Ik dacht al dat die naam mij niets zeiquote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien heeft ze het wel over een ander team
Een 22-jarige vrouw uit Argentinië is zwanger van wel iets heel bijzonders, namelijk een zevenling. Eind deze maand moeten de meisjes geboren worden. Dit is de eerste keer in de Argentijnse geschiedenis dat een zevenling ter wereld komt na een natuurlijke zwangerschap. Op 30 augustus zal de zevenling door middel van een keizersnee worden geboren, zo melden de toekomstige moeder, Yolanda, en haar man, Javier. Dit is Yolanda’s eerste zwangerschap. In haar familie zijn meerlingen geen uitzondering.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, heb maar geen illusies dat die alle 7 de eerste dag halen, dat kan bijna nietDit soort dingen wordt ook vaak vooral geprobeerd om de medische staf in het Guinness te krijgen lijkt me. Je gaat mij niet vertellen dat het voldragen van een 7-ling in welk belang dan ook van moeder of kind is
WEST moet er nog een beetje wennen aan dat jullie doel nog steeds niet door onze fantastische geweldige Maarten Stekelenburg verdedigd wordt hmmmquote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:20 schreef leonieke het volgende:
Ik dacht al dat die naam mij niets zei
bij nederland was het ook 2-1quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien heeft ze het wel over een ander team
Laat Steek maar gewoon bij nederland blijven hij is beter dan Henk Timmerquote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
WEST moet er nog een beetje wennen aan dat jullie doel nog steeds niet door onze fantastische geweldige Maarten Stekelenburg verdedigd wordt hmmm
quote:
Dat alleen alquote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:21 schreef Ynske het volgende:
Wij willen dat alle meisjes uniek zijn. Daarom noemen we ze Zahara, Acsa, Aixa, Sjael, Zalma, Nahir en Zael.
Wacht maar, het komt misschien allemaal naar jullie ookquote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
In Belgie schijnt het trouwens ook vrij populair te zijn. Daar hebben ze zelfs speciaal de Bond van Jonge en grote Gezinnen, met allerlei subsidieregelingen.
Dag landgenootquote:
quote:
ça va. Beetje slecht geslapen, maar dat nemen we er maar bij. Nog twee dagen en dan kan ik weer uitslapenquote:Het gaat en hoe is het met jou?
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:08 schreef leonieke het volgende:
[..]
![]()
![]()
ça va. Beetje slecht geslapen, maar dat nemen we er maar bij. Nog twee dagen en dan kan ik weer uitslapen![]()
Ik denk het nietquote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bijna weekend ja
Ga je nog wat doen dan?
Mja, ik ook. Kut is dat. van 4 tot 6 uur klaarwakker gelegen, om me op te winden over iets wat niet echt heel belangrijk isquote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:08 schreef leonieke het volgende:
Beetje slecht geslapen, maar dat nemen we er maar bij.
Bwa... Het kan erger ja, maar laat winkelen nu één van mijn niet-favoriete bezigheden zijnquote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:26 schreef marcb1974 het volgende:
Lekker shoppen dus even, kan erger toch?![]()
Vandaag op de radio gehoord dat het zaterdag de laatste zomerse dag zal zijn...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:16 schreef Dr_Flash het volgende:
en WAAR BLIJFT ONZE VERDIENDE ZOMER??!! Verdulle
nah lekker is dat, dan moet ik weer werkenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:18 schreef leonieke het volgende:
[..]
Vandaag op de radio gehoord dat het zaterdag de laatste zomerse dag zal zijn...
belgie hoorde toch bij nederland? ';)quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:22 schreef leonieke het volgende:
Dat is wel voor België hoor![]()
En ze geven ook voor zondag droog weer op, het zal gewoon niet meet zo warm zijn als op zaterdag (denk ik)
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:30 schreef Ynske het volgende:
[..]
belgie hoorde toch bij nederland? ';)
Kun je dat niet meer veranderen?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:35 schreef Ynske het volgende:
ach, als ik moet werken boeit me dat ook nietheb nu alweer spijt dat ik gezegd heb deze 2 dagen hier te blijven en niet naar mijn ouders te gaan.
Grmblquote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:18 schreef leonieke het volgende:
Vandaag op de radio gehoord dat het zaterdag de laatste zomerse dag zal zijn...
t enige dat kan is nu in de auto stappen en morgenvroeg meteen doorrijden naar denhaagquote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:36 schreef leonieke het volgende:
[..]
Kun je dat niet meer veranderen?
Het weer? Het werk? Iets anders?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:41 schreef Pheno het volgende:
kut.
Nee, een kut is duidelijk wat andersquote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:50 schreef leonieke het volgende:
[..]
Het weer? Het werk? Iets anders?
Dit jaar ookquote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:52 schreef leonieke het volgende:
[..]
Volgend jaar normaalgezien wel he
Hoe lang heb je nog vakantie?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:02 schreef Kuukske het volgende:
Lounsjies. Vakantie is geweldig. Jammer van de regen gisteren en vandaag.
auto ongeluk. Total loss. mijn schuld. iemand remde iets te vrolijk.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:50 schreef leonieke het volgende:
[..]
Het weer? Het werk? Iets anders?
Shit.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:08 schreef Pheno het volgende:
auto ongeluk. Total loss. mijn schuld. iemand remde iets te vrolijk.
damn das kutquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
WTFquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is meestal nog het ergstequote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja, ik ook. Kut is dat. van 4 tot 6 uur klaarwakker gelegen, om me op te winden over iets wat niet echt heel belangrijk is
Geen slachtoffers is weer goed danquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:16 schreef Pheno het volgende:
ik zat alleen in de auto, geen slachtoffers. Ik voel nog niets aparts, dus het zal wel loslopen.
Lekker danquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:08 schreef Pheno het volgende:
Gelukkig om te horen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:16 schreef Pheno het volgende:
ik zat alleen in de auto, geen slachtoffers. Ik voel nog niets aparts, dus het zal wel loslopen.
dat is mooi balen zeg...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tsjemig. Sterktequote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:16 schreef Pheno het volgende:
Sorryquote:
Ja hoorquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:31 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Sorry. Maar eh, ik ben er nu met de korte mededeling dat alles goed gaat?
.
Zaterdagmiddag. Om daarna door te reizen naar mijn ouders, daar te eten en vervolgens een verjaardag te vieren van een Fok!ker. Dus mja, zondag weer wat actiever enzo.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja hoorWanneer komen jullie terug?
Septemberquote:
Als iedereen weer aan het werk is.quote:
Bijna iedereenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:43 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Als iedereen weer aan het werk is.
Schrale kutzooi jaquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:43 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Lucky bastard.quote:
Mja dat kan ik me nog wel herinneren. Toen had ik een week vrij geloof ik én zaten JD en ik een weekend stof te happen op een festival in België.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Schrale kutzooi jain april was het ook prachtig weer. Weet niemand meer.
Jawel, toen had ik ook vakantiequote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Schrale kutzooi jain april was het ook prachtig weer. Weet niemand meer.
Volgend weekend moet okay zijn (dat wil ik, iig in Londenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:43 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Is dat zoquote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:13 schreef marcb1974 het volgende:
Je gaat toch zwemmen in London es
Ik hoop het, want ik was niet van plan mijn badpak mee te nemenquote:
Wetsuit danquote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:24 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik hoop het, want ik was niet van plan mijn badpak mee te nemen.
Idd wetsuit mee jaquote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:35 schreef es70 het volgende:
[..]
Ha!.
Nu nog even afwachten of ze gelijk krijgen.
die heb ik nog welquote:
ik ga niet met de auto naar japan. hopelijk wordt ie niet total loss verklaard door het schadebedrijf, ze gaven me een kleine kans dat het nog goed gaat komen. En anders moet ik een anderequote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker danNou, succes er maar mee... Vakantie gaat wel door gewoon?
Dit gaat je verzekering ook niet dekken zeker?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik ga niet met de auto naar japan. hopelijk wordt ie niet total loss verklaard door het schadebedrijf, ze gaven me een kleine kans dat het nog goed gaat komen. En anders moet ik een andere![]()
Positief dus dat hij nu nog niet total loss is. Ik heb ook ooit een ongeluk gehad waarvan iedereen zei dat mijn wagen ging total loss zijn en uiteindelijk was ik er van af met een reparatie van +- 1500 euro.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik ga niet met de auto naar japan. hopelijk wordt ie niet total loss verklaard door het schadebedrijf, ze gaven me een kleine kans dat het nog goed gaat komen. En anders moet ik een andere![]()
Heet dat zo ja?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:48 schreef es70 het volgende:
Best wel lastig om een vragenlijst over je 'probleemkind' in te vullen als je er zelf niet van overtuigd bent dat het een probleemkind is.
Nee, probleemkind heb ik er zelf van gemaaktquote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heet dat zo ja?Ik zie het al voor me zeg
VRAGENLIJST PROBLEEMKIND
1. Hoe heet uw PROBLEEMKIND?
2. Hoe lang speelt het PROBLEEM?
3. Wat is eigenlijk het PROBLEEM?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |