een vriendin van me heeft er een filmpje van als het goed is, als ze terug is uit Rome post ik het welquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:29 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je foto's hebt?
dat was het vervolgquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:51 schreef kciR het volgende:
[..]
Ja.. wtf! Dat heb ik gezien, overal lag die karnemelk! Er stond ook nog zo'n grote doos met keiharde kaiser broodjes, die gooiden ook goed..![]()
Dat was ik waarschijnlijk. Klassiek of niet, het getetter vond ik te lang doorgaan. Ik had er geen geduld meer voor.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:33 schreef steeg het volgende:
Welke held vond de saxofoon bij laurent garnier op het laatst vervelend??? (2 pagina's geleden gepost) Dat nummer was: 'the man with the red face', toch wel een klassiek nummer van Garnier. Daar kijken mensen wel het meest naar uit als hij langskomt.![]()
Lowlandsquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat was het vervolgze ging struinen wat er nog te halen was bij de supermarkt toen heeft die vriend van me een doos voor 4,5 muntje gekocht
dat gooide inderdaad prima
Hoera!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:58 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Als je nakaarten intypt in google is het vorige topic het eerste resultaat.
Depressief is een groot woord, maar ik had wel last van een aardige come down. Nu ben ik weer herstellende gelukkig.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:48 schreef peaceman het volgende:
Zijn jullie ook al depressief?
heldquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:56 schreef ruby het volgende:
[..]
Dat was ik waarschijnlijk. Klassiek of niet, het getetter vond ik te lang doorgaan. Ik had er geen geduld meer voor.![]()
niet lekker? Ze was jummiequote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:02 schreef Tourniquet het volgende:
Vonden jullie Uffie ook wat tegenvallen? Zo knap is ze eigenlijk helemaal niet.
Die DJ daarvoor draaide wel lekker trouwens. Ook Feadz was erg ok!
Het feit dat ik ze deze set al 3x eerder heb zien spelen, vermoed ikquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:02 schreef UncleSam het volgende:
Waarom doet iedereen zo negatief over Tool.
Ze hebben me echt een uur lang kippenvel bezorgd.
Het is op zich best een oké nummer, maar op een gegeven moment ben ik gewoon klaar met die saxofoon. Beetje te hysterisch. Kwestie van smaak denk ik.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:07 schreef steeg het volgende:
[..]
held![]()
Hier toch een link voor je want ik wil een second opinion. Het is niet de Lowlands 2007 versie, die was inderdaad wat experimenteler (lees: rommeliger). Het is zo'n koningsnummer...
Enjoy
Maar het duurt nog zo lang voor het festivalseizoen weer begintquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:05 schreef ruby het volgende:
[..]
Depressief is een groot woord, maar ik had wel last van een aardige come down. Nu ben ik weer herstellende gelukkig.![]()
Blijft geweldig, hoe vaak ik hem ook hoor.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:07 schreef steeg het volgende:
[..]
held![]()
Hier toch een link voor je want ik wil een second opinion. Het is niet de Lowlands 2007 versie, die was inderdaad wat experimenteler (lees: rommeliger). Het is zo'n koningsnummer...
Enjoy
Mijn festivalseizoen stopt pas in januariquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
Maar het duurt nog zo lang voor het festivalseizoen weer begint![]()
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:30 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Mijn festivalseizoen stopt pas in januari
Waar een wil is, is een een weg.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
mijn verhuis/kluspraktijken beginnen binnenkort en wellicht dat er dan hier of daar nog een gaatje is voor een concert, maar het wordt lang wachten
Zag je ze voor het eerst? Iedereen die ik spreek die het voor het eerst zag vond het fantastisch, iedereen die ze vaker heeft gezien vond het wel goed, maar weet dat het nog veel fantastischer kanquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:02 schreef UncleSam het volgende:
Waarom doet iedereen zo negatief over Tool.
Ze hebben me echt een uur lang kippenvel bezorgd.
Zal ik je jaloers maken?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
mijn verhuis/kluspraktijken beginnen binnenkort en wellicht dat er dan hier of daar nog een gaatje is voor een concert, maar het wordt lang wachten
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:36 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Zal ik je jaloers maken?
Tuurlijk doe ik dat: in de planning staan tot november gemiddeld 1,5 concert per week en dan nog ongeveer 5 festivals tot aan december. En daar zal eerder meer bijkomen dan dat er wat vanaf gaat.
Wat een rotleven heb ik toch
Qua festivals staan voorlopig gepland: Westerpop, The City Is Ours, Bazar Curieux, Todays Art, State X en nog 1tje waar ik nu niet op kan komen. Dus ik heb nog wel even om af te kicken van Lowlands.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:38 schreef frame-saw het volgende:
Godverdomme. Waar ga je overal heen?
Nu wel, Picasa ondersteund geen hotlinking....quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:45 schreef Leonos het volgende:
Je foto's doen het niet.
Je staat naast Jamaiquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:58 schreef Demon_Hunter het volgende:
[afbeelding] Ik ben de meest linkse ... 4 dagen compleet naar de klote !
Camping 2?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:56 schreef snorfiets het volgende:
ik liep trouwens zaterdag avond een beetje te lopen toen ik ineens een vet lekkerwijf in een badjas tegenkwam die der der ondergoed ff showde met zo'n potloodventer-move... meer mensen deze schone dame gezien?
waar het goeie pillen?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:08 schreef renzell het volgende:
Nou, hier óók 3 dagen behoorlijk doorgeraasd, maar betaal nu de prijs. Ik ben ziek!Keel, koorts, neus, ril en trilperikelen hier. Het begon met een onmiskenbaar en afschuwelijk suicide-tuesday gevoel (
) en mondde uit in een heerlijke, onvervalste en ouderwetse griep! Lang leve Lowlands!!!
![]()
![]()
![]()
ja gaaf he .. maar toen die aan mn kont kwam heb ik m een klap op zn slaap gegevenquote:
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:16 schreef Nosh het volgende:
En ziekte schmiekte.
Echte mannen nemen alleen mondherpes en constipatie mee naar huis.
Maar vrouwen zijn van het zwakke geslacht, toch..?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:16 schreef Nosh het volgende:
En ziekte schmiekte.
Echte mannen nemen alleen mondherpes en constipatie mee naar huis.
ja tering he ,... dan nog liever op mn blote bastquote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:19 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
die een shirt aan heeft die je gelukkig niet zo vaak zag
Bier, heel slecht eten, en consequent vóór je tent in slaap vallen, maakt niemand's darmen gelukkig.quote:
what the hellquote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:38 schreef De_Brandweer het volgende:
Het eten was lekker.
[afbeelding]
Straattheater is geweldigquote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:38 schreef De_Brandweer het volgende:
Het eten was lekker.
[afbeelding]
mijn godquote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:44 schreef De_Brandweer het volgende:
http://www.statemagazine.(...)%5Barticleid%5D=3120
hier staan fotos bij. Jammer genoeg niet van Jawat tijdens het crowdsurfen.
Ik ooooooookquote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:08 schreef renzell het volgende:
Nou, hier óók 3 dagen behoorlijk doorgeraasd, maar betaal nu de prijs. Ik ben ziek!Keel, koorts, neus, ril en trilperikelen hier. Het begon met een onmiskenbaar en afschuwelijk suicide-tuesday gevoel (
) en mondde uit in een heerlijke, onvervalste en ouderwetse griep! Lang leve Lowlands!!!
![]()
![]()
![]()
Heeft iemand foto's bedoel je zekerquote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:50 schreef De_Brandweer het volgende:
Nog meer mensen trouwens dat poltoodventermeisje gezien?
Jaaaaaaquote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:50 schreef De_Brandweer het volgende:
Was een prima optreden hoor. Dat je 't niet leuk vind is wat anders.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:53 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ohja, heb ook nog de laatste nummers van dat hiphop-blok gezien, was echt gruwelijk slecht..
Bijna. Wanneer begint de voorverkoop?quote:
Nah, misschien dat het eerder beter was, vind K&BB bijv wel oke, , maar tegen het einde, dat ze allemaal op 't podium stonden was niet best..liepen even daarna langs de Groove Tube en had daar aan een paar tonen genoeg om te horen hoe het wel moest..quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:10 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Was een prima optreden hoor. Dat je 't niet leuk vind is wat anders.
Op 't eind word 't idd wel altijd wat langdradig inderdaad. Met z'n allen over 't podium rennen en hier en daar een "freestyle" en wat gelul over een saai beatje idd.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:14 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Nah, misschien dat het eerder beter was, vind K&BB bijv wel oke, , maar tegen het einde, dat ze allemaal op 't podium stonden was niet best..liepen even daarna langs de Groove Tube en had daar aan een paar tonen genoeg om te horen hoe het wel moest..
Toen ik dinsdag weer eens een koud pilsje opentrok had ik ook zoiets van wtf. Helemaal lauwe BVOtjes gewendquote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:49 schreef rubbereend het volgende:
omg, ik ben zo verpest door het lauwe bier bij mn tent dat ik het nu ook gewoon half lauw op zit te drinken
Hehe, die lui heb ik ook gezien. Die stonden zo'n beetje elke mooie vrouw die langskwam aan te randenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:38 schreef De_Brandweer het volgende:
Het eten was lekker.
[afbeelding]
Ik heb alleen op de heenweg, toen we net de pendelbus uit stapten en naar de auto liepen waar onze spullen in lagen, enkele minder koude biertjes gedronken. Op de camping hadden we meestal koud bier van de supermarkt, en op de heenweg eerst bier dat ik al woensdag in de koelkast had gezet.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Toen ik dinsdag weer eens een koud pilsje opentrok had ik ook zoiets van wtf. Helemaal lauwe BVOtjes gewend![]()
1-ste zaterdag van Februari 2008quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Bijna. Wanneer begint de voorverkoop?
*Noteertquote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:44 schreef xenobinol het volgende:
[..]
1-ste zaterdag van Februari 2008
Goed geregeld. Wij hadden op de camping lauwe Hertog Jan, van thuis meegenomen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:38 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik heb alleen op de heenweg, toen we net de pendelbus uit stapten en naar de auto liepen waar onze spullen in lagen, enkele minder koude biertjes gedronken. Op de camping hadden we meestal koud bier van de supermarkt, en op de heenweg eerst bier dat ik al woensdag in de koelkast had gezet.
Stukken beter dan lauw pils.
Ransaapquote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:46 schreef rubbereend het volgende:
Het resultaat van het Karnemelk werpen
[img=578xnull]http://i11.tinypic.com/6cfvw2q.jpg[/img]
[img=578xnull]http://i9.tinypic.com/6ch9eub.jpg[/img]
Zondag vooral van grasveld naar grasveld gehobbeld om te liggen en wat te luisteren. Erg luie dag iigquote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:03 schreef De_Brandweer het volgende:
Ik heb zondag alleen maar Aux Raus gezien. Enter Shikari en Motörhead een klein beetje gehoord. Verder geen kankermoer gedaan op zondag
Nee, ik heb eerder teveel gezien. Een hoop bagger en zouteloze crap had ik best willen missenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:56 schreef DJ_Robbie het volgende:
Ken je dat?
Dat je er achter komt, dat je WEER te weinig bands/acts hebt gezien als je verschillende reviews leest en filmpjes ziet.
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:46 schreef rubbereend het volgende:
Het resultaat van het Karnemelk werpen
[afbeelding]
[afbeelding]
Was dat op lowlands????quote:
zo die waren goddelijkquote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:39 schreef rubbereend het volgende:
de kalkoenwraps bij de La Place waren wel heel snel op
Foto's dus.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:50 schreef De_Brandweer het volgende:
Ja.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:56 schreef DJ_Robbie het volgende:
Ken je dat?
Dat je er achter komt, dat je WEER te weinig bands/acts hebt gezien als je verschillende reviews leest en filmpjes ziet.
Mooie die neppe Marshalls (of wat zijn 't?).quote:Op donderdag 23 augustus 2007 01:23 schreef De_Brandweer het volgende:
Uffie was weinig aan. Feadz draaide wel lekker. En Justice was geweldig. Foto van hoe het er uit zag (voordat ze begonnen waren):
[afbeelding]
En hier een foto van PastoorPeter zijn tent. Hij kreeg em niet goed opgezet
[afbeelding]
quote:
quote:Het klapstuk qua rap op Lowlands 2007 komt van de meest onbekende act, Yo Majesty uit het Floridase Tampa. Eén van de drie dames heeft het niet gered tot Biddinghuizen, maar met zijn tweeën maken Shunda K en Jwl B genoeg los. DJ ChrisO voorziet de twee voortdurend van electro, house en hiphop-beats en de in wife-beater en camouflagebroek gestoken Shunda rapt in hoog tempo een klein feestje bij elkaar. Yo Majesty draagt geen make-up en maakt geen booty-muziek om de mannen te behagen. Dit is geëmancipeerde rapmuziek van een stel vrouwen dat het niet nodig vindt woorden vuil te maken aan hun geaardheid. Niemand hier maalt er om, en Jwl, die de Fat Man Scoop annex Lil Jon-rol vervult, deinst er niet voor terug om haar t-shirt uit te trekken als ze daar zin in heeft. "Put your hand between your thighs and rub on your monkey!" klinkt niettemin toch even wat anders als het uit de mond van een vrouw komt en het wordt geen freakshow, al had je zoiets waarschijnlijk nog nooit op een podium gezien. Ongeremde energie, dat is Lowlands.
Ach, ik vond op Lowlands Dinosaur jr. eigenlijk ook wel het beste wat ik gezien hebquote:Op donderdag 23 augustus 2007 02:08 schreef D.zire het volgende:
net terug van dinosaur jr in de vera, kenker wat een concert heerlijk zooo strak zooo lekker. beter dan op lowlands denk ik. Vrijdag eens kijken bij chatham county line in de plaatselijke kroeg
Biffy Clyro!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 08:49 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Ach, ik vond op Lowlands Dinosaur jr. eigenlijk ook wel het beste wat ik gezien heb
Ik dacht al dat hij een beetje mensenschuw was ofzo... Weirdo.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:22 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Maynard staat ook altijd achterin omdat hij allergisch is voor licht (spotlights/zon etc.).
ja, ik had graag alles wel willen zien.. ik weet zeker dat er nog een hele hoop was wat ik zeker leuk had gevonden.. Ergste is dat ik LCD-soundsystem en enter shikari heb gemistquote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:56 schreef DJ_Robbie het volgende:
Ken je dat?
Enter Shikari heb je inderdaad écht wat aan gemist, wat een showquote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:53 schreef Muaddib10191 het volgende:
[..]
ja, ik had graag alles wel willen zien.. ik weet zeker dat er nog een hele hoop was wat ik zeker leuk had gevonden.. Ergste is dat ik LCD-soundsystem en enter shikari heb gemist
SLAYER
Me toooooquote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:08 schreef renzell het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik ben er eindelijk een soort van vanaf geloof ik!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:05 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Me tooooo![]()
En het echt leven begint weer vandaag.
What a come down.Ik wil terug.
Gisteren pas begonnen met zieken , dus morgenavond is het over.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:10 schreef renzell het volgende:
[..]
Ik ben er eindelijk een soort van vanaf geloof ik!
3 dagen feest, 3 dagen ziek.Ach, Lowlands was het waard!!!
![]()
![]()
![]()
uhhhh JA !!!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:56 schreef DJ_Robbie het volgende:
Ken je dat?
Herkenning alom.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:18 schreef Ascaroth het volgende:
Ik kwam maandag in de vooravond halfzat thuis en ben na vijf uurtjes slaap dinsdag eigenlijk kiplekker wakker geworden. Dat zal toch nog m'n Lowlandsbioritme zijn geweest want woensdagochtend was ik een wrak.
Loempia's met hete sausquote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:20 schreef DENSKIE het volgende:
- het eten, heb wel 8x loempia's gehaald![]()
Meisje bij de loempia's met hete saus.quote:
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:35 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Meisje bij de loempia's met hete saus.
Jaaahaaa...geweldig...ik stond toen ook, helemaal brak, ergens in een rij voor een plee toen de goedheiligman en zijn (indo?) piet binnenkwamen. Echt humor!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:31 schreef kleuk het volgende:
[..]
hoogtepunten festival was toch ook wel zaterdagochtend in een mega afgeladen wasruimte op camping 4 mn smoel wassen en vervolgens zie ginds komt de stoomboot op de trompet horen. om daarna bedolven te worden onder het strooigoed van onze grote kindervriend
![]()
Uiteindelijk is het wel gelukt hoor met behulp van onze burenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 01:52 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
En die tent is volgensmij een kwestie van de stokken in de hoeken vastzetten in zo'n plasticstukkie, zo ging 't bij mijn tent ook.Ik mag hopen dat 'ie er nog wel een buitentent overheen heeft gedaan?
ITS GOING DOWN, ze draaiden weer lekkerquote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:59 schreef PastoorPeter het volgende:
[..]
Uiteindelijk is het wel gelukt hoor met behulp van onze buren.
http://www.youtube.com/watch?v=wmjvUugXns4
filmpje van Noisia wat ik nog had gemaakt
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:39 schreef xenobinol het volgende:
Meest verrassende act vond ik Rodrigo Y Gabriela, meesterlijk hoe die twee met een gitaar zulke muziek ten gehore kunnen brengen![]()
ikke ook hebbe!!!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:30 schreef Gwunnik het volgende:
Die set van Dave Clarke heb ik geloof ik al 5x helemaal geluisterd sinds ik thuis ben, en in de bravo zaterdag helemaal gedaan... wat een verdomd lekkere set, zeker met Abe Duque als 'opwarming'.
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:58 schreef tomttt het volgende:
Is iemand nog een man tegengekomen die zei dat Lowlands delen is? Hij verzamelde bekers en van de muntjes die hij daarvoor kreeg, deelde hij bier uit aan mensen. Wat een held![]()
![]()
Noisia was echt geweldig iddquote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:50 schreef D.zire het volgende:
[..]
ITS GOING DOWN, ze draaiden weer lekker
Oe, wanneer is dat weer?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:32 schreef D.zire het volgende:
voor de fans, Clash in de oosterpoort(groningen) harde dnb met wss noisia en andere grote namen
Nice, nice. Ben van de partij. Vorig jaar vergeten.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:58 schreef D.zire het volgende:
Clash
za 1 december
De Oosterpoort, hele gebouw
aanvangstijd: 20.00 uur
3e editie overigens ook met theater en multimedia shizzle en andere dance acts
Pendulum was toch een kant en klare dj-set?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:50 schreef Gwunnik het volgende:
DnB avondje was idd ook heerlijk
Lekker met zn alle zwaar hard erop, vond eigenlijk juist die MC van Pendulum een beetje een lamzak... die bleef maar doorblaten, niet normaalMaargoed... er werd lekker gedraaid... Noisia en Pendulum gewoon lekker keihard erop, Teebee en Calyx vond ik ook super, dat was alleen wat techno/industrial achtiger... daarom natuurlijk zeker niet minder
Was leuk om na een paar jaar weer een keer hard door te halen op een DnB avondje
Ik stond in m'n eentje vooraan bij Pendulum met biertjes en jointjes, omdat ik m'n vrienden kwijt was en vrij ver heen was.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:50 schreef Gwunnik het volgende:
vond eigenlijk juist die MC van Pendulum een beetje een lamzak... die bleef maar doorblaten, niet normaal![]()
Goeie gastquote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:58 schreef tomttt het volgende:
Wat een fantastische Lowlands![]()
Is iemand nog een man tegengekomen die zei dat Lowlands delen is? Hij verzamelde bekers en van de muntjes die hij daarvoor kreeg, deelde hij bier uit aan mensen. Wat een held![]()
![]()
Heb jij da set van Noisia op Lowlands??quote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:01 schreef Byte_Me het volgende:
zit nu noisia weer ff terug te luisteren. al 2 kippevel momenten: yellow brick en dat nummer van de prodigy.
http://3voor12.vpro.nl/3voor12/festivals/media/index.jsp?portal=2534202&event=35167015&episode=36240898quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:20 schreef Pietklaaso het volgende:
[..]
Heb jij da set van Noisia op Lowlands??
Waar waar waar ?![]()
![]()
Ha, tof!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:58 schreef tomttt het volgende:
![]()
Nee helaas, niet gezien. Had graag een biertje van hem gehadquote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:58 schreef tomttt het volgende:
![]()
Langsgelopen, maar ik vind Pendulum sowieso zaaddodend saai.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:54 schreef DJ_Robbie het volgende:
Maar ben ik nou de enige die Pendulum nou niet zo zeer heel erg bijzonder vond?![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:29 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
http://3voor12.vpro.nl/3voor12/festivals/media/index.jsp?portal=2534202&event=35167015&episode=36240898
Meer dan Noisia dus.
Ik heb Battles, Dizzee Rascal, en Goose als mp3 voor de liefhebbers?
Nee dat vond ik ook altijd leuk als je iemand tegenkomt met hetzelfde bandjequote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:42 schreef frame-saw het volgende:
Wow, dat is heavy.
Ik verheug me nu al op het moment dat ik mijn nieuwe school binnenstap en daar mensen zie met lowlands-bandjes.
Dan heb je in ieder geval al één ding gemeen. Of ben ik nu heel vreemd?
Ik wil Boemklatsch, Nymfo, en Dave Clarke wel. Rest heb ik.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:26 schreef Byte_Me het volgende:
Bij interesse kan ik morgen de sets van boemklatsch, noisia, nymfo, dave clarke en goose uploaden. zijn asf bestanden. is wel om te zetten naar mp3 maar dat kun je beter niet doen, komt de kwaliteit niet ten goede.
Nee, gewoon even hard aan trekken.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:02 schreef frame-saw het volgende:
Met de schaar?
+quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:26 schreef Byte_Me het volgende:
Bij interesse kan ik morgen de sets van boemklatsch, noisia, nymfo, dave clarke en goose uploaden. zijn asf bestanden. is wel om te zetten naar mp3 maar dat kun je beter niet doen, komt de kwaliteit niet ten goede.
Zou jij mij de link willen geven van C-Mon & Kypski??quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:08 schreef Evil_Koekje het volgende:
Ik heb dus in de aanbieding
Dizzee Rascal
Goose
Battles
Noisia
Nu beschikbaar.
En ik weet linkjes voor de Top-Notch gang, en C-mon & Kypski van een ander forum.
Ik doe niet aan hard trekken.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:04 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Nee, gewoon even hard aan trekken.
Klik.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:10 schreef Pietklaaso het volgende:
[..]
Zou jij mij de link willen geven van C-Mon & Kypski??
alvst bedankt
Ik heb mijn senseo langs mijn wekker gezet om dit gevoel nog een beetje terug te roepen bij het wakker wordenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:11 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Ik doe niet aan hard trekken.
En ik hou hem nog wat weekjes om, totdat mijn lowlandsgevoel helemaal is overgewaaid.![]()
Klik.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:39 schreef CLM het volgende:
Ik vond Goose echt heel vet (normaal hou ik niet zo van "new rave") en het album is thuis ook nog steeds vet.
Dave Clarke zou ik érg waarderen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:26 schreef Byte_Me het volgende:
That's the mindset probably...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:40 schreef De_Brandweer het volgende:
Koffiewekker koffie is lekkerder dan senseo
Doe eens gek.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:23 schreef MadSteven het volgende:
Zou ik ook nog even mijn verslagen hier posten of is op 3voor12 forum wel genoeg?
Interpol gemist, omdat we een beetje optijd wouden zijn voor Kaiser Chiefs in de Alpha. En dat was fantastisch! Wel raar dat ik hun eerste album al een half jaar voordat ze voor het eerst op Lowlands stonden (2005) had en er nu een gigantische hoeveelheid mensen rond en in de Alpha stonden. Zal wel een vaag voorgevoel gehad hebben?quote:[message=756593,noline]Tutje schreef op 20 augustus 2007 @ 16:11[/message]:
er staat nix in over interpol :protest:
Nog niet, maar als ik zo eens op de 3voor12 site kijk zou ik zeggen, wat niet is kan nog komen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:06 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
heb je ook Groove Armada toevallig?
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:25 schreef MadSteven het volgende:
[..]
That's the mindset probably...
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:40 schreef Sjoewe het volgende:
[afbeelding]
Als je naar zo'n grootheid als Patrick Jumpen gaat kijken kan je natuurlijk niet aan komen zetten zonder bandshirt, dus dat hebben we snel even gefixt.
Mja ze hadden Dolf Jansen erbij gezet en die liept het allemaal een beetje af te kraken. Was mooiquote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:50 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
.
Was 't daar gezellig trouwens?![]()
Hehe, ben niet zo'n fan van Dolf, maar dat lijkt me dan wel weer aardig.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:52 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja ze hadden Dolf Jansen erbij gezet en die liept het allemaal een beetje af te kraken. Was mooi
die broodjes kwamen nog verrekte hard aanquote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:28 schreef Herr_Munk het volgende:
[..]waren jullie dat!? ik heb me kapot gelachen toen jullie met die 8 dozen aankwamen en daarna de broodbolletjes
jammer dan de sinaasappelsap op was...
Hm, das nog wel een eindje.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:04 schreef Sjoewe het volgende:
Ik stond op C3 net voorbij de WC's aan de sloot links.
Kijk op die manier bekers verzamelen is natuurlijk prima, dan schiet 't ook echt op.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:10 schreef rubbereend het volgende:
ik stond trouwens bij Doesn't smell like 90's now naast de groep met de enorme Friese vlaggen. Ze verzamelde een enorme stapel bekers aan hun vlaggenmast..... en toen ik braaf mn traytje ging inleveren stond ik achter ze toen ze hun enorme voorraad in gingen leveren........ 840 bekers84 munten
5 mintuen later weer binnen in de Grolsch kwam één van die gasten met bier langs en ons wat aan bieden want ze hadden wat veel besteld![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:02 schreef Evil_Koekje het volgende:
Stonden er trouwens fokkers op Camping 3 linksachter bij 't pad de brandgang, die ik niet gezien heb?
Neequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:18 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Je was niet een van m'n buren die mij de waterbalonnendouche gaf op zaterdagmiddag, hm?
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:22 schreef rubbereend het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
die ledjes? in de bravo warer weer vet
Nee, want het was een beetje volquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:25 schreef Evil_Koekje het volgende:
Iemand foto's van Uffie btw? Als ik 't allemaal zo lees is 't maar een vreemd mens, toch wel even benieuwd wat ik gemist heb.
dat hebben ze toen alleen gedaan voor de avond met Timo Maas, Darren Emmerson en Tiesto!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:23 schreef Sjoewe het volgende:
Toch was de keer dat ze de Bravo vol met lasers hadden volgehanden (2003?) nog steeds wel het tofste.
van het optreden heb ik tot nu toe alleen een foto van de zijkant van het podium kennen vindenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:25 schreef Evil_Koekje het volgende:
Iemand foto's van Uffie btw? Als ik 't allemaal zo lees is 't maar een vreemd mens, toch wel even benieuwd wat ik gemist heb.
Sjieke LEDpanelen indd. Enig idee wie die heeft mogen verzorgen? Lagotronics wellicht?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:22 schreef rubbereend het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
die ledjes? in de bravo warer weer vet
Wel een filmpje:quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:25 schreef Evil_Koekje het volgende:
dank uquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:46 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Wel een filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=Qck-l3G9XLA
Hm, valt me nix tegen. Zal er deels aan gelegen hebben dat 't niet om 2:30 oid was.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:46 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Wel een filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=Qck-l3G9XLA
Is wel ongeveer de strekking van Uffie's muziek.quote:dis fuck ass song is soo fukin dumb..but its hella catchy...
Vorig jaar was het Beamsystems...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Sjieke LEDpanelen indd. Enig idee wie die heeft mogen verzorgen? Lagotronics wellicht?
lol, juist vet gebruikt die schermen, kwam de sfeer die tool neer wil zetten zeer ten goedequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 08:56 schreef SKa_BoSS het volgende:
Ik vond het ontbreken van schermen bij diverse tenten echt weer volkomen zaad... En als ze er wel waren, werden ze slecht gebruikt (India, Bravo, Alpha). Hoe kan je nou in godsnaam een afsluiter (Tool) niet op de schermen laten zien, maar in plaats daarvan crappy videoclips en ander gek arty-farty artwork vertonen?
De clips op de schermen zijn een integraal onderdeel van de show van Tool. Als je op het podium had gekeken had je daar ook 4 schermen gezien met clips, de beelden van één van die schermen waren ook zichtbaar op de schermen naast de tent. Er zijn ook nooit camera's aanwezig bij Tool concerten (na Arcade Fire waren alle camera's al weggehaald). Ook staat er ook nooit een volgspot op Maynard James Keenan.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 08:56 schreef SKa_BoSS het volgende:
Ik vond het ontbreken van schermen bij diverse tenten echt weer volkomen zaad... En als ze er wel waren, werden ze slecht gebruikt (India, Bravo, Alpha). Hoe kan je nou in godsnaam een afsluiter (Tool) niet op de schermen laten zien, maar in plaats daarvan crappy videoclips en ander gek arty-farty artwork vertonen?
Ik heb ook (uit pure noodzaak) op het podium gekeken en zag toen inderdaad de schermen ook op het podium staan, maar ik vond het gewoon raar dat de schermen BUITEN de tent niet gebruikt werden om te laten zien wat er op het podium gebeurde... Dit was nu voor alle luitjes op de helling bij de Alpha vrij slecht te volgen, waar je anders ook via de schermen alles goed kon zien.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:40 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
De clips op de schermen zijn een integraal onderdeel van de show van Tool. Als je op het podium had gekeken had je daar ook 4 schermen gezien met clips, de beelden van één van die schermen waren ook zichtbaar op de schermen naast de tent. Er zijn ook nooit camera's aanwezig bij Tool concerten (na Arcade Fire waren alle camera's al weggehaald). Ook staat er ook nooit een volgspot op Maynard James Keenan.
Ben 't wel eens dat de schemen wel wat beter gebruikt hadden kunnen worden bij de andere optredens. Vorige jaren waren er ook grote schermen naast de Grolsch, maar dit jaar helaas niet.
bij dance hoort een VJquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:27 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Ik heb ook (uit pure noodzaak) op het podium gekeken en zag toen inderdaad de schermen ook op het podium staan, maar ik vond het gewoon raar dat de schermen BUITEN de tent niet gebruikt werden om te laten zien wat er op het podium gebeurde... Dit was nu voor alle luitjes op de helling bij de Alpha vrij slecht te volgen, waar je anders ook via de schermen alles goed kon zien.
Het ontbreken van de schermen naast de Grolsch vond ook strontvervelend! En waarom hangen er van die monitoren in de Bravo als ze ook dáár enkel van die arty-farty shizzle op laten zien?! Laat zien wat er op het podium gebeurt! Da's veel boeiender! Had van mij best gemogen bij acts als Basement Jaxx en Trentemoller waar het toch behoorlijk druk was en je zodoende grote kans had niets of nauwelijks iets van het podium te zien!
Dat klinkt verdacht ernstig zoals The Sheerquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:12 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
he, grappig..in de essenttent heeft een band opgetreden met 2 Fok!ers erin
http://www.youtube.com/watch?v=GR-mKoA2bLQ
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:27 schreef SKa_BoSS het volgende:
En waarom hangen er van die monitoren in de Bravo als ze ook dáár enkel van die arty-farty shizzle op laten zien?!
rechtsachter stonden we, in de brandgang.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:02 schreef Evil_Koekje het volgende:
Stonden er trouwens fokkers op Camping 3 linksachter bij 't pad de brandgang, die ik niet gezien heb?
Yeah zeer gaaf die visuals in de bravo.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:51 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
die visuals in de bravo waren echt geweldig man. heb de hele tijd onder die vier schermen vooraan gestaan, zodat je boven je aan alle kanten scherm hebt
Wauw wat leuk om te zien!! Wij zouden elkaar theoretisch het hele weekend maar een keer hebben kunnen tegekomen, bij Groove Armada. verder geen enkele band gemeenschappelijkquote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:28 schreef Agatorgother het volgende:
Donderdag kwam ik aan en heb per nacht denk ik niet meer dan 2 uur geslapen. En niet ziek geworden ernaBen na vannacht wel pas ECHT uitgerust hehehe.
(...Agatorgother's hele Lowlandsexperience...)
Beetje slordig verslag, maar goed, ik ben tenminste niet alleen maar britpop bandjes gaan kijken :p
Dat deed een vriend van me ook, met al zijn spullen nog bij zich, toen we van camping 3 naar 2 liepen. Ik ging bijna ook, maar kon het gelukkig nog net voorkomen. Maar ja, wie gaat er dan ook door de bosjes, langs een slootje lopen als je nog vele kilo's aan bagage bij je hebt...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:07 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
rechtsachter stonden we, in de brandgang.
linkachter is een vriend van me in de sloot gepleurt toen ie van 4 naar 3 probeerde te komenwellicht nog iets van gezien?
Noisia set: http://www.sendspace.com/file/qvol93quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:38 schreef PastoorPeter het volgende:
Iemand die nog Noisia kan uploaden, of heb ik daar overheen gelezen?
Ik luister nu de set van Boemklatsch, echt supervet was dat.
ah, goed om te weten! ik vond het al een omslachtige manier om de link te pakken te krijgenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:52 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Even aanvullend op de post van Byte_Me:
Als MediaPlayerConnectivity verschijnt in het venster waar normaal gesproken de WMP plugin komt, kun je er op klikken met de rechtermuisknop en alle medialinks in een lijst laten weergeven. Dat is dan 1 medialink in een venster, als je daar weer op klinkt met de rechtermuisknop en voor eigenschappen kiest, krijg je ook een link die je kunt kopiëren en plakken in HiDownload. Dan krijg je ook de asf.
Dankjewel!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:29 schreef spinor het volgende:
[..]
Noisia set: http://www.sendspace.com/file/qvol93
Halfgare tracklist:
Ja, het klonk leuk, maar ik heb nu wel de hele stream gedownload, echter is het op mijn harde schijf een asf van 1 kb en moet ik alsnog via internet luisteren als ik 'm open. Helaas, toch maar jouw manier denk ik.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:01 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
ah, goed om te weten! ik vond het al een omslachtige manier om de link te pakken te krijgen
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:07 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
Gewoon de komende twee maanden de TV nacht mee opvullen. Is er 's nachts eens wat zinnigs op TV, ipv al die 0906-reclamesquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:26 schreef kreuk050 het volgende:
Waarom maken ze eigenlijk geen LL'07 dvd? Zal denk ik als een razende verkopen al brengen ze die uit binnen 2 maanden.
Wat is er mis met allebei?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:02 schreef kreuk050 het volgende:
Kan ook....maar liever een dvd.
Ja dat zou fantastisch zijn, maar ik vrees dat ze niet 3 jaar achter elkaar dezelfde artiest neerzetten.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:04 schreef PastoorPeter het volgende:
Hopelijk staan ze volgend jaar weer
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:07 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
linkachter is een vriend van me in de sloot gepleurt toen ie van 4 naar 3 probeerde te komenwellicht nog iets van gezien?
www.files-upload.com heb ik alles opgegooid, werkt tot 100 mb.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:34 schreef Byte_Me het volgende:
wat is een handige host om te uploaden? bij rapidshare heb je altijd dat wacht gezeur.
edit. laat maar, zie dat noisia inmiddels ook al geupload is.
hier nog even een handleiding om de ASF bestanden van 3voor12 te downloaden, dat is beter dan de audio via audacity of zo op te nemen.
je hebt een paar dingen nodig:
firefox met mediaplayer connectivity plugin
winamp
hidownload
als je nu de 3voor12 stream opent met firefox, komt er een venster van mediaplayer connectivity. je moet nog even instellen dat mediaplayer connectivity de link (asf-bestand) opent met winamp. vervolgens klik je op de link en winamp opent hem. dan doe je file info (alt-3) en je krijgt de url van de stream (mms://.....). Deze kopieer je en je opent hidownload. daar maak je een nieuwe download aan en gebruikt het gekopieerde adres. je kunt het bestand nog een naam geevn en thats it. misschien is er een makkelijkere om achter die URL te komen, want dat is eigenlijk alles wat je nodig hebt.
Cool. Wie opent het eerste afteltopicquote:
Het gerucht gaat dat Depeche Mode, Pearl Jam en Radiohead volgend jaar komenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Cool. Wie opent het eerste afteltopic?
Hé. heb jij die laarzen weer mee terug genomen? Want er viel maandagochtend (of zondagavond) precies zo'n zelfde laars op de tent van de buren bij ons (camping 2)..quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:17 schreef BloodyLotte het volgende:
[afbeelding]
ja hoi. ik heb heimwee.
Ja die van mij staan nu nog na te stinken in de garage.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:04 schreef kciR het volgende:
[..]
Hé. heb jij die laarzen weer mee terug genomen? Want er viel maandagochtend (of zondagavond) precies zo'n zelfde laars op de tent van de buren bij ons (camping 2)..
Oh maar dat wist ik niet.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:10 schreef spinor het volgende:
[..]
Ja dat zou fantastisch zijn, maar ik vrees dat ze niet 3 jaar achter elkaar dezelfde artiest neerzetten.
op 3voor12TV komt volgens mij veel voorbijquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Gewoon de komende twee maanden de TV nacht mee opvullen. Is er 's nachts eens wat zinnigs op TV, ipv al die 0906-reclames![]()
Leuke fotoquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:17 schreef BloodyLotte het volgende:
[afbeelding]
ja hoi. ik heb heimwee.
Oeh, daar stond ik wel érg dicht bij in de buurt. Nog regelmatig een plasje gedaan daarquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:02 schreef Evil_Koekje het volgende:
Daar stond ik tegenover ongeveer.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:10 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Oeh, daar stond ik wel érg dicht bij in de buurt. Nog regelmatig een plasje gedaan daar![]()
Depeche mode is al bevestigd hoor!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:59 schreef tomttt het volgende:
[..]
Het gerucht gaat dat Depeche Mode, Pearl Jam en Radiohead volgend jaar komen![]()
Stond je tegenover mij toen ik aan het plassen was?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:17 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Daar stond ik tegenover ongeveer.
Ik ook, aan 't eind in de sloot bij de bomen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:10 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Oeh, daar stond ik wel érg dicht bij in de buurt. Nog regelmatig een plasje gedaan daar![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |