Mijn festivalseizoen stopt pas in januariquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
Maar het duurt nog zo lang voor het festivalseizoen weer begint![]()
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:30 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Mijn festivalseizoen stopt pas in januari
Waar een wil is, is een een weg.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
mijn verhuis/kluspraktijken beginnen binnenkort en wellicht dat er dan hier of daar nog een gaatje is voor een concert, maar het wordt lang wachten
Zag je ze voor het eerst? Iedereen die ik spreek die het voor het eerst zag vond het fantastisch, iedereen die ze vaker heeft gezien vond het wel goed, maar weet dat het nog veel fantastischer kanquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:02 schreef UncleSam het volgende:
Waarom doet iedereen zo negatief over Tool.
Ze hebben me echt een uur lang kippenvel bezorgd.
Zal ik je jaloers maken?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
mijn verhuis/kluspraktijken beginnen binnenkort en wellicht dat er dan hier of daar nog een gaatje is voor een concert, maar het wordt lang wachten
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:36 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Zal ik je jaloers maken?
Tuurlijk doe ik dat: in de planning staan tot november gemiddeld 1,5 concert per week en dan nog ongeveer 5 festivals tot aan december. En daar zal eerder meer bijkomen dan dat er wat vanaf gaat.
Wat een rotleven heb ik toch
Qua festivals staan voorlopig gepland: Westerpop, The City Is Ours, Bazar Curieux, Todays Art, State X en nog 1tje waar ik nu niet op kan komen. Dus ik heb nog wel even om af te kicken van Lowlands.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:38 schreef frame-saw het volgende:
Godverdomme. Waar ga je overal heen?
Nu wel, Picasa ondersteund geen hotlinking....quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:45 schreef Leonos het volgende:
Je foto's doen het niet.
Je staat naast Jamaiquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:58 schreef Demon_Hunter het volgende:
[afbeelding] Ik ben de meest linkse ... 4 dagen compleet naar de klote !
Camping 2?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:56 schreef snorfiets het volgende:
ik liep trouwens zaterdag avond een beetje te lopen toen ik ineens een vet lekkerwijf in een badjas tegenkwam die der der ondergoed ff showde met zo'n potloodventer-move... meer mensen deze schone dame gezien?
waar het goeie pillen?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:08 schreef renzell het volgende:
Nou, hier óók 3 dagen behoorlijk doorgeraasd, maar betaal nu de prijs. Ik ben ziek!Keel, koorts, neus, ril en trilperikelen hier. Het begon met een onmiskenbaar en afschuwelijk suicide-tuesday gevoel (
) en mondde uit in een heerlijke, onvervalste en ouderwetse griep! Lang leve Lowlands!!!
![]()
![]()
![]()
ja gaaf he .. maar toen die aan mn kont kwam heb ik m een klap op zn slaap gegevenquote:
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:16 schreef Nosh het volgende:
En ziekte schmiekte.
Echte mannen nemen alleen mondherpes en constipatie mee naar huis.
Maar vrouwen zijn van het zwakke geslacht, toch..?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:16 schreef Nosh het volgende:
En ziekte schmiekte.
Echte mannen nemen alleen mondherpes en constipatie mee naar huis.
ja tering he ,... dan nog liever op mn blote bastquote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:19 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
die een shirt aan heeft die je gelukkig niet zo vaak zag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |