Spullen die we nodig hebben:quote:Wat is het Dieren-Adoptie-Plan?
Met het Dieren-Adoptie-Plan of kortweg DAP worden dierenverblijven gesponsord en zijn de honden en katten die jaarlijks in deze verblijven worden gehuisvest, ook een beetje uw huisdier geworden.
Het centrum is in belangrijk mate afhankelijk van deze ondersteuning, omdat de inkomsten hiervan gebruikt worden om het leefcomfort van de dieren te vergroten.
Zo is de vloerverwarming bij de hondenverblijven aangelegd met dank aan het Dieren-Adoptie-Plan. De airco’s bij de dierverblijven maken het voor de honden en katten met name in de zomer dragelijk.
Ook de aanbouw van buitenverblijven bij de kattenafdeling, zodat de katten heerlijk van de buitenlucht kunnen genieten, is dankzij dit plan tot stand gekomen.
Ja zo....ben ff m'n zusje op MSN aan het stalken dat ze moet donerenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:24 schreef Greys het volgende:
Ingetje, wil je je sig nog even wijzigen in topicnr 1066879 ?
Déze Evert is trouw en de liefste van de wereld, dat zie je zo!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:22 schreef Harajuku. het volgende:
Ik kende ooit een Evert. Evert had kinderen en een vrouw. Evert ging vreemd..
Jij is goed!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:24 schreef donroyco het volgende:
[afbeelding]
In dit topic ook maar weer even ...
Mocht je een donatie over willen maken, mail dan naar asielactie@gmail.com en dan ontvang je de juiste rekeninggegevens per mail!
Als je spullen wilt doneren, kopieer dan het bestaande lijstje (hierboven) even en zet je eigen spullen er onder, met je naam en plaatsnaam. Dan zorgen we er aan het einde van de aktie voor dat het geregeld wordt dat alles op verzamelpunten terecht komt en dat het door een aantal rijders naar Rotterdam wordt gebracht
[afbeelding]
Ziet er toch beter uit en vestigt eerder de aandacht![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je hele familie moet eraan geloven hequote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja zo....ben ff m'n zusje op MSN aan het stalken dat ze moet doneren![]()
Of moet ik straks, na het eten, nog even een speciaal dingetje maken voor de aandacht te vestigen...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:25 schreef Greys het volgende:
IngetjeIk zeg al niets meer!
![]()
Donroyco, je hebt gelijk, dat ziet er gelikt uit
quote:Bowie, een prachtige blauwe kater, is een van onze oudste bewoners van het asiel op dit moment. Bowie is namelijk al 17 jaar, maar dat is niet aan hem af te zien, deze heer verkeerd in uiterste goede gezondheid. Hij is nog altijd even energiek en aanhankelijk.
Bowie zijn moeder is als volwassen kat zo´n 19 jaar geleden bij ons uit het asiel gehaald en bleek achteraf niet gesterilliseerd te zijn en toen beviel mams van een nestje kittens, waar Bowie er 1 van was en Bowie was indertijd het gelukkige kitten wat bij mams en haar baasjes mocht blijven, zijn broertjes en zusjes zag hij 1 voor 1 uitvliegen. .
Ouderdom zit bij deze kattenfamilie wel in de genen want mams is overleden op een respectabele leeftijd van 21 jaar.
De reden dat Bowie bij ons in het asiel is afgestaan is omdat zijn eigenaren van een benedenwoning naar een appartement zijn verhuisd. Bowie miauwde heel de buurt bij elkaar omdat hij echt dolgraag naar buiten wilde en dit niet meer mogelijk was op het appartement. Bowie dreef zijn eigenaren en zelfs de buren tot wanhoop met zijn klaaggezang.
Bowie is onlangs naar een cattery met buitenverblijf verhuisd binnen ons asiel en hij vindt het zalig om buiten zijn pootjes te kunnen strekken. Maar er werd ons ook meteen een ding duidelijk, Bowie kan absoluut niet met andere katten. Deze worden op grote afstand gehouden door Bowie.
Wie heeft er een groot hart en kan Bowie nog een paar mooie pensioenjaartjes bieden?
Maar.. maar... ik heb gewoon niks anders te doen en ik weet niet hoe ik anders nog de actie kan steunen...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:37 schreef Greys het volgende:
Hihi lieve schat, je hebt al meer dan voldoende geklust joh!
Als we een speciale belangrijke mededeling hebben, kunnen we dat best tussen die eh... hoe heet het ook alweer... owja.. footers zetten zoals jij hierboven
quote:Naam: Bowie
Ras: Europese korthaar
Geslacht: Kater
Leeftijd: 17 jaar
Kleur: Blauw met een wit befje
Kan bij andere katten: Nee
Kan bij honden: Nee
Kan bij kleine kinderen: Nee
Kan bij grote kinderen: Ja
Kan in een flat: Nee
Kan in de tuin: Ja
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:51 schreef nokwanda het volgende:Krijg die URL deze keer maar niet goed
1 |
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:22 schreef Harajuku. het volgende:
Ik kende ooit een Evert. Evert had kinderen en een vrouw. Evert ging vreemd..
Ik geloof wel dat zijn katten naar buiten gingen, hij liet de voordeur altijd open staan toch?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:51 schreef purplerose het volgende:
Murp zat op een flat?
Is juist leuk voor Binky....een hondenvriendjequote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:57 schreef Greys het volgende:
Hondje Jimmy hierboven is toch gewoon TE lief!?
Ik ga vanavond laat Meneer Greys even met die foto confronteren
Maakt niet zo heel veel uit of we nou 1 of 2 hondjes hebben, zou ik zeggen.
Kweet alleen niet of Meneer Greys dat ook zegt
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:55 schreef Greys het volgende:
zarGon heeft het al opgelost voor je zie ik, Nokwanda!Kan je hem zo kopiëren.
Oh en weet je wat voor de volgende keer makkelijk is? Even kijken wat het nummer is van het nieuwe topic en alleen het nummer in je bestaande sig even aanpassen. Ben ik ook pas net achter hoor, dat het zo werkt
Waaaat!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:07 schreef purplerose het volgende:
Er overkwam mij iets tofs daarnet
Ik zat zo lekker te chillen wordt er aangebeld, ik zovaneen oudere mevrouw die ging verhuizen met dr man en had nog wat spulletjes over en las me briefje
Dus de eerste vuilniszak staat in me kelder!
Had het ook niet verwacht, ik zat al in pyama te chillenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Waaaat!![]()
Wat lief van die mensen, dat er nog maar veel mag volgen![]()
quote:We zoeken een pleeggezin voor Flippie die hem door de moeilijke tijd kunnen door halen en hem accepteren zoals hij is, een lief sociaal hondje die met andere honden kan, ook met katten. Flippie kan zich aanpassen in elke omgeving waar hij terecht zal komen. Wie voelt zich geroepen? Flippie heeft inmiddels zijn eerste operatie achter de rug die goed verlopen is (zie foto). op 4 september is de tweede operatie en we hopen dat die net zo goed verloopt. Ook met de zindelijkheid gaat het een stuk beter nu hij een geregeld leven heeft. Maar moet wel elke paar uur naar buiten.
Zo, nu weer wat honden gespamdquote:Naam: Ketino
Ras: Bastaard
Geslacht: Reu
Leeftijd: 6 jaar
Kleur: Bruin-zwart
Kan bij andere honden: Ja
Kan bij katten: Ja
Kan bij kleine kinderen: Ja
Kan alleen thuis: Onbekend
Kan in de auto: Onbekend
Ketino een reu van 6 jaar zit het niet mee een nieuw tehuis te vinden. De eerste keer dat hij hier was, was de reden van afstand allergie. Ketino was geplaatst en kwam terug u raad het al ook wegens allergie! Je moet maar pech hebben om geplaatst te worden bij mensen die last van allergieën hebben. Ketino is een leuke speelse hond, zijn hobby is zwemmen en hij is gek op stokken. Tegenover grote dominante honden wil hij zichzelf wel eens bewijzen, maar met de lady’s is hij de perfecte gentleman. Ketino luistert goed, kan bij kinderen. Is er iemand die niet allergisch is voor deze kanjer? Bonnummer 65928.
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:45 schreef Greys het volgende:
Jippie! Ze zijn weer geweldig! Mogen de letters/tekst alleen bv knalrood ofzo, zodat ze wat beter opvallen nog? [miepmodus]
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:00 schreef Ingetje79 het volgende:
Mijn moeder is inmiddels op de hoogte, dat werkt vast nog beter dan briefjes![]()
Hij zat bij een andere kat ja, een jongere en de verzorgster zei zelfs dat ze helemaal gek op elkaar warenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:45 schreef Greys het volgende:
Heeeej... MissBliss.. zei jij niet dat Bowie in het asiel toen jij er was samen met een andere kat in een hok zat en dat hij er goed uit zag? Dan hebben ze hem inmiddels in het asiel dus geleerd met andere katten om te gaan, want hierboven staat nog NEE bij andere katten!
Ga Murp es roepen dan!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:54 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hij zat bij een andere kat ja, een jongere en de verzorgster zei zelfs dat ze helemaal gek op elkaar waren
Dan moeten ze dat maar snel op de site wijzigen, want dat kan juist wel een obstakel zijn voor mensen om Bowie niet te nemen. Maar hij kan dus inmiddels wel met katten, of in elk geval met die enequote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:54 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hij zat bij een andere kat ja, een jongere en de verzorgster zei zelfs dat ze helemaal gek op elkaar waren
Tnx!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:04 schreef RPG het volgende:
Dit is eigenlijk een TVP
Maar heb mensen op mijn msn benaderd. En zal morgen mijn zusje ook even lastig vallen (de eeuwige dierenvriend) En zal deze week nog even mailen voor de rekening gegevens.
Het staat toch al in je sigquote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:38 schreef Greys het volgende:
Ik ben de link naar dit topic heel schaamteloos doch enigszins bescheiden*kuch* aan het proberen hier en daar in andere topics er door te proppen. Zojuist in een spinnentopic
En dat Bowie zn hoofd dan laat zienquote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:41 schreef donroyco het volgende:
[..]
Het staat toch al in je sig![]()
![]()
Laatst kwam er in verscheidene topics een hand met een biertje erin voorbij... (at random).. misschien een idee zG..![]()
Jij snapt hetquote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:42 schreef purplerose het volgende:
[..]
En dat Bowie zn hoofd dan laat zien![]()
quote:
Ik snap 'm niet,quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:41 schreef donroyco het volgende:
[..]
Het staat toch al in je sig![]()
![]()
Laatst kwam er in verscheidene topics een hand met een biertje erin voorbij... (at random).. misschien een idee zG..![]()
En toch heb ik liever dat je dat niet doetquote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:38 schreef Greys het volgende:
Ik ben de link naar dit topic heel schaamteloos doch enigszins bescheiden*kuch* aan het proberen hier en daar in andere topics er door te proppen. Zojuist in een spinnentopic
Dan kwam er van rechts/links/onder in een keer in het beeld (in een post) een yvonne/glas bier/ of Karel Kankerkachel...quote:
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:52 schreef Greys het volgende:
Toen donroyco zei dat het al in mijn sig stond schaamde ik me al en heb ik het direct bij dat ene topic gelaten. Zal ik de post even wijzigen? Ik had er namelijk ook gewoon iets ontopics in gezet, dus ik kan de link gewoon weghalen als je wiltNo problem, en sorry
EDIT: heb het al aangepast...
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:58 schreef Greys het volgende:
Dankjewel. Ik sloeg echt een beetje door in mijn enthousiasme![]()
Zal niet meer gebeuren, beloofd!
Donroyco, we moesten die spontaan opduikende Bowie ook maar achterwege laten.
Maar wel een heel lief idee![]()
Thanks hun, wij begrijpen elkander.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:58 schreef Harajuku. het volgende:
Selim, O RLY
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |