Voor jou met pitjesquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:10 schreef leonieke het volgende:
komkommer dan nog? Met of zonder de pitjes?
Vreemd dan wel, of heb je nieuwe sokken?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:11 schreef Ynske het volgende:
echt nieuw zijn ze niet. heb de eerste tijd er geen last van gehad maar de laatste 2 keer iedere keer raak
denk dat mijn tenen veranderd zijnquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vreemd dan wel, of heb je nieuwe sokken?
Waarom datquote:
ben een monsterquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]en hoe zou dat gedaan zijn dan
Ja, maar die vind ik niet zo lekkerquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom dat
Die kan je prima eten hoor
Want die smaken naar komkommer?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:21 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja, maar die vind ik niet zo lekker![]()
Zoietsquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Want die smaken naar komkommer?
Mijn H toets bleef hangenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:32 schreef leonieke het volgende:
Alles terug oké, marc? Heb ik je niet té hard doen schrikken?
Ja, hoorquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:48 schreef marcb1974 het volgende:
dat zal jij vast nooit zijn nee
wel genoten van je vrije dag?
Coolquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:32 schreef Ynske het volgende:heb net info aangevraagd voor de volgende cursussen:
Theaterfotografie
Modefotografie
Portretfotografie
Portretfotografie vervolg
heb dr zin in, maar nu zijn de infogevers nog tot in sept op vakantie
ik wil info NU
jah he vooral die theater lijkt me tof!quote:
donderdagquote:Wanneer gaan wij weer eens foto's maken?
Hoop dat je het snel hoortquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
jah he vooral die theater lijkt me tof!
[..]
donderdag![]()
waar wil je naar toe?
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoop dat je het snel hoort
Ik moet donderdag werken
Wie weetquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:32 schreef Ynske het volgende:
[..]toevallig had ik donderdag en vrijdag vrij, maar ga vrijdag al iets doen met een paar oudusers
euhm volgende week ergens als ik mijn rooster weet?
nou of mensen die niet weten wat email is. Ik krijg ook vaak stukjes van mensen die typen het en printen het dan uit en geven het mij. Die dingen plaats ik dus NIET in het clubblad.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:18 schreef marcb1974 het volgende:
Fijn he die mensen die nog niet weten wat een pc is
Op zijn minst op floppy of cd danquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:05 schreef WEST het volgende:
[..]
nou of mensen die niet weten wat email is. Ik krijg ook vaak stukjes van mensen die typen het en printen het dan uit en geven het mij. Die dingen plaats ik dus NIET in het clubblad.
stuur ze maar op per mail, iedereen heeft wel internet anders ga je maar naar de bieb
jup maarja sommige mensen zijn niet zo snugger.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Op zijn minst op floppy of cd dan
Ik ook nietquote:
Dit hebben wij vannacht gehadquote:Op woensdag 22 augustus 2007 08:22 schreef Ynske het volgende:
enorm t zeikt hier met bakken naar beneden
Dokters zijn idd meestal blah. Maar hopelijk kan hij jou goed helpen en heeft het bezoekje nut gehad.quote:moet zometeen naar de dokter en heb geen zin
gewoon
DAT is pas positief nieuwsquote:maar goed morgen begint eht weekend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |