Maar.. maar... ik heb gewoon niks anders te doen en ik weet niet hoe ik anders nog de actie kan steunen...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:37 schreef Greys het volgende:
Hihi lieve schat, je hebt al meer dan voldoende geklust joh!
Als we een speciale belangrijke mededeling hebben, kunnen we dat best tussen die eh... hoe heet het ook alweer... owja.. footers zetten zoals jij hierboven
quote:Naam: Bowie
Ras: Europese korthaar
Geslacht: Kater
Leeftijd: 17 jaar
Kleur: Blauw met een wit befje
Kan bij andere katten: Nee
Kan bij honden: Nee
Kan bij kleine kinderen: Nee
Kan bij grote kinderen: Ja
Kan bij grote kinderen: Ja
Kan in een flat: Nee
Kan in de tuin: Ja
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:51 schreef nokwanda het volgende:Krijg die URL deze keer maar niet goed
| 1 |
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:22 schreef Harajuku. het volgende:
Ik kende ooit een Evert. Evert had kinderen en een vrouw. Evert ging vreemd..
Ik geloof wel dat zijn katten naar buiten gingen, hij liet de voordeur altijd open staan toch?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:51 schreef purplerose het volgende:
Murp zat op een flat?
Is juist leuk voor Binky....een hondenvriendjequote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:57 schreef Greys het volgende:
Hondje Jimmy hierboven is toch gewoon TE lief!?
Ik ga vanavond laat Meneer Greys even met die foto confronteren
Maakt niet zo heel veel uit of we nou 1 of 2 hondjes hebben, zou ik zeggen.
Kweet alleen niet of Meneer Greys dat ook zegt
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:55 schreef Greys het volgende:
zarGon heeft het al opgelost voor je zie ik, Nokwanda!Kan je hem zo kopiėren.
Oh en weet je wat voor de volgende keer makkelijk is? Even kijken wat het nummer is van het nieuwe topic en alleen het nummer in je bestaande sig even aanpassen. Ben ik ook pas net achter hoor, dat het zo werkt
Waaaat!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:07 schreef purplerose het volgende:
Er overkwam mij iets tofs daarnet
Ik zat zo lekker te chillen wordt er aangebeld, ik zovaneen oudere mevrouw die ging verhuizen met dr man en had nog wat spulletjes over en las me briefje
Dus de eerste vuilniszak staat in me kelder!
Had het ook niet verwacht, ik zat al in pyama te chillenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Waaaat!![]()
Wat lief van die mensen, dat er nog maar veel mag volgen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |