abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52604973
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 21:45 schreef Leonos het volgende:
Je foto's doen het niet.
Nu wel, Picasa ondersteund geen hotlinking....
pi_52605067
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 21:58 schreef Demon_Hunter het volgende:
[afbeelding] Ik ben de meest linkse ... 4 dagen compleet naar de klote !
Je staat naast Jamai
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_52605088
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 19:56 schreef snorfiets het volgende:
ik liep trouwens zaterdag avond een beetje te lopen toen ik ineens een vet lekkerwijf in een badjas tegenkwam die der der ondergoed ff showde met zo'n potloodventer-move... meer mensen deze schone dame gezien?
Camping 2?

Zo ja, dat was onze overbuurvrouw. .
Liep ook overdag de potloodventer uit te hangen, vroeg me oprecht af hoeveel ze op had. Hoop voor haar dat er een flink aantal buisjes GHB doorheen gegaan zijn, want ze was wel héél erg amicaal met de groep Nieuw-Zeelanders die naast haar stond. .
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_52605095
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 22:08 schreef renzell het volgende:
Nou, hier óók 3 dagen behoorlijk doorgeraasd, maar betaal nu de prijs. Ik ben ziek! Keel, koorts, neus, ril en trilperikelen hier. Het begon met een onmiskenbaar en afschuwelijk suicide-tuesday gevoel ( ) en mondde uit in een heerlijke, onvervalste en ouderwetse griep! Lang leve Lowlands!!!
waar het goeie pillen?
Does the name Dr Pavlov ring a bell?
  woensdag 22 augustus 2007 @ 22:15:13 #45
177114 Demon_Hunter
Tell the truth and then run.
pi_52605158
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 22:12 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Je staat naast Jamai
ja gaaf he .. maar toen die aan mn kont kwam heb ik m een klap op zn slaap gegeven
Minds are like parachutes. They only function when open.
pi_52605190
En ziekte schmiekte.

Echte mannen nemen alleen mondherpes en constipatie mee naar huis.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_52605305
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 22:16 schreef Nosh het volgende:
En ziekte schmiekte.

Ben jij een echte man?
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
  woensdag 22 augustus 2007 @ 22:19:09 #48
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_52605333
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 22:16 schreef Nosh het volgende:
En ziekte schmiekte.

Maar vrouwen zijn van het zwakke geslacht, toch..? Wij zijn al geveld na drie dagen en nachten feesten alsof ons leven er vanaf hangt. Joechei. En nu naar bed. Met thee en een boekje.
pi_52605349
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 22:12 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Je staat naast Jamai
die een shirt aan heeft die je gelukkig niet zo vaak zag
  woensdag 22 augustus 2007 @ 22:21:27 #50
177114 Demon_Hunter
pi_52605426
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 22:19 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

die een shirt aan heeft die je gelukkig niet zo vaak zag
ja tering he ,... dan nog liever op mn blote bast
  woensdag 22 augustus 2007 @ 22:22:31 #51
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 22:25:03 #52
177114 Demon_Hunter
pi_52605568
Bier drinken met je arm helemaal onder de blauwe plekken van de mosh pits ! en heerschen !
  woensdag 22 augustus 2007 @ 22:25:56 #53
157465 kciR
Heeft geen ondertitel
pi_52605600
Ik heb toch nog zin om een LL verslag te tikken. Dus bij deze.

Donderdagochtend om 11.00 vertrokken naar het altijd vredige Biddinghuizen, om daar weer even een paar dagen los te gaan. In de wachtrij van de auto's kreeg ik te horen van een mannetje dat de poort om 14.00 al open zou gaan, dus dit maakte de sfeer al gelijk goed. Uiteindelijk om 16.30 een plaatsje aan het begin van camping 2 kunnen vinden, omdat we eerst de auto op de parkeerplaats moesten zetten. Een mooi plekje met , vanuit de partytent, direct uitzicht op de 24 uurs tent. Kregen ook gezellige buren met een tipi, gezellig gebiert met zn allen. 's avonds nog naar de 24-uurs tent gegaan voor de meet, maar die kon ik niet vinden, dus maar naar bed gegaan.

Vrijdag:
Om 8 uur wakker geworden, aangezien dan het aantal decibellen in de 24 uurs tent weer wordt verhoogt. Ontbeten met een broodje knakworst (like you care) en om 13.30 naar het festivalterrein gelopen voor de eerste act; Oi Va Voi. Dit viel mij een beetje tegen, ik kende alleen Yuri en had dus meer tempo verwacht, de violiste vond ik wel keikoel. Daarna gewacht op de Heideroosjes, aangezien de rest dit wou zien, even meegekeken, daarna met m'n zusje naar My Brightest Diamond gegaan. Dit vond ik wel een geslaagd optreden, had het graag afgekeken, maar we hadden weer met elkaar afgeproken bij de Editors. Dit vond ik veel te druk, dus lekker in het gras gaan liggen en genoten van een pils. Hierna kwam één van de acts waar ik erg naar uitkeek; Justice. Kwam hier nog wat plaatsgenoten tegen, met z'n allen lekker uit onze plaat gegaan. Na dit optreden was ik helemaal into de Lowlands sfeer.. fijn gevoel .
Hierna weer geregroupt, om vervolgens tijdens Damien Rice (viel mij wat tegen, als eerste song al 9 Crimes) weer uit elkaar te gaan. Ik ben naar The Good, The Bad & The Queen gegaan. Dit was mijn (bijna) LL hoogtepunt, wat een helden! Hierna naar The Killers gegaan, maar ik was hier niet voor in de stemming. Na wat campingpret genoten van de Acid (030303) in de X-Ray en de DnB (wat een k*t mc tijdens Nymfo, dat vond ik echt jammer). Daarna nog wat in de 24-uurs tent gedanst.

Zaterdag:
Ontbeten met Marike Jager, wunderschone liedjes, echt genieten. Daarna naar de Bravo gelopen voor C-Mon & Kypski, maar dit is niet mijn ding en na twee liedjes naar de Alpha gelopen voor Games in Concert. Lekker op de heuvel gezeten en genoten van alle game muziek. Geweldig gedaan. Tot een uurtje of 6 eigenlijk niet veel gekeken, alleen Apparat, maar dat was mij veel te druk, dus maar wat rondgehangen op de camping en het terrein. Daarna naar The View gegaan, met aardig wat bier in ons lichaam hebben we er achterin de zaal een gezellig feestje van gemaakt. Daarna met z'n drieen gewacht op Jimmy Eat World, vond ik zelf wat minder, maar het publiek deed vooraan leuk mee. Naar de Grolsch gelopen voor Interpol. Na twee nummers haakten m'n medeluisteraars al af. Dus heb ik in mijn eentje genoten. Was een goed optreden, maar niet echt speciaal. Aan het eind ben ik naar Various Production geweest, chille muziek. Maar was er weer niet zo voor in de mood. Toen maar naar Patrick Wolf gegaan, die gast is echt apart.
's Avonds genoten van de Balkanbeatz, iedereen met een rode neus en wangen . Vervolgens naar de India voor Modeselektor. Daarna naar de Grolsch en de verlaten Alpha. Als laatste naar Mary Anne Hobbs, wat is dubstep een chille muziek! Ze hebben er een fan bij. Ik baal ervan dat ik hier niet langer stond.

Zondag:
De ochtend eigenlijk niet veel gedaan, ik was te vroeg wakker, heb even lekker gebruik gemaakt van de sanitaire voorziening, om vervolgens om 11 uur de rest van mn tent wakker te maken met een Daily Paradise, 6 boze gezichten .
Rond 13uur naar het festivalterrein gelopen, en lekker ontbeten. Daarna even naar Lacuna Coil geweest om te kijken hoe de zangeres was, maar ik kon hier niet echt naar luisteren, dus na het eerste nummer maar gevlucht naar The Shins. Er is mij niet zoveel van bijgebleven, dus dan vond ik het niet zo spetterend, wel afgekeken. Daarna gewacht op Nine Inch Nails, wat een helden om te beginnen met The Great Destroyer! Halverwege afgehaakt vanwege cokesnuivende engelsen voor mij die kei irritant waren, dit was niet echt plezant voor de meid die met mij mee was. Kwam eigenlijk ook weer goed uit, want ik wilde vooraan staan bij Sonic Youth. Echt wat een geluid krijgen die uit die gitaren, dit was mijn LL hoogtepunt met The Good, The Bad & The Queen, kan niet kiezen omdat het totaal andere muziek is. Daarna Arcade Fire vanuit de scheerlijnen van de Alpha gekeken. Lekker uit m'n dak gegaan. Daarna wou ik weer vooraan bij Tool (ja, ik had kunnen blijven staan, maar je moet ook wat drinken en eten af en toe), niet gelukt, maar wel vooraan in het B-vak. Heb zelfs mijn zusje kunnen overtuigen dat dit goede muziek is. Daarna naar Simian Mobile Disco, wat ik had getipt aan de personen die naar Groove Armada gingen (aangezien dat toch aansloot), maar ik zat in m'n Tool trance. 's Avonds naar Doesn't Smell Like 90's Now geweest, en Eboman. Wat een toffe vent. Fransje Bauer in de remix, en nog een vette ook! Daarna afterparty op de camping om vervolgens om half 5 in bed te duiken.

Maandag:
Lekker rustig aan gedaan, even wat achtergelaten spullen getrasht, en gegolfd met overgebleven etenswaar. Om 11.00 de tent opgeruimd, nog een mooie partytent voor volgend jaar meegenomen. Uiteindelijk weer in de middag aangekomen in de bewoonde wereld.

Hoogtepunten:
1. The Good, The Bad & The Queen
1. Sonic Youth
3. Tool
4. Justice
5. De X-Ray avonden (voor Mary Anne Hobbs)

Helaas gemist:

Cabaret, helemaal geen tijd voor gehad, maar hoort toch bij LL
Shackleton, ik had achteraf meer dub willen zien
LLowZone, weer tijdgebrek, mijn zusje heeft het wel gedaan en zei dat de sauna goddelijk was
Trentmoller, waarom tegelijk met Arcade Fire!
Dinosaur Jr., waarom tegelijk met Tool!

Al met al weer een geslaagde Lowlands, volgend jaar nummertje 4!

WTF! druk op preview en krijg toch een lang verslag! Ik post hem lekker toch!
pi_52605745
En wie heeft eigenlijk die afschuwelijke pannenkoeken combi verzonnen op LL?
spek, kaas en dan een laag suiker eroverheen?
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_52605854
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 22:18 schreef crossover het volgende:

[..]

Ben jij een echte man?
Bier, heel slecht eten, en consequent vóór je tent in slaap vallen, maakt niemand's darmen gelukkig.

.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_52606013
Vond het eten zo slecht nog niet
pi_52606174
Het eten was lekker.
jovink over bill van tokio hotel: nee maar serieus ik vind het ene best lekker wijf boeiu dat t een kerel is
verhalen uit het leven van DIE FEUERWEHR (mijn blog dus)
Urzaiz op de fiets gespot meter: 0
Urzaiz doelpunten meter: 0
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 22 augustus 2007 @ 22:39:34 #58
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_52606209
de kalkoenwraps bij de La Place waren wel heel snel op
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_52606315
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 22:35 schreef Mindspin85 het volgende:
Vond het eten zo slecht nog niet
integendeel
pi_52606323
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 22:38 schreef De_Brandweer het volgende:
Het eten was lekker.
[afbeelding]
what the hell
  woensdag 22 augustus 2007 @ 22:43:19 #61
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_52606357
Heeft iemand goeie foto's van Kubus & BangBang, en Winne? Heb de mp3's en wil d'r even een leuke hoes bijmaken voor m'n iTunes.

edit; Mochten er liefhebbers zijn voor mp3's, heb ik Battles, Dizzee Rascal, en Goose ook. Weet alleen niet in hoeverre dit legaal is?
pi_52606413
http://www.statemagazine.(...)%5Barticleid%5D=3120
hier staan fotos bij. Jammer genoeg niet van Jawat tijdens het crowdsurfen.
jovink over bill van tokio hotel: nee maar serieus ik vind het ene best lekker wijf boeiu dat t een kerel is
pi_52606440
quote:
Het eten was lekker.
[afbeelding]
Straattheater is geweldig
Die clowns van vorig jaar of het jaar daarvoor, iemand daar nog een foto van?
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_52606501
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 22:44 schreef De_Brandweer het volgende:
http://www.statemagazine.(...)%5Barticleid%5D=3120
hier staan fotos bij. Jammer genoeg niet van Jawat tijdens het crowdsurfen.
mijn god

Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 22 augustus 2007 @ 22:49:57 #65
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_52606600
omg, ik ben zo verpest door het lauwe bier bij mn tent dat ik het nu ook gewoon half lauw op zit te drinken
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_52606617
Nog meer mensen trouwens dat poltoodventermeisje gezien?
  woensdag 22 augustus 2007 @ 22:53:35 #67
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_52606736
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 22:47 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

mijn god

[afbeelding]
Christ.
pi_52606738
Ohja, heb ook nog de laatste nummers van dat hiphop-blok gezien, was echt gruwelijk slecht..
pi_52606806
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 22:08 schreef renzell het volgende:
Nou, hier óók 3 dagen behoorlijk doorgeraasd, maar betaal nu de prijs. Ik ben ziek! Keel, koorts, neus, ril en trilperikelen hier. Het begon met een onmiskenbaar en afschuwelijk suicide-tuesday gevoel ( ) en mondde uit in een heerlijke, onvervalste en ouderwetse griep! Lang leve Lowlands!!!
Ik ooooooook hoeraaaa!
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_52606880
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 22:47 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

mijn god

[afbeelding]
! ! !
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_52606994
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 22:50 schreef De_Brandweer het volgende:
Heeft iemand foto's bedoel je zeker
pi_52607232
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 22:50 schreef De_Brandweer het volgende:
Jaaaaaa
  woensdag 22 augustus 2007 @ 23:10:56 #73
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_52607307
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 22:53 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ohja, heb ook nog de laatste nummers van dat hiphop-blok gezien, was echt gruwelijk slecht..
Was een prima optreden hoor. Dat je 't niet leuk vind is wat anders.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 23:14:28 #74
112339 MPG
Slaverplaatser / Koffiemanager
pi_52607425
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 20:58 schreef Memento-Mori het volgende:
is het al 2008?
Bijna. Wanneer begint de voorverkoop?
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
pi_52607428
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 23:10 schreef Evil_Koekje het volgende:

[..]

Was een prima optreden hoor. Dat je 't niet leuk vind is wat anders.
Nah, misschien dat het eerder beter was, vind K&BB bijv wel oke, , maar tegen het einde, dat ze allemaal op 't podium stonden was niet best..liepen even daarna langs de Groove Tube en had daar aan een paar tonen genoeg om te horen hoe het wel moest..
  woensdag 22 augustus 2007 @ 23:16:15 #76
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_52607468
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 23:14 schreef newbiedoobiedoo het volgende:

[..]

Nah, misschien dat het eerder beter was, vind K&BB bijv wel oke, , maar tegen het einde, dat ze allemaal op 't podium stonden was niet best..liepen even daarna langs de Groove Tube en had daar aan een paar tonen genoeg om te horen hoe het wel moest..
Op 't eind word 't idd wel altijd wat langdradig inderdaad. Met z'n allen over 't podium rennen en hier en daar een "freestyle" en wat gelul over een saai beatje idd.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 23:16:30 #77
112339 MPG
Slaverplaatser / Koffiemanager
pi_52607476
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 22:49 schreef rubbereend het volgende:
omg, ik ben zo verpest door het lauwe bier bij mn tent dat ik het nu ook gewoon half lauw op zit te drinken
Toen ik dinsdag weer eens een koud pilsje opentrok had ik ook zoiets van wtf. Helemaal lauwe BVOtjes gewend
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
pi_52608019
quote:
Het eten was lekker.
[afbeelding]
Hehe, die lui heb ik ook gezien. Die stonden zo'n beetje elke mooie vrouw die langskwam aan te randen
www.myspace.com/olk2006
  woensdag 22 augustus 2007 @ 23:38:32 #79
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_52608145
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 23:16 schreef MPG het volgende:

[..]

Toen ik dinsdag weer eens een koud pilsje opentrok had ik ook zoiets van wtf. Helemaal lauwe BVOtjes gewend
Ik heb alleen op de heenweg, toen we net de pendelbus uit stapten en naar de auto liepen waar onze spullen in lagen, enkele minder koude biertjes gedronken. Op de camping hadden we meestal koud bier van de supermarkt, en op de heenweg eerst bier dat ik al woensdag in de koelkast had gezet.

Stukken beter dan lauw pils.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_52608347
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 23:14 schreef MPG het volgende:

[..]

Bijna. Wanneer begint de voorverkoop?
1-ste zaterdag van Februari 2008
Calm down, your nervous state