer was???
succesquote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:34 schreef marcb1974 het volgende:Ik moet over 4 minuten bij de cardioloog zijn. Zal maar eens weggaan dan
sorry dat ik het dan verkeerd begrepen hadquote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die staan ook zo hoog aangeschreven in het bedrijfsleven
[..]
Als je niet snapt wat ik bedoel dan laat maar. Je piept dat wij er zogenaamd van balen dat jij hier je hart lucht. Dat is dus niet zo. Dus je piept niet om je toestand, hell, iedereen wilt je hier helpen als ze zouden kunnen, wat ik bedoel is dat ik vind dat je piept over "het niet mogen luchten van..."
dank. en de vergelijking met arual (laura voor de dyslecten): die piept ook over falen, we hebben het even niet over vergelijkende situaties....quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:07 schreef Ynske het volgende:
[..]
sorry dat ik het dan verkeerd begrepen had
en tietenquote:
en in hilversumquote:
Nou, hier niet hoorquote:
True, maar goed, waar heb je tegenwoordig zekerheid.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Klopt, een halfjaarscontract, 'nough said.
Mja, die jobs zijn inderdaad vaker minder voor hoger opgeleiden, maar stel dat ze werkloos is, zou ze dan tijdelijk geen job onder haar niveau willen aannemen? Dan kan ze zich wel laten inschrijven, toch?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat woordje staat er goed. Bij uitzendbureaus wordt ze als te hoog opgeleid gezien....ze wordt niet eens aangenomen bij zo'n buro...
Ynske, zo mag je echt niet reageren, hoor.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
kijk ik weet dat t niet verder gaat zoals het nu gaat, en ik weet ook dat t in de ogen van een ander als onzin gezien word dat ik er zo'n moeite mee heb, ik alles voor een ander zo goed mogelijk wil doen
Het is TWEE minuten lopen, had dus tijd zatquote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:40 schreef Bengeltje het volgende:En dat noemt hij rustig aan doen, nu kom je aan het sjezen.
Maar ga jij daar ook wat aan hebben?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:07 schreef Sjowhan het volgende:
Weer net een leuk gesprek gehad met de manager betreffende het functioneren van een collega.
Hij was er zeer niet over te spreken.
Sjeez, maar er moet toch wel een aanknopingspunt zijn waarom je zo kortademig (dat was 't toch?) bent?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:05 schreef marcb1974 het volgende:
Dat hij het niet wist en nu ook niets meer zag. er gaat een brief naar de huisarts en daar kan ik eventueel verder
Verrassend dus wel
Dat is er dus niet. Enige was dat ik moest afvallenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:08 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Sjeez, maar er moet toch wel een aanknopingspunt zijn waarom je zo kortademig (dat was 't toch?) bent?
Lekker sporten met Eviquote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is er dus niet. Enige was dat ik moest afvallen
nee, zelfs dat heeft ze gevraagd, dan krijgt ze de opmerking dat ze de mbo'ers ook een kans moet gevenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:24 schreef leonieke het volgende:
[..]
Mja, die jobs zijn inderdaad vaker minder voor hoger opgeleiden, maar stel dat ze werkloos is, zou ze dan tijdelijk geen job onder haar niveau willen aannemen? Dan kan ze zich wel laten inschrijven, toch?
tijd voor een gemengd teamquote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:12 schreef marcb1974 het volgende:
Ik wil gewoon weer een leuke hockeyclub met een redelijk team dat serieus traint. Maar dat bestaat bijna niet
heb je de hyperventilatietest al gedaanquote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:05 schreef marcb1974 het volgende:
Dat hij het niet wist en nu ook niets meer zag. er gaat een brief naar de huisarts en daar kan ik eventueel verder
Verrassend dus wel
OpenUniversiteit zeker welquote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die staan ook zo hoog aangeschreven in het bedrijfsleven
Nee, alleen een ecg gehad.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
heb je de hyperventilatietest al gedaan
bij mij konden ze ook niets vinden, tot bij die hyper testquote:
Ik ga binnenkort wel naar de huisarts. Kijken we wel of en hoe het verder gaat.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
bij mij konden ze ook niets vinden, tot bij die hyper test
Dan bel je Fatima toch?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:12 schreef marcb1974 het volgende:
Ik wil gewoon weer een leuke hockeyclub met een redelijk team dat serieus traint. Maar dat bestaat bijna niet
Daar heb ik niets aan als ik hockeyen wil. Voor andere doeleinden is ze wel prima bruikbaarquote:
Oh, ze kan af en toe ook best een balletje tikken heb ik gehoord hoorquote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:08 schreef marcb1974 het volgende:
Daar heb ik niets aan als ik hockeyen wil. Voor andere doeleinden is ze wel prima bruikbaar
Best wel goed, maar daar heb ik dus niets aan als ik mee wil doenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh, ze kan af en toe ook best een balletje tikken heb ik gehoord hoor
Makkelijk joh, die is van het Zwakke geslacht jeweettttquote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Best wel goed, maar daar heb ik dus niets aan als ik mee wil doen
Geslacht moet ze zeker worden jaquote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Makkelijk joh, die is van het Zwakke geslacht jeweetttt
Hmmmquote:
Zeg ik ben Fatima niet.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hmmm
* Dr_Flash prikt vork in Bengeltje
dat is tegen ambtenaren he, en dat ben jij nietquote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat mag je niet zeggen in Nederland, stond net in het nieuwsbericht dat flash poste.
Nieuwsbericht is leuk, dat geldt voor officiele leden van een diplomatieke delegatie, niet voor willekeurige internet-nicknamesquote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:12 schreef Bengeltje het volgende:
Dat mag je niet zeggen in Nederland, stond net in het nieuwsbericht dat flash poste.
Hoeveel zal ik eruit kunnen plukken met een aanklacht tegen dit amicaal gedrag.quote:
Ambtenaren zijn die meer dan ik ben?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
dat is tegen ambtenaren he, en dat ben jij niet![]()
vandaar dat bij jou dequote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:21 schreef Bengeltje het volgende:
Ambtenaren zijn die meer dan ik ben?![]()
Ik ben wel ambtenaarquote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
dat is tegen ambtenaren he, en dat ben jij niet![]()
are you sure over dat kusje? ben ziekquote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nieuwsbericht is leuk, dat geldt voor officiele leden van een diplomatieke delegatie, niet voor willekeurige internet-nicknamesBengeltje
![]()
Mori ook kusje
Mwoa, zolang het vervoersverbod van kracht is vertrouwen we daar maar op dan he?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:25 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
are you sure over dat kusje? ben ziek
Niet totdat je iemand van de SP of Lubbers tegenkomtquote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:24 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik ben wel ambtenaar
Is dat zo slecht?
Ik mag vast ook ambtenaren in de kont knijpenquote:
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik mag vast ook ambtenaren in de kont knijpen![]()
*
Tss, Leonieke is wel wat gewend hoorquote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:50 schreef Bengeltje het volgende:
Bips dan he, laten we het netjes houden.
Ik dacht dat je het bij kussen ging houden?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik mag vast ook ambtenaren in de kont knijpen![]()
*
De volgende keer beter opletten op welke knopjes je duuwt Frees,quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:51 schreef Frezer het volgende:
v
Ja, dat *dacht* je hmmm?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:52 schreef leonieke het volgende:
Ik dacht dat je het bij kussen ging houden?
Goede postquote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:51 schreef Frezer het volgende:
v
Normaal zijn ze van karton?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:53 schreef Ynske het volgende:
ze hadden eetbare wraps op t werk vandaag
Een inhoudelijk uitblinkertje,quote:
normaal is t eten daar nooit te vretenquote:
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:55 schreef Ynske het volgende:
[..]
normaal is t eten daar nooit te vreten
dus dit was uitzonderlijk
ben ze nog gaan bedanken voor de eetbare maaltijd
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:55 schreef Ynske het volgende:
ben ze nog gaan bedanken voor de eetbare maaltijd
euh bijna welquote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]dat was ook voor het eerst dit jaar?
neh geen koffiequote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:57 schreef Frezer het volgende:
[..]
!
En nu? Of was jij niet van de koffie? Blijf je wel een beejte beter wakker,
.
Ssjttquote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, dat *dacht* je hmmm?
Maar stiekem hoopte je al...
quote:
Ah, rust om allees weer een beetje te laten bezinken dan. Je gaat naar het Limburgse?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:59 schreef Ynske het volgende:
neh geen koffie
heb een pak groene thee hier staan
hoef vandaag maar tot 11
morgen en vrijdag vrij
juffrouw?-O- met mij gaat t beetje ziekejs met Rosa alles goedquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:00 schreef Frezer het volgende:
[..]
, prima juffrouw! En met jou en Rosa?
nee ik blijf hierquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:01 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ah, rust om allees weer een beetje te laten bezinken dan. Je gaat naar het Limburgse?
Wat moet hij dan zeggen? Oude tang??quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:03 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
juffrouw?-O- met mij gaat t beetje ziekejs met Rosa alles goed
Wel liefquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:12 schreef Memento-Mori het volgende:
ik lig onder de dekens en zij er bovenop en vaak inderdaad tegen me aan of bij mn voeten
Ja, leuk ja, hoe die spelen de laatste paar eindtoernooienquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:35 schreef leonieke het volgende:
Straks voetbal![]()
Kunnen de Belgen nog eens afgaan..
Wat nou weer? Die SIRE stemming? Dat filmpje van die doodgestoken hagenees? JOOOOHHHH wat boeiendquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:37 schreef Sjowhan het volgende:
Geenstijl weer in het nieuws hoor.
Het is toch altijd wat met ze
Het is een schandequote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, leuk ja, hoe die spelen de laatste paar eindtoernooien
Op Euro 2000 waren ze nog gastland en dus geplaatstquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:38 schreef leonieke het volgende:
[..]
Het is een schande
Ze focussen zich nu op het WK 2010 ofzo...![]()
2002 waren ze voor het laatst op een eind tournooiquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Op Euro 2000 waren ze nog gastland en dus geplaatstDaarna weet ik het ff niet meer. Ik kan me nog wel een des-erecterende 0-0 in 1998 herinneren. Toen zat ik in china, van 3 tot 5 midden in de fucking nacht voor de TV in mn hotel, en dan zoeen DRAAK van een pot
http://nl.wikipedia.org/wiki/Belgisch_voetbalelftalquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Op Euro 2000 waren ze nog gastland en dus geplaatstDaarna weet ik het ff niet meer. Ik kan me nog wel een des-erecterende 0-0 in 1998 herinneren. Toen zat ik in china, van 3 tot 5 midden in de fucking nacht voor de TV in mn hotel, en dan zoeen DRAAK van een pot
Ja, nokken moet dat. laten we dat kloteland annexeren en onder brussel loszagen. De restjes verpatsen we voor een pallet bier aan Frankrijk, iedereen blij. Kuh-LAARquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:50 schreef Sjowhan het volgende:
Leo: wat een gezeik met die waalingen en vlamingen zeg
Welnee man, dat willen jullie zelf niet eensquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:57 schreef leonieke het volgende:
Wat mij betreft moeten de Walen gewoon hun mond houden en akkoord gaan met een aantal van onze eisen en hun belachelijke ideeën aan de kant schuiven (de taalgrens een beetje verleggen zeker) en gewoon één land blijven
![]()
Ik wil ook niet bij Nederland eigenlijkquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welnee man, dat willen jullie zelf niet eens
Kan ik me heel goed voorstellenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:03 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik wil ook niet bij Nederland eigenlijk![]()
Ik kan alleen spreken vanuit de Nederlandse situatie (jammer he, 1830?quote:
In België moeten ze niet akkoord gaan, hoorquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:03 schreef Ynske het volgende:
Je kunt altijd aangeven dat je voor nu met de situatie accoord gaat, maar dat je bij eventuele zwangerschap en kindje graag weer terug gaat naar 1 avond dienst. Zowieso moeten ze accoord gaan bij minder werken als je kindje er is.
Ik weet gewoon niet of ik wil dat ze nu weten dat ik zwanger wil worden volgend jaar... Ik zit met een jaarcontract, he... een zwangere werknemer is nooit echt leuk voor een baasquote:Wanneer je dat op een nette manier aangeeft denk ik dat er geen probleem is, aangezien je ze nu uit de brand helpt en ze tijdig op de hoogte zijn om de situatie te veranderen als je zwanger bent
Dat van dat sollicitatiegesprek hebben we hier ookquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik kan alleen spreken vanuit de Nederlandse situatie (jammer he, 1830?) maar hier is het totaal niet raar om zoiets nu vast te leggen met de bepaling "over X tijd kijken we er nogeens naar" en dat kan heel goed ook minder dan een jaar zijn (heb al 3, 4, 6 maanden meegemaakt voor zoiets).
Ander puntje: een werkgever heeft NIETS te maken met zwangerschap, kinderplannen of whatever. In Nederland is er zelfs een bepaling dat een werkgever daar niet naar MAG vragen op een sollicitatiegesprek. En sterker nog: ALS een werkgever op een sollicitatiegesprek toch vraagt "ben je zwanger", dat je daar legitiem een onwaar antwoord op mag geven.
Jammer he, 1830?
Nou ja, voor zover je hier wat aan hebt
ik snap je situatie, maar je kunt natuurlijk aangeven dat je voor dit schooljaar er mee accoord gaat, maar dat je dat alleen doet als je volgend jaar weer naar de oude situatie terugkan.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:05 schreef leonieke het volgende:
[..]
In België moeten ze niet akkoord gaan, hoor![]()
[..]
Ik weet gewoon niet of ik wil dat ze nu weten dat ik zwanger wil worden volgend jaar... Ik zit met een jaarcontract, he... een zwangere werknemer is nooit echt leuk voor een baas![]()
Probleem is dat ze het volgens mij gewoon al gaan vermoeden als ik zeg dat ik het graag eventueel zou willen herbekijken. Het vermoeden zal er nu al zijn: getrouwd, bouwen, ...
Stel je voor dat we dat niet zouden hebben? Dan zou je me direct de helft minder aantrekkelijk vindenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
Kan ik me heel goed voorstellen
dat belgische taaltje
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:08 schreef leonieke het volgende:
[..]
Stel je voor dat we dat niet zouden hebben? Dan zou je me direct de helft minder aantrekkelijk vinden![]()
![]()
Hij heeft al aangegeven om zijn studies over twee jaar te spreiden... Anders was het natuurlijk niet zo'n probleem. Bevallen voor het volgend academiejaar zou helemaal niet mogelijk zijn. Maar die stomme 2 jaar he..quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik snap je situatie, maar je kunt natuurlijk aangeven dat je voor dit schooljaar er mee accoord gaat, maar dat je dat alleen doet als je volgend jaar weer naar de oude situatie terugkan.
Oh, hoe aantrekkelijk IK je vind is ineens niet belangrijk meer of zo?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:08 schreef leonieke het volgende:
[..]
Stel je voor dat we dat niet zouden hebben? Dan zou je me direct de helft minder aantrekkelijk vinden![]()
![]()
En dat laatste vind ik persoonlijk nog een pak erger dan dat eerste... Ik zie nu weeral op tegen volgend week, niet voor mijnquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:09 schreef Ynske het volgende:
Soms kun je beter man zijn
geen last van een bloedende baarmoeder
geen gezeik als je zwanger word met je werk
geen last van tieten
geen gezeik met hormonen
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:09 schreef Ynske het volgende:
weet je dat ik het rustgevend vind om naar de Belgische tv te kijken savonds
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:10 schreef Ynske het volgende:
is ut belgie nederland dan?
Dat moet je vieren idd, is zeer zeldzaamquote:
Ow...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh, hoe aantrekkelijk IK je vind is ineens niet belangrijk meer of zo?
waar denk je dat ik helemaal zo labiel van ben deze weekquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:10 schreef leonieke het volgende:
[..]
En dat laatste vind ik persoonlijk nog een pak erger dan dat eerste... Ik zie nu weeral op tegen volgend week, niet voor mijn, maar voor mijn mentale ingesteldheid. Die stopweek is gewoon kortgezegd k*t.
ach die herhalingen maken niet uit, t is gewoon zo'n heerlijke taal met heerlijke klankenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Andrea Croonenberghs
![]()
De herhalingen uit 1986 dan eh
Zie je, ze hebben de kwalificatie al opgegeven en nu spelen ze zoals het hoortquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat moet je vieren idd, is zeer zeldzaam
Laatste wedstrijd van Kompany. En het is gedaan met België, voor zover dat nog niet wasquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:12 schreef leonieke het volgende:
[..]
Zie je, ze hebben de kwalificatie al opgegeven en nu spelen ze zoals het hoortDomme Rode Duivels
![]()
Maar de match is nog verre van voorbij hoor
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:11 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ow...ik dacht dat jij dat geschreven had... had zelfs nooit naar de naam of avatar gekeken
Dit was zo hard een uitspraak die jij ook kon gedaan hebben.
![]()
Ik kan me het zo goed voorstellen... Echt waar *knuf* Het s*ckt gewoon en dat elke 28 dagen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
waar denk je dat ik helemaal zo labiel van ben deze week
Oh het gelud zet ik meestal uit hoorquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
ach die herhalingen maken niet uit, t is gewoon zo'n heerlijke taal met heerlijke klanken
Geniet er maar van van deze uitspraak... binnen een paar maand kan je dit misschien niet meer tegen me gebruiken als we ook Nederlanders zijnquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Jij... jij.. vrouw! Nee wacht... jij... jij BELG!!![]()
![]()
ja, jullie gaan binnen een paar maand Nederlanders worden, dat denk ik ookquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:14 schreef leonieke het volgende:
[..]
Geniet er maar van van deze uitspraak... binnen een paar maand kan je dit misschien niet meer tegen me gebruiken als we ook Nederlanders zijn![]()
ik wil geen F1 race op de belgische TV bekijken dan val je gelijk bij de start al in slaapquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:09 schreef Ynske het volgende:
weet je dat ik het rustgevend vind om naar de Belgische tv te kijken savonds
Ik hou van de paashaasquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, jullie gaan binnen een paar maand Nederlanders worden, dat denk ik ook![]()
En ik ben de Paashaas
ik gebruik dan de nuvaring, en ben emotioneel geen cent waard als ik in de stopweek zitquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:14 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik kan me het zo goed voorstellen... Echt waar *knuf* Het s*ckt gewoon en dat elke 28 dagen.
Sommige zeggen dat ze er minder last van hebben als ze met de pil gestopt zijn, minder last van stemmingswisselingen enzo... Vind ik zo raar, want de pil houdt normaalgezien toch jouw hormonen onder controle.
Want daar racen ze anders? En je tv komt niet uit Belgie maar uit Taiwan oidquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:17 schreef WEST het volgende:
[..]
ik wil geen F1 race op de belgische TV bekijken dan val je gelijk bij de start al in slaap
en dat wordt dan straks Nederlands chocoladequote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:17 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik hou van de paashaas![]()
Die brengt lekkere chocoladeBelgische chocolade wel
![]()
ben blij dat mannen daar geen last van hebbenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:19 schreef es70 het volgende:
Ik ben ongesteld. En da's mooi, want dat betekend dat ik volgend weekend zeker niét ongesteld ga zijn
. Ik heb namelijk geen pil waarmee ik dat kan reguleren en ben volledig van de nukken van de natuur afhankelijk wat dat betreft
.
Nuvaring en de pil? (ik ben verward door die 'dan')quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik gebruik dan de nuvaring, en ben emotioneel geen cent waard als ik in de stopweek zit
doorringen is ook geen optie want dan lig ik dubbel van de krampen
dan maar labiel
Heerlijk toch, zoeen dienstregelingquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:19 schreef es70 het volgende:
Ik ben ongesteld. En da's mooi, want dat betekend dat ik volgend weekend zeker niét ongesteld ga zijn
.
Dat is wel lekker meegenomen danquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:19 schreef es70 het volgende:
. Ik heb namelijk geen pil waarmee ik dat kan reguleren en ben volledig van de nukken van de natuur afhankelijk wat dat betreft
.
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:21 schreef WEST het volgende:
[..]
en dat wordt dan straks Nederlands chocolade![]()
Ermmm....quote:
Het klinkt nog niet overtuigend genoegquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ermmm....
Ik deug nietIk bloei niet
Wheheheh
Boe-hoe
Maar met een beetje pech krijg je een vriendinnetje met PreMS, TijdensMS en NaMS die maar 1 week per maand van de vleselijke geneugten wil genietenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:21 schreef WEST het volgende:
[..]
ben blij dat mannen daar geen last van hebben![]()
nuvaring is een ring die je inbrengt en de hormomen geleidelijk over de dag afgeeft aan je lichaam, ipv de hormonen stoot van de pil iedere dagquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:22 schreef leonieke het volgende:
[..]
Nuvaring en de pil? (ik ben verward door die 'dan')
warme kruik helpt mij t bestequote:Ooit al Apranax geprobeerd tegen de krampen? Dit is het enige wat helpt bij mij... Moet je in België wel een voorschrift voor hebben.
ik ken je gevoelquote:Ik wou soms gewoon dat ik die emoties eens kon uitschakelen. Ik kan echt huilen voor het minste, voel me op zo'n moment zooo onzelfzeker, zie het helemaal niet positief in tijdens die stopweek en belangrijkste van al: zaag elke keer aan phille zijn hoofd of ik echt weer opnieuw moet beginnen
Niet heel voorspelbaar, 't liet op zich wachten deze keerquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heerlijk toch, zoeen dienstregeling
Mannen houden daarvan hoor, voorspelbaarheid
Oh nou Hmmquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:25 schreef leonieke het volgende:
[..]
Het klinkt nog niet overtuigend genoeg
Sorry
De 31ste om een uur of 10 trek ik hier de deur achter me dichtquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:23 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat is wel lekker meegenomen dan
Wanneer vertrek je precies?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |