Spullen die we nodig hebben:quote:Wat is het Dieren-Adoptie-Plan?
Met het Dieren-Adoptie-Plan of kortweg DAP worden dierenverblijven gesponsord en zijn de honden en katten die jaarlijks in deze verblijven worden gehuisvest, ook een beetje uw huisdier geworden.
Het centrum is in belangrijk mate afhankelijk van deze ondersteuning, omdat de inkomsten hiervan gebruikt worden om het leefcomfort van de dieren te vergroten.
Zo is de vloerverwarming bij de hondenverblijven aangelegd met dank aan het Dieren-Adoptie-Plan. De airco’s bij de dierverblijven maken het voor de honden en katten met name in de zomer dragelijk.
Ook de aanbouw van buitenverblijven bij de kattenafdeling, zodat de katten heerlijk van de buitenlucht kunnen genieten, is dankzij dit plan tot stand gekomen.
Ja zo....ben ff m'n zusje op MSN aan het stalken dat ze moet donerenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:24 schreef Greys het volgende:
Ingetje, wil je je sig nog even wijzigen in topicnr 1066879 ?
Déze Evert is trouw en de liefste van de wereld, dat zie je zo!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:22 schreef Harajuku. het volgende:
Ik kende ooit een Evert. Evert had kinderen en een vrouw. Evert ging vreemd..
Jij is goed!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:24 schreef donroyco het volgende:
[afbeelding]
In dit topic ook maar weer even ...
Mocht je een donatie over willen maken, mail dan naar asielactie@gmail.com en dan ontvang je de juiste rekeninggegevens per mail!
Als je spullen wilt doneren, kopieer dan het bestaande lijstje (hierboven) even en zet je eigen spullen er onder, met je naam en plaatsnaam. Dan zorgen we er aan het einde van de aktie voor dat het geregeld wordt dat alles op verzamelpunten terecht komt en dat het door een aantal rijders naar Rotterdam wordt gebracht
[afbeelding]
Ziet er toch beter uit en vestigt eerder de aandacht![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je hele familie moet eraan geloven hequote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja zo....ben ff m'n zusje op MSN aan het stalken dat ze moet doneren![]()
Of moet ik straks, na het eten, nog even een speciaal dingetje maken voor de aandacht te vestigen...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:25 schreef Greys het volgende:
IngetjeIk zeg al niets meer!
![]()
Donroyco, je hebt gelijk, dat ziet er gelikt uit
quote:Bowie, een prachtige blauwe kater, is een van onze oudste bewoners van het asiel op dit moment. Bowie is namelijk al 17 jaar, maar dat is niet aan hem af te zien, deze heer verkeerd in uiterste goede gezondheid. Hij is nog altijd even energiek en aanhankelijk.
Bowie zijn moeder is als volwassen kat zo´n 19 jaar geleden bij ons uit het asiel gehaald en bleek achteraf niet gesterilliseerd te zijn en toen beviel mams van een nestje kittens, waar Bowie er 1 van was en Bowie was indertijd het gelukkige kitten wat bij mams en haar baasjes mocht blijven, zijn broertjes en zusjes zag hij 1 voor 1 uitvliegen. .
Ouderdom zit bij deze kattenfamilie wel in de genen want mams is overleden op een respectabele leeftijd van 21 jaar.
De reden dat Bowie bij ons in het asiel is afgestaan is omdat zijn eigenaren van een benedenwoning naar een appartement zijn verhuisd. Bowie miauwde heel de buurt bij elkaar omdat hij echt dolgraag naar buiten wilde en dit niet meer mogelijk was op het appartement. Bowie dreef zijn eigenaren en zelfs de buren tot wanhoop met zijn klaaggezang.
Bowie is onlangs naar een cattery met buitenverblijf verhuisd binnen ons asiel en hij vindt het zalig om buiten zijn pootjes te kunnen strekken. Maar er werd ons ook meteen een ding duidelijk, Bowie kan absoluut niet met andere katten. Deze worden op grote afstand gehouden door Bowie.
Wie heeft er een groot hart en kan Bowie nog een paar mooie pensioenjaartjes bieden?
Maar.. maar... ik heb gewoon niks anders te doen en ik weet niet hoe ik anders nog de actie kan steunen...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:37 schreef Greys het volgende:
Hihi lieve schat, je hebt al meer dan voldoende geklust joh!
Als we een speciale belangrijke mededeling hebben, kunnen we dat best tussen die eh... hoe heet het ook alweer... owja.. footers zetten zoals jij hierboven
quote:Naam: Bowie
Ras: Europese korthaar
Geslacht: Kater
Leeftijd: 17 jaar
Kleur: Blauw met een wit befje
Kan bij andere katten: Nee
Kan bij honden: Nee
Kan bij kleine kinderen: Nee
Kan bij grote kinderen: Ja
Kan in een flat: Nee
Kan in de tuin: Ja
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:51 schreef nokwanda het volgende:Krijg die URL deze keer maar niet goed
1 |
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:22 schreef Harajuku. het volgende:
Ik kende ooit een Evert. Evert had kinderen en een vrouw. Evert ging vreemd..
Ik geloof wel dat zijn katten naar buiten gingen, hij liet de voordeur altijd open staan toch?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:51 schreef purplerose het volgende:
Murp zat op een flat?
Is juist leuk voor Binky....een hondenvriendjequote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:57 schreef Greys het volgende:
Hondje Jimmy hierboven is toch gewoon TE lief!?
Ik ga vanavond laat Meneer Greys even met die foto confronteren
Maakt niet zo heel veel uit of we nou 1 of 2 hondjes hebben, zou ik zeggen.
Kweet alleen niet of Meneer Greys dat ook zegt
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:55 schreef Greys het volgende:
zarGon heeft het al opgelost voor je zie ik, Nokwanda!Kan je hem zo kopiëren.
Oh en weet je wat voor de volgende keer makkelijk is? Even kijken wat het nummer is van het nieuwe topic en alleen het nummer in je bestaande sig even aanpassen. Ben ik ook pas net achter hoor, dat het zo werkt
Waaaat!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:07 schreef purplerose het volgende:
Er overkwam mij iets tofs daarnet
Ik zat zo lekker te chillen wordt er aangebeld, ik zovaneen oudere mevrouw die ging verhuizen met dr man en had nog wat spulletjes over en las me briefje
Dus de eerste vuilniszak staat in me kelder!
Had het ook niet verwacht, ik zat al in pyama te chillenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Waaaat!![]()
Wat lief van die mensen, dat er nog maar veel mag volgen![]()
quote:We zoeken een pleeggezin voor Flippie die hem door de moeilijke tijd kunnen door halen en hem accepteren zoals hij is, een lief sociaal hondje die met andere honden kan, ook met katten. Flippie kan zich aanpassen in elke omgeving waar hij terecht zal komen. Wie voelt zich geroepen? Flippie heeft inmiddels zijn eerste operatie achter de rug die goed verlopen is (zie foto). op 4 september is de tweede operatie en we hopen dat die net zo goed verloopt. Ook met de zindelijkheid gaat het een stuk beter nu hij een geregeld leven heeft. Maar moet wel elke paar uur naar buiten.
Zo, nu weer wat honden gespamdquote:Naam: Ketino
Ras: Bastaard
Geslacht: Reu
Leeftijd: 6 jaar
Kleur: Bruin-zwart
Kan bij andere honden: Ja
Kan bij katten: Ja
Kan bij kleine kinderen: Ja
Kan alleen thuis: Onbekend
Kan in de auto: Onbekend
Ketino een reu van 6 jaar zit het niet mee een nieuw tehuis te vinden. De eerste keer dat hij hier was, was de reden van afstand allergie. Ketino was geplaatst en kwam terug u raad het al ook wegens allergie! Je moet maar pech hebben om geplaatst te worden bij mensen die last van allergieën hebben. Ketino is een leuke speelse hond, zijn hobby is zwemmen en hij is gek op stokken. Tegenover grote dominante honden wil hij zichzelf wel eens bewijzen, maar met de lady’s is hij de perfecte gentleman. Ketino luistert goed, kan bij kinderen. Is er iemand die niet allergisch is voor deze kanjer? Bonnummer 65928.
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:45 schreef Greys het volgende:
Jippie! Ze zijn weer geweldig! Mogen de letters/tekst alleen bv knalrood ofzo, zodat ze wat beter opvallen nog? [miepmodus]
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:00 schreef Ingetje79 het volgende:
Mijn moeder is inmiddels op de hoogte, dat werkt vast nog beter dan briefjes![]()
Hij zat bij een andere kat ja, een jongere en de verzorgster zei zelfs dat ze helemaal gek op elkaar warenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:45 schreef Greys het volgende:
Heeeej... MissBliss.. zei jij niet dat Bowie in het asiel toen jij er was samen met een andere kat in een hok zat en dat hij er goed uit zag? Dan hebben ze hem inmiddels in het asiel dus geleerd met andere katten om te gaan, want hierboven staat nog NEE bij andere katten!
Ga Murp es roepen dan!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:54 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hij zat bij een andere kat ja, een jongere en de verzorgster zei zelfs dat ze helemaal gek op elkaar waren
Dan moeten ze dat maar snel op de site wijzigen, want dat kan juist wel een obstakel zijn voor mensen om Bowie niet te nemen. Maar hij kan dus inmiddels wel met katten, of in elk geval met die enequote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:54 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hij zat bij een andere kat ja, een jongere en de verzorgster zei zelfs dat ze helemaal gek op elkaar waren
Tnx!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:04 schreef RPG het volgende:
Dit is eigenlijk een TVP
Maar heb mensen op mijn msn benaderd. En zal morgen mijn zusje ook even lastig vallen (de eeuwige dierenvriend) En zal deze week nog even mailen voor de rekening gegevens.
Het staat toch al in je sigquote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:38 schreef Greys het volgende:
Ik ben de link naar dit topic heel schaamteloos doch enigszins bescheiden*kuch* aan het proberen hier en daar in andere topics er door te proppen. Zojuist in een spinnentopic
En dat Bowie zn hoofd dan laat zienquote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:41 schreef donroyco het volgende:
[..]
Het staat toch al in je sig![]()
![]()
Laatst kwam er in verscheidene topics een hand met een biertje erin voorbij... (at random).. misschien een idee zG..![]()
Jij snapt hetquote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:42 schreef purplerose het volgende:
[..]
En dat Bowie zn hoofd dan laat zien![]()
quote:
Ik snap 'm niet,quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:41 schreef donroyco het volgende:
[..]
Het staat toch al in je sig![]()
![]()
Laatst kwam er in verscheidene topics een hand met een biertje erin voorbij... (at random).. misschien een idee zG..![]()
En toch heb ik liever dat je dat niet doetquote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:38 schreef Greys het volgende:
Ik ben de link naar dit topic heel schaamteloos doch enigszins bescheiden*kuch* aan het proberen hier en daar in andere topics er door te proppen. Zojuist in een spinnentopic
Dan kwam er van rechts/links/onder in een keer in het beeld (in een post) een yvonne/glas bier/ of Karel Kankerkachel...quote:
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:52 schreef Greys het volgende:
Toen donroyco zei dat het al in mijn sig stond schaamde ik me al en heb ik het direct bij dat ene topic gelaten. Zal ik de post even wijzigen? Ik had er namelijk ook gewoon iets ontopics in gezet, dus ik kan de link gewoon weghalen als je wiltNo problem, en sorry
EDIT: heb het al aangepast...
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:58 schreef Greys het volgende:
Dankjewel. Ik sloeg echt een beetje door in mijn enthousiasme![]()
Zal niet meer gebeuren, beloofd!
Donroyco, we moesten die spontaan opduikende Bowie ook maar achterwege laten.
Maar wel een heel lief idee![]()
Thanks hun, wij begrijpen elkander.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:58 schreef Harajuku. het volgende:
Selim, O RLY
Mwhehehe.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:04 schreef Greys het volgende:
* Greys spuugt smoothie over laptopEn bedankt!
Haar post sprak boekdelen,quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:58 schreef Greys het volgende:
Hara, wat bedoel je, je spreekt in raadsels
Mee eensch.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:51 schreef senesta het volgende:
[..]
En toch heb ik liever dat je dat niet doet![]()
Ik vind het een prachtig doel en wil graag meewerken maar het moet niet in allerlei topics opgedrongen worden, vind ik tenminste.
Inderdaa Hara...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
Haar post sprak boekdelen, [afbeelding].
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:39 schreef Greys het volgende:
Ik loop dan vast nog niet lang genoeg mee op Fok om haar post direct te snappen.
Of ik ben er gewoon te oud voor![]()
Geeft niet, I try to keep up![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Nu weer ontopic
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
Hij zit in Rotterdamquote:Macho is gevonden reutje van 1.5 jaar weet wat hij wil van de wereld. Hij doet wel grappige dingen, bijvoorbeeld verstopt hij zijn eten in zijn mandje (een appeltje voor de dorst). De naam is gegeven omdat hij zich een beetje stoer kan gedragen, maar uiteindelijk is het nog maar een puber in zijn gedrag. Want een van de dingen die hij heerlijk vindt is kroelen, dus niet zo stoer als hij zelf denkt. Wie komt onze Macho ophalen?
Dan staat er in TRU nog wel een leuk topic. Maar dat zou dan een andere kat moeten zijn. Die kat die de dood kon aan voelen komen is dood gemaakt met een po.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:04 schreef Harajuku. het volgende:
Ik zie niet in waarom dat niet met Bowie zou mogen.
Shit. Wat een lelijk dingquote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:44 schreef purplerose het volgende:
Idd! Ontopic met Macho
[afbeelding]
[..]
Hij zit in Rotterdam
quote:
Dus iemand is het er mee eens dat ie lelijk is?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:59 schreef Ingetje79 het volgende:
Mooi van lelijkheid zoals mijn moeder zou zeggen![]()
Laat ik het zo zeggen; ik ken mooiere hondenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:01 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dus iemand is het er mee eens dat ie lelijk is?.
die voelt de bui al hangen en blijft extra lang wegquote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:08 schreef Greys het volgende:
[..]
I knowDie van mij is nog aan het drummen, dus nog niet thuis
![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:08 schreef Greys het volgende:
[..]
I knowDie van mij is nog aan het drummen, dus nog niet thuis
![]()
En dan zeggen dat je in de weg staatquote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:11 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Die van mij zit in de kamer hiernaast te gamen en ondertussen te kletsen met de game-vriendjes.
Dan kan ik naakt de Polka gaan dansen vlak voor um, hij zou het niet eens zien (mits ik niet voor het beeldscherm sta dan![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:32 schreef purplerose het volgende:
Wow wat een lijst al!![]()
kudos to everyone!
Yup, ik heb ook Postbank. Misschien dat ie net rond 9:05 geactiveerd isquote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:30 schreef Greys het volgende:
De enige die het nog steeds niet doet is van Postbank naar Postbank, volgens mij!
Dat is natuurlijk ontzettend raar, want je zou zeggen dat Postbank internetbankieren de éérste zou moeten zijn die zijn eigen nieuwe rekeningsnummers herkent, niet de laatste
Of doet Postbank internetbankieren het nu ook? Dylanesque, heb jij ook met Postbank gedaan?
hahaha nee de hondjes zijn er nog hoor!!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:19 schreef Greys het volgende:Fantastisch! Ik zet ze er bij in het lijstje! Onwijs bedankt!
(Er is toch niets met de hondjes gebeurd he, dat je de manden wegdoet?![]()
)
Wil je ze nog heel even bewaren? Tegen het einde van de actie (20 september) kom ik ze bij je halen, vanaf Bleiswijk is dat best te doen
Dat is helemáál top! Ik rij elke dag langs Wooning naar mijn werk!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:24 schreef mrSPLIFFY het volgende:
dus eind vd maand ff in B'hoek?
Lol ik hoop dat die diertjes er net zo blij mee zijn als jij!!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is helemáál top! Ik rij elke dag langs Wooning naar mijn werk!
Geef maar een gil als ik het daar op kan halen (het liefst dus voor 20 september, gaat dat dan met je vakantie?)
You made my day!
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:31 schreef FurryRedElmo71 het volgende:
Goedemorgen !
Gisteravond het spaarvarken omgekeerd, de muntjes geteld en de donatie gedaan...kan gelijk even laten weten dat van Postbank naar Postbank het nu doet, hoera !
Dit viel me toch even op op die site:quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:24 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
hahaha nee de hondjes zijn er nog hoor!!
ik heb zo,n hondenkussen voor ze gekocht via woefwoefkussen.nl
Toeval?quote:Het ideale hondenkussen, favoriet bij fokkers.
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:03 schreef zarGon het volgende:
Gestort.
Nee hoorquote:
Helemaal top!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:27 schreef Maes het volgende:
Ik doe mee!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Heb al speeltjes geselecteerd waar mijn hondje toch niet mee speelt en van het weekend ga ik nieuwe handdoeken kopen zodat de ouwe naar het asiel kunnen. Nu nog een mail sturen om te doneren en misschien haal ik Macho wel op, die heeft mijn hart gestolen![]()
![]()
*smelt*quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:44 schreef Maes het volgende:
Ik wil jullie nog even kennis laten maken met de echte Maes. Maes is een vreselijk eigenwijze kat die wij 5 jaar geleden als kitten uit het asiel in Rotterdam hebben gehaald. Maes zit hier op schoot bij mijn zoon die ze heeft uitgekozen als favoriet persoon in ons gezin.
[afbeelding]
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:09 schreef ymme het volgende:
Oh zijn dekbedovertrekken ook welkomDaar heb ik d'r geloof ik ook nog wel wat van liggen, die te groot zijn enzo...
Wij ook een Smart, alleen dan een Roadster, en dat past helemaal nietquote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:37 schreef Greys het volgende:
Anubis, ik ga zorgen dat het zwembad/zandbak/schelp gebeuren voor 14 september bij je wordt opgehaald! Ik heb zelf een Smart, dat gaat denk ik niet passen, maar ik ga Maes vragen (die hierboven ook heeft gepost) of zij op een zaterdagochtend met mij naar Vianen (toch?) wil rijden
Of er moet voor die tijd nog iemand zich melden uit jouw omgeving die hem wil ophalen en dan aan het einde vd actie naar Rotterdam wil brengen, eventueel met nog wat spullen van anderen uit jouw omgeving. Dat wachten we even af, of daar nog een aanmelding van komt uit de regio Utrecht!
In elk geval gaat het opgelost worden, we zijn er super blij mee, en het asiel nog véél blijer!
OMGquote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:06 schreef purplerose het volgende:
Ik zat idd ook nog aan knuffels te denken, heb er nog een aantal waar kittens of pups lekker tegenaan kunnen kruipen en mee rond kunnen slepen. Ik heb dan zelfs nog een originele 70ies roze olifantdie ze dan mogen hebben
Die haal ik er voor de beesjes af. Net als bij de speelgoedmuizen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:13 schreef Greys het volgende:
Zal ik dat even per mail vragen morgen aan Jacqueline van het asiel? Of ze ook knuffels mogen om te spelen? Ik vind het zelf een leuk idee (Bink hier is helemaal verliefd op z'n Ikea-rat) maar ik heb het idee dat ze die niet mogen ivm eventuele loskomende delen, van de knuffel dan natuurlijk
Plastic oogjes, neuzen enzo. Volgens mij is dat gevaarlijk bij sommige knuffels. Ik vraag het wel ff!
Ik zal er morgen een foto van makenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:09 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
OMGRoze 70ies olifant?
![]()
Ik heb een paarse mamoet![]()
Hehe, ja is goed! Das het handige van in elkaars buurt wonenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:31 schreef Greys het volgende:
Senesta, ook dankzij jou hoor met je sticky-macht![]()
Ben vreselijk trots op ons allemaal, hoe goed het gaat!
Purple, anders spreken we binnenkort ff af dat ik je kom halen ofzo, op een doordeweekse avond of zaterdagochtend ofzo. Dan hollen we samen ff door de IkeaTis niet dat je nou heul ver van me af woont, ofzo
Misschien nog een idee, ter promotie van de actie, dat als er iemand in onze fotoboeken een berichtje schrijft, dat je diegene een berichtje terug schrijft waarin je nog even wijst op je sig?
Dat is niet echt opdringerig, toch?
Maar dat was een inkoppertje, want hij vroeg in mijn FoBo of mijn katten al gegeten hadden?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:50 schreef Ingetje79 het volgende:
Hihi, ik betrapte Greys net al in het fotoboek van een jongeman in een poging tot asieldaten!![]()
Oke....ik geloof je!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar dat was een inkoppertje, want hij vroeg in mijn FoBo of mijn katten al gegeten hadden?
Dus ik MOEST even uitleggen dat ik alleen een hond heb en dat die katten in het asiel zitten![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
Dat absoluutquote:
Keek vandaag bij ons in de supermarkt naar de speeltjes voor honden en katten, niet echt bijzonder veel, maar op de achterkant van het etiketje stond wel een internetadres.. Laat ik dat net vergeten zijn...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:07 schreef purplerose het volgende:
[..]
Dat absoluut![]()
Sorrie ben nie zo lang van stof vandaag![]()
speeltjes hebben ze wel nodig
katten en honden snoepjes ook.
Ik werk er zelfquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:14 schreef purplerose het volgende:
Daarom zorg ik altijd dat ik een pen en kladblockje in me tas heb zitten maarja ik ben dan ook chick en denk daaraan![]()
Anders ff online kijken bij de dieren discountwinkels
Ik heb ook al zitten kijkenveel te veel leuks gezien
Hendig sjiek!quote:
Jij blijft ook maar gaan hequote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:16 schreef Ingetje79 het volgende:
Anders de grotere dierenspeciaalzaken? Zoals Pet's Place e.d.?
Die hebben vaak een eigen merklijn met speeltjes.
Ik heb vanmiddag bij de Fixet nog wat balletjes en muisjes gekocht voor in de asieltassen![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:39 schreef Memento-Mori het volgende:
Thanks purplerose
[afbeelding]
meet Jeckyll
vandaag ontmoet, kitten kleine 5 weekjes (absoluut niet ouder oud), gevonden in bos, meer dan 24uur vastgezeten in een net,opgevangen door de student die m gevonden heeft en woont tijdelijk in een studentenhuis/corpshuis wat eigenlijk niet gaat, if anyone knows someone die zich over t beestje wil ontfermen let me know
ik heb toegezegd ook te helpen met het vinden van een huisje en het is echt een schatje, bivakeert op t moment in Utrecht bij de Amsterdamse straatweg
Gelukkig, jij denkt verder over die groothandels na dan ik, ben er echt ff niet bij geloof ikquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:37 schreef Greys het volgende:
Werk jij bij een dierenspeciaalzaak, donroyco?
Voer hebben ze idd al een sponsor voor, maar die fabrikanten hebben natuurlijk ook speelgoed en koekjes/snoepjes voor honden en katten. En kussens/mandjes!
Zal ik even wat mailadressen gaan verzamelen van de fabrikanten?
Purple, nou ja zeg! Maar misschien is het iemand geweest die geen pen en papier bij zich had en de nummers of het mailadres wilde hebben om te gaan gebruiken voor een enorme donatie?(We gaan maar even uit van het goede in de mens, hihi). En anders hang je gewoon een nieuwe op!
Ingetje, je bent lief![]()
Is toch leuk voor Rosa. Weet je hoe leuk het is...twee samen spelende kittensquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:44 schreef Memento-Mori het volgende:
tis dat ik zelf erg klein woon en al een poezebeest heb anders had ik dr zelf meegenomen wat misschien alsnog voor tijdelijk gebeurt aangezien de studenten daar weinig zin hebben geld aan t beestje te spenderen al;s in DA etc
weet je hoe klein t hier is?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Is toch leuk voor Rosa. Weet je hoe leuk het is...twee samen spelende kittens![]()
Echt....daar wordt je gewoon heel erg gelukkig van
op zn hoogst 5 weken wellicht zelfs nog iets jonger, tis echt n piepklein frummeltjequote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:46 schreef purplerose het volgende:
[..]
Gelukkig, jij denkt verder over die groothandels na dan ik, ben er echt ff niet bij geloof ik
Naja, laten we daar maar vanuit gaan ja, maar volgende week gaat er gewoon een nieuwe brief opgeplakt worden!
Ah wat een lieffie MM, 5 weekjes maarnog heel klein frummelding
Ik ga eens rondkijken wie er nog een kitten bij kan hebben!
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:44 schreef Memento-Mori het volgende:
tis dat ik zelf erg klein woon en al een poezebeest heb anders had ik dr zelf meegenomen wat misschien alsnog voor tijdelijk gebeurt aangezien de studenten daar weinig zin hebben geld aan t beestje te spenderen al;s in DA etc
Ja, meegelurktquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:47 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
weet je hoe klein t hier is?daar worden die 2 op den duur niet gelukkig van
![]()
Nee, jullie lezen misschien wat te opgewondenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:37 schreef Greys het volgende:
Werk jij bij een dierenspeciaalzaak, donroyco?
Niet geschoten is altijd mis....quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:50 schreef Greys het volgende:
Donroyco, wat denk jij, zal ik ook wat mailadressen gaan zoeken van bv Intratuin, Overvecht enzo in de regio Rotterdam? Die zijn misschien ook wel geneigd om iets te geven, die hebben ook altijd dierenspulletjes! Ik hoop alleen dat het ze niet afschrikt dat ze er geen reclame o.i.d. voor terug krijgen...
14 stuks, so far. Daar kan nog véél meer bij!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:46 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat een lief beestje![]()
Hopelijk vindt Babypoezz snel een warm lief huisje.
Hoe gaat het met de mailers Greys?
Als je ze als sponsor weet te strikken nietquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:54 schreef Ingetje79 het volgende:
Center Parcs is leuk!
Of ga ik nu off-topic?![]()
Dat laten we aan Donroyco over....gewoon ff nog een beetje extra vriendelijk tegen de klanten zijn, ondertussen beetje spammen. Ik zie het wel goed komenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je ze als sponsor weet te strikken niet![]()
I take offense to that!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:51 schreef donroyco het volgende:
[..]
Nee, jullie lezen misschien wat te opgewonden![]()
Tja, kunnen jullie ook niks aan doen, jullie zijn immers [merendeel] vrouw[afbeelding]
Ik werk in een supermarkt, die van Center Parcs, en moest vandaag werken.. Tijdens het werk viel mijn oog op het schap met de etenswaren voor dieren (honden/katten) en de speeltjes... maar die site ben ik dus gans vergeten
Center Parcs is al te vaak benaderd door sponsors, dus die zullen echt geen gehoor geven, zelfs niet voor het grootste project of iets dergelijks..quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je ze als sponsor weet te strikken niet![]()
Jij kan het altijd zo goed verwoorden hequote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:02 schreef Greys het volgende:
Tuincentrum Overvecht te Bleiswijk gemaild:
------------------------------------------------------------------
Geachte heer/mevrouw,
Wij zouden graag heel kort van uw tijd willen vragen voor het volgende:
Met een groep particulieren zijn we een spontane inzamelactie begonnen voor de Dierenopvang Rotterdam. Dit asiel vangt jaarlijks circa 2500 honden en katten op en zoekt een nieuw huis voor ze. Wij waarderen dit zo ontzettend, en hopen u ook, dat wij ze willen helpen. Zij hebben grote behoefte aan dekens en mandjes voor de dieren. Traktaties voor de dieren zijn ook ontzettend welkom.
Zouden jullie misschien geneigd zijn een kleine bijdrage aan deze sympathieke actie te leveren? Wij vragen dus geen geld, maar spulletjes die zeer nodig zijn in het asiel.
Wij hopen op uw positieve reactie.
Met vriendelijke groet,
XX
------------------------------------------------------------------------------
NEXT!
Lees je ook mijn reactiequote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:08 schreef Greys het volgende:
Pedigree is ook gemaild! Daar heb ik uiteraard dezelfde mail heengestuurd, met als aanpassing dat we zelf de dekens inzamelen, maar dat traktatiesvoor de honden bijzonder welkom zouden zijn.
We zullen zien!
NEXT!
Mijn vakantie begint pas netquote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:12 schreef Ingetje79 het volgende:
info@sorbo.nl
Hup Greys! Mailen!![]()
Hoe later op de avond, hoe meer het op gang komt he?
Ben blij dat ik nog vakantie heb![]()
Ik heb nog een weekje hierna en dan begint de keiharde realiteit weer....WERK!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:15 schreef donroyco het volgende:
[..]
Mijn vakantie begint pas netOf ja nou, vakantie... school weer... jaartje gewerkt
Je hebt je weer wat op de hals gehaald!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:22 schreef Greys het volgende:
Je hebt gelijk. Sorry. Dom, niet aan gedacht
Ik ga verder met mailen!
Weet niet of het al een keer genoemd is, maar just in case:quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:15 schreef Ingetje79 het volgende:
Dobey
Dierenvriend
Dierenland
En wat te denken van bijv. Whiskas, Felix, Royal Canin, Hill's e.d.?
Die merkvoeders hebben vaak wel promotie-materiaal om weg te geven bij het (dure) voer.
Jij is goehoed!quote:
Gaat lekker!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:51 schreef nokwanda het volgende:
Hier nog even het laatste lijstje met spullen die we tot nu toe hebben toegezegd gekregen:
[...]
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:41 schreef MissBliss het volgende:
Memento-Mori, ik wil Jeckyll wel opnemen! Pas over een maandje, want ik ga dus over 2 wekenb op vakantie (nou ja, 1,5 week) maar vanaf 15 sept ben ik er weer. Als er niemand is, wil ik hem wel!
Zo'n klein mormeltje
Groningen hierquote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:00 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik had lekker wel gelezen dattie het over een supermarkt had, lalalalallaaaaa!
Weinig Noorderlingen hier trouwens....of heb ik dat mis?
Omdat de ene firma alleen voor katten spullen heeft, de ander voor honden, het tuincentrum vragen we ook om een mandje bv. Dus dan moet ik een algemene tekst maken die voor allemaal kan en dat was me nog niet geluktquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:03 schreef nokwanda het volgende:
Waarom niet allemaal dezelfde mail in BCC ?
Die uk is aielvoorkomend werkquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat de ene firma alleen voor katten spullen heeft, de ander voor honden, het tuincentrum vragen we ook om een mandje bv. Dus dan moet ik een algemene tekst maken die voor allemaal kan en dat was me nog niet gelukt
MissBliss, wat ontzettend GOED van je! Dan heb je een asielmuts en een babypoes die ook geholpen moet worden!MM voor jou ben ik ook zo blij dat het goed gaat komen met Jeckyll, want die krijgt een heerlijk leven bij MissBliss en Re, dat kan niet anders!
Waar zo'n topic allemaal al niet goed voor is, wordt er haast weer emo van
Wat een ontzettend goed nieuws allemaal!
Ik heb gecheckt: bij mij is het nog steeds afgeschreven (Rabo --> Postbank). Ben wel benieuwd of het ook aangekomen is. Misschien kan er een tussenstand worden gegeven van de donaties? Of is dat nog te vroeg?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:36 schreef MoreMark het volgende:
Ik heb vandaag het geld teruggestort gekregen omdat het gironummer toch onbekend was. Dit was dus van abn naar de postbank. Ik zal het geld zo weer opnieuw overmaken maar misschien is het handig als iedereen er even opgewezen wordt dat het nummer dus pas sinds gisteren(?) beschikbaar is en dat iedereen dus even moet checken of het geld daadwerkelijk is overgeboekt?
Ja ik was vreselijk gekweststsquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:27 schreef Greys het volgende:
NorthernStar, je bent een schat! Vond je het niet erg dat we je banner hebben vervangen door de nieuwe die bij de nieuwe usericons past?
Als ik online wil kijken, dan staat die nieuwe rekening er ook nog niet eens bij...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:51 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik heb gecheckt: bij mij is het nog steeds afgeschreven (Rabo --> Postbank). Ben wel benieuwd of het ook aangekomen is. Misschien kan er een tussenstand worden gegeven van de donaties? Of is dat nog te vroeg?
Heb net weer gebeld. Het is in elk geval wel de laatste keer dat ik zoiets bij de Postbank doe, dat weet ik welquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:51 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik heb gecheckt: bij mij is het nog steeds afgeschreven (Rabo --> Postbank). Ben wel benieuwd of het ook aangekomen is. Misschien kan er een tussenstand worden gegeven van de donaties? Of is dat nog te vroeg?
joh relaxxx dat komt goed... de postbank is nu eenamaal een traag orgaan hehehequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:36 schreef Greys het volgende:
Wat een goeie ideeën allemaal! Splif!!!Ik zit nu op mijn werk en ga straks even kijken of ik vast wat kan mailen en anders gooi ik ze er vanavond allemaal uit
Ik zit nog even met het stoom uit mijn oren van de Postbank zeg... ik kan daar zo gestressed van raken he, als het me niet snel genoeg gaat![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:43 schreef mrSPLIFFY het volgende:
oh ik hoor net dat we nog een berg handdoeken en dekentjes hebben...
ik laat zo weten hoe en wat...
* Greys gilt: NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:
Duhquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:23 schreef Greys het volgende:
Hij is overigens wel nu volledig actief, sinds gisteren, is me plechtig verzekerd. Dus Moremark, zou je het nog een keer opnieuw willen doen?![]()
![]()
Kijk maar even voor de zekerheidquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:22 schreef donroyco het volgende:
Zal ik even kijken of het nog niet teruggestort is bij mij?
Eergisteren alquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Kijk maar even voor de zekerheid
Wanneer had je het ook alweer overgemaakt? Als het gister was, zal het in 9 van de 10 gevallen goed zijn gegaan.
Zal het dan nu nog eens proberen over te maken... wish me luckquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:26 schreef Greys het volgende:
EDIT: staat er alHij MOET MOET MOET MOET het nu doen! Sinds gistermiddag
Oh, als jij het trouwens leuk vindt om een keer het volgende topic te openen? Ik had hem al klaar staan, maar misschien wel leuk als jij het een keer doetJe doet er genoeg voor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |