abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 22 augustus 2007 @ 20:52:59 #1
157465 kciR
Heeft geen ondertitel
pi_52601633
Deeltje 5 alweer..
Ik zag dat ik ineens het topic had volgemaakt..

Concerten terugzien op 3voor12

Vorige deeltje

[ Bericht 66% gewijzigd door kciR op 22-08-2007 21:01:51 ]
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 22 augustus 2007 @ 20:55:48 #2
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_52601727
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 20:29 schreef Evil_Koekje het volgende:

[..]

Ik mag hopen dat je foto's hebt?
een vriendin van me heeft er een filmpje van als het goed is, als ze terug is uit Rome post ik het wel
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 20:51 schreef kciR het volgende:

[..]

Ja.. wtf! Dat heb ik gezien, overal lag die karnemelk! Er stond ook nog zo'n grote doos met keiharde kaiser broodjes, die gooiden ook goed..
dat was het vervolg ze ging struinen wat er nog te halen was bij de supermarkt toen heeft die vriend van me een doos voor 4,5 muntje gekocht dat gooide inderdaad prima
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_52601765
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 11:33 schreef steeg het volgende:
Welke held vond de saxofoon bij laurent garnier op het laatst vervelend??? (2 pagina's geleden gepost) Dat nummer was: 'the man with the red face', toch wel een klassiek nummer van Garnier. Daar kijken mensen wel het meest naar uit als hij langskomt.
Dat was ik waarschijnlijk. Klassiek of niet, het getetter vond ik te lang doorgaan. Ik had er geen geduld meer voor.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  woensdag 22 augustus 2007 @ 20:57:30 #4
78500 Strijkplank
Houd je vuurwerk in de hand!
pi_52601797
Mensen mensen help mij.

Damien Rice was geweldig (fuck de reviews)! Maar WAT was dat voor heerlijk geluid vlak voor het optreden? Het leken een aantal piano's door elkaar, erg minimal allemaal

Wie o wie??
Sommige dingen zijn moeilijk te voorspellen, met name de toekomst..
http://youtube.com/watch?v=DUf32hm8FRM
http://icecast.freeteam.nl:8000/repo
  woensdag 22 augustus 2007 @ 20:57:40 #5
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_52601809
Wij kregen vandaag ook post van Jimmy Alter.
Toch netjes dat ze alsnog wat gestuurd hebben, al was het niet veel.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 20:58:14 #6
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_52601829
*Goose terugluistert en ript*
  woensdag 22 augustus 2007 @ 20:58:15 #7
157465 kciR
Heeft geen ondertitel
pi_52601830
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 20:55 schreef rubbereend het volgende:

[..]

dat was het vervolg ze ging struinen wat er nog te halen was bij de supermarkt toen heeft die vriend van me een doos voor 4,5 muntje gekocht dat gooide inderdaad prima
Lowlands
pi_52601839
Als je nakaarten intypt in google is het vorige topic het eerste resultaat.
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_52601841
Zo, na een maandje Chili met direct aansluitend m'n 6e Lowlands alweer, vind ik het inmiddels ook maar even tijd voor een bandoverzicht

Na me te hebben verbaasd over de soepele rij op donderdag en het feit dat onze vertrouwde Camping 4 al om kwart voor 7 best vol stond, was het tijd om snel nog een lege groepsplek te claimen en verder de eventuele jetlag te verdrinken (nergens last van gehad). De donderdag was dus prima, de meet compleet vergeten en uiteindelijk nog redelijk tijdig gaan slapen.

Toen was het donderdag, barstte er een stortbui los, waardoor we maar gingen schuilen in het vogelnestiets bij de Grolsch. Jammer genoeg was die niet helemaal waterdicht, maar gelukkig duurde het allemaal ook niet zo lang en konden we rustig naar de India slenteren voor Alamo Race Track. Dit was dan zo'n typisch Nederlands bandje dat ik al jaren van naam kende, maar nu ook eens zag. En ik moet zeggen dat ik blij verrast was. Ze waren wat frisser dan de meeste Nederlandse bandjes en maakten er een feestelijke opening van. Vervolgens was het alweer zwerftijd, aangezien er wat jonkies eventjes bij de Heideroosjes wilden kijken. Wij maar rustig een biertje gepakt en nog een nummer van The Rakes gehoord, terwijl er buiten bessen gestampt werden, om daarna de Alpha op te zoeken voor de Editors. En ja, het was op zich allemaal best prima, maar weinig verrassend voor mijn gevoel. Precies zo'n band waar live niet zo heel veel toegevoegd wordt. Vond ik dan. Kasabian daarentegen vond ik buitengewoon geniaal! Het scheelde wellicht ook dat ik in een van de voorste vakken stond, maar daar was het dan ook een behoorlijke gekte met al die Britten. Heerlijk meegesleept door publiek en muziek. Ik vond het gaaf! Vervolgens nog enkele nummers van Eagles of Death Metal gehoord in het gras, waar vooral de praatjes tussendoor grappig waren om uiteindelijk weer de Alpha op te zoeken voor Damien Rice. Alle verhalen van een te grote tent en matig optreden daargelaten, vond ik het best fijn vanwege de herkenning van de muziek. Het blijven gewoon mooie nummers en daarom was ik best tevreden. Veel tevredener was ik echter over Basement Jaxx! Dat was een mooi feest! Enig puntje van kritiek was dat het tempo wel heel erg hoog lag, maar het was mooi. Gezellige nacht op de camping, in verwondering staan kijken naar iemand die in de 24-uurstent over zijn nek ging, kauwgom nam en weer verder dronk en rookte en nog wat geslapen...

Zaterdag was mijn chilldag, omdat er hier niet zoveel stond wat ik echt hoefde te zien. Dus via Games in Concert (Mario was het enige memorabele) naar The Rifles, wat ik weer zo'n typisch Engels bandje vond, waarvan ik er al teveel kende. Iemand wilde wat van After Forever horen, maar dat was ook weinig interessant. Het werd pas leuk bij Reverend and the Makers. Probeer Infadels-vergelijkingen te vergeten en dan kun je er best door meegesleept worden. Goed optreden dus. Daarna wilde ik Uffie nog even uitchecken, maar een propvolle X-Ray en een gebrek aan enthousiaste groepsgenoten, deden besluiten tot eten en Saybia. Nou was dat op zich niet onaardig, maar het erg enthousiaste publiek verbaasde me een beetje. Blijven hang bij de Grolsch voor Interpol met de vrees dat het net zo'n liveoptreden zou worden als de vorige keer op Lowlands. Gelukkig viel dat alles mee en waren ze strak, toch wat diverser geworden en kon je er heerlijk in opgaan. Gaaf optreden dus! Terwijl de rest besloot KC uit te checken, moest ik nu eindelijk Patrick Wolf maar eens aanschouwen. Dat was in ieder geval 'interessant' Zeker de vermakelijkste show van de dag, maar niet het beste optreden, hoewel 'Stars' erg mooi was. Best tevreden in ieder geval.. De nacht was extreem gaaf met de 90s Now, Balkan Beats en Dave Clarke! Dus vrij zat rond vijven de tent gehaald.

De zondagmiddag was ook nog niet heel interessant om tegen een relaxed opstaan op te wegen, dus begon die pas bij Loney, Dear. Dat was vooral op het eind erg ok, maar in het begin wist ik nou niet precies waarom ik hier zoveel mensen lyrisch over hoorde zijn. In het zonnetje geluisterd naar The Shins en dat was lekkere luistermuziek. Nine Inch Nails waren mijn verrassing van de dag. Ik had hier al veel mensen over gehoord en was blij verrast met de muziek en het optreden. Eindelijk eens wat stevigs! Erg fijn dus en een reden om het daarna een beetje rustig aan te doen, zowel Sonic Youth als Motörhead te missen, maar wel in het voorste vak te staan bij Arcade Fire. Een briljant optreden natuurlijk, maar het magische open-mond-gevoel van 2 jaar geleden miste een beetje. Wel erg fijn. Toen maakten we ons alweer op voor de afsluiter, TOOL en helaas stelden die een tikkeltje teleur. De show was wat rommelig en Maynard klonk niet helemaal ok, vond ik. Minste show die ik tot nu van ze heb gezien, maar ach, het is Tool en daar ben ik elke keer weer blij om. De nacht was gevuld met wat campingbier, wat Doesn't Smell Like 90s Now (hoewel het voor mijn gevoel niet heel veel verschilde van de dag ervoor) en 24-uurstent, zodat we pas in het ochtendschemer de tent inrolden. Weer een ontzettend gave Lowlands was omgevlogen!

Hmm, ik kan ook geen korte verslagen typen. Nou ja, voor de luiaards dan maar een top 5:

1. Kasabian
2. Basement Jaxx
3. Arcade Fire
4. Interpol
5. Nine Inch Nails
pi_52601850
is het al 2008?
pi_52602000
Vonden jullie Uffie ook wat tegenvallen? Zo knap is ze eigenlijk helemaal niet.

Die DJ daarvoor draaide wel lekker trouwens. Ook Feadz was erg ok!
pi_52602004
Waarom doet iedereen zo negatief over Tool .
Ze hebben me echt een uur lang kippenvel bezorgd .
  woensdag 22 augustus 2007 @ 21:04:32 #13
103881 icebliss
Krabsalade & Kebab
pi_52602078

Maandagochtendtvp.
Tranquillo
  woensdag 22 augustus 2007 @ 21:04:42 #14
78500 Strijkplank
Houd je vuurwerk in de hand!
pi_52602086
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 20:58 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Als je nakaarten intypt in google is het vorige topic het eerste resultaat.
Hoera!
Sommige dingen zijn moeilijk te voorspellen, met name de toekomst..
http://youtube.com/watch?v=DUf32hm8FRM
http://icecast.freeteam.nl:8000/repo
pi_52602119
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 20:48 schreef peaceman het volgende:
Zijn jullie ook al depressief?
Depressief is een groot woord, maar ik had wel last van een aardige come down. Nu ben ik weer herstellende gelukkig.
pi_52602169
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 20:56 schreef ruby het volgende:

[..]

Dat was ik waarschijnlijk. Klassiek of niet, het getetter vond ik te lang doorgaan. Ik had er geen geduld meer voor.
held

Hier toch een link voor je want ik wil een second opinion. Het is niet de Lowlands 2007 versie, die was inderdaad wat experimenteler (lees: rommeliger). Het is zo'n koningsnummer...

Enjoy
Does the name Dr Pavlov ring a bell?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 22 augustus 2007 @ 21:07:21 #17
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_52602176
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 21:02 schreef Tourniquet het volgende:
Vonden jullie Uffie ook wat tegenvallen? Zo knap is ze eigenlijk helemaal niet.

Die DJ daarvoor draaide wel lekker trouwens. Ook Feadz was erg ok!
niet lekker? Ze was jummie ik vind dit alleen niet werken, Feadz draait uitstekend en dan krijg je ineens een langzame onderbreking van 5 liedjes en dan knalt Feadz weer. Zo komen ook de lekkere nummers van Uffie een beetje in de verdrukking........
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  woensdag 22 augustus 2007 @ 21:08:06 #18
180385 Horloge
Zoals het klokje thuis tikt.
pi_52602211
Damn als zo door de topics lees hebben we echt de verkeerde camping uitgekozen (camping 2). Enige wat er te beleven was waren onze gare buren, aan de linkerkant mensen die volgens mij het hele weekend op het weggetje hebben gezeten om goedemorgen te roepen (ook midden in de nacht en smiddags), en aan de overkant lui die wilden groepsknuffelen. Zondag nog wat bierfonteintjes maar dat was het dan.
Volgende keer maar een andere plaats zoeken.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 21:13:36 #19
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_52602491
pi_52602669
Onverkapte tvp.

Ik ben niet bij Uffie geweest, helemaal vcrgeten. Net als Eagles of Death Metal.
pi_52602692
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 21:02 schreef UncleSam het volgende:
Het feit dat ik ze deze set al 3x eerder heb zien spelen, vermoed ik

Flood daarentegen was wel weer extreem gaaf!
pi_52602837
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 21:07 schreef steeg het volgende:

[..]

held

Hier toch een link voor je want ik wil een second opinion. Het is niet de Lowlands 2007 versie, die was inderdaad wat experimenteler (lees: rommeliger). Het is zo'n koningsnummer...

Enjoy
Het is op zich best een oké nummer, maar op een gegeven moment ben ik gewoon klaar met die saxofoon. Beetje te hysterisch. Kwestie van smaak denk ik.

Maar bedankt voor je linkje.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 21:24:37 #24
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_52602882
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 21:05 schreef ruby het volgende:

[..]

Depressief is een groot woord, maar ik had wel last van een aardige come down. Nu ben ik weer herstellende gelukkig.
Maar het duurt nog zo lang voor het festivalseizoen weer begint
pi_52603044
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 21:07 schreef steeg het volgende:

[..]

held

Enjoy
Blijft geweldig, hoe vaak ik hem ook hoor.
pi_52603125
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 21:24 schreef peaceman het volgende:

[..]

Maar het duurt nog zo lang voor het festivalseizoen weer begint
Mijn festivalseizoen stopt pas in januari
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 21:31:42 #27
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_52603174
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 21:30 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Mijn festivalseizoen stopt pas in januari
mijn verhuis/kluspraktijken beginnen binnenkort en wellicht dat er dan hier of daar nog een gaatje is voor een concert, maar het wordt lang wachten
pi_52603318
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 21:31 schreef peaceman het volgende:

[..]

mijn verhuis/kluspraktijken beginnen binnenkort en wellicht dat er dan hier of daar nog een gaatje is voor een concert, maar het wordt lang wachten
Waar een wil is, is een een weg.
pi_52603320
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 21:02 schreef UncleSam het volgende:
Zag je ze voor het eerst? Iedereen die ik spreek die het voor het eerst zag vond het fantastisch, iedereen die ze vaker heeft gezien vond het wel goed, maar weet dat het nog veel fantastischer kan
pi_52603431
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 21:31 schreef peaceman het volgende:

[..]

Zal ik je jaloers maken?

Tuurlijk doe ik dat: in de planning staan tot november gemiddeld 1,5 concert per week en dan nog ongeveer 5 festivals tot aan december. En daar zal eerder meer bijkomen dan dat er wat vanaf gaat.

Wat een rotleven heb ik toch
pi_52603486
Wie maakt er het Lowlands 2008 topic? En wanneer gaan we weer kaartjes halen?
Heb er zin in
pi_52603489
Godverdomme. Waar ga je overal heen?
  woensdag 22 augustus 2007 @ 21:41:10 #33
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_52603646
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 21:36 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Zal ik je jaloers maken?

Tuurlijk doe ik dat: in de planning staan tot november gemiddeld 1,5 concert per week en dan nog ongeveer 5 festivals tot aan december. En daar zal eerder meer bijkomen dan dat er wat vanaf gaat.

Wat een rotleven heb ik toch

stomme
pi_52603751
Hier een paar foto's van mij:

Melomanics

Filmpje:
Hier

Games in concert

Theatergroep

Toen een van die "apen" een kist vol met uien ging jatten bij de La Place kwam er zo'n ventje boos over de bar springen

Nine Inch Nails

Heideroosjes

[ Bericht 8% gewijzigd door Mathijz op 22-08-2007 22:09:36 ]
pi_52603811
Je foto's doen het niet.
pi_52603814
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 21:38 schreef frame-saw het volgende:
Godverdomme. Waar ga je overal heen?
Qua festivals staan voorlopig gepland: Westerpop, The City Is Ours, Bazar Curieux, Todays Art, State X en nog 1tje waar ik nu niet op kan komen. Dus ik heb nog wel even om af te kicken van Lowlands.

Qua concerten ga ik er niet eens aanbeginnen om ze op te noemen.

pi_52603955
Is er nou verdomme niemand naar Bonde do Role én La Kinky Beat geweest?! De perfecte avondafsluiters qua concerten en allebei de meest feestelijke optredens hadden
nou ja, ik miste Motörhead ook om naar Dan le Sac te gaan
half elf
  woensdag 22 augustus 2007 @ 21:58:05 #38
177114 Demon_Hunter
Tell the truth and then run.
pi_52604435
Ik ben de meest linkse ... 4 dagen compleet naar de klote !
Minds are like parachutes. They only function when open.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 22:08:12 #39
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_52604881
Nou, hier óók 3 dagen behoorlijk doorgeraasd, maar betaal nu de prijs. Ik ben ziek! Keel, koorts, neus, ril en trilperikelen hier. Het begon met een onmiskenbaar en afschuwelijk suicide-tuesday gevoel ( ) en mondde uit in een heerlijke, onvervalste en ouderwetse griep! Lang leve Lowlands!!!
  woensdag 22 augustus 2007 @ 22:09:56 #40
105888 renzell
pi_52604949
Ben tevens gestopt met roken!

Na op Lowlands pakjes per dag te hebben weggetrokken...
pi_52604973
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 21:45 schreef Leonos het volgende:
Je foto's doen het niet.
Nu wel, Picasa ondersteund geen hotlinking....
pi_52605067
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 21:58 schreef Demon_Hunter het volgende:
[afbeelding] Ik ben de meest linkse ... 4 dagen compleet naar de klote !
Je staat naast Jamai
pi_52605088
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 19:56 schreef snorfiets het volgende:
ik liep trouwens zaterdag avond een beetje te lopen toen ik ineens een vet lekkerwijf in een badjas tegenkwam die der der ondergoed ff showde met zo'n potloodventer-move... meer mensen deze schone dame gezien?
Camping 2?

Zo ja, dat was onze overbuurvrouw. .
Liep ook overdag de potloodventer uit te hangen, vroeg me oprecht af hoeveel ze op had. Hoop voor haar dat er een flink aantal buisjes GHB doorheen gegaan zijn, want ze was wel héél erg amicaal met de groep Nieuw-Zeelanders die naast haar stond. .
ş¤ř„¸Hardcore ¸„ř¤ş°
„ř¤ş°¨UNITED!!``°ş¤
from albania.
pi_52605095
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 22:08 schreef renzell het volgende:
Nou, hier óók 3 dagen behoorlijk doorgeraasd, maar betaal nu de prijs. Ik ben ziek! Keel, koorts, neus, ril en trilperikelen hier. Het begon met een onmiskenbaar en afschuwelijk suicide-tuesday gevoel ( ) en mondde uit in een heerlijke, onvervalste en ouderwetse griep! Lang leve Lowlands!!!
waar het goeie pillen?
Does the name Dr Pavlov ring a bell?
  woensdag 22 augustus 2007 @ 22:15:13 #45
177114 Demon_Hunter
pi_52605158
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 22:12 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Je staat naast Jamai
ja gaaf he .. maar toen die aan mn kont kwam heb ik m een klap op zn slaap gegeven
pi_52605190
En ziekte schmiekte.

Echte mannen nemen alleen mondherpes en constipatie mee naar huis.
ş¤ř„¸Hardcore ¸„ř¤ş°
„ř¤ş°¨UNITED!!``°ş¤
from albania.
pi_52605305
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 22:16 schreef Nosh het volgende:
En ziekte schmiekte.

Ben jij een echte man?
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
  woensdag 22 augustus 2007 @ 22:19:09 #48
105888 renzell
pi_52605333
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 22:16 schreef Nosh het volgende:
En ziekte schmiekte.

Maar vrouwen zijn van het zwakke geslacht, toch..? Wij zijn al geveld na drie dagen en nachten feesten alsof ons leven er vanaf hangt. Joechei. En nu naar bed. Met thee en een boekje.
pi_52605349
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 22:12 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Je staat naast Jamai
die een shirt aan heeft die je gelukkig niet zo vaak zag
  woensdag 22 augustus 2007 @ 22:21:27 #50
177114 Demon_Hunter
pi_52605426
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 22:19 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

die een shirt aan heeft die je gelukkig niet zo vaak zag
ja tering he ,... dan nog liever op mn blote bast
  woensdag 22 augustus 2007 @ 22:22:31 #51
105888 renzell
  woensdag 22 augustus 2007 @ 22:25:03 #52
177114 Demon_Hunter
pi_52605568
Bier drinken met je arm helemaal onder de blauwe plekken van de mosh pits ! en heerschen !
  woensdag 22 augustus 2007 @ 22:25:56 #53
157465 kciR
Heeft geen ondertitel
pi_52605600
Ik heb toch nog zin om een LL verslag te tikken. Dus bij deze.

Donderdagochtend om 11.00 vertrokken naar het altijd vredige Biddinghuizen, om daar weer even een paar dagen los te gaan. In de wachtrij van de auto's kreeg ik te horen van een mannetje dat de poort om 14.00 al open zou gaan, dus dit maakte de sfeer al gelijk goed. Uiteindelijk om 16.30 een plaatsje aan het begin van camping 2 kunnen vinden, omdat we eerst de auto op de parkeerplaats moesten zetten. Een mooi plekje met , vanuit de partytent, direct uitzicht op de 24 uurs tent. Kregen ook gezellige buren met een tipi, gezellig gebiert met zn allen. 's avonds nog naar de 24-uurs tent gegaan voor de meet, maar die kon ik niet vinden, dus maar naar bed gegaan.

Vrijdag:
Om 8 uur wakker geworden, aangezien dan het aantal decibellen in de 24 uurs tent weer wordt verhoogt. Ontbeten met een broodje knakworst (like you care) en om 13.30 naar het festivalterrein gelopen voor de eerste act; Oi Va Voi. Dit viel mij een beetje tegen, ik kende alleen Yuri en had dus meer tempo verwacht, de violiste vond ik wel keikoel. Daarna gewacht op de Heideroosjes, aangezien de rest dit wou zien, even meegekeken, daarna met m'n zusje naar My Brightest Diamond gegaan. Dit vond ik wel een geslaagd optreden, had het graag afgekeken, maar we hadden weer met elkaar afgeproken bij de Editors. Dit vond ik veel te druk, dus lekker in het gras gaan liggen en genoten van een pils. Hierna kwam één van de acts waar ik erg naar uitkeek; Justice. Kwam hier nog wat plaatsgenoten tegen, met z'n allen lekker uit onze plaat gegaan. Na dit optreden was ik helemaal into de Lowlands sfeer.. fijn gevoel .
Hierna weer geregroupt, om vervolgens tijdens Damien Rice (viel mij wat tegen, als eerste song al 9 Crimes) weer uit elkaar te gaan. Ik ben naar The Good, The Bad & The Queen gegaan. Dit was mijn (bijna) LL hoogtepunt, wat een helden! Hierna naar The Killers gegaan, maar ik was hier niet voor in de stemming. Na wat campingpret genoten van de Acid (030303) in de X-Ray en de DnB (wat een k*t mc tijdens Nymfo, dat vond ik echt jammer). Daarna nog wat in de 24-uurs tent gedanst.

Zaterdag:
Ontbeten met Marike Jager, wunderschone liedjes, echt genieten. Daarna naar de Bravo gelopen voor C-Mon & Kypski, maar dit is niet mijn ding en na twee liedjes naar de Alpha gelopen voor Games in Concert. Lekker op de heuvel gezeten en genoten van alle game muziek. Geweldig gedaan. Tot een uurtje of 6 eigenlijk niet veel gekeken, alleen Apparat, maar dat was mij veel te druk, dus maar wat rondgehangen op de camping en het terrein. Daarna naar The View gegaan, met aardig wat bier in ons lichaam hebben we er achterin de zaal een gezellig feestje van gemaakt. Daarna met z'n drieen gewacht op Jimmy Eat World, vond ik zelf wat minder, maar het publiek deed vooraan leuk mee. Naar de Grolsch gelopen voor Interpol. Na twee nummers haakten m'n medeluisteraars al af. Dus heb ik in mijn eentje genoten. Was een goed optreden, maar niet echt speciaal. Aan het eind ben ik naar Various Production geweest, chille muziek. Maar was er weer niet zo voor in de mood. Toen maar naar Patrick Wolf gegaan, die gast is echt apart.
's Avonds genoten van de Balkanbeatz, iedereen met een rode neus en wangen . Vervolgens naar de India voor Modeselektor. Daarna naar de Grolsch en de verlaten Alpha. Als laatste naar Mary Anne Hobbs, wat is dubstep een chille muziek! Ze hebben er een fan bij. Ik baal ervan dat ik hier niet langer stond.

Zondag:
De ochtend eigenlijk niet veel gedaan, ik was te vroeg wakker, heb even lekker gebruik gemaakt van de sanitaire voorziening, om vervolgens om 11 uur de rest van mn tent wakker te maken met een Daily Paradise, 6 boze gezichten .
Rond 13uur naar het festivalterrein gelopen, en lekker ontbeten. Daarna even naar Lacuna Coil geweest om te kijken hoe de zangeres was, maar ik kon hier niet echt naar luisteren, dus na het eerste nummer maar gevlucht naar The Shins. Er is mij niet zoveel van bijgebleven, dus dan vond ik het niet zo spetterend, wel afgekeken. Daarna gewacht op Nine Inch Nails, wat een helden om te beginnen met The Great Destroyer! Halverwege afgehaakt vanwege cokesnuivende engelsen voor mij die kei irritant waren, dit was niet echt plezant voor de meid die met mij mee was. Kwam eigenlijk ook weer goed uit, want ik wilde vooraan staan bij Sonic Youth. Echt wat een geluid krijgen die uit die gitaren, dit was mijn LL hoogtepunt met The Good, The Bad & The Queen, kan niet kiezen omdat het totaal andere muziek is. Daarna Arcade Fire vanuit de scheerlijnen van de Alpha gekeken. Lekker uit m'n dak gegaan. Daarna wou ik weer vooraan bij Tool (ja, ik had kunnen blijven staan, maar je moet ook wat drinken en eten af en toe), niet gelukt, maar wel vooraan in het B-vak. Heb zelfs mijn zusje kunnen overtuigen dat dit goede muziek is. Daarna naar Simian Mobile Disco, wat ik had getipt aan de personen die naar Groove Armada gingen (aangezien dat toch aansloot), maar ik zat in m'n Tool trance. 's Avonds naar Doesn't Smell Like 90's Now geweest, en Eboman. Wat een toffe vent. Fransje Bauer in de remix, en nog een vette ook! Daarna afterparty op de camping om vervolgens om half 5 in bed te duiken.

Maandag:
Lekker rustig aan gedaan, even wat achtergelaten spullen getrasht, en gegolfd met overgebleven etenswaar. Om 11.00 de tent opgeruimd, nog een mooie partytent voor volgend jaar meegenomen. Uiteindelijk weer in de middag aangekomen in de bewoonde wereld.

Hoogtepunten:
1. The Good, The Bad & The Queen
1. Sonic Youth
3. Tool
4. Justice
5. De X-Ray avonden (voor Mary Anne Hobbs)

Helaas gemist:

Cabaret, helemaal geen tijd voor gehad, maar hoort toch bij LL
Shackleton, ik had achteraf meer dub willen zien
LLowZone, weer tijdgebrek, mijn zusje heeft het wel gedaan en zei dat de sauna goddelijk was
Trentmoller, waarom tegelijk met Arcade Fire!
Dinosaur Jr., waarom tegelijk met Tool!

Al met al weer een geslaagde Lowlands, volgend jaar nummertje 4!

WTF! druk op preview en krijg toch een lang verslag! Ik post hem lekker toch!
pi_52605745
En wie heeft eigenlijk die afschuwelijke pannenkoeken combi verzonnen op LL?
spek, kaas en dan een laag suiker eroverheen?
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_52605854
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 22:18 schreef crossover het volgende:

[..]

Ben jij een echte man?
Bier, heel slecht eten, en consequent vóór je tent in slaap vallen, maakt niemand's darmen gelukkig.

.
ş¤ř„¸Hardcore ¸„ř¤ş°
„ř¤ş°¨UNITED!!``°ş¤
from albania.
pi_52606013
Vond het eten zo slecht nog niet
pi_52606174
Het eten was lekker.
jovink over bill van tokio hotel: nee maar serieus ik vind het ene best lekker wijf boeiu dat t een kerel is
verhalen uit het leven van DIE FEUERWEHR (mijn blog dus)
Urzaiz op de fiets gespot meter: 0
Urzaiz doelpunten meter: 0
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 22 augustus 2007 @ 22:39:34 #58
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_52606209
de kalkoenwraps bij de La Place waren wel heel snel op
DeLuna vindt me dik ;(
pi_52606315
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 22:35 schreef Mindspin85 het volgende:
Vond het eten zo slecht nog niet
integendeel
pi_52606323
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 22:38 schreef De_Brandweer het volgende:
Het eten was lekker.
[afbeelding]
what the hell
  woensdag 22 augustus 2007 @ 22:43:19 #61
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_52606357
Heeft iemand goeie foto's van Kubus & BangBang, en Winne? Heb de mp3's en wil d'r even een leuke hoes bijmaken voor m'n iTunes.

edit; Mochten er liefhebbers zijn voor mp3's, heb ik Battles, Dizzee Rascal, en Goose ook. Weet alleen niet in hoeverre dit legaal is?
pi_52606413
http://www.statemagazine.(...)%5Barticleid%5D=3120
hier staan fotos bij. Jammer genoeg niet van Jawat tijdens het crowdsurfen.
jovink over bill van tokio hotel: nee maar serieus ik vind het ene best lekker wijf boeiu dat t een kerel is
pi_52606440
quote:
Het eten was lekker.
[afbeelding]
Straattheater is geweldig
Die clowns van vorig jaar of het jaar daarvoor, iemand daar nog een foto van?
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_52606501
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 22:44 schreef De_Brandweer het volgende:
http://www.statemagazine.(...)%5Barticleid%5D=3120
hier staan fotos bij. Jammer genoeg niet van Jawat tijdens het crowdsurfen.
mijn god

Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 22 augustus 2007 @ 22:49:57 #65
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_52606600
omg, ik ben zo verpest door het lauwe bier bij mn tent dat ik het nu ook gewoon half lauw op zit te drinken
DeLuna vindt me dik ;(
pi_52606617
Nog meer mensen trouwens dat poltoodventermeisje gezien?
  woensdag 22 augustus 2007 @ 22:53:35 #67
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_52606736
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 22:47 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

mijn god

[afbeelding]
Christ.
pi_52606738
Ohja, heb ook nog de laatste nummers van dat hiphop-blok gezien, was echt gruwelijk slecht..
pi_52606806
quote:
Ik ooooooook hoeraaaa!
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hč :(
pi_52606880
quote:

[..]

mijn god

[afbeelding]
! ! !
ş¤ř„¸Hardcore ¸„ř¤ş°
„ř¤ş°¨UNITED!!``°ş¤
from albania.
pi_52606994
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 22:50 schreef De_Brandweer het volgende:
Heeft iemand foto's bedoel je zeker
pi_52607232
quote:
Jaaaaaa
  woensdag 22 augustus 2007 @ 23:10:56 #73
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_52607307
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 22:53 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ohja, heb ook nog de laatste nummers van dat hiphop-blok gezien, was echt gruwelijk slecht..
Was een prima optreden hoor. Dat je 't niet leuk vind is wat anders.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 23:14:28 #74
112339 MPG
Slaverplaatser / Koffiemanager
pi_52607425
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 20:58 schreef Memento-Mori het volgende:
is het al 2008?
Bijna. Wanneer begint de voorverkoop?
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
pi_52607428
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 23:10 schreef Evil_Koekje het volgende:

[..]

Was een prima optreden hoor. Dat je 't niet leuk vind is wat anders.
Nah, misschien dat het eerder beter was, vind K&BB bijv wel oke, , maar tegen het einde, dat ze allemaal op 't podium stonden was niet best..liepen even daarna langs de Groove Tube en had daar aan een paar tonen genoeg om te horen hoe het wel moest..
  woensdag 22 augustus 2007 @ 23:16:15 #76
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_52607468
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 23:14 schreef newbiedoobiedoo het volgende:

[..]

Nah, misschien dat het eerder beter was, vind K&BB bijv wel oke, , maar tegen het einde, dat ze allemaal op 't podium stonden was niet best..liepen even daarna langs de Groove Tube en had daar aan een paar tonen genoeg om te horen hoe het wel moest..
Op 't eind word 't idd wel altijd wat langdradig inderdaad. Met z'n allen over 't podium rennen en hier en daar een "freestyle" en wat gelul over een saai beatje idd.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 23:16:30 #77
112339 MPG
pi_52607476
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 22:49 schreef rubbereend het volgende:
omg, ik ben zo verpest door het lauwe bier bij mn tent dat ik het nu ook gewoon half lauw op zit te drinken
Toen ik dinsdag weer eens een koud pilsje opentrok had ik ook zoiets van wtf. Helemaal lauwe BVOtjes gewend
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
pi_52608019
quote:
Het eten was lekker.
[afbeelding]
Hehe, die lui heb ik ook gezien. Die stonden zo'n beetje elke mooie vrouw die langskwam aan te randen
www.myspace.com/olk2006
  woensdag 22 augustus 2007 @ 23:38:32 #79
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_52608145
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 23:16 schreef MPG het volgende:

[..]

Toen ik dinsdag weer eens een koud pilsje opentrok had ik ook zoiets van wtf. Helemaal lauwe BVOtjes gewend
Ik heb alleen op de heenweg, toen we net de pendelbus uit stapten en naar de auto liepen waar onze spullen in lagen, enkele minder koude biertjes gedronken. Op de camping hadden we meestal koud bier van de supermarkt, en op de heenweg eerst bier dat ik al woensdag in de koelkast had gezet.

Stukken beter dan lauw pils.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_52608347
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 23:14 schreef MPG het volgende:

[..]

Bijna. Wanneer begint de voorverkoop?
1-ste zaterdag van Februari 2008
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 22 augustus 2007 @ 23:46:00 #81
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_52608398
Het resultaat van het Karnemelk werpen

DeLuna vindt me dik ;(
pi_52608421
he bah
  woensdag 22 augustus 2007 @ 23:47:19 #83
112339 MPG
pi_52608439
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 23:44 schreef xenobinol het volgende:

[..]

1-ste zaterdag van Februari 2008
*Noteert
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 23:38 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

Ik heb alleen op de heenweg, toen we net de pendelbus uit stapten en naar de auto liepen waar onze spullen in lagen, enkele minder koude biertjes gedronken. Op de camping hadden we meestal koud bier van de supermarkt, en op de heenweg eerst bier dat ik al woensdag in de koelkast had gezet.

Stukken beter dan lauw pils.
Goed geregeld. Wij hadden op de camping lauwe Hertog Jan, van thuis meegenomen.
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
pi_52608457
Mijn bier bleef tot Zaterdag aardig koud. Zondag was het wat minder koud.
pi_52608695
Ken je dat?

Dat je er achter komt, dat je WEER te weinig bands/acts hebt gezien als je verschillende reviews leest en filmpjes ziet.
pi_52608917
Ik heb zondag alleen maar Aux Raus gezien. Enter Shikari en Motörhead een klein beetje gehoord. Verder geen kankermoer gedaan op zondag
  donderdag 23 augustus 2007 @ 00:08:37 #87
112339 MPG
pi_52609086
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 23:46 schreef rubbereend het volgende:
[img=578xnull]http://i11.tinypic.com/6cfvw2q.jpg[/img]
[img=578xnull]http://i9.tinypic.com/6ch9eub.jpg[/img]
Ransaap
Maar stiekem ook wel weer erg komisch
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
  donderdag 23 augustus 2007 @ 00:09:45 #88
112339 MPG
pi_52609114
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 00:03 schreef De_Brandweer het volgende:
Ik heb zondag alleen maar Aux Raus gezien. Enter Shikari en Motörhead een klein beetje gehoord. Verder geen kankermoer gedaan op zondag
Zondag vooral van grasveld naar grasveld gehobbeld om te liggen en wat te luisteren. Erg luie dag iig . Effe bijkomen van zaterdag
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
pi_52609288
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 23:56 schreef DJ_Robbie het volgende:
Ken je dat?

Dat je er achter komt, dat je WEER te weinig bands/acts hebt gezien als je verschillende reviews leest en filmpjes ziet.
Nee, ik heb eerder teveel gezien. Een hoop bagger en zouteloze crap had ik best willen missen
En de dingen die klaarblijkelijk tof waren die ik heb gemist (LCD Soundsystem, Arcade Fire, Goose) had ik ook niet KUNNEN zien, omdat ze tegelijk speelden met dingen die ik ook niet had willen missen.
pi_52609589
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 23:46 schreef rubbereend het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
waren jullie dat!? ik heb me kapot gelachen toen jullie met die 8 dozen aankwamen en daarna de broodbolletjes jammer dan de sinaasappelsap op was...

top 5:

1. Motorhead
2. Pronghorn
3. Pendulum
4. Catham Country Line
5. Heideroosjes
  donderdag 23 augustus 2007 @ 00:34:40 #91
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_52609716
quote:

[..]

mijn god

[afbeelding]
Was dat op lowlands????
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
  Moderator donderdag 23 augustus 2007 @ 00:39:55 #92
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_52609795
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 22:39 schreef rubbereend het volgende:
de kalkoenwraps bij de La Place waren wel heel snel op
zo die waren goddelijk Net als de Thaise loempia's trouwens Heb die 4x gehaald
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_52609797
quote:
Foto's dus.
Ze zijn hier fameus met m'n kloten aan het rammelen.
"I call, I call your tits."
Last.fm
  donderdag 23 augustus 2007 @ 01:18:30 #94
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_52610402
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 00:34 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

Was dat op lowlands????
Ja. Onderaan.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 01:21:13 #95
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_52610435
quote:
Ken je dat?

Ja.

Gemist, wat ik toch erg graag had willen zien:

Uffie & Feadz
Apparat & Band
LCD Soundsystem
Arcade Fire
Justice
Noisia
Modeselektor
pi_52610460
Uffie was weinig aan. Feadz draaide wel lekker. En Justice was geweldig. Foto van hoe het er uit zag (voordat ze begonnen waren):

En hier een foto van PastoorPeter zijn tent. Hij kreeg em niet goed opgezet
pi_52610569
Lowlands was vet.
pi_52610606
Kankervet.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 01:52:12 #99
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_52610810
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 01:23 schreef De_Brandweer het volgende:
Uffie was weinig aan. Feadz draaide wel lekker. En Justice was geweldig. Foto van hoe het er uit zag (voordat ze begonnen waren):
[afbeelding]

En hier een foto van PastoorPeter zijn tent. Hij kreeg em niet goed opgezet
[afbeelding]
Mooie die neppe Marshalls (of wat zijn 't?). Wel vet tho als je d'r staat denk ik.

En die tent is volgensmij een kwestie van de stokken in de hoeken vastzetten in zo'n plasticstukkie, zo ging 't bij mijn tent ook. Ik mag hopen dat 'ie er nog wel een buitentent overheen heeft gedaan?
  donderdag 23 augustus 2007 @ 02:08:55 #100
154259 D.zire
Freed from d.zire
pi_52610951
net terug van dinosaur jr in de vera, kenker wat een concert heerlijk zooo strak zooo lekker. beter dan op lowlands denk ik. Vrijdag eens kijken bij chatham county line in de plaatselijke kroeg
Freed from desire, Mind and senses purified.
pi_52611667
quote:

[..]

mijn god

[afbeelding]
tisdat?
  donderdag 23 augustus 2007 @ 04:07:46 #102
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_52611956
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 03:25 schreef lienelien het volgende:

[..]

tisdat?
quote:
Het klapstuk qua rap op Lowlands 2007 komt van de meest onbekende act, Yo Majesty uit het Floridase Tampa. Eén van de drie dames heeft het niet gered tot Biddinghuizen, maar met zijn tweeën maken Shunda K en Jwl B genoeg los. DJ ChrisO voorziet de twee voortdurend van electro, house en hiphop-beats en de in wife-beater en camouflagebroek gestoken Shunda rapt in hoog tempo een klein feestje bij elkaar. Yo Majesty draagt geen make-up en maakt geen booty-muziek om de mannen te behagen. Dit is geëmancipeerde rapmuziek van een stel vrouwen dat het niet nodig vindt woorden vuil te maken aan hun geaardheid. Niemand hier maalt er om, en Jwl, die de Fat Man Scoop annex Lil Jon-rol vervult, deinst er niet voor terug om haar t-shirt uit te trekken als ze daar zin in heeft. "Put your hand between your thighs and rub on your monkey!" klinkt niettemin toch even wat anders als het uit de mond van een vrouw komt en het wordt geen freakshow, al had je zoiets waarschijnlijk nog nooit op een podium gezien. Ongeremde energie, dat is Lowlands.
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 23 augustus 2007 @ 06:39:13 #103
132619 crew  D_A
Ben jij van die Š ?
pi_52612119
Leuk Lowlands.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_52612871
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 02:08 schreef D.zire het volgende:
net terug van dinosaur jr in de vera, kenker wat een concert heerlijk zooo strak zooo lekker. beter dan op lowlands denk ik. Vrijdag eens kijken bij chatham county line in de plaatselijke kroeg
Ach, ik vond op Lowlands Dinosaur jr. eigenlijk ook wel het beste wat ik gezien heb
  donderdag 23 augustus 2007 @ 09:38:40 #105
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_52613644
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 08:49 schreef newbiedoobiedoo het volgende:

[..]

Ach, ik vond op Lowlands Dinosaur jr. eigenlijk ook wel het beste wat ik gezien heb
Biffy Clyro!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 09:53:14 #106
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_52613929
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 20:22 schreef UncleSam het volgende:

[..]

Maynard staat ook altijd achterin omdat hij allergisch is voor licht (spotlights/zon etc.).
Ik dacht al dat hij een beetje mensenschuw was ofzo... Weirdo.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 10:32:38 #107
159979 G.Fawkes
Libera eas de ore leonis!
pi_52614778
Klein stukje over After Forever: http://www.eyupciftci.nl/?p=15
pi_52614790
geen weirdo..geniaal (nog steeds in een tool-roes is )
Wat een super-gave lowlands...
Tool gezien (eindelijk), Arcade Fire ontdekt (man..waar was ik al die tijd..) en heerlijk gechillt op dub...go X-ray!!
fighting for peace is like fucking for virginity!!
and this little masochist is lifting up her dress
pi_52615339
quote:
Ken je dat?

ja, ik had graag alles wel willen zien.. ik weet zeker dat er nog een hele hoop was wat ik zeker leuk had gevonden.. Ergste is dat ik LCD-soundsystem en enter shikari heb gemist

SLAYER
Doorknabbelen!
pi_52615341
Trouwens nog bij Aaron Spctre staan kijken in de X Ray, wat een bak met herrie, maar wat gaf een een show weg, geweldig!
pi_52617262
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 10:53 schreef Muaddib10191 het volgende:

[..]

ja, ik had graag alles wel willen zien.. ik weet zeker dat er nog een hele hoop was wat ik zeker leuk had gevonden.. Ergste is dat ik LCD-soundsystem en enter shikari heb gemist

SLAYER
Enter Shikari heb je inderdaad écht wat aan gemist, wat een show
pi_52617326
quote:
Me tooooo
En het echte leven begint weer vandaag.

What a come down. Ik wil terug.

[ Bericht 2% gewijzigd door ondeugend op 23-08-2007 12:11:57 ]
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_52617468
Heb ook wel een beetje last van een suicide-thursday gevoel (en wednesday en tuesday al afgevinkt )
  donderdag 23 augustus 2007 @ 12:10:52 #114
105888 renzell
pi_52617487
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 12:05 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Me tooooo
En het echt leven begint weer vandaag.

What a come down. Ik wil terug.
Ik ben er eindelijk een soort van vanaf geloof ik!

3 dagen feest, 3 dagen ziek. Ach, Lowlands was het waard!!!
pi_52617536
Blij dat ik niet de enige ben met een enorme post-LL-depressie, een zere keel en niesbuien om de tien minuten.
Last.fm
pi_52617552
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 12:10 schreef renzell het volgende:

[..]

Ik ben er eindelijk een soort van vanaf geloof ik!

3 dagen feest, 3 dagen ziek. Ach, Lowlands was het waard!!!
Gisteren pas begonnen met zieken , dus morgenavond is het over.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 12:14:09 #117
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_52617581
Ik voel me prima. Ik voelde me maandagavond zelfs vrij goed, al was ik om 1:30 ofzo wel blij dat ik in bed lag en ging slapen. Dinsdag lekker uitgeslapen, net als gisteren en vandaag, maar afgezien van een beetje moeheid heb ik nergens last van gehad.

En ik ben verslaafd aan My Brightest Diamond, erg mooie cd.
pi_52617699
Ik kwam maandag in de vooravond halfzat thuis en ben na vijf uurtjes slaap dinsdag eigenlijk kiplekker wakker geworden. Dat zal toch nog m'n Lowlandsbioritme zijn geweest want woensdagochtend was ik een wrak.
Last.fm
pi_52618062
quote:
Ken je dat?

uhhhh JA !!!

als je dit leest denk je wtf waar ben ik ook al weer geweest.
ik wilde graag kaiser chiefs zien maar vond het tegenvallen, kwam misschien omdat ze iets teveel gedronken/gesnoven hadden |? von the answer erg goed, net als heideroosjes. sonic youth en motorhead van een afstandje gezien en verder ..tja over het hek gesprongen bij de wachtrij voor de lama's, waar ik overigens ontzetten krom om heb gelegen. ook puur gelul, cabaratiers uit den haag met hugo borst waren errug goed.

hoogtepunten festival was toch ook wel zaterdagochtend in een mega afgeladen wasruimte op camping 4 mn smoel wassen en vervolgens zie ginds komt de stoomboot op de trompet horen. om daarna bedolven te worden onder het strooigoed van onze grote kindervriend

ook zaterdagavond in de buurt van de cocktailbar het "boompje omver springen " was errug goed voor mijn lachspieren.

[ Bericht 55% gewijzigd door kleuk op 23-08-2007 12:38:59 ]
  donderdag 23 augustus 2007 @ 12:56:15 #120
105888 renzell
pi_52618710
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 12:18 schreef Ascaroth het volgende:
Ik kwam maandag in de vooravond halfzat thuis en ben na vijf uurtjes slaap dinsdag eigenlijk kiplekker wakker geworden. Dat zal toch nog m'n Lowlandsbioritme zijn geweest want woensdagochtend was ik een wrak.
Herkenning alom.
pi_52619401
Dit was mijn eerste keer Lowlands en ik vond het super vet.

Pluspunten:

- Justice
- Kaiser Chiefs
- de beats @ Bravo na 12
- Groove Armada
- het eten, heb wel 8x loempia's gehaald
- de Grolschbar (gewoon pils ivm evenementenmeuk).. schudden met die billen, dat is wat we willen
- de algehele sfeer

Ergenissen:

- de prijs
- asociale bekerverzamelaars
- personen die 1 schoen van je voor de tent wegpakken
pi_52619729
verkouden, check
keelpijn, gelukkig voorbij, check
rillingen, check
depressief, een beetje, check
in staat van totale uitputting, check

jaja, het was weer een goede lowlands

Wie heeft mij trouwens op zaterdag gezien:

Gelukkig mocht mn koffertje vd security niet mee het terrein op, anders was het nooit meer goed gekomen. ik liep er al ongeveer net zo vaag bij als Hunter S. Thompson in de casinobar

[ Bericht 16% gewijzigd door Byte_Me op 23-08-2007 13:37:21 ]
  donderdag 23 augustus 2007 @ 13:32:55 #123
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_52619776
Als je 8 keer loempia's haalt wordt het vanzelf wel een keer duur ja

Qua eten trouwens wel weer een goed jaar: chicken wings, broodjes hete kip, broodjes zalm, loempia's en die andere dingen bij de Asian food market, saucijzen als ontbijt, kibbeling.. heb altijd honger tekort om alles wat ik wil proberen ook echt te nemen (ook al omdat ik minstens elke dag hete kip moet )
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_52619795
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 13:20 schreef DENSKIE het volgende:

- het eten, heb wel 8x loempia's gehaald
Loempia's met hete saus
I'll sing you a lullaby.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 13:35:21 #125
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_52619844
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 13:33 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Loempia's met hete saus
Meisje bij de loempia's met hete saus.

Verder ook goed te eten inderdaad. Soms wel erg druk, waardoor veel mensen vervelend probeerden voor te dringen. Dus ik ben er niet veel geweest. En er is ook nog zoveel ander lekker eten.
pi_52620063
Loempia's horen bij Lowlands! Ideale ontbijt, lunch en avondeten. Ook lekker voor tussendoor
Mijn festivalseizoen begint bijna weer. Regelen voor mijn eigen festival dat volgend jaar weer gaat plaatsvinden. Al zal het niet kunnen tippen aan Lowlands

Heb ook nog kunnen babbelen met After Forever en The Answer. Ze zaten er zo zielig, toen er bijna niemand bij de Signing Session kwam. Alletwee de bands zijn echt zwaar ok
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_52620160
De spareribs waren ook verdomde goed. Daarnaast waren de loempia's en La Place tosti's zoals altijd weer goed te smullen, maar de wraps bar smerig en de pizza's van karton..
Last.fm
pi_52620196
Ohja! 's Ochtends een watermeloen, die dingen doen je kater potverdomme instant verdwijnen.
Last.fm
  donderdag 23 augustus 2007 @ 13:48:10 #129
112339 MPG
pi_52620227
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 13:35 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

Meisje bij de loempia's met hete saus.
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
pi_52620390
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 13:48 schreef MPG het volgende:

[..]
Dat was een schatje ja
pi_52620657
Iehw die hete saus was niet te raggen.

Vooral toen er een man kwam die vroeg of ik lekker zat te eten. Ransaap. Later zag ik hem ook nog in de Bravo toen ik lekker uit mijn dak ging, hij stond echt zo te kijken waarom dansen mensen hier? Oké het was minimal (kutmuziek), maar ga dan niet naar Lowlands hč.

O wacht, ik mocht me niet ergeren aan mensen.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 14:04:55 #132
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_52620714
Loop niet te huilen over minimal, iedereen ging lekker uit z´n dak daar man. Als je achteraf daar over gaat lopen zeiken, kom dan niet naar de Bravo hč.
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_52620895
Ik zit toch niet te zeiken over minimal, maar over die man. En ik ging er toch uit mijn dak op, ondanks dat ik er niet van hou (je moet toch wat met energie te veel).
  donderdag 23 augustus 2007 @ 14:12:39 #134
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_52620922
Ah oke. Rare man idd.
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_52621271
Whoei Lowlands was echte te gek! met als m'n favorieten: arcadefire met stip, goose en groove armada en top feestjes BalkanBeats vs. Russendisco en kees van Hondt (beiden in Lima), whaha te grappig was dat

verder alleen geleefd op die vlaamse frieten (en bier)
pi_52621681
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 12:31 schreef kleuk het volgende:

[..]

hoogtepunten festival was toch ook wel zaterdagochtend in een mega afgeladen wasruimte op camping 4 mn smoel wassen en vervolgens zie ginds komt de stoomboot op de trompet horen. om daarna bedolven te worden onder het strooigoed van onze grote kindervriend

Jaaahaaa...geweldig...ik stond toen ook, helemaal brak, ergens in een rij voor een plee toen de goedheiligman en zijn (indo?) piet binnenkwamen. Echt humor!
fighting for peace is like fucking for virginity!!
and this little masochist is lifting up her dress
pi_52621817
Was het maar augustus 2008
pi_52622705
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 01:52 schreef Evil_Koekje het volgende:

[..]
En die tent is volgensmij een kwestie van de stokken in de hoeken vastzetten in zo'n plasticstukkie, zo ging 't bij mijn tent ook. Ik mag hopen dat 'ie er nog wel een buitentent overheen heeft gedaan?
Uiteindelijk is het wel gelukt hoor met behulp van onze buren .

http://www.youtube.com/watch?v=wmjvUugXns4

filmpje van Noisia wat ik nog had gemaakt

Zo liep ik erbij op zondag, met vorken in m'n haar van de La Place.
pi_52622922
Kut PastoorPeter
pi_52623338
Leuk shirt. Die was ik zondagavond helemaal vergeten te kopen nog. Nouja ik wilde de andere maar die was er alleen in mannen-L, maar mannen S is al te groot voor mij (loop ik daar in mijn oversized Klaxons shirt haha, zit wel lekker maar is niet zo charmant).

Wel mooie vorkjes ook.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 15:24:52 #141
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_52623496
Hoe relaxed was die minimal gek, net zoals die drum 'n bass op vrijdagavond, zwaar uit m'n plaat, lekker spacen. Alleen heb nu wel weer een kleine inzinking, en ik moet nog wel tot half 7 werken. Gelukkig ben ik vanaf 17:00 alleen, dus dan gaat de set van Dave Clark ff aan, lekker nagenieten .

En Richie Hawtin .
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  donderdag 23 augustus 2007 @ 15:30:34 #142
10881 Gwunnik
TIM the enchanter...
pi_52623639
Die set van Dave Clarke heb ik geloof ik al 5x helemaal geluisterd sinds ik thuis ben, en in de bravo zaterdag helemaal gedaan... wat een verdomd lekkere set, zeker met Abe Duque als 'opwarming'.
-- There are some who call me...... ... ... 'Tim' ... (!)
pi_52623909
Troy Pierce in India op Zondag was ook een hele vette set lekker vage mensen daar allemaal

Meest verrassende act vond ik Rodrigo Y Gabriela, meesterlijk hoe die twee met een gitaar zulke muziek ten gehore kunnen brengen
I'll sing you a lullaby.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 15:50:04 #144
154259 D.zire
Freed from d.zire
pi_52624223
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 14:59 schreef PastoorPeter het volgende:

[..]

Uiteindelijk is het wel gelukt hoor met behulp van onze buren .

http://www.youtube.com/watch?v=wmjvUugXns4

filmpje van Noisia wat ik nog had gemaakt
ITS GOING DOWN, ze draaiden weer lekker
  donderdag 23 augustus 2007 @ 15:51:42 #145
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_52624268
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 15:39 schreef xenobinol het volgende:
Meest verrassende act vond ik Rodrigo Y Gabriela, meesterlijk hoe die twee met een gitaar zulke muziek ten gehore kunnen brengen
Idd gelijk lekker begin van LL dit jaar voor mij, alleen jammer heb dit jaar echt veel gemist vooral op zaterdag, te veel op veldjes gelegen.
Were making, were making!
Radio Soulwax!
  donderdag 23 augustus 2007 @ 15:58:39 #146
176355 tomttt
My brain's on vacation
pi_52624473
Wat een fantastische Lowlands

Hoogtepunten:
1. Jimmy Eat World
2. Turbonegro
3. Kaiser Chiefs
4. Goose
5. The Killers

Battles, The Good, The Bad and The Queen (hierbij zelfs bijna in slaap gevallen) en Biffy Clyro vond ik niets aan.

Is iemand nog een man tegengekomen die zei dat Lowlands delen is? Hij verzamelde bekers en van de muntjes die hij daarvoor kreeg, deelde hij bier uit aan mensen. Wat een held
I saw the apeman, walking on the moon
I saw the apeman, he’s havin’ a bad day
Because Neil Armstrong, took his banana away
pi_52624931
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 15:30 schreef Gwunnik het volgende:
Die set van Dave Clarke heb ik geloof ik al 5x helemaal geluisterd sinds ik thuis ben, en in de bravo zaterdag helemaal gedaan... wat een verdomd lekkere set, zeker met Abe Duque als 'opwarming'.
ikke ook hebbe!!!
waar heb je die vandaan?

edit: laat maar, ik zat bij 3voor12 alleen op de pagina voor vrijdag te kijken
ff die site helemaal leeg rippen

overigens ben ik nog hard op zoek naar de sets van justice en trentemoller.

[ Bericht 13% gewijzigd door Byte_Me op 23-08-2007 16:30:10 ]
  donderdag 23 augustus 2007 @ 16:20:25 #148
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_52625050
Ik heb ff m`n foto`s geupload: http://flickr.com/photos/11918017@N07/
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_52625236
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 15:58 schreef tomttt het volgende:
Is iemand nog een man tegengekomen die zei dat Lowlands delen is? Hij verzamelde bekers en van de muntjes die hij daarvoor kreeg, deelde hij bier uit aan mensen. Wat een held
pi_52625289
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 15:50 schreef D.zire het volgende:

[..]

ITS GOING DOWN, ze draaiden weer lekker
Noisia was echt geweldig idd Lekker halfnaakt raggen op goeie dnb
  donderdag 23 augustus 2007 @ 16:32:02 #151
154259 D.zire
Freed from d.zire
pi_52625340
voor de fans, Clash in de oosterpoort(groningen) harde dnb met wss noisia en andere grote namen
  donderdag 23 augustus 2007 @ 16:43:46 #152
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_52625660
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 16:32 schreef D.zire het volgende:
voor de fans, Clash in de oosterpoort(groningen) harde dnb met wss noisia en andere grote namen
Oe, wanneer is dat weer?
  donderdag 23 augustus 2007 @ 16:50:10 #153
10881 Gwunnik
TIM the enchanter...
pi_52625854
DnB avondje was idd ook heerlijk
Lekker met zn alle zwaar hard erop, vond eigenlijk juist die MC van Pendulum een beetje een lamzak... die bleef maar doorblaten, niet normaal Maargoed... er werd lekker gedraaid... Noisia en Pendulum gewoon lekker keihard erop, Teebee en Calyx vond ik ook super, dat was alleen wat techno/industrial achtiger... daarom natuurlijk zeker niet minder

Was leuk om na een paar jaar weer een keer hard door te halen op een DnB avondje
  donderdag 23 augustus 2007 @ 16:58:36 #154
154259 D.zire
Freed from d.zire
pi_52626101
Clash
za 1 december
De Oosterpoort, hele gebouw
aanvangstijd: 20.00 uur

3e editie overigens ook met theater en multimedia shizzle en andere dance acts
pi_52626182
zit nu noisia weer ff terug te luisteren. al 2 kippevel momenten: yellow brick en dat nummer van de prodigy.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 17:12:23 #156
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_52626453
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 16:58 schreef D.zire het volgende:
Clash
za 1 december
De Oosterpoort, hele gebouw
aanvangstijd: 20.00 uur

3e editie overigens ook met theater en multimedia shizzle en andere dance acts
Nice, nice. Ben van de partij. Vorig jaar vergeten.
pi_52626617
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 16:50 schreef Gwunnik het volgende:
DnB avondje was idd ook heerlijk
Lekker met zn alle zwaar hard erop, vond eigenlijk juist die MC van Pendulum een beetje een lamzak... die bleef maar doorblaten, niet normaal Maargoed... er werd lekker gedraaid... Noisia en Pendulum gewoon lekker keihard erop, Teebee en Calyx vond ik ook super, dat was alleen wat techno/industrial achtiger... daarom natuurlijk zeker niet minder

Was leuk om na een paar jaar weer een keer hard door te halen op een DnB avondje
Pendulum was toch een kant en klare dj-set?

edit: Ben denk ik ook van de partij bij Clash
  donderdag 23 augustus 2007 @ 17:21:16 #158
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_52626733
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 16:50 schreef Gwunnik het volgende:
vond eigenlijk juist die MC van Pendulum een beetje een lamzak... die bleef maar doorblaten, niet normaal
Ik stond in m'n eentje vooraan bij Pendulum met biertjes en jointjes, omdat ik m'n vrienden kwijt was en vrij ver heen was. En volgensmij kreeg ik opeens een knuffel van die MC als ik 't me goed herinner.
pi_52626900
nou hoor ik ineens dat noisia ook al dat "we... are... your friends....." sampletje gebruikt heeft. dat heb ik echt zeker 5 keer per avond/nacht van verschillende DJs gehoord. ging me er zowaar aan irriteren op het laatst, voor zover je je ergens aan kunt irriteren op lowlands.
pi_52627034
Nou, ik werd dat meeklappen van he publiek op een gegeven moment wel zat..wattisdattoch?!?!?
pi_52627116
Ja he dat vind ik altijd zo gay
Verder was het hardhardhard.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 17:40:20 #162
112339 MPG
pi_52627145
quote:
Wat een fantastische Lowlands

Goeie gast
Niet gezien helaas
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
pi_52627770
Vandaag weer gewerkt voor het eerst wat gelukkig wel aardig ging. Alleen heb ik nog steeds het gevoel alsof er een natte spons in m'n hoofd zit dat zo nu en dan uitgeknepen wordt.
pi_52627989
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 17:01 schreef Byte_Me het volgende:
zit nu noisia weer ff terug te luisteren. al 2 kippevel momenten: yellow brick en dat nummer van de prodigy.
Heb jij da set van Noisia op Lowlands??

Waar waar waar ?
pi_52628171
Op 3voor12 schijnt het.

Ik ga ook altijd klappen, maar dat gaat automatisch op elke beat die klapbaar is. Maar ik val dan ook op mannen hč.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 18:29:56 #166
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_52628215
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 18:20 schreef Pietklaaso het volgende:

[..]

Heb jij da set van Noisia op Lowlands??

Waar waar waar ?
http://3voor12.vpro.nl/3voor12/festivals/media/index.jsp?portal=2534202&event=35167015&episode=36240898

Meer dan Noisia dus.

Ik heb Battles, Dizzee Rascal, en Goose als mp3 voor de liefhebbers?
pi_52628413
quote:
Ha, tof!
pi_52628593
quote:
Nee helaas, niet gezien. Had graag een biertje van hem gehad
www.myspace.com/olk2006
pi_52628674
Dat zijn de betere verzamelaars!
pi_52628691
Noisia was erg vet idd

En Calyx & TeeBee (oh wat ging ik hard zeg)

Maar ben ik nou de enige die Pendulum nou niet zo zeer heel erg bijzonder vond?
pi_52628738
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 18:54 schreef DJ_Robbie het volgende:
Maar ben ik nou de enige die Pendulum nou niet zo zeer heel erg bijzonder vond?
Langsgelopen, maar ik vind Pendulum sowieso zaaddodend saai.

Formule-DnB, niet mijn ding.
ş¤ř„¸Hardcore ¸„ř¤ş°
„ř¤ş°¨UNITED!!``°ş¤
from albania.
pi_52629193
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 18:29 schreef Evil_Koekje het volgende:

[..]

http://3voor12.vpro.nl/3voor12/festivals/media/index.jsp?portal=2534202&event=35167015&episode=36240898

Meer dan Noisia dus.

Ik heb Battles, Dizzee Rascal, en Goose als mp3 voor de liefhebbers?

Raar dinsdag stond het er nog niet bij
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 23 augustus 2007 @ 19:14:20 #173
132619 crew  D_A
Ben jij van die Š ?
pi_52629214
Ha Area 4 dit weekend

Nog meer festivals
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  donderdag 23 augustus 2007 @ 19:14:49 #174
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_52629219
volgend jaar alle 3 de dagen goed? En wat minder overlappingen van goede bands op de zondag tussen 4 en 6?
pi_52629355
Ik fietste vanmiddag langs de campings en het festival terrein, heb medelijden met de mannen die bezig waren de campings op te ruimen. Er liep er zelfs eentje bij met een metaaldetector op zoek naar haringen. Wat een puinzooi
I'll sing you a lullaby.
pi_52629505
Bij interesse kan ik morgen de sets van boemklatsch, noisia, nymfo, dave clarke en goose uploaden. zijn asf bestanden. is wel om te zetten naar mp3 maar dat kun je beter niet doen, komt de kwaliteit niet ten goede.
pi_52629550
Donderdag kwam ik aan en heb per nacht denk ik niet meer dan 2 uur geslapen. En niet ziek geworden erna Ben na vannacht wel pas ECHT uitgerust hehehe.

- Dizzee Rascal was erg lekker
- Justice was ook zeker niet slechts. lekkere beats, die op een later tijdstip lekkerder hadden geweest.
- Basement Jaxx wat een feest! hoogtepunt op vrijdag.
- Sandrien was relaxt
- Polder was ook relaxt
- James Holden, had em eerder gezien op I Love Techno, maar niet de moeite genomen zijn hele set af te luisteren. deze keer wel gedaan, vond het wel eeerg lekker.

- Laurent Garnier (Live) was wel geinig, maar die D&B hoeft van mij niet. laat em maar gewoon plaatjes draaien, dan is ie op z'n best. Crispy Bacon
- Apparat & Band vond ik eeeerg slecht. Alsof ze niet geoefend hadden. En het geluid was ook steeds niet goed. Ben toen maar ff gaan poepen.
- U Dub was ff erg lekkere dubstep aan het draaien.
- Various Production, eeerg blij dat ik ze live heb kunnen zien. Moest er wel M.I.A voor laten schieten, maar die kan ik vast nog wel een keer zien. Various Production was een unieke ervaring, vond het een erg mooi optreden.
- Darko Esser, zoals altijd erg lekker bezig
- Anthony Rother lekkere bass
- Andrew Weatherall, ook hiervoor kwam ik, en hij draaide lekker. Halverwege ging ik naar:
- Modeselektor, HEERLIJK. lekker leip.
- Dave Clarke, lekker beuke!

- LCD Soundsystem, Kon me helaas niet erg boeien. Vond hun vorige optreden op Lowlands echt geniaal. Maar ik stond er dit keer dan ook niet middenin.
- UNKLE (Live) Vond ik leuk omdat ik alle nummers ken. Helaas niks van Psyence Fiction gehoord. En ook jammer dat een aantal nummers (zoals In A State en Eye for an Eye) niet goed uit de verf kwamen.
- Trentemoller (Live In Concert) had ik eerder dit jaar zien draaien in de Patronaat wat een heerlijke set opleverde. Deze keer deed hij een live set en wist niet goed wat ik kon verwachten, maar het klonk ERG lekker. Respect.
- Groove Armada ging een beetje langs me heen omdat ik buiten de tent stond. Moet erg leuk zijn geweest voor degenen die er middenin stonden.
- Chris Clark, lekker experimenteel (IDM?), vond het een cool optreden.
- Magda stond lekkere beats te draaien.
- Heartthrob, gooide er een funky beuk in.
- Audion kon me niet erg boeien. Ik hoorde hem nog Mouth To Mouth draaien, maar het leek wel of ik het melodietje helemaal nie hoorde? :p
- Richie Hawtin geniaal! heerlijke set.

Beetje slordig verslag, maar goed, ik ben tenminste niet alleen maar britpop bandjes gaan kijken :p
pi_52629721
Wie wel dan?
  donderdag 23 augustus 2007 @ 19:38:54 #179
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_52629782
Liep vandaag naar kantoor in Amsterdam-ZO, loop onder een tunneltje door en zie op de grond 2 paarse vierkantjes liggen. Nadere inspectie leerde me dat het heuse Lowlandsmunten waren! Lowlands is overal!
pi_52629859
Wow, dat is heavy.

Ik verheug me nu al op het moment dat ik mijn nieuwe school binnenstap en daar mensen zie met lowlands-bandjes.

Dan heb je in ieder geval al één ding gemeen. Of ben ik nu heel vreemd?
pi_52629872
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 19:42 schreef frame-saw het volgende:
Wow, dat is heavy.

Ik verheug me nu al op het moment dat ik mijn nieuwe school binnenstap en daar mensen zie met lowlands-bandjes.

Dan heb je in ieder geval al één ding gemeen. Of ben ik nu heel vreemd?
Nee dat vond ik ook altijd leuk als je iemand tegenkomt met hetzelfde bandje
Heb ze helaas al een tijd niet meer om though.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 19:57:16 #182
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_52630168
Ik heb mijn bandje sinds ik maandag thuis kwam niet meer om. Ging er trouwens verdomd makkelijk af dit jaar.
pi_52630287
Met de schaar?

Mijne zit trouwens very tight. Vorig jaar kon ik hem bijna over mijn hand doen maar nu niet
  donderdag 23 augustus 2007 @ 20:04:11 #184
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_52630332
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 19:26 schreef Byte_Me het volgende:
Bij interesse kan ik morgen de sets van boemklatsch, noisia, nymfo, dave clarke en goose uploaden. zijn asf bestanden. is wel om te zetten naar mp3 maar dat kun je beter niet doen, komt de kwaliteit niet ten goede.
Ik wil Boemklatsch, Nymfo, en Dave Clarke wel. Rest heb ik.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 20:04:33 #185
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_52630342
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 20:02 schreef frame-saw het volgende:
Met de schaar?
Nee, gewoon even hard aan trekken.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 20:05:04 #186
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_52630356
Heeft iemand foto's van Noisia, of weet iemand waar die te vinden zijn?
pi_52630403
quote:
+

Jaa!!!

Graag
ZEER GRAAG!!!
  donderdag 23 augustus 2007 @ 20:08:05 #188
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_52630437
Ik heb dus in de aanbieding

Dizzee Rascal
Goose
Battles
Noisia

Nu beschikbaar.

En ik weet linkjes voor de Top-Notch gang, en C-mon & Kypski van een ander forum.
pi_52630508
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 20:08 schreef Evil_Koekje het volgende:
Ik heb dus in de aanbieding

Dizzee Rascal
Goose
Battles
Noisia

Nu beschikbaar.

En ik weet linkjes voor de Top-Notch gang, en C-mon & Kypski van een ander forum.
Zou jij mij de link willen geven van C-Mon & Kypski??
alvst bedankt

Heeft ook heel toevallig Iets van LCD Soundsystem kunnen rippen hoewel dat niet op 3 voor 12 staat

en anders misschein de setlist?
pi_52630516
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 20:04 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

Nee, gewoon even hard aan trekken.
Ik doe niet aan hard trekken.

En ik hou hem nog wat weekjes om, totdat mijn lowlandsgevoel helemaal is overgewaaid.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 20:15:22 #191
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_52630617
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 20:10 schreef Pietklaaso het volgende:

[..]

Zou jij mij de link willen geven van C-Mon & Kypski??
alvst bedankt
Klik.

Zondag in Groningen trouwens, gratis, buitenpodium bij 't water. *kan niet wachten*
pi_52630814
Ik luister nu boemklatsch op 3voor12. wat was dat gruwelijk zeg.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 20:24:24 #193
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_52630862
Wel kut dat Anthony Rother niet op 3voor12 staat.

Edit; En omg, in Darko Esser's set @ 3voor12 zitten stukjes leegte (en ja m'n stream is al wel verder geladen).
pi_52631229
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 20:11 schreef frame-saw het volgende:

[..]

Ik doe niet aan hard trekken.

En ik hou hem nog wat weekjes om, totdat mijn lowlandsgevoel helemaal is overgewaaid.
Ik heb mijn senseo langs mijn wekker gezet om dit gevoel nog een beetje terug te roepen bij het wakker worden
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_52631289
Ik vond Goose echt heel vet (normaal hou ik niet zo van "new rave") en het album is thuis ook nog steeds vet. Justice vond ik op LL erg vet maar het album thuis geen reet aan. Irritant zelfs.
Not everyone can relate to what you and I appreciate.
pi_52631316
Koffiewekker koffie is lekkerder dan senseo
  donderdag 23 augustus 2007 @ 20:40:19 #197
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_52631317
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 20:39 schreef CLM het volgende:
Ik vond Goose echt heel vet (normaal hou ik niet zo van "new rave") en het album is thuis ook nog steeds vet.
Klik.
pi_52633753
quote:
Dave Clarke zou ik érg waarderen.
ş¤ř„¸Hardcore ¸„ř¤ş°
„ř¤ş°¨UNITED!!``°ş¤
from albania.
pi_52633978
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 20:40 schreef Evil_Koekje het volgende:

[..]

Klik.
heb je ook Groove Armada toevallig?
  donderdag 23 augustus 2007 @ 22:23:28 #200
187854 MadSteven
Mafketel die plaatjes draait
pi_52634549
Zou ik ook nog even mijn verslagen hier posten of is op 3voor12 forum wel genoeg?
Terug thuis in de middle of nowhere tussen Londen, Parijs en Berlijn
  donderdag 23 augustus 2007 @ 22:25:00 #201
187854 MadSteven
pi_52634606
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 20:40 schreef De_Brandweer het volgende:
Koffiewekker koffie is lekkerder dan senseo
That's the mindset probably...
pi_52634902
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 22:23 schreef MadSteven het volgende:
Zou ik ook nog even mijn verslagen hier posten of is op 3voor12 forum wel genoeg?
Doe eens gek.
Last.fm
pi_52635183
Lowlands.... heerlijk!
Heb er alleen wel een vreselijk verkoudheid / griep aan overgehouden.... maarja... ben dan ook wel voluit gegaan!

Dit was toch ook gewoon de mooiste??
http://prinsessentent-lowlands.hyves.nl/
Creative, Advertising, Media and Communication Consultant Agency.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 22:41:01 #204
187854 MadSteven
pi_52635190
Nou, eens kijken waar die copy paste toets zit.. Moment
  donderdag 23 augustus 2007 @ 22:42:34 #205
187854 MadSteven
pi_52635243
Verslag van een einzelganger:

Vrijdag na wat geneuzel met een pinautomaat en een stortbui was ik wakker genoeg om een t-shirt aan te schaffen. Tja, kijk, tot 14:00 speelt er nog geen band op het terrein, dus daarom.

Enfin, op het menu van de dag stond als voorgerecht Alamo Race Track - bekender in het buitenland dan in Nederland. In de India. Zoals ik al eerder poste, als je me zoekt ben ik in de India en die stelling bleek later weliswaar uitgebreid te zijn naar "of Lima", het is desondanks de waarheid gebleken. Heel veel van Alamo Race Track is er niet in mijn hoofd blijven hangen, wel dat ik het uitgezeten heb, dus ik zal het wel goed gevonden hebben :lol: Oh, en ik stond er met het hele groepje dat na verloop van tijd wegging en ik bleef met een vriendin staan waarmee ik dan weer naar afloop naar Jack Penate liep. Kennelijk was het eerste concert in de Lima al feest. Mooi zo, dat hoort. :up:

Samen binnengelopen in de Bravo - dat overigens op een steenworp afstand van zowel de India als Lima is - waar Just Jack aan het rappen was. Ik krijg steeds meer het idee dat die jongen zelf stars in zijn eyes heeft, als ik eerlijk ben... Toen stond er een afspraak om 15:30 bij de Grolsch vor de Mad Caddies hergroepering, maar ik moest the Rakes nog even zien in - je raad het al - de India. Enfin, daarna: retreat en naar de Mad Caddies dus. Waar ik tussen de buien in naartoe liep maar vrolijk achterlangs de Grolsch door de regen huppelend het rechterkant van het podium bereikte. Heb de Caddies al eerder live gezien... :up:

Tot de conclusie gekomen dat ik om 17:00 al heel wat goeds had gezien en beseffende dat je daarom naar Lowlands ging ben ik wat eten en een sweatshirt gaan halen, denk ik, om vervolgens Calvin Harris te zien in de X-Ray. Volgend jaar in de Bravo?!?

Gelopen naar de India om Jamie T te zien. Leuk. Toen feest gevierd met Hayseed Dixie in de Lima, Mika in de Bravo en na wat gechill in het Limagebied met de klanken van Bonde Do Rolé op de achtergrond na verloop van tijd Basement Jaxx vergezeld in het feestgedruis :up:

Vervolgens iets met chilllen, Lima, pannenkoek, A reggae Bomb, het besef dat we geen zin hadden in Noisia, het Lowlandscafé ook best geinig kon zijn en toen: slapies doen op een christelijk tijdstip a 1:30 of zo. Ik was moe?

Flight 15, day 1: Everybody's gonna love today!
  donderdag 23 augustus 2007 @ 22:44:05 #206
187854 MadSteven
pi_52635287

Zaterdag de groep die alweer ge-taichit en gejumpt had gevonden om te beseffen dat ik toch liever Melomaniacs wou zien dan C-Mon & Kypski. Dus ik naar de India en dat staat me nog goed bij, ja. Zijn [een andere forumlid daar] en ik het ergens over eens in ieder geval :lol:

Deze dag wél een of twee concerten in de Alpha meegemaakt. Beginnende met... Games In Concert. Genieten. Nou ja, ik heb dan ook regelmatig een gamesoundtrack op mijn mp3-speler ennuh... :erm: Dus stond ik zowaar zelfs mee te zingen op zijn tijd met het koor :lol:

Enfin, na enige groepsvertraging - u kent dat wel - toch de Golf eh... Grommelsch eh... Grolsch op een aardig tijdstip bereikt en The Rifles gezien. Ik vind die sponsoring nog steeds niks trouwens. Moeten ze eens iets op verzinnen. Give us back the freaking Golf, man! Nou ja, naar een niet al te indrukwekkend, maar desondanks goed optreden van the Rifles naar de India gelopen waar Moke net bezig was - of net niet, dat weet ik effe niet meer.

Iets met chillen, bier, Lima, veel zon en de klanken van The Black Seeds op de achtergrond. Op de een of andere manier nog "te laat" bij Turbonegro aangekomen. Hoewel, zo indrukwekkend was dat nou ook weer niet en achteraf gezien had ik misschien beter Reverend And The Makers in de India uit kunnen checken.... zei de jongen die vijf jaar geleden iedere zoveel maanden een punkrockconcert bezocht.

Weer terug richting de India voor Little Cow waar ik het publiek van de Balkan Beatz al zag staan . Leuk. M'n broeg ging uit zijn dak bij het optreden van The View in de India. Ik vond het ook erg leuk, moet ik toegeven :lol:

Ik kan me niet herinneren dat ik terug naar de camping ben gelopen, dus ik zal na The View wel wat eten gehaald hebben. Toen naar de Bravo waar Joost van Bellen al wat plaatjes aan het draaien was en toen CSS los ging. Dat ik later een ceedeetje van de Brazilaanse babes (nou ja) heb gekocht moet genoeg zeggen.
quote:
[message=756593,noline]Tutje schreef op 20 augustus 2007 @ 16:11[/message]:
er staat nix in over interpol :protest:
Interpol gemist, omdat we een beetje optijd wouden zijn voor Kaiser Chiefs in de Alpha. En dat was fantastisch! Wel raar dat ik hun eerste album al een half jaar voordat ze voor het eerst op Lowlands stonden (2005) had en er nu een gigantische hoeveelheid mensen rond en in de Alpha stonden. Zal wel een vaag voorgevoel gehad hebben?

Achteraf gezien vooral Interpol ook gemist omdat mijn broer dat "niks vind" - hij kent er niks van, dat ook, maar ja, breng dat een steenbok aan zijn hoofd. Jammer, maar helaas.

Goed, vervolgens iets met terug naar de camping, 90's now, pannenkoek, Balkan Beats en toen: slapies doen op een iets minder christelijk tijdstip á 2:30 of zo.

Flight 15, day 2: Goed begonnen en goed geeďndigd. Volgend jaar beter !
  donderdag 23 augustus 2007 @ 22:45:27 #207
187854 MadSteven
pi_52635345

Zondag wakker gemaakt door The Enemy. Tijdens hun optreden mezelf aangekleed en zo. Wat is het toch fijn om op camping 2 te wonen . Toen wat rondgestruimd bij Serious Politics waar ik gratis wat water kreeg. Fijn. Stonden ook de stellingen op, maar ik moest toch echt even naar de ceedeeshop.

Ik ben ergens tot de conclusie gekomen dat ik het ook dit jaar vervelend vond dat niet lekker simpel Stardish er stond met broodjes ham en kaas, maar nee, doodleuk LaPlace met hun psuedo-deluxe broodjes. Alsof ik op een (bijna) lege maag zin heb in een stokbrood krabsalade... Nee, dan maar een rond broodje ham-kaas met bieslook bij de "Tosti" stand halen? Kriebelde ook, maar goed. Oh for the days dat ik met een broodje ham ontbijtte nadat ik het festival terrein opliep... :lol:

De vriendin van mijn broer was zo aardig om mijn ceedees in mijn tent te mikken zodat ik New Young Pony Club in de Bravo kon gaan bekijken. Toch zelf eens een keer zo'n ding ergens vandaan halen. Een vriendin bedoel ik :clown: Enfin, ik vond de Melomaniacs beter dan de New Young Pony Club. Hoewel, het kan ook de toestand waarin ik verkeerde geweest zijn. Hoe dan ook, het was zeker niet slecht.

T-shirt gehaald en naar de Chatham County Line gelopen in de Lima. Via Orishas (Bravo) naar The Answer gelopen in de India. Het concert van de dag?!? Nou, in ieder geval van de middag als je het mij vraagt! Dat betekent dat ik The Shins gemist had, maar ach, ik zei het al van te voren: The Shins is goed als je een kater hebt, en The Answer... Nou ik had dus geen kater .

UNKLE met de groep in de Bravo uitgecheckt. Vaag. Vast niet vager dan Coco Rosie die op dat moment in de Juliet stonden, zie ik, maar goed... Goed vaag, dat wel. Maar goed desondanks. De groep wou Nine Inch Nails zien. Begrijp me goed, ik vind het ook een goede band, maar... The Pigeon Detectives stonden in de India. Sorry, dan kom ik wel iets later . Ja, dat vond ik goed, ja.

En toen begonnen de echte problemen.... Ik ben dus naar Trent en zijn band gelopen (stonden opvallend veel mensen met een Motörhead t-shirt al gereed) en van daaruit net voor het einde naar de Alpha gelopen. Sonic Youth gezien :up:, iets voor het einde weggelopen om wat van Goose mee te pikken. Dat werd een nummer of twee. Jammer, maar helaas. Misschien beter Enter Shikari eens uit kunnen checken. Nou ja.

Motörhead's laatste nummers zoals gepland meegepikt. The ace of spades, the ace of spades! Wat een gitarist, wat een drummer, wat een Lemmy. Toen besloten mijn benen te laten rusten naast het Alpha terwijl ik Arcade Fire bekeek/beluisterde. Klaxons ging toch niet door, dat scheelt. Naar Pronghorn gelopen in de Lima om in de feeststemming te blijven. The Ace of spades, the ace of spades! Na afloop al Get Down en I see you baby gehoord en dus toch maar naar Groove Armada gelopen. Waar het gigantisch druk was. De Bravo moet volgend jaar echt aan twee kanten open kunnen, prop dat ding in het midden van de wei waar nou die Americano tent / wortel staat of zo! Nou stonden wij net buiten de tent, maar in de Bravo moet het een sauna geweest zijn. Enfin, met dezelfde vriendin als vrijdag nog wat langer gedanst in de Bravo op de platen van Simian Mobile Disco (DJ-set) dan de rest. Vervolgens de rest opgezocht in de Grolsch, waar we weer een andere groep opgezocht hebben en daar ben ik dan weer met die vriendin en haar vriendin tot 3:00 blijven dansen/zingen/springen en zo op de platen van Doesn't Smell Like 90's Now. Sterk staaltje KROQ imiteren, als je het mij vraagt, maar leuk desondanks.

Vervolgens iets met de klanken van de Groovetube, een t-shirt met curry - klinkt best lekker, maar ik zou het niet opeten en toen: slapies doen op een totaal niet christelijk tijdstip a 3:30 of zo.

Flight 15, day 3: Yeaheahea, I, I-I, I'm still alive...
The Ace of Spades! The Ace of Spades!!
  donderdag 23 augustus 2007 @ 22:46:48 #208
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_52635393
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 22:06 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

heb je ook Groove Armada toevallig?
Nog niet, maar als ik zo eens op de 3voor12 site kijk zou ik zeggen, wat niet is kan nog komen.

Nu bezig met Simian Mobile Disco.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 22:54:50 #209
112339 MPG
pi_52635643
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 22:25 schreef MadSteven het volgende:

[..]

That's the mindset probably...

De koffie op LL was definitely beter dan wat er uit mijn senseomachien komt hoor.
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
pi_52635668
De koffie was goed te doen ja
  donderdag 23 augustus 2007 @ 23:01:51 #211
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_52635873
Koopt m'n zusje (als je meeleest, hoi. ) zo'n koffiewekker shirt. gebruikt ze die gratis koffie dingen niet.
pi_52636255
Hmm.. had ze wel aan mij kunnen geven, ik hoef dat T-shirt niet zo nodig. Hadden we allebei de halve prijs kunnen betalen Naja, als poetsdoek zal die ook best werken
www.myspace.com/olk2006
  donderdag 23 augustus 2007 @ 23:30:42 #213
187854 MadSteven
pi_52636743
Volgend jaar ook een theewekker?

I'm a legal alien: I'm an Englishman born in Holland

Nou even pseudo-serieus gesproken: Zeeuwen, Hollanders en Engelsen hebben in verband met zeevaart ook wat DNA met elkaar gedeeld en zodoende...
pi_52636922
Of een pizzawekker. Of broodjefrikandelwekker.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 23:40:49 #215
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_52637078

Als je naar zo'n grootheid als Patrick Jumpen gaat kijken kan je natuurlijk niet aan komen zetten zonder bandshirt, dus dat hebben we snel even gefixt.
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
  donderdag 23 augustus 2007 @ 23:50:18 #216
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_52637344
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 23:40 schreef Sjoewe het volgende:
[afbeelding]

Als je naar zo'n grootheid als Patrick Jumpen gaat kijken kan je natuurlijk niet aan komen zetten zonder bandshirt, dus dat hebben we snel even gefixt.
.

Was 't daar gezellig trouwens?
  donderdag 23 augustus 2007 @ 23:52:13 #217
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_52637392
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 23:50 schreef Evil_Koekje het volgende:

[..]

.

Was 't daar gezellig trouwens?
Mja ze hadden Dolf Jansen erbij gezet en die liept het allemaal een beetje af te kraken. Was mooi
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
  donderdag 23 augustus 2007 @ 23:53:12 #218
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_52637422
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 23:52 schreef Sjoewe het volgende:

[..]

Mja ze hadden Dolf Jansen erbij gezet en die liept het allemaal een beetje af te kraken. Was mooi
Hehe, ben niet zo'n fan van Dolf, maar dat lijkt me dan wel weer aardig.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 23:55:43 #219
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_52637487
Mja vooral als die Patrick gaat verkondigen dat de Jump van Jeyckyl & Hide op TMF 'nep en homo' is, omdat ze met rechtsvoor ipv linksvoor beginnen, is een Dolf Jansen op het podium natuurlijk een aanwinst.

En iedereen in de tent ook zo van Patrick
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 23 augustus 2007 @ 23:57:24 #220
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_52637524
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 00:28 schreef Herr_Munk het volgende:

[..]

waren jullie dat!? ik heb me kapot gelachen toen jullie met die 8 dozen aankwamen en daarna de broodbolletjes jammer dan de sinaasappelsap op was...
die broodjes kwamen nog verrekte hard aan
DeLuna vindt me dik ;(
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 00:02:25 #221
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_52637668
Stonden er trouwens fokkers op Camping 3 linksachter bij 't pad de brandgang, die ik niet gezien heb?
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 00:04:35 #222
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_52637720
Ik stond op C3 net voorbij de WC's aan de sloot links.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 24 augustus 2007 @ 00:10:18 #223
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_52637849
ik stond trouwens bij Doesn't smell like 90's now naast de groep met de enorme Friese vlaggen. Ze verzamelde een enorme stapel bekers aan hun vlaggenmast..... en toen ik braaf mn traytje ging inleveren stond ik achter ze toen ze hun enorme voorraad in gingen leveren........ 840 bekers 84 munten

5 mintuen later weer binnen in de Grolsch kwam één van die gasten met bier langs en ons wat aan bieden want ze hadden wat veel besteld
DeLuna vindt me dik ;(
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 00:12:31 #224
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_52637899
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 00:04 schreef Sjoewe het volgende:
Ik stond op C3 net voorbij de WC's aan de sloot links.
Hm, das nog wel een eindje.
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 00:12:50 #225
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_52637906
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 00:10 schreef rubbereend het volgende:
ik stond trouwens bij Doesn't smell like 90's now naast de groep met de enorme Friese vlaggen. Ze verzamelde een enorme stapel bekers aan hun vlaggenmast..... en toen ik braaf mn traytje ging inleveren stond ik achter ze toen ze hun enorme voorraad in gingen leveren........ 840 bekers 84 munten

5 mintuen later weer binnen in de Grolsch kwam één van die gasten met bier langs en ons wat aan bieden want ze hadden wat veel besteld
Kijk op die manier bekers verzamelen is natuurlijk prima, dan schiet 't ook echt op.
pi_52637953
Die lui me die vlag met bekers eraan heb ik ook gedurig voorbij zien lopen ja, vorig jaar ook al
www.myspace.com/olk2006
pi_52637965
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 00:02 schreef Evil_Koekje het volgende:
Stonden er trouwens fokkers op Camping 3 linksachter bij 't pad de brandgang, die ik niet gezien heb?
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 00:18:39 #228
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_52638049
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 00:15 schreef lienelien het volgende:

[..]

Je was niet een van m'n buren die mij de waterbalonnendouche gaf op zaterdagmiddag, hm?
pi_52638059
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 00:18 schreef Evil_Koekje het volgende:

[..]

Je was niet een van m'n buren die mij de waterbalonnendouche gaf op zaterdagmiddag, hm?
Nee
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 24 augustus 2007 @ 00:22:17 #230
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_52638117

die ledjes? in de bravo warer weer vet
DeLuna vindt me dik ;(
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 00:23:04 #231
176355 tomttt
My brain's on vacation
pi_52638132
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 00:22 schreef rubbereend het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 00:23:45 #232
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_52638145
Toch was de keer dat ze de Bravo vol met lasers hadden volgehanden (2003?) nog steeds wel het tofste.
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 00:25:50 #233
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_52638195
Iemand foto's van Uffie btw? Als ik 't allemaal zo lees is 't maar een vreemd mens, toch wel even benieuwd wat ik gemist heb.
pi_52638262
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 00:25 schreef Evil_Koekje het volgende:
Iemand foto's van Uffie btw? Als ik 't allemaal zo lees is 't maar een vreemd mens, toch wel even benieuwd wat ik gemist heb.
Nee, want het was een beetje vol
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 24 augustus 2007 @ 00:35:33 #235
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_52638390
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 00:23 schreef Sjoewe het volgende:
Toch was de keer dat ze de Bravo vol met lasers hadden volgehanden (2003?) nog steeds wel het tofste.
dat hebben ze toen alleen gedaan voor de avond met Timo Maas, Darren Emmerson en Tiesto!
DeLuna vindt me dik ;(
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 24 augustus 2007 @ 00:36:20 #236
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_52638404
quote:
van het optreden heb ik tot nu toe alleen een foto van de zijkant van het podium kennen vinden verder staat Uffie gewoon netjes in mn avatar
DeLuna vindt me dik ;(
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 00:45:10 #237
112339 MPG
pi_52638575
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 00:22 schreef rubbereend het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Sjieke LEDpanelen indd. Enig idee wie die heeft mogen verzorgen? Lagotronics wellicht?
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
pi_52638605
quote:
Wel een filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=Qck-l3G9XLA
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 24 augustus 2007 @ 00:51:13 #239
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_52638685
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 00:46 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Wel een filmpje:
dank u

ik sta waarschijnlijk vlak naast diegene die dit gefilmt heeft
DeLuna vindt me dik ;(
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 01:15:48 #240
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_52639037
Ik liep ongeveer tijdens dat nummer de X-Ray weer uit.
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 01:25:12 #241
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_52639188
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 00:46 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Wel een filmpje:
Hm, valt me nix tegen. Zal er deels aan gelegen hebben dat 't niet om 2:30 oid was.

edit; Hehe, @ youtube
quote:
dis fuck ass song is soo fukin dumb..but its hella catchy...
Is wel ongeveer de strekking van Uffie's muziek.
pi_52639240
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 00:45 schreef MPG het volgende:

[..]

Sjieke LEDpanelen indd. Enig idee wie die heeft mogen verzorgen? Lagotronics wellicht?
Vorig jaar was het Beamsystems...
Wellicht dit jaar ook.

www.beamsystems.nl
Creative, Advertising, Media and Communication Consultant Agency.
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 01:34:59 #243
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_52639310
Lasers bij Tool waren mooi trouwens.
pi_52641127
Ik stond op camping 2 tegenover de douches ingang.
Verschillen de buren blij gemaakt met mijn electrische pomp.
vrijdag:
heideroosjes*O*
eagles of death metal
killers

zaterdag:
games in concert*O*
after forever
saybia
chris cornell

Kaiser chiefs
90's now

zondag:
alpha blondie
lacuna coil
Nine inch nails*O*
motorhead

Was weer een geslaagd weekend
I think i've gone insane , i can't remember my own name.
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 08:56:13 #245
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_52641707
Ik vond het ontbreken van schermen bij diverse tenten echt weer volkomen zaad... En als ze er wel waren, werden ze slecht gebruikt (India, Bravo, Alpha). Hoe kan je nou in godsnaam een afsluiter (Tool) niet op de schermen laten zien, maar in plaats daarvan crappy videoclips en ander gek arty-farty artwork vertonen?
pi_52641901
Ik hoorde dat Tool had gezegt dat er niks mocht worden opgenomen tijdens hun optreden. Dat zou dit kunnen verklaren.
pi_52642054
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 08:56 schreef SKa_BoSS het volgende:
Ik vond het ontbreken van schermen bij diverse tenten echt weer volkomen zaad... En als ze er wel waren, werden ze slecht gebruikt (India, Bravo, Alpha). Hoe kan je nou in godsnaam een afsluiter (Tool) niet op de schermen laten zien, maar in plaats daarvan crappy videoclips en ander gek arty-farty artwork vertonen?
lol, juist vet gebruikt die schermen, kwam de sfeer die tool neer wil zetten zeer ten goede
Doorknabbelen!
pi_52642417
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 08:56 schreef SKa_BoSS het volgende:
De clips op de schermen zijn een integraal onderdeel van de show van Tool. Als je op het podium had gekeken had je daar ook 4 schermen gezien met clips, de beelden van één van die schermen waren ook zichtbaar op de schermen naast de tent. Er zijn ook nooit camera's aanwezig bij Tool concerten (na Arcade Fire waren alle camera's al weggehaald). Ook staat er ook nooit een volgspot op Maynard James Keenan.

Ben 't wel eens dat de schemen wel wat beter gebruikt hadden kunnen worden bij de andere optredens. Vorige jaren waren er ook grote schermen naast de Grolsch, maar dit jaar helaas niet.
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 09:46:00 #249
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_52642519
Ja afgezien van een bescheiden spotje op de gitarist of de bassist, was het sowieso donker op het podium. Keenan zag je eigenlijk alleen maar in profiel, met z'n mohawk.
Ik stond bijna helemaal vooraan, maar eigenlijk heb ik alsnog niks 'gezien' van Tool zelf.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 24 augustus 2007 @ 11:05:38 #250
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_52644158
Justice op Lowlands: http://www.youtube.com/watch?v=90CyzOdQ9Tg
van achteren ziet het er toch allemaal een stuk minder glorieus uit dat decor . Wel tof om nu eens te zien hoe ram vol de Bravo staat
DeLuna vindt me dik ;(
pi_52644330
he, grappig..in de essenttent heeft een band opgetreden met 2 Fok!ers erin
http://www.youtube.com/watch?v=GR-mKoA2bLQ
pi_52644395
Weet iemand of games in concert nog ergens volledig uit wordt gezonden of op DVD wordt gezet? Dat wordt echt zo vet en ik zou toch vaak in beeld moeten komen, stond meteen langs het gangpad bij de pers...
Doorknabbelen!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 24 augustus 2007 @ 11:15:46 #253
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_52644408
prachtig toch, van de Editors is dus wel meer op TV uitgezonden dan op 3voor12 staat, dus dan moet je weer gaan zoeken op youtube
DeLuna vindt me dik ;(
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 12:27:36 #254
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_52646417
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 09:40 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

De clips op de schermen zijn een integraal onderdeel van de show van Tool. Als je op het podium had gekeken had je daar ook 4 schermen gezien met clips, de beelden van één van die schermen waren ook zichtbaar op de schermen naast de tent. Er zijn ook nooit camera's aanwezig bij Tool concerten (na Arcade Fire waren alle camera's al weggehaald). Ook staat er ook nooit een volgspot op Maynard James Keenan.

Ben 't wel eens dat de schemen wel wat beter gebruikt hadden kunnen worden bij de andere optredens. Vorige jaren waren er ook grote schermen naast de Grolsch, maar dit jaar helaas niet.
Ik heb ook (uit pure noodzaak) op het podium gekeken en zag toen inderdaad de schermen ook op het podium staan, maar ik vond het gewoon raar dat de schermen BUITEN de tent niet gebruikt werden om te laten zien wat er op het podium gebeurde... Dit was nu voor alle luitjes op de helling bij de Alpha vrij slecht te volgen, waar je anders ook via de schermen alles goed kon zien.

Het ontbreken van de schermen naast de Grolsch vond ook strontvervelend! En waarom hangen er van die monitoren in de Bravo als ze ook dáár enkel van die arty-farty shizzle op laten zien?! Laat zien wat er op het podium gebeurt! Da's veel boeiender! Had van mij best gemogen bij acts als Basement Jaxx en Trentemoller waar het toch behoorlijk druk was en je zodoende grote kans had niets of nauwelijks iets van het podium te zien!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 24 augustus 2007 @ 12:30:27 #255
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_52646500
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 12:27 schreef SKa_BoSS het volgende:

[..]

Ik heb ook (uit pure noodzaak) op het podium gekeken en zag toen inderdaad de schermen ook op het podium staan, maar ik vond het gewoon raar dat de schermen BUITEN de tent niet gebruikt werden om te laten zien wat er op het podium gebeurde... Dit was nu voor alle luitjes op de helling bij de Alpha vrij slecht te volgen, waar je anders ook via de schermen alles goed kon zien.

Het ontbreken van de schermen naast de Grolsch vond ook strontvervelend! En waarom hangen er van die monitoren in de Bravo als ze ook dáár enkel van die arty-farty shizzle op laten zien?! Laat zien wat er op het podium gebeurt! Da's veel boeiender! Had van mij best gemogen bij acts als Basement Jaxx en Trentemoller waar het toch behoorlijk druk was en je zodoende grote kans had niets of nauwelijks iets van het podium te zien!
bij dance hoort een VJ en de visuals bij Trentemoller waren was echt een wezenlijk onderdeel van het optreden!
DeLuna vindt me dik ;(
pi_52646654
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 11:12 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
he, grappig..in de essenttent heeft een band opgetreden met 2 Fok!ers erin
http://www.youtube.com/watch?v=GR-mKoA2bLQ
Dat klinkt verdacht ernstig zoals The Sheer
pi_52648201
Maatje van me heeft de tokkie awards gewonnen

Hun foodfight in de India liep niet helemaal zoals bedoelt (ik mis de stardish )

Moet je de volgende URL maar eens open in de media player

http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)e+Awards+De+Winnaars

Op gewoon kijken op de website van 3 voor 12 --> video --> zondag --> winnaar tokkie awards

Stelletje ransbakken
I'll sing you a lullaby.
pi_52648694
Wat een irritante lui
pi_52648875
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 12:27 schreef SKa_BoSS het volgende:
En waarom hangen er van die monitoren in de Bravo als ze ook dáár enkel van die arty-farty shizzle op laten zien?!

die visuals in de bravo waren echt geweldig man. heb de hele tijd onder die vier schermen vooraan gestaan, zodat je boven je aan alle kanten scherm hebt
pi_52649325
quote:
rechtsachter stonden we, in de brandgang.

linkachter is een vriend van me in de sloot gepleurt toen ie van 4 naar 3 probeerde te komen wellicht nog iets van gezien?
pi_52650774
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 13:51 schreef Byte_Me het volgende:

[..]

die visuals in de bravo waren echt geweldig man. heb de hele tijd onder die vier schermen vooraan gestaan, zodat je boven je aan alle kanten scherm hebt
Yeah zeer gaaf die visuals in de bravo.
Zeer goed ingrediënt voor een lekkere trip
pi_52650853
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 19:28 schreef Agatorgother het volgende:
Donderdag kwam ik aan en heb per nacht denk ik niet meer dan 2 uur geslapen. En niet ziek geworden erna Ben na vannacht wel pas ECHT uitgerust hehehe.

(...Agatorgother's hele Lowlandsexperience...)

Beetje slordig verslag, maar goed, ik ben tenminste niet alleen maar britpop bandjes gaan kijken :p
Wauw wat leuk om te zien!! Wij zouden elkaar theoretisch het hele weekend maar een keer hebben kunnen tegekomen, bij Groove Armada. verder geen enkele band gemeenschappelijk
brokenbranches | last.fm
No time to be void, or save up on life, you've got to spend it all.
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 15:07:47 #263
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_52650871
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 14:07 schreef Byte_Me het volgende:

[..]

linkachter is een vriend van me in de sloot gepleurt toen ie van 4 naar 3 probeerde te komen wellicht nog iets van gezien?
Dat deed een vriend van me ook, met al zijn spullen nog bij zich, toen we van camping 3 naar 2 liepen. Ik ging bijna ook, maar kon het gelukkig nog net voorkomen. Maar ja, wie gaat er dan ook door de bosjes, langs een slootje lopen als je nog vele kilo's aan bagage bij je hebt...
pi_52651762
Iemand die nog Noisia kan uploaden, of heb ik daar overheen gelezen?

Ik luister nu de set van Boemklatsch, echt supervet was dat .
pi_52652077
Groove Armada en Karotte zijn nog nergens te downloaden
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 16:26:10 #266
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_52653344
De Karotte-set staat op 3voor12
pi_52653446
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 15:38 schreef PastoorPeter het volgende:
Iemand die nog Noisia kan uploaden, of heb ik daar overheen gelezen?

Ik luister nu de set van Boemklatsch, echt supervet was dat .
Noisia set: http://www.sendspace.com/file/qvol93

Halfgare tracklist:

01. Noisia -
02. Noisia - Block Control
03. Noisia -
04. Noisia + Phace - Cannonball
05.
06. Noisia - Concussion VIP
07. Break - Submerged (Calyx + TeeBee RMX)
08. Noisia + Phace - Cannonball
09. Noisia -
10. Noisia - Yellow Brick
11. Mr. Oizo - Flat Beat
12. Noisia - Techhouse Tune
13. Konflict - Messiah (Noisia RMX)
14. Noisia - End Game
15. Prodigy - Voodoo People (Pendulum RMX)
16. Noisia + TeeBee - Lost Cause
17. Noisia + Mayhem - Moonway Renegade
18. Noisia - Facade VIP
19. Noisia - Gutterpump
20. Hustle Athletics - Lekker
----> REWIND
21. Noisia + Mayhem + KRS One - Exodus
22. Noisia + Black Sun Empire - Hideous
23. Pendulum + Freestylers - Painkiller (Noisia RMX)
24. Audio - Destroyed
25. Noisia - Breezeblock Samplesex
26. Noisia - Square Feet
27. Noisia - Techhouse Tune
----> REWIND
28. Noisia - Techhouse Tune
----> SHUTDOWN
29. Noisia - Smurf Techhouse Tune ;-)
----> SHUTDOWN
30. Hadouken - Liquid Lives (Noisia RMX)
----> SHUTDOWN
31. Pendulum, or a Noisia RMX of a Pendulum Tune
32. Pendulum - Masochist (Noisia RMX)
pi_52653621
wat is een handige host om te uploaden? bij rapidshare heb je altijd dat wacht gezeur.

edit. laat maar, zie dat noisia inmiddels ook al geupload is.

hier nog even een handleiding om de ASF bestanden van 3voor12 te downloaden, dat is beter dan de audio via audacity of zo op te nemen.

je hebt een paar dingen nodig:
firefox met mediaplayer connectivity plugin
winamp
hidownload

als je nu de 3voor12 stream opent met firefox, komt er een venster van mediaplayer connectivity. je moet nog even instellen dat mediaplayer connectivity de link (asf-bestand) opent met winamp. vervolgens klik je op de link en winamp opent hem. dan doe je file info (alt-3) en je krijgt de url van de stream (mms://.....). Deze kopieer je en je opent hidownload. daar maak je een nieuwe download aan en gebruikt het gekopieerde adres. je kunt het bestand nog een naam geevn en thats it. misschien is er een makkelijkere om achter die URL te komen, want dat is eigenlijk alles wat je nodig hebt.

[ Bericht 84% gewijzigd door Byte_Me op 24-08-2007 16:40:37 ]
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 16:50:00 #269
10881 Gwunnik
TIM the enchanter...
pi_52654096
Stonden ook op C3, rechts halverwege aan de weg ongeveer... recht achter de wc-tent zeg maar. Wij waren dat stomdronken vervelende volk dat zaterdagavond ALLE voorbijgangers de vraag 'Tieten of Borsten' heeft voorgelegd... ontzettend geinig... als je dronken bent
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 16:52:40 #270
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_52654186
Even aanvullend op de post van Byte_Me:

Als MediaPlayerConnectivity verschijnt in het venster waar normaal gesproken de WMP plugin komt, kun je er op klikken met de rechtermuisknop en alle medialinks in een lijst laten weergeven. Dat is dan 1 medialink in een venster, als je daar weer op klinkt met de rechtermuisknop en voor eigenschappen kiest, krijg je ook een link die je kunt kopiëren en plakken in HiDownload. Dan krijg je ook de asf.
pi_52654409
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 16:52 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Even aanvullend op de post van Byte_Me:

Als MediaPlayerConnectivity verschijnt in het venster waar normaal gesproken de WMP plugin komt, kun je er op klikken met de rechtermuisknop en alle medialinks in een lijst laten weergeven. Dat is dan 1 medialink in een venster, als je daar weer op klinkt met de rechtermuisknop en voor eigenschappen kiest, krijg je ook een link die je kunt kopiëren en plakken in HiDownload. Dan krijg je ook de asf.
ah, goed om te weten! ik vond het al een omslachtige manier om de link te pakken te krijgen
pi_52654486
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 16:29 schreef spinor het volgende:

[..]

Noisia set: http://www.sendspace.com/file/qvol93

Halfgare tracklist:
Dankjewel!

Hopelijk staan ze volgend jaar weer
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 17:07:43 #273
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_52654567
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 17:01 schreef Byte_Me het volgende:

[..]

ah, goed om te weten! ik vond het al een omslachtige manier om de link te pakken te krijgen
Ja, het klonk leuk, maar ik heb nu wel de hele stream gedownload, echter is het op mijn harde schijf een asf van 1 kb en moet ik alsnog via internet luisteren als ik 'm open. Helaas, toch maar jouw manier denk ik.
pi_52654826
quote:

[..]

Buurman
pi_52654934
Vanavond is er nog een LL07 compilatie op TV:

vrijdag 24 augustus 23:55-0:55 (Ned3)
pi_52655086
Waarom maken ze eigenlijk geen LL'07 dvd? Zal denk ik als een razende verkopen al brengen ze die uit binnen 2 maanden.
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 17:37:28 #277
112339 MPG
pi_52655354
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 17:26 schreef kreuk050 het volgende:
Waarom maken ze eigenlijk geen LL'07 dvd? Zal denk ik als een razende verkopen al brengen ze die uit binnen 2 maanden.
Gewoon de komende twee maanden de TV nacht mee opvullen. Is er 's nachts eens wat zinnigs op TV, ipv al die 0906-reclames
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
pi_52655987
Kan ook....maar liever een dvd.
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 18:04:03 #279
112339 MPG
pi_52656028
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 18:02 schreef kreuk050 het volgende:
Kan ook....maar liever een dvd.
Wat is er mis met allebei?
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
pi_52656182
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 17:04 schreef PastoorPeter het volgende:
Hopelijk staan ze volgend jaar weer
Ja dat zou fantastisch zijn, maar ik vrees dat ze niet 3 jaar achter elkaar dezelfde artiest neerzetten.
pi_52656325

ja hoi. ik heb heimwee.
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 18:20:20 #282
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_52656388
quote:

[..]

. Gemist, al is een van mijn vrienden het ook overkomen.
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 18:28:31 #283
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_52656584
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 16:34 schreef Byte_Me het volgende:
wat is een handige host om te uploaden? bij rapidshare heb je altijd dat wacht gezeur.

edit. laat maar, zie dat noisia inmiddels ook al geupload is.

hier nog even een handleiding om de ASF bestanden van 3voor12 te downloaden, dat is beter dan de audio via audacity of zo op te nemen.

je hebt een paar dingen nodig:
firefox met mediaplayer connectivity plugin
winamp
hidownload

als je nu de 3voor12 stream opent met firefox, komt er een venster van mediaplayer connectivity. je moet nog even instellen dat mediaplayer connectivity de link (asf-bestand) opent met winamp. vervolgens klik je op de link en winamp opent hem. dan doe je file info (alt-3) en je krijgt de url van de stream (mms://.....). Deze kopieer je en je opent hidownload. daar maak je een nieuwe download aan en gebruikt het gekopieerde adres. je kunt het bestand nog een naam geevn en thats it. misschien is er een makkelijkere om achter die URL te komen, want dat is eigenlijk alles wat je nodig hebt.
www.files-upload.com heb ik alles opgegooid, werkt tot 100 mb.

Voor de liefhebbers;

Dizzee Rascal

Goose

Battles

Noisia

Darko Esser(met 3 keer een 5 seconden stilte, ligt aan 3voor12, zo staat 'ie online...)

Simian Mobile Disco

Niet geript op Byte_Me's manier, maar gewoon opgenomen.

En gevonden maar niet van mij;

Winne

Kubus & BangBang

Blaxtar

C-mon & Kypski
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 18:29:25 #284
521 ruby
Hell yeah!
pi_52656603
Ik heb nog steeds een sponshoofd. Zal het ooit goedkomen?

Vandaag alweer een week geleden dat ik stond te genieten ergens op het festival... Waar blijft de tijd?
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 18:32:22 #285
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_52656662
troost je... nog maar 51 weken nu.
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 18:40:49 #286
112339 MPG
pi_52656857
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 18:32 schreef ondeugend het volgende:
Cool. Wie opent het eerste afteltopic ?
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 18:59:23 #287
176355 tomttt
My brain's on vacation
pi_52657322
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 18:40 schreef MPG het volgende:

[..]

Cool. Wie opent het eerste afteltopic ?
Het gerucht gaat dat Depeche Mode, Pearl Jam en Radiohead volgend jaar komen
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 19:04:38 #288
157465 kciR
Heeft geen ondertitel
pi_52657440
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 18:17 schreef BloodyLotte het volgende:
[afbeelding]
ja hoi. ik heb heimwee.
Hé. heb jij die laarzen weer mee terug genomen? Want er viel maandagochtend (of zondagavond) precies zo'n zelfde laars op de tent van de buren bij ons (camping 2)..
pi_52657504
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 19:04 schreef kciR het volgende:

[..]

Hé. heb jij die laarzen weer mee terug genomen? Want er viel maandagochtend (of zondagavond) precies zo'n zelfde laars op de tent van de buren bij ons (camping 2)..
Ja die van mij staan nu nog na te stinken in de garage.
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 19:14:44 #290
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_52657713
Mn tent zit nog in de tas. Die kan ik best even laten doorluchten binnenkort.
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 19:18:31 #291
521 ruby
Hell yeah!
pi_52657822
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 18:32 schreef ondeugend het volgende:
Mooi, ik ga alvast inpakken dan.
pi_52657863
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 18:10 schreef spinor het volgende:

[..]

Ja dat zou fantastisch zijn, maar ik vrees dat ze niet 3 jaar achter elkaar dezelfde artiest neerzetten.
Oh maar dat wist ik niet.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 24 augustus 2007 @ 19:35:15 #293
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_52658266
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 17:37 schreef MPG het volgende:

[..]

Gewoon de komende twee maanden de TV nacht mee opvullen. Is er 's nachts eens wat zinnigs op TV, ipv al die 0906-reclames
op 3voor12TV komt volgens mij veel voorbij
DeLuna vindt me dik ;(
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 19:44:50 #294
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_52658510
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 18:17 schreef BloodyLotte het volgende:
[afbeelding]
ja hoi. ik heb heimwee.
Leuke foto

En ik heb ook heimwee
pi_52659232
quote:
Oeh, daar stond ik wel érg dicht bij in de buurt. Nog regelmatig een plasje gedaan daar
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_52659434
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 20:10 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:

[..]

Oeh, daar stond ik wel érg dicht bij in de buurt. Nog regelmatig een plasje gedaan daar
Daar stond ik tegenover ongeveer.
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 20:20:41 #297
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_52659507
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 18:59 schreef tomttt het volgende:

[..]

Het gerucht gaat dat Depeche Mode, Pearl Jam en Radiohead volgend jaar komen
Depeche mode is al bevestigd hoor!
pi_52659620
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 20:17 schreef BloodyLotte het volgende:

[..]

Daar stond ik tegenover ongeveer.
Stond je tegenover mij toen ik aan het plassen was?
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_52659646
Nee ik stond in de buurt van die plek zeg maar.
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 20:25:53 #300
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_52659663
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 20:10 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:

[..]

Ik ook, aan 't eind in de sloot bij de bomen. Maargoed, ongeveer op de helft van die brandgang, aan de linkerkant (als je van 't pad af kwam) met 1 grote tent en 8 kleintjes oid stonden we. Onze buren vonden dat we wel érg veel rotzooi maakten.
pi_52659784
Was er trouwens nog een pit bij Dizzee Rascal? Ik stond toen jammer genoeg niet vooraan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')