quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:03 schreef zarGon het volgende:
Gestort.
Nee hoorquote:
Helemaal top!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:27 schreef Maes het volgende:
Ik doe mee!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Heb al speeltjes geselecteerd waar mijn hondje toch niet mee speelt en van het weekend ga ik nieuwe handdoeken kopen zodat de ouwe naar het asiel kunnen. Nu nog een mail sturen om te doneren en misschien haal ik Macho wel op, die heeft mijn hart gestolen![]()
![]()
*smelt*quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:44 schreef Maes het volgende:
Ik wil jullie nog even kennis laten maken met de echte Maes. Maes is een vreselijk eigenwijze kat die wij 5 jaar geleden als kitten uit het asiel in Rotterdam hebben gehaald. Maes zit hier op schoot bij mijn zoon die ze heeft uitgekozen als favoriet persoon in ons gezin.
[afbeelding]
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:09 schreef ymme het volgende:
Oh zijn dekbedovertrekken ook welkomDaar heb ik d'r geloof ik ook nog wel wat van liggen, die te groot zijn enzo...
Wij ook een Smart, alleen dan een Roadster, en dat past helemaal nietquote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:37 schreef Greys het volgende:
Anubis, ik ga zorgen dat het zwembad/zandbak/schelp gebeuren voor 14 september bij je wordt opgehaald! Ik heb zelf een Smart, dat gaat denk ik niet passen, maar ik ga Maes vragen (die hierboven ook heeft gepost) of zij op een zaterdagochtend met mij naar Vianen (toch?) wil rijden
Of er moet voor die tijd nog iemand zich melden uit jouw omgeving die hem wil ophalen en dan aan het einde vd actie naar Rotterdam wil brengen, eventueel met nog wat spullen van anderen uit jouw omgeving. Dat wachten we even af, of daar nog een aanmelding van komt uit de regio Utrecht!
In elk geval gaat het opgelost worden, we zijn er super blij mee, en het asiel nog véél blijer!
OMGquote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:06 schreef purplerose het volgende:
Ik zat idd ook nog aan knuffels te denken, heb er nog een aantal waar kittens of pups lekker tegenaan kunnen kruipen en mee rond kunnen slepen. Ik heb dan zelfs nog een originele 70ies roze olifantdie ze dan mogen hebben
Die haal ik er voor de beesjes af. Net als bij de speelgoedmuizen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:13 schreef Greys het volgende:
Zal ik dat even per mail vragen morgen aan Jacqueline van het asiel? Of ze ook knuffels mogen om te spelen? Ik vind het zelf een leuk idee (Bink hier is helemaal verliefd op z'n Ikea-rat) maar ik heb het idee dat ze die niet mogen ivm eventuele loskomende delen, van de knuffel dan natuurlijk
Plastic oogjes, neuzen enzo. Volgens mij is dat gevaarlijk bij sommige knuffels. Ik vraag het wel ff!
Ik zal er morgen een foto van makenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:09 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
OMGRoze 70ies olifant?
![]()
Ik heb een paarse mamoet![]()
Hehe, ja is goed! Das het handige van in elkaars buurt wonenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:31 schreef Greys het volgende:
Senesta, ook dankzij jou hoor met je sticky-macht![]()
Ben vreselijk trots op ons allemaal, hoe goed het gaat!
Purple, anders spreken we binnenkort ff af dat ik je kom halen ofzo, op een doordeweekse avond of zaterdagochtend ofzo. Dan hollen we samen ff door de IkeaTis niet dat je nou heul ver van me af woont, ofzo
Misschien nog een idee, ter promotie van de actie, dat als er iemand in onze fotoboeken een berichtje schrijft, dat je diegene een berichtje terug schrijft waarin je nog even wijst op je sig?
Dat is niet echt opdringerig, toch?
Maar dat was een inkoppertje, want hij vroeg in mijn FoBo of mijn katten al gegeten hadden?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:50 schreef Ingetje79 het volgende:
Hihi, ik betrapte Greys net al in het fotoboek van een jongeman in een poging tot asieldaten!![]()
Oke....ik geloof je!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar dat was een inkoppertje, want hij vroeg in mijn FoBo of mijn katten al gegeten hadden?
Dus ik MOEST even uitleggen dat ik alleen een hond heb en dat die katten in het asiel zitten![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |