quote:We zoeken een pleeggezin voor Flippie die hem door de moeilijke tijd kunnen door halen en hem accepteren zoals hij is, een lief sociaal hondje die met andere honden kan, ook met katten. Flippie kan zich aanpassen in elke omgeving waar hij terecht zal komen. Wie voelt zich geroepen? Flippie heeft inmiddels zijn eerste operatie achter de rug die goed verlopen is (zie foto). op 4 september is de tweede operatie en we hopen dat die net zo goed verloopt. Ook met de zindelijkheid gaat het een stuk beter nu hij een geregeld leven heeft. Maar moet wel elke paar uur naar buiten.
Zo, nu weer wat honden gespamdquote:Naam: Ketino
Ras: Bastaard
Geslacht: Reu
Leeftijd: 6 jaar
Kleur: Bruin-zwart
Kan bij andere honden: Ja
Kan bij katten: Ja
Kan bij kleine kinderen: Ja
Kan bij grote kinderen: Ja
Kan bij grote kinderen: Ja
Kan alleen thuis: Onbekend
Kan in de auto: Onbekend
Ketino een reu van 6 jaar zit het niet mee een nieuw tehuis te vinden. De eerste keer dat hij hier was, was de reden van afstand allergie. Ketino was geplaatst en kwam terug u raad het al ook wegens allergie! Je moet maar pech hebben om geplaatst te worden bij mensen die last van allergieėn hebben. Ketino is een leuke speelse hond, zijn hobby is zwemmen en hij is gek op stokken. Tegenover grote dominante honden wil hij zichzelf wel eens bewijzen, maar met de lady’s is hij de perfecte gentleman. Ketino luistert goed, kan bij kinderen. Is er iemand die niet allergisch is voor deze kanjer? Bonnummer 65928.
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:45 schreef Greys het volgende:
Jippie! Ze zijn weer geweldig! Mogen de letters/tekst alleen bv knalrood ofzo, zodat ze wat beter opvallen nog? [miepmodus]
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:00 schreef Ingetje79 het volgende:
Mijn moeder is inmiddels op de hoogte, dat werkt vast nog beter dan briefjes![]()
Hij zat bij een andere kat ja, een jongere en de verzorgster zei zelfs dat ze helemaal gek op elkaar warenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:45 schreef Greys het volgende:
Heeeej... MissBliss.. zei jij niet dat Bowie in het asiel toen jij er was samen met een andere kat in een hok zat en dat hij er goed uit zag? Dan hebben ze hem inmiddels in het asiel dus geleerd met andere katten om te gaan, want hierboven staat nog NEE bij andere katten!
Ga Murp es roepen dan!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:54 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hij zat bij een andere kat ja, een jongere en de verzorgster zei zelfs dat ze helemaal gek op elkaar waren
Dan moeten ze dat maar snel op de site wijzigen, want dat kan juist wel een obstakel zijn voor mensen om Bowie niet te nemen. Maar hij kan dus inmiddels wel met katten, of in elk geval met die enequote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:54 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hij zat bij een andere kat ja, een jongere en de verzorgster zei zelfs dat ze helemaal gek op elkaar waren
Tnx!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:04 schreef RPG het volgende:
Dit is eigenlijk een TVP
Maar heb mensen op mijn msn benaderd. En zal morgen mijn zusje ook even lastig vallen (de eeuwige dierenvriend) En zal deze week nog even mailen voor de rekening gegevens.
Het staat toch al in je sigquote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:38 schreef Greys het volgende:
Ik ben de link naar dit topic heel schaamteloos doch enigszins bescheiden*kuch* aan het proberen hier en daar in andere topics er door te proppen. Zojuist in een spinnentopic
En dat Bowie zn hoofd dan laat zienquote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:41 schreef donroyco het volgende:
[..]
Het staat toch al in je sig![]()
![]()
Laatst kwam er in verscheidene topics een hand met een biertje erin voorbij... (at random).. misschien een idee zG..![]()
Jij snapt hetquote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:42 schreef purplerose het volgende:
[..]
En dat Bowie zn hoofd dan laat zien![]()
quote:
Ik snap 'm niet,quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:41 schreef donroyco het volgende:
[..]
Het staat toch al in je sig![]()
![]()
Laatst kwam er in verscheidene topics een hand met een biertje erin voorbij... (at random).. misschien een idee zG..![]()
En toch heb ik liever dat je dat niet doetquote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:38 schreef Greys het volgende:
Ik ben de link naar dit topic heel schaamteloos doch enigszins bescheiden*kuch* aan het proberen hier en daar in andere topics er door te proppen. Zojuist in een spinnentopic
Dan kwam er van rechts/links/onder in een keer in het beeld (in een post) een yvonne/glas bier/ of Karel Kankerkachel...quote:
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:52 schreef Greys het volgende:
Toen donroyco zei dat het al in mijn sig stond schaamde ik me al en heb ik het direct bij dat ene topic gelaten. Zal ik de post even wijzigen? Ik had er namelijk ook gewoon iets ontopics in gezet, dus ik kan de link gewoon weghalen als je wiltNo problem, en sorry
EDIT: heb het al aangepast...
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:58 schreef Greys het volgende:
Dankjewel. Ik sloeg echt een beetje door in mijn enthousiasme![]()
Zal niet meer gebeuren, beloofd!
Donroyco, we moesten die spontaan opduikende Bowie ook maar achterwege laten.
Maar wel een heel lief idee![]()
Thanks hun, wij begrijpen elkander.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:58 schreef Harajuku. het volgende:
Selim, O RLY
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |