Mjah, maar als ze OpenUniversiteit of Loi/Nti gaat doen heeft ze daar weer niet te veel last vanquote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tja, dat zeg ik ook, maar goed, eerst maar op vakantie. Wat meteen ook lastig is, gezien studies meestal in september beginnen
Ik dacht dat jij laatst het er over had dat je je vrouw naar het werk moest brengen omdat erquote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou ja, ze solliciteert zich een ongeluk, maar daar wordt ze niet aangenomen. Iets met vraag en een enorm aanbod.
dank jequote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
je lijkt mijn vrouw wel, die loopt ook zo te piepen dat zij geen werk kan vinden en dat ze dat als falen voelt als ze nu een andere studie zou gaan doen.
Laat dat eensquote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:41 schreef Ynske het volgende:
Overigens zie ik niet de vergelijking tussen arual
en zal ik er wel niet meer over spreken
Jij hebt besloten?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:39 schreef Sjowhan het volgende:
Over werk gesproken: ik ben ook begonnen om een nieuwe werkgever te zoeken. Heb nu echt beslist dat ik per 01-01-08 een andere werkgever wil hebben
.
Vooral zo doorgaan jijquote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mannenpraat.Wat weten die nu he.
Hey hey, niet gelijk dat zeggen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:41 schreef Ynske het volgende:
Overigens zie ik niet de vergelijking tussen arual
en zal ik er wel niet meer over spreken
tis toch zo, je ziet meteen dat t alleen als zeuren gezien word.quote:
Ik verzin nog wel watquote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:44 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Want anders? Wat wil jij dan doen Marc.![]()
Ik lees juist hier dat men dat niet vindt en dat je het er echt over mag hebbenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
tis toch zo, je ziet meteen dat t alleen als zeuren gezien word.
kijk ik weet dat t niet verder gaat zoals het nu gaat, en ik weet ook dat t in de ogen van een ander als onzin gezien word dat ik er zo'n moeite mee heb, ik alles voor een ander zo goed mogelijk wil doen
t gaat gewoon niet meer. en als er dan meteen gereageerd word met je moet niet zo piepen.
dan heb ik het gevoel dat ik nog een trap in mijn rug erbij krijg. ik wil niet piepen of lastig zijn
dan kan ik net zo goed niets meer zeggen
Dat is dus niet door iedereen, en bij sommige zal het niet zo hard bedoelt zijnquote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
Niemand is perfect en niemand kan in de toekomst zien. .quote:kijk ik weet dat t niet verder gaat zoals het nu gaat, en ik weet ook dat t in de ogen van een ander als onzin gezien word dat ik er zo'n moeite mee heb, ik alles voor een ander zo goed mogelijk wil doen
t gaat gewoon niet meer. en als er dan meteen gereageerd word met je moet niet zo piepen.
dan heb ik het gevoel dat ik nog een trap in mijn rug erbij krijg. ik wil niet piepen of lastig zijn
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat is dus niet door iedereen, en bij sommige zal het niet zo hard bedoelt zijn
als er gezegd wordt.
[..]
Niemand is perfect en niemand kan in de toekomst zien. .
Je piept niet, je wil je hart luchten. Dat sommige niet hun hart op de tong hebben liggen
(en dit bedoel ik echt niet als een erg iets) wil het niet zeggen dat anderen niet mogen
vertellen wat er hun dwars zit.
Naja, weet het natuurlijk nooit zeker of het gaat lukken, maar ook omdat ik enorm veel dingen moet overdragen danwel documenteren, wil ik nog flink tijd ervoor hebben.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij hebt besloten?Hoop dat het lukt. Dat zou super zijn.
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:57 schreef Ynske het volgende:
[..]en madame zit ervan te janken
totaal geen zin om uit bed te komen en richting het werk te vertrekken
Je kan het niet zomaar achterlaten en de volgende zoekt het maar uit?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:59 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Naja, weet het natuurlijk nooit zeker of het gaat lukken, maar ook omdat ik enorm veel dingen moet overdragen danwel documenteren, wil ik nog flink tijd ervoor hebben.
quote:
Werk zequote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:15 schreef Ynske het volgende:
aangekleed is, maar eens richting t werk gaat vertrekken
Whehehequote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:39 schreef Sjowhan het volgende:
Heb nu echt beslist dat ik per 01-01-08 een andere werkgever wil hebben.
Kom je daar binnen hijgen met je 200 BPM.... "Hmmm niet goed meneer b1974quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:34 schreef marcb1974 het volgende:Ik moet over 4 minuten bij de cardioloog zijn. Zal maar eens weggaan dan
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:15 schreef Ynske het volgende:
aangekleed is, maar eens richting t werk gaat vertrekken
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:34 schreef marcb1974 het volgende:Ik moet over 4 minuten bij de cardioloog zijn. Zal maar eens weggaan dan
Die staan ook zo hoog aangeschreven in het bedrijfslevenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mjah, maar als ze OpenUniversiteit of Loi/Nti gaat doen heeft ze daar weer niet te veel last van
Als je niet snapt wat ik bedoel dan laat maar. Je piept dat wij er zogenaamd van balen dat jij hier je hart lucht. Dat is dus niet zo. Dus je piept niet om je toestand, hell, iedereen wilt je hier helpen als ze zouden kunnen, wat ik bedoel is dat ik vind dat je piept over "het niet mogen luchten van..."quote:
Klopt, een halfjaarscontract, 'nough said.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij laatst het er over had dat je je vrouw naar het werk moest brengen omdat er
geen openbaar vervoer was???
succesquote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:34 schreef marcb1974 het volgende:Ik moet over 4 minuten bij de cardioloog zijn. Zal maar eens weggaan dan
sorry dat ik het dan verkeerd begrepen hadquote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die staan ook zo hoog aangeschreven in het bedrijfsleven
[..]
Als je niet snapt wat ik bedoel dan laat maar. Je piept dat wij er zogenaamd van balen dat jij hier je hart lucht. Dat is dus niet zo. Dus je piept niet om je toestand, hell, iedereen wilt je hier helpen als ze zouden kunnen, wat ik bedoel is dat ik vind dat je piept over "het niet mogen luchten van..."
dank. en de vergelijking met arual (laura voor de dyslecten): die piept ook over falen, we hebben het even niet over vergelijkende situaties....quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:07 schreef Ynske het volgende:
[..]
sorry dat ik het dan verkeerd begrepen had
en tietenquote:
en in hilversumquote:
Nou, hier niet hoorquote:
True, maar goed, waar heb je tegenwoordig zekerheid.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Klopt, een halfjaarscontract, 'nough said.
Mja, die jobs zijn inderdaad vaker minder voor hoger opgeleiden, maar stel dat ze werkloos is, zou ze dan tijdelijk geen job onder haar niveau willen aannemen? Dan kan ze zich wel laten inschrijven, toch?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat woordje staat er goed. Bij uitzendbureaus wordt ze als te hoog opgeleid gezien....ze wordt niet eens aangenomen bij zo'n buro...
Ynske, zo mag je echt niet reageren, hoor.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
kijk ik weet dat t niet verder gaat zoals het nu gaat, en ik weet ook dat t in de ogen van een ander als onzin gezien word dat ik er zo'n moeite mee heb, ik alles voor een ander zo goed mogelijk wil doen
Het is TWEE minuten lopen, had dus tijd zatquote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:40 schreef Bengeltje het volgende:En dat noemt hij rustig aan doen, nu kom je aan het sjezen.
Maar ga jij daar ook wat aan hebben?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:07 schreef Sjowhan het volgende:
Weer net een leuk gesprek gehad met de manager betreffende het functioneren van een collega.
Hij was er zeer niet over te spreken.
Sjeez, maar er moet toch wel een aanknopingspunt zijn waarom je zo kortademig (dat was 't toch?) bent?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:05 schreef marcb1974 het volgende:
Dat hij het niet wist en nu ook niets meer zag. er gaat een brief naar de huisarts en daar kan ik eventueel verder
Verrassend dus wel
Dat is er dus niet. Enige was dat ik moest afvallenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:08 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Sjeez, maar er moet toch wel een aanknopingspunt zijn waarom je zo kortademig (dat was 't toch?) bent?
Lekker sporten met Eviquote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is er dus niet. Enige was dat ik moest afvallen
nee, zelfs dat heeft ze gevraagd, dan krijgt ze de opmerking dat ze de mbo'ers ook een kans moet gevenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:24 schreef leonieke het volgende:
[..]
Mja, die jobs zijn inderdaad vaker minder voor hoger opgeleiden, maar stel dat ze werkloos is, zou ze dan tijdelijk geen job onder haar niveau willen aannemen? Dan kan ze zich wel laten inschrijven, toch?
tijd voor een gemengd teamquote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:12 schreef marcb1974 het volgende:
Ik wil gewoon weer een leuke hockeyclub met een redelijk team dat serieus traint. Maar dat bestaat bijna niet
heb je de hyperventilatietest al gedaanquote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:05 schreef marcb1974 het volgende:
Dat hij het niet wist en nu ook niets meer zag. er gaat een brief naar de huisarts en daar kan ik eventueel verder
Verrassend dus wel
OpenUniversiteit zeker welquote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die staan ook zo hoog aangeschreven in het bedrijfsleven
Nee, alleen een ecg gehad.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
heb je de hyperventilatietest al gedaan
bij mij konden ze ook niets vinden, tot bij die hyper testquote:
Ik ga binnenkort wel naar de huisarts. Kijken we wel of en hoe het verder gaat.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
bij mij konden ze ook niets vinden, tot bij die hyper test
Dan bel je Fatima toch?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:12 schreef marcb1974 het volgende:
Ik wil gewoon weer een leuke hockeyclub met een redelijk team dat serieus traint. Maar dat bestaat bijna niet
Daar heb ik niets aan als ik hockeyen wil. Voor andere doeleinden is ze wel prima bruikbaarquote:
Oh, ze kan af en toe ook best een balletje tikken heb ik gehoord hoorquote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:08 schreef marcb1974 het volgende:
Daar heb ik niets aan als ik hockeyen wil. Voor andere doeleinden is ze wel prima bruikbaar
Best wel goed, maar daar heb ik dus niets aan als ik mee wil doenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh, ze kan af en toe ook best een balletje tikken heb ik gehoord hoor
Makkelijk joh, die is van het Zwakke geslacht jeweettttquote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Best wel goed, maar daar heb ik dus niets aan als ik mee wil doen
Geslacht moet ze zeker worden jaquote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Makkelijk joh, die is van het Zwakke geslacht jeweetttt
Hmmmquote:
Zeg ik ben Fatima niet.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hmmm
* Dr_Flash prikt vork in Bengeltje
dat is tegen ambtenaren he, en dat ben jij nietquote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat mag je niet zeggen in Nederland, stond net in het nieuwsbericht dat flash poste.
Nieuwsbericht is leuk, dat geldt voor officiele leden van een diplomatieke delegatie, niet voor willekeurige internet-nicknamesquote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:12 schreef Bengeltje het volgende:
Dat mag je niet zeggen in Nederland, stond net in het nieuwsbericht dat flash poste.
Hoeveel zal ik eruit kunnen plukken met een aanklacht tegen dit amicaal gedrag.quote:
Ambtenaren zijn die meer dan ik ben?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
dat is tegen ambtenaren he, en dat ben jij niet![]()
vandaar dat bij jou dequote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:21 schreef Bengeltje het volgende:
Ambtenaren zijn die meer dan ik ben?![]()
Ik ben wel ambtenaarquote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
dat is tegen ambtenaren he, en dat ben jij niet![]()
are you sure over dat kusje? ben ziekquote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nieuwsbericht is leuk, dat geldt voor officiele leden van een diplomatieke delegatie, niet voor willekeurige internet-nicknamesBengeltje
![]()
Mori ook kusje
Mwoa, zolang het vervoersverbod van kracht is vertrouwen we daar maar op dan he?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:25 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
are you sure over dat kusje? ben ziek
Niet totdat je iemand van de SP of Lubbers tegenkomtquote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:24 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik ben wel ambtenaar
Is dat zo slecht?
Ik mag vast ook ambtenaren in de kont knijpenquote:
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik mag vast ook ambtenaren in de kont knijpen![]()
*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |