een vriendin van me heeft er een filmpje van als het goed is, als ze terug is uit Rome post ik het welquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:29 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je foto's hebt?
dat was het vervolgquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:51 schreef kciR het volgende:
[..]
Ja.. wtf! Dat heb ik gezien, overal lag die karnemelk! Er stond ook nog zo'n grote doos met keiharde kaiser broodjes, die gooiden ook goed..![]()
Dat was ik waarschijnlijk. Klassiek of niet, het getetter vond ik te lang doorgaan. Ik had er geen geduld meer voor.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:33 schreef steeg het volgende:
Welke held vond de saxofoon bij laurent garnier op het laatst vervelend??? (2 pagina's geleden gepost) Dat nummer was: 'the man with the red face', toch wel een klassiek nummer van Garnier. Daar kijken mensen wel het meest naar uit als hij langskomt.![]()
Lowlandsquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat was het vervolgze ging struinen wat er nog te halen was bij de supermarkt toen heeft die vriend van me een doos voor 4,5 muntje gekocht
dat gooide inderdaad prima
Hoera!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:58 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Als je nakaarten intypt in google is het vorige topic het eerste resultaat.
Depressief is een groot woord, maar ik had wel last van een aardige come down. Nu ben ik weer herstellende gelukkig.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:48 schreef peaceman het volgende:
Zijn jullie ook al depressief?
heldquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:56 schreef ruby het volgende:
[..]
Dat was ik waarschijnlijk. Klassiek of niet, het getetter vond ik te lang doorgaan. Ik had er geen geduld meer voor.![]()
niet lekker? Ze was jummiequote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:02 schreef Tourniquet het volgende:
Vonden jullie Uffie ook wat tegenvallen? Zo knap is ze eigenlijk helemaal niet.
Die DJ daarvoor draaide wel lekker trouwens. Ook Feadz was erg ok!
Het feit dat ik ze deze set al 3x eerder heb zien spelen, vermoed ikquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:02 schreef UncleSam het volgende:
Waarom doet iedereen zo negatief over Tool.
Ze hebben me echt een uur lang kippenvel bezorgd.
Het is op zich best een oké nummer, maar op een gegeven moment ben ik gewoon klaar met die saxofoon. Beetje te hysterisch. Kwestie van smaak denk ik.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:07 schreef steeg het volgende:
[..]
held![]()
Hier toch een link voor je want ik wil een second opinion. Het is niet de Lowlands 2007 versie, die was inderdaad wat experimenteler (lees: rommeliger). Het is zo'n koningsnummer...
Enjoy
Maar het duurt nog zo lang voor het festivalseizoen weer begintquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:05 schreef ruby het volgende:
[..]
Depressief is een groot woord, maar ik had wel last van een aardige come down. Nu ben ik weer herstellende gelukkig.![]()
Blijft geweldig, hoe vaak ik hem ook hoor.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:07 schreef steeg het volgende:
[..]
held![]()
Hier toch een link voor je want ik wil een second opinion. Het is niet de Lowlands 2007 versie, die was inderdaad wat experimenteler (lees: rommeliger). Het is zo'n koningsnummer...
Enjoy
Mijn festivalseizoen stopt pas in januariquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
Maar het duurt nog zo lang voor het festivalseizoen weer begint![]()
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:30 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Mijn festivalseizoen stopt pas in januari
Waar een wil is, is een een weg.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
mijn verhuis/kluspraktijken beginnen binnenkort en wellicht dat er dan hier of daar nog een gaatje is voor een concert, maar het wordt lang wachten
Zag je ze voor het eerst? Iedereen die ik spreek die het voor het eerst zag vond het fantastisch, iedereen die ze vaker heeft gezien vond het wel goed, maar weet dat het nog veel fantastischer kanquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:02 schreef UncleSam het volgende:
Waarom doet iedereen zo negatief over Tool.
Ze hebben me echt een uur lang kippenvel bezorgd.
Zal ik je jaloers maken?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
mijn verhuis/kluspraktijken beginnen binnenkort en wellicht dat er dan hier of daar nog een gaatje is voor een concert, maar het wordt lang wachten
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:36 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Zal ik je jaloers maken?
Tuurlijk doe ik dat: in de planning staan tot november gemiddeld 1,5 concert per week en dan nog ongeveer 5 festivals tot aan december. En daar zal eerder meer bijkomen dan dat er wat vanaf gaat.
Wat een rotleven heb ik toch
Qua festivals staan voorlopig gepland: Westerpop, The City Is Ours, Bazar Curieux, Todays Art, State X en nog 1tje waar ik nu niet op kan komen. Dus ik heb nog wel even om af te kicken van Lowlands.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:38 schreef frame-saw het volgende:
Godverdomme. Waar ga je overal heen?
Nu wel, Picasa ondersteund geen hotlinking....quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:45 schreef Leonos het volgende:
Je foto's doen het niet.
Je staat naast Jamaiquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:58 schreef Demon_Hunter het volgende:
[afbeelding] Ik ben de meest linkse ... 4 dagen compleet naar de klote !
Camping 2?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:56 schreef snorfiets het volgende:
ik liep trouwens zaterdag avond een beetje te lopen toen ik ineens een vet lekkerwijf in een badjas tegenkwam die der der ondergoed ff showde met zo'n potloodventer-move... meer mensen deze schone dame gezien?
waar het goeie pillen?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:08 schreef renzell het volgende:
Nou, hier ķķk 3 dagen behoorlijk doorgeraasd, maar betaal nu de prijs. Ik ben ziek!Keel, koorts, neus, ril en trilperikelen hier. Het begon met een onmiskenbaar en afschuwelijk suicide-tuesday gevoel (
) en mondde uit in een heerlijke, onvervalste en ouderwetse griep! Lang leve Lowlands!!!
![]()
![]()
![]()
ja gaaf he .. maar toen die aan mn kont kwam heb ik m een klap op zn slaap gegevenquote:
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:16 schreef Nosh het volgende:
En ziekte schmiekte.
Echte mannen nemen alleen mondherpes en constipatie mee naar huis.
Maar vrouwen zijn van het zwakke geslacht, toch..?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:16 schreef Nosh het volgende:
En ziekte schmiekte.
Echte mannen nemen alleen mondherpes en constipatie mee naar huis.
ja tering he ,... dan nog liever op mn blote bastquote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:19 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
die een shirt aan heeft die je gelukkig niet zo vaak zag
Bier, heel slecht eten, en consequent vķķr je tent in slaap vallen, maakt niemand's darmen gelukkig.quote:
what the hellquote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:38 schreef De_Brandweer het volgende:
Het eten was lekker.
[afbeelding]
Straattheater is geweldigquote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:38 schreef De_Brandweer het volgende:
Het eten was lekker.
[afbeelding]
mijn godquote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:44 schreef De_Brandweer het volgende:
http://www.statemagazine.(...)%5Barticleid%5D=3120
hier staan fotos bij. Jammer genoeg niet van Jawat tijdens het crowdsurfen.
Ik ooooooookquote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:08 schreef renzell het volgende:
Nou, hier ķķk 3 dagen behoorlijk doorgeraasd, maar betaal nu de prijs. Ik ben ziek!Keel, koorts, neus, ril en trilperikelen hier. Het begon met een onmiskenbaar en afschuwelijk suicide-tuesday gevoel (
) en mondde uit in een heerlijke, onvervalste en ouderwetse griep! Lang leve Lowlands!!!
![]()
![]()
![]()
Heeft iemand foto's bedoel je zekerquote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:50 schreef De_Brandweer het volgende:
Nog meer mensen trouwens dat poltoodventermeisje gezien?
Jaaaaaaquote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:50 schreef De_Brandweer het volgende:
Was een prima optreden hoor. Dat je 't niet leuk vind is wat anders.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:53 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ohja, heb ook nog de laatste nummers van dat hiphop-blok gezien, was echt gruwelijk slecht..
Bijna. Wanneer begint de voorverkoop?quote:
Nah, misschien dat het eerder beter was, vind K&BB bijv wel oke, , maar tegen het einde, dat ze allemaal op 't podium stonden was niet best..liepen even daarna langs de Groove Tube en had daar aan een paar tonen genoeg om te horen hoe het wel moest..quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:10 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Was een prima optreden hoor. Dat je 't niet leuk vind is wat anders.
Op 't eind word 't idd wel altijd wat langdradig inderdaad. Met z'n allen over 't podium rennen en hier en daar een "freestyle" en wat gelul over een saai beatje idd.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:14 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Nah, misschien dat het eerder beter was, vind K&BB bijv wel oke, , maar tegen het einde, dat ze allemaal op 't podium stonden was niet best..liepen even daarna langs de Groove Tube en had daar aan een paar tonen genoeg om te horen hoe het wel moest..
Toen ik dinsdag weer eens een koud pilsje opentrok had ik ook zoiets van wtf. Helemaal lauwe BVOtjes gewendquote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:49 schreef rubbereend het volgende:
omg, ik ben zo verpest door het lauwe bier bij mn tent dat ik het nu ook gewoon half lauw op zit te drinken
Hehe, die lui heb ik ook gezien. Die stonden zo'n beetje elke mooie vrouw die langskwam aan te randenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:38 schreef De_Brandweer het volgende:
Het eten was lekker.
[afbeelding]
Ik heb alleen op de heenweg, toen we net de pendelbus uit stapten en naar de auto liepen waar onze spullen in lagen, enkele minder koude biertjes gedronken. Op de camping hadden we meestal koud bier van de supermarkt, en op de heenweg eerst bier dat ik al woensdag in de koelkast had gezet.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Toen ik dinsdag weer eens een koud pilsje opentrok had ik ook zoiets van wtf. Helemaal lauwe BVOtjes gewend![]()
1-ste zaterdag van Februari 2008quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Bijna. Wanneer begint de voorverkoop?
*Noteertquote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:44 schreef xenobinol het volgende:
[..]
1-ste zaterdag van Februari 2008
Goed geregeld. Wij hadden op de camping lauwe Hertog Jan, van thuis meegenomen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:38 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik heb alleen op de heenweg, toen we net de pendelbus uit stapten en naar de auto liepen waar onze spullen in lagen, enkele minder koude biertjes gedronken. Op de camping hadden we meestal koud bier van de supermarkt, en op de heenweg eerst bier dat ik al woensdag in de koelkast had gezet.
Stukken beter dan lauw pils.
Ransaapquote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:46 schreef rubbereend het volgende:
Het resultaat van het Karnemelk werpen
[img=578xnull]http://i11.tinypic.com/6cfvw2q.jpg[/img]
[img=578xnull]http://i9.tinypic.com/6ch9eub.jpg[/img]
Zondag vooral van grasveld naar grasveld gehobbeld om te liggen en wat te luisteren. Erg luie dag iigquote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:03 schreef De_Brandweer het volgende:
Ik heb zondag alleen maar Aux Raus gezien. Enter Shikari en Motörhead een klein beetje gehoord. Verder geen kankermoer gedaan op zondag
Nee, ik heb eerder teveel gezien. Een hoop bagger en zouteloze crap had ik best willen missenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:56 schreef DJ_Robbie het volgende:
Ken je dat?
Dat je er achter komt, dat je WEER te weinig bands/acts hebt gezien als je verschillende reviews leest en filmpjes ziet.
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:46 schreef rubbereend het volgende:
Het resultaat van het Karnemelk werpen
[afbeelding]
[afbeelding]
Was dat op lowlands????quote:
zo die waren goddelijkquote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:39 schreef rubbereend het volgende:
de kalkoenwraps bij de La Place waren wel heel snel op
Foto's dus.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:50 schreef De_Brandweer het volgende:
Ja.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:56 schreef DJ_Robbie het volgende:
Ken je dat?
Dat je er achter komt, dat je WEER te weinig bands/acts hebt gezien als je verschillende reviews leest en filmpjes ziet.
Mooie die neppe Marshalls (of wat zijn 't?).quote:Op donderdag 23 augustus 2007 01:23 schreef De_Brandweer het volgende:
Uffie was weinig aan. Feadz draaide wel lekker. En Justice was geweldig. Foto van hoe het er uit zag (voordat ze begonnen waren):
[afbeelding]
En hier een foto van PastoorPeter zijn tent. Hij kreeg em niet goed opgezet
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |