Nou ja, en de optie "heel misschien toch..." zat er hardwarematig ook al niet in. Nou ja, vertraginkjequote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:27 schreef es70 het volgende:
Niet heel voorspelbaar, 't liet op zich wachten deze keer.
Rappe actiequote:
is dat dan niet schrikken?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:27 schreef es70 het volgende:
[..]
Niet heel voorspelbaar, 't liet op zich wachten deze keer.
Die optie is idd geen optie meerquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja, en de optie "heel misschien toch..." zat er hardwarematig ook al niet in. Nou ja, vertraginkje
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
nuvaring is een ring die je inbrengt en de hormomen geleidelijk over de dag afgeeft aan je lichaam, ipv de hormonen stoot van de pil iedere dag
Meestal kan ik me wel bedwingen als er andere mensen dan phille rond mij zijn, maar dat betekent natuurlijk wel dat hij het heel regelmatig moet verduren.quote:ik ken je gevoel
ik ben zelfs zo erg dat ik mijn tranen voor niets en niemand tegen kan houden.
gewoon een wrak, die t er iedere keer maar het beste van probeert te maken en er de opmerking "ik kom er wel, is het niet nu dan is het later" tegenaan gooit als excuus
Topics openen ben ik best snel in, met dank aan vroegahquote:
sjaloomquote:
daarom ben ik nu weer op fok, dan mis ik dat mooiquote:
Heb vertrouwen, hij zal geduld met je hebbenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:32 schreef leonieke het volgende:
En nee, ik vind het ook niet leuk voor hem, maar het is zo moeilijk om het te veranderen..
Nee, want als er iets fout gaat geef ik de gyn ongenadig op zijn flikker, die heeft gesneden/geknoopt in mijn eileidersquote:
ieder zielig programma, hart in actie, ziekenhuis iets, weddingplanner waarbij moeders dochters al lang niet meer gezien heeft, dan stroomt t hier weerquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:32 schreef leonieke het volgende:
[..]
Mja, ik weet eigenlijk niet of ik er echt last van heb als ik de pil neem van die hormonenstoot. Tegenwoordig kan ik wel om bijna alles huilen (gisteren op tv iemand die zijn hond moest laten inslapen), maar dat kan ook komen omdat ik zo slecht slaap de laatste tijd en me zorgen maak om de bouw enzo.
[..]
ik snap t wel, ik houd me lang goed, maar als er dan iets tegen zit ist t weer een waterfestijn.quote:Meestal kan ik me wel bedwingen als er andere mensen dan phille rond mij zijn, maar dat betekent natuurlijk wel dat hij het heel regelmatig moet verduren.
Ik nuanceer het dan ook wel altijd hoor als ik weer overgevoelig reageer en leg uit dat ik in mijn stopweek zit. Meestal moet hij alleen maar eens op het nachttafeltje kijken aan wat het precies ligt
En nee, ik vind het ook niet leuk voor hem, maar het is zo moeilijk om het te veranderen..
Wou de gyn dat eigenlijk zomaar doen op zo'n jonge leeftijd?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:34 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee, want als er iets fout gaat geef ik de gyn ongenadig op zijn flikker, die heeft gesneden/geknoopt in mijn eileiders(en het zou me verbazen als het na bijna 8 jaar 'ineens' niet meer afdoende blijkt te zijn
).
aaah kijk dat zou dan idd echt een wonder zijnquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:34 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee, want als er iets fout gaat geef ik de gyn ongenadig op zijn flikker, die heeft gesneden/geknoopt in mijn eileiders(en het zou me verbazen als het na bijna 8 jaar 'ineens' niet meer afdoende blijkt te zijn
).
Met 4 stempeltjes was de kaart volquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:36 schreef leonieke het volgende:
[..]
Wou de gyn dat eigenlijk zomaar doen op zo'n jonge leeftijd?
Home & Away, Friends, ... doen het ook altijd goed bij mij op zo'n momentquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
ieder zielig programma, hart in actie, ziekenhuis iets, weddingplanner waarbij moeders dochters al lang niet meer gezien heeft, dan stroomt t hier weer
En toch moet het ergens zijn voordelen hebben, hoorquote:[..]
ik snap t wel, ik houd me lang goed, maar als er dan iets tegen zit ist t weer een waterfestijn.
ach, leuk he vrouw zijn
Je wordt niet geacht voetbal te kijken, best een voordeelquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:37 schreef leonieke het volgende:
En toch moet het ergens zijn voordelen hebben, hoorDat moet gewoon
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je wordt niet geacht voetbal te kijken, best een voordeel
Stoppen met de pil heeft in mijn geval meerdere voordelen gehadquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:32 schreef leonieke het volgende:
[..]
Mja, ik weet eigenlijk niet of ik er echt last van heb als ik de pil neem van die hormonenstoot. Tegenwoordig kan ik wel om bijna alles huilen (gisteren op tv iemand die zijn hond moest laten inslapen), maar dat kan ook komen omdat ik zo slecht slaap de laatste tijd en me zorgen maak om de bouw enzo.
[..]
Da's geweestquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:37 schreef leonieke het volgende:
En toch moet het ergens zijn voordelen hebben, hoorDat moet gewoon
Dat vind ik nu eigenlijk niet zo erg...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je wordt niet geacht voetbal te kijken, best een voordeel
ach ja, maar ik heb zoiets van altijd winnen ook al is het een oefenpotjequote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is ook maar een oefenwedstrijd hmm
Ik kijk er nooit naar, vind er geen reet aanquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:40 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat vind ik nu eigenlijk niet zo erg...
Maar dat zal die overdaad aan mannelijke hormonen zijn die door mijn lichaam giert
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:41 schreef Dr_Flash het volgende:
op TT nog steeds 1-0 hoor
Bij jullie misschien wel jaquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is ook maar een oefenwedstrijd hmm
In mijn geval welquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:36 schreef leonieke het volgende:
[..]
Wou de gyn dat eigenlijk zomaar doen op zo'n jonge leeftijd?
Vroeger volgde ik het op de voetquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kijk er nooit naar, vind er geen reet aan
Jawel hoor, alleen het ei vindt geen vruchtbare bodem meerquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:36 schreef Ynske het volgende:
[..]
aaah kijk dat zou dan idd echt een wonder zijn
als je niet wil antwoorden, maakt niet, maar hoe kan het dan dat je toch nog ongesteld word?
er is toch geen eisprong meer?
whehe sommige spelers zijn wel goed. Vermaelen zie ik graag bij de selectie van oranje komenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:41 schreef leonieke het volgende:
[..]
Bij jullie misschien wel ja
Btw, beseffen jullie wel als we één land zouden worden dat jullie ook een deel van ons voetbalelftal er zou moeten bijnemen. Zeg maar doei tegen de grote rondes
Nee natuurlijk nietquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:41 schreef leonieke het volgende:
Btw, beseffen jullie wel als we één land zouden worden dat jullie ook een deel van ons voetbalelftal er zou moeten bijnemen. Zeg maar doei tegen de grote rondes
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:42 schreef es70 het volgende:
[..]
In mijn geval wel. Ik heb tussen sept '96 en april 2000 4 kinderen gekregen, hij was het met me eens dat mijn gezin naar alle waarschijnlijkheid wel compleet was
. Hij heeft het in 1 moeite door gedaan na de laatste keizersnee
.
Nietusquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Met 4 stempeltjes was de kaart vol
Sorry
Maar dus toch een uitzondering om het op die leeftijd te doen als ik het zo leesquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:42 schreef es70 het volgende:
[..]
In mijn geval wel. Ik heb tussen sept '96 en april 2000 4 kinderen gekregen, hij was het met me eens dat mijn gezin naar alle waarschijnlijkheid wel compleet was
. Hij heeft het in 1 moeite door gedaan na de laatste keizersnee
.
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:45 schreef es70 het volgende:
[..]
Nietus. Pat heeft namelijk bij de tweede gevraagd hoeveel keer er eigenlijk een keizersnee gedaan kan worden, en 10 keer was bewezen
.
ja, kei tof zijn diequote:
De regeringsvorming zit helemaal vast in België en er zijn nu overal discussies aan de gang over een mogelijke splitsing van België. En aangezien men ervan uit gaat dat Vlaanderen het alleen niet kan redden, MOGEN we weer bij Nederland komen (zeggen zequote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:44 schreef Ynske het volgende:
wat mis ik toch allemaal over belgie bij nederland?
er wordt gevoetbald. Nederland vriendschappelijk tegen zwitserland, belgie "om het echhie" tegen eoa prutsers kloteland, anders kunnen die patatvreters nooit voor staan.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:44 schreef Ynske het volgende:
wat mis ik toch allemaal over belgie bij nederland?
En jullie houden één Belg op reserve voor de beslissende strafschoppen ofzo?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee natuurlijk nietdan zouden we die idioterie van 5 Nederlanders en dan dus ook 5 belgen schrappen, en de 11 beste spelers van De Lage Landen opstellen. Ik kan me voorstellen dat er voor jullie weinig bekenden tussen zullen zitten dan, maar zeg maar HOI tegen de grote ronden
Oh ja, dat ookquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:47 schreef leonieke het volgende:
[..]
De regeringsvorming zit helemaal vast in België en er zijn nu overal discussies aan de gang over een mogelijke splitsing van België. En aangezien men ervan uit gaat dat Vlaanderen het alleen niet kan redden, MOGEN we weer bij Nederland komen (zeggen ze)
Like WELKE?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:48 schreef leonieke het volgende:
[..]
En jullie houden één Belg op reserve voor de beslissende strafschoppen ofzo?![]()
Wat leukquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja, dat ook
Jullie mogen ook alleen verder hoor, Slovenië kan het ook
Ik heb het ook niet over het stoppen van de strafschoppenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Like WELKE?
Trouwens, wij hebben Edwin vd Sar, die heeft er tegen Chelsea nog 3 op rij gestopt van de week
Niet helemaalquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:44 schreef Ynske het volgende:
[..]das niet niets, was dat bewust?
veel kinderen, ergens wel leuk maar ook heel druk lijkt me
Nou ja, wij zijn alleenig ook tevreden hoor, daar nie vanquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:50 schreef leonieke het volgende:
(maar ik blijf toch voorstander van België hoor, mits een aantal aanpassingen in het financieringsbeleid enzo)
had ze nog nooit gezien, maar wat een stralend groepjequote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:51 schreef es70 het volgende:
[..]
Niet helemaal.
Ik heb (achteraf gezien, toen ik erin zat had ik dat niet zozeer in de gaten) tropenjaren gedraaid (om het nog maar niet over de roofbouw op mijn lijf te hebben), maar het wordt nu juist steeds rustiger.
Je hebt mijn monsters toch weleens langs zien schuiven.
[afbeelding]
Links Kyran (8), die lange in 't midden is Storm (9), daarvoor Romek (7) en Nina van 10.
Ik doe mijn bestquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, kei tof zijn die
en nog een beetje opgevoed ook
Romek heeft nummer 5 hoorquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:51 schreef es70 het volgende:
Links Kyran (8), die lange in 't midden is Storm (9), daarvoor Romek (7) en Nina van 10.
Ik vind ze er zo schattig uitzienquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:51 schreef es70 het volgende:
[..]
Niet helemaal.
Ik heb (achteraf gezien, toen ik erin zat had ik dat niet zozeer in de gaten) tropenjaren gedraaid (om het nog maar niet over de roofbouw op mijn lijf te hebben), maar het wordt nu juist steeds rustiger.
Je hebt mijn monsters toch weleens langs zien schuiven.
[afbeelding]
quote:
Romek heeft een shirt met camouflagevlekkenquote:
Ik kan me echt niet voorstellen dat Nederland geen financiële eisen zou stellen als we zouden samenkomen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja, wij zijn alleenig ook tevreden hoor, daar nie van
maar me dunkt dat als jullie zouden moeten kiezen tussen het economisch bruisende Nederland en het onwillige nonchalante profiterende parasitaire Wallonië..... dan moet je wel een BELG zijn om voor Wallonië te kiezen
Hoe hou je ze eigenlijk uit elkaar? Nou ja Nina dat snap ik, maar die gabbers...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:54 schreef es70 het volgende:
Romek heeft een shirt met camouflagevlekken.
Een kind van mij, in zo'n shirt.
Ah dat is ook maar een fase waar hij door moet hoorquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:54 schreef es70 het volgende:
[..]
Romek heeft een shirt met camouflagevlekken.
Een kind van mij, in zo'n shirt.
Als dat al zo zou zijn, dan zouden die VELE malen lager zijn dan wanneer jullie de walen ook mee zouden nemenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:54 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik kan me echt niet voorstellen dat Nederland geen financiële eisen zou stellen als we zouden samenkomen.
in mate van lengtequote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe hou je ze eigenlijk uit elkaar? Nou ja Nina dat snap ik, maar die gabbers...
Es weet waarschijnljk nog in welke volgorde ze precies zijn gekomenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe hou je ze eigenlijk uit elkaar? Nou ja Nina dat snap ik, maar die gabbers...
Jij hebt vast nooit in een army shirt met 05 erop rondgelopenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:56 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ah dat is ook maar een fase waar hij door moet hoorIk heb zoveel rare dingen gedaan toen ik jonger was en ik vind me er niet zo slecht uitgekomen
![]()
ja dat weet ik ook nog wel. Op lengte Ynske?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:56 schreef leonieke het volgende:
Es weet waarschijnljk nog in welke volgorde ze precies zijn gekomen
Nee, maar wel met een kuif van ongeveer 30cm hoog (wat ben ik blij dat digitale foto's toen nog niet bestondenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij hebt vast nooit in een army shirt met 05 erop rondgelopen
Mijn Wereldbeeld, wat DOE je?!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:58 schreef leonieke het volgende:
[..]
Nee, maar wel met een kuif van ongeveer 30cm hoog (wat ben ik blij dat digitale foto's toen nog niet bestonden) en ooit een groen t-shirt, een bruin rokje en paarse kousen (of een dergelijke combinatie, het leek alleszins nergens op).
En ik zal echt wel nog zo'n zaken gedaan hebben... Voetbaltrui bv
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:59 schreef leonieke het volgende:
Of toen Club Brugge kampioen was geworden: een blauw gips en er zwarte banden met kleefband opkleven... Been there, done that![]()
Ze luisteren allemaal naar 'Hee, dinges...'quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat gips moest wel hequote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jezus jullie zijn echt geschift blijf maar lekker met die Walen
Natuurlijk nietquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij hebt vast nooit in een army shirt met 05 erop rondgelopen
Maar goed. Stel nou he? 10 keizersnedes had gekund, dusquote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:00 schreef es70 het volgende:
Ik hou ze gewoon uit elkaar, simpel zat.
Dat zei ik dan op zich weer WEL tegen Leonieke, maar goedquote:
Die is duidelijk van 't pad geweest en had tegen zichzelf in bescherming genomen moeten wordenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar goed. Stel nou he? 10 keizersnedes had gekund, dus
Dan ga je toch een soort naamgevingssysteem ontwikkelen, boven de 5-6 of zo?
1 - 4 zijn bekend, en dan ga je denken, hee, dit kan weleens lastig gaan worden. OF ik bedenk nu een systeem, OF ik stop ermee. Maar stel nou he?
5 - Penta - Pieter
6 - Hexa - Hilde
7 - Septa - Sebastiaan
8 - Octo - Olga
9 - Novem - Nadine
10 - Decem - Dirk
Zoiets?
er is in Rusland ooit een vrouw geweest die 69 kinderen hadWas een beetje met de hormonen aan de slag gegaan... 4 x 4, 7 x 3 en 16 x 2. Zat niet één eenling bij
Sowieso is 27 worpen al best een prestatie, eigenlijk. Hoe zouden die allemaal heten? Of worden die bij hun sofinummer aangesproken? Wel handig, soms, denk ik.
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zei ik dan op zich weer WEL tegen Leonieke, maar goed
Erg tof speldje though![]()
Hmz.. Russische hormonen moet ik hebben.. Dat is wel duidelijk jaquote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar goed. Stel nou he? 10 keizersnedes had gekund, dus
Dan ga je toch een soort naamgevingssysteem ontwikkelen, boven de 5-6 of zo?
1 - 4 zijn bekend, en dan ga je denken, hee, dit kan weleens lastig gaan worden. OF ik bedenk nu een systeem, OF ik stop ermee. Maar stel nou he?
5 - Penta - Pieter
6 - Hexa - Hilde
7 - Septa - Sebastiaan
8 - Octo - Olga
9 - Novem - Nadine
10 - Decem - Dirk
Zoiets?
er is in Rusland ooit een vrouw geweest die 69 kinderen hadWas een beetje met de hormonen aan de slag gegaan... 4 x 4, 7 x 3 en 16 x 2. Zat niet één eenling bij
Sowieso is 27 worpen al best een prestatie, eigenlijk. Hoe zouden die allemaal heten? Of worden die bij hun sofinummer aangesproken? Wel handig, soms, denk ik.
ja maar goed, onthou jij of Eugčne-Alphonse nou de 43ste of de 47ste was?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:11 schreef es70 het volgende:
[..]
Die is duidelijk van 't pad geweest en had tegen zichzelf in bescherming genomen moeten worden.
Met een namenboek kom je een heel eind hoor.
Stel je voor dat je zoiets te horen krijgt bij een eerste echo. Ah, daar zie ik eentje.. En oh kijk, nog ééntje.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:12 schreef Ynske het volgende:
heb je dat gehoord dan van die argentijnse die een 7-ling gaat baren deze week
Euhm mevrouw, t zijn er geen 6 maar 7...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:14 schreef leonieke het volgende:
[..]
Stel je voor dat je zoiets te horen krijgt bij een eerste echo. Ah, daar zie ik eentje.. En oh kijk, nog ééntje.
Oh wat heerlijk, een tweeling
Wel ja.. euh.. Ik zie er nog een paar
Phille krijgt zeker een hartaanvalBij een tweeling zou zijn hart zelfs al eventjes stilstaan, denk ik
![]()
Nou, heb maar geen illusies dat die alle 7 de eerste dag halen, dat kan bijna nietquote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:12 schreef Ynske het volgende:
heb je dat gehoord dan van die argentijnse die een 7-ling gaat baren deze week
Ik had nog ZO gezegd: NIET KWARTETTEN!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:14 schreef leonieke het volgende:
Phille krijgt zeker een hartaanvalBij een tweeling zou zijn hart zelfs al eventjes stilstaan, denk ik
![]()
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:16 schreef Ynske het volgende:
[..]
Euhm mevrouw, t zijn er geen 6 maar 7...
MEneer, gaat het, u ziet wat witjes
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:09 schreef Ynske het volgende:
Gekke combies doe ik nog wel
hoge zwarte drmartens
paarse panty
zwart rokje
paars truitje
zwart/paarse haren
gewoon lomp
Ik dacht dat er onlangs ook sprake was van een zwangerschap van een 7-ling en dat de zwangerschap volledig is misgelopen (maar ik ben het niet meer helemaal zeker).quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, heb maar geen illusies dat die alle 7 de eerste dag halen, dat kan bijna nietDit soort dingen wordt ook vaak vooral geprobeerd om de medische staf in het Guinness te krijgen lijkt me. Je gaat mij niet vertellen dat het voldragen van een 7-ling in welk belang dan ook van moeder of kind is
andere keeper? Vind Steek niet slecht keepen hoor.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:16 schreef leonieke het volgende:
*zucht* 2-1
We kunnen idd wel een andere keeper gebruiken
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik had nog ZO gezegd: NIET KWARTETTEN!
Stijn Stijnen?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:19 schreef WEST het volgende:
[..]
andere keeper? Vind Steek niet slecht keepen hoor.
Misschien heeft ze het wel over een ander teamquote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:19 schreef WEST het volgende:
[..]
andere keeper? Vind Steek niet slecht keepen hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |