abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 10:14:38 #1
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52552435

quote:
Bond biedt excuses aan voor blunder Styles

21/8/2007 9 :54

Alle betrokkenen zijn het er na bestudering van de beelden over eens. Rob Styles zat ernaast toen Chelsea een strafschop gaf in het duel met Liverpool. De duikeling van Florent Malouda verdiende niet zo'n beloning. Door de benutte penalty van Frank Lampard kwam Chelsea op 1-1 en hielden beide clubs een punt over aan de topper.

Styles is in ieder geval voor één weekend geschorst. 'Het is net als met spelers. Als zij missen voor open doel, dan komen ze er waarschijnlijk ook naast te staan', legt scheidsrechtersbaas Keith Hackett uit aan de BBC. 'Rob is zelf extreem teleurgesteld dat hij de verkeerde beslissing heeft genomen. Ik heb al onze excuses aangeboden aan Liverpool-coach Rafael Benítez.' Ook Styles zal dat nog eens persoonlijk doen.

Een ander opmerkelijk incident wordt Styles minder aangewreven. Hij leek Chelsea-middenvelder Mickaël Essien zijn tweede gele kaart van de wedstrijd te geven, maar stuurde hem niet met rood uit het veld. 'Zowel de vierde official als Rob zei dat hij de gele kaart die hij John Terry gaf te lang vasthield toen hij Liverpool een indirecte vrije trap gaf. Het ging dus om een administratieve fout.'
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 10:17:01 #2
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_52552484
en terecht...

ik als chelsea fan geef toe dat chelsea een punt heeft gestolen uit anfield.. en dat komt door styles.
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_52552654
Spurs zou bezig zijn met Riquelme .
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 10:30:44 #4
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52552816
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 10:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
Spurs zou bezig zijn met Riquelme .
Bron?

Zou natuurlijk geweldig zijn, de Spurs missen iemand achter de spitsen (en een linkshalf).
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_52552881
quote:
'Spurs willen Riquelme overnemen van Villarreal'
Datum: 21-aug-2007 09:52

Tottenham Hotspur heeft een bod van 10 miljoen pond (om en nabij de 14 miljoen euro) neergelegd bij Villarreal voor Juan Roman Riquelme. Dat beweerde een van de zaakwaarnemers van Riquelme in een interview met een Spaans radiostation. “President Roig van Villarreal bekijkt het bod. Er lopen verder geen onderhandelingen. Als er niets meer gebeurt, denk ik dat ze Riquelme moeten laten gaan naar de Spurs.”

Riquelme is pas sinds donderdag weer in training bij Villarreal na een halfjaar te zijn verhuurd aan Boca Juniors. Een botsing met coach Manuel Pellegrini lag ten grondslag aan deze tijdelijke terugkeer bij zijn eerste club. (MA)
Sportweek.nl
pi_52553095
Weet niet of Riquelme wel tot zijn recht komt in het snelle Engelse spel.
pi_52553151
Ik vind Riquelme niet 't type speler inderdaad om in Engeland te gaan voetballen, maar wie weet. Is natuurlijk altijd goed om dit soort spelers in je competitie te hebben
"If you're not a manc, you're a wank"
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 10:48:54 #8
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52553233
In de voetsporen van Osvaldo Ossie Ardiles dus misschien.
pi_52553316
Riquelme in de PL, dat zou je ook niet zo snel bedenken .
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 10:53:06 #10
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_52553317
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 10:42 schreef MaxPower het volgende:
Weet niet of Riquelme wel tot zijn recht komt in het snelle Engelse spel.
geweldige avatar
pi_52554446
Ik ben altijd wel gecharmeerd geweest van Riquelme. Zou wel een aanwinst kunnen zijn voor de competitie.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_52554480
City power
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 11:37:50 #13
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_52554535
Wanneer hebben de spurs nou n's voldoende spelers?
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 11:39:19 #14
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52554598
Juan Sebastián Verón was een geweldenaar in de Serie A, maar flopte in de PL. Moet het nog zien of JRR gaat slagen, ook al vind ik het een fantastische speler!
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 11:39:50 #15
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52554612
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 11:37 schreef Grimm het volgende:
Wanneer hebben de spurs nou n's voldoende spelers?
Nog een tien en een linkshalf.
pi_52554616
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 10:53 schreef don-diablo het volgende:

[..]

geweldige avatar
pi_52554674
Ook wel leuk om te zien hoe de EPL clubs geografisch gezien verdeeld zijn. Een bak in London, 2 in Birmingham, een bak in de industriesteden in het noordwesten en dan nog 3 in het noordoosten.
pi_52555470
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 10:53 schreef don-diablo het volgende:

[..]

geweldige avatar
De manier waarop hij z'n handen in z'n zij zet, geweldig.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammŕ, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_52555580
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 11:41 schreef Fides het volgende:
Ook wel leuk om te zien hoe de EPL clubs geografisch gezien verdeeld zijn. Een bak in London, 2 in Birmingham, een bak in de industriesteden in het noordwesten en dan nog 3 in het noordoosten.
Idd, zo had ik het ook nog nooit gezien.

Nja, Riquelme. Dat lijkt me niks voor Engeland. Voor Spanje was hij imo zelfs te lui.
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 12:39:18 #20
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_52556460
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 09:27 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Natuurlijk, tweemaal de vijfde plaats is een geweldige prestatie, iets waarvoor hij zeer krediet verdient. Maar als er dan nog eens vele miljoenen in de club worden gepompt, om de stap naar de top 4 te maken, zodat de club (voorronde) CL kan gaan spelen. Opnieuw een vijfde plaats zou ik al een prestatie vinden, maar men minimaal de vierde plaats, maar dat zal heel lastig worden.
Tis gewoon belachelijk om na 2 verloren wedstrijden, wel 2 wedstrijden die in principe gewonnen zouden moeten worden, er al over te suggereren, je hebt al meer punten dan manyoo
Leuk dat je de ambitie hebt om naar de top 4 te willen springen maar je kan en mag niet verwachten dat dat 1,2,3 lukt, dat gat is nog steeds te groot en dat zal dit seizoen wederom blijken.
NAAR HET ANDERE FORUM!
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 12:44:41 #21
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_52556621
quote:
Ronaldo critical of 'unjust' ban

Manchester United winger Cristiano Ronaldo has described his three-match ban for his sending off in his side's 1-1 draw at Portsmouth as "unjust".
Ronaldo, 22, received a red card for aiming a headbutt at Pompey's Richard Hughes but claimed he was provoked.

"I am frustrated because three matches is unjust. I am willing to resist the provocation - but only up to a limit," Ronaldo told the Daily Mirror.

"That limit was passed at Portsmouth. It was just absurd."

Ronaldo's suspension because of the incident in the match on 15 August kept him out of Sunday's 1-0 defeat by derby rivals Manchester City.

And he will also miss the home matches against Tottenham and Sunderland as United aim to recover from their worst start to a Premier League campaign in 15 years.

Manager Sir Alex Ferguson has offered little sympathy to the Portugal winger, saying he only had himself to blame for falling for what he described as Pompey's "intimidation tactics".

United are short of options up front as Wayne Rooney is out until October after suffering a hairline fracture of his left foot, while Louis Saha and Ole Gunnar Solskjaer are also on the injury list.

NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_52556638
Heeft iemand een filmpje van de vermeende kopstoot van Cristiano?
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 12:45:38 #23
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52556655
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 12:39 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Tis gewoon belachelijk om na 2 verloren wedstrijden, wel 2 wedstrijden die in principe gewonnen zouden moeten worden, er al over te suggereren, je hebt al meer punten dan manyoo
Ach, de komende drie wedstrijden zijn lastig, Manchester United (uit), Fulham (uit) en Arsenal (thuis).
quote:
Leuk dat je de ambitie hebt om naar de top 4 te willen springen maar je kan en mag niet verwachten dat dat 1,2,3 lukt, dat gat is nog steeds te groot en dat zal dit seizoen wederom blijken.
Klopt, maar na zes wedstrijden drie, vier of zes punten hebben, zou een dramatische start zijn en het is niet ondenkbeeldig.
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 12:47:33 #24
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_52556712
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 12:45 schreef M0NTANA het volgende:

Klopt, maar na zes wedstrijden drie, vier of zes punten hebben, zou een dramatische start zijn en het is niet ondenkbeeldig.
Maar zover is het nog niet.
NAAR HET ANDERE FORUM!
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 12:48:07 #25
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52556728
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 12:47 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Maar zover is het nog niet.
Klopt, maar ik denk dat na die drie wedstrijden een definitief oordeel wordt geveld.
pi_52557357
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 12:44 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Cry baby
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 15:14:10 #27
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_52561156
quote:
Heinze loses bid for Anfield move

Manchester United's Gabriel Heinze has lost his attempt to force the club to allow him to move to rivals Liverpool.
United disputed claims from Heinze, 29, who said the Red Devils gave him written permission to pursue a transfer to another club for a fee of Ł6.8m.

The matter was referred to a Premier League arbitration panel.

The hearing concluded that the written letter Heinze possessed "was unambiguous in that it envisages only an international transfer".

United manager Sir Alex Ferguson and chief executive David Gill travelled to Monday's hearing to put their case.

The Old Trafford side said they did not want to sell Heinze to a Premier League rival.

Transfers between the two north-west rivals are rare, and the last player to move from United to Liverpool was Phil Chisnal in 1962.

Heinze has the right to appeal against the decision, although with the transfer window due to shut on 31 August, he is short of time if he wants to leave Old Trafford.

Any appeal will be heard by the Premier League's appeals committee.

More to follow.

NAAR HET ANDERE FORUM!
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 15:23:14 #28
67174 Dos37
Come on Twente
pi_52561458
heuuy

Toch nog 1x gewonnen dit seizoen
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_52561493
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 21 augustus 2007 @ 15:39:57 #30
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_52561960
Jammer. Hij zal wel naar het buitenland gaan. Ben benieuwd wie Rafa gaat halen nu ...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_52562362
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 15:14 schreef DutchGooner het volgende:

[..]
1e zege voor SCUM in de PL
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 21 augustus 2007 @ 20:29:00 #32
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_52570612
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 15:52 schreef DIGGER het volgende:

[..]

1e enige zege voor SCUM in de PL
zo is-ie beter
pi_52575222
Spurs heeft een bod uitgebracht op Riquelme. Zou een aanwinst zijn, want veel creativiteit hebben ze niet
pi_52580508
Ben benieuwd of het doorgaat.
AFC AJAX
pi_52580968
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 22:39 schreef Cyberia18 het volgende:
Spurs heeft een bod uitgebracht op Riquelme. Zou een aanwinst zijn, want veel creativiteit hebben ze niet
Een lekker stukje Lasagna, dat zou weer een aanwinst zijn
pi_52581255
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 12:45 schreef Pizzakoppo het volgende:
Heeft iemand een filmpje van de vermeende kopstoot van Cristiano?
Was niet te zien op de normale beelden in elk geval
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  woensdag 22 augustus 2007 @ 09:50:52 #37
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52582626
quote:
Jol mag blijven maar moet voor topvier gaan

22/8/2007 9 :18

Martin Jol mag blijven bij Tottenham Hotspur. De leiding van de Londense club benadrukte dinsdag in een gesprek met de trainer de ambities van The Spurs. Tegelijkertijd maakte Sevilla bekend dat Juande Ramos dit seizoen afmaakt bij de Spaanse bekerhouder.

Op de website van Tottenham reageren voorzitter Daniel Levy en Jol over het onderhoud dat beiden hadden in gezelschap van onder anderen assistent-coach Chris Hughton, technisch directeur Damien Comolli en het bestuur van de club.

'We hebben twee goede seizoenen gehad met vijfde plaatsen en waarin we groeiden. Ik ben een ambitieuze voorzitter, wij zijn een ambitieuze club en we willen Champions League-voetbal op White Hart Lane', maakte Levy zijn eisen duidelijk. 'We hebben fors geďnvesteerd in de selectie met als resultaat dat we de beste groep spelers hebben, die de club de laatste twintig jaar heeft gehad.'

'Om die reden hebben we behoefte aan coaching van de hoogste kwaliteit, zodat de spelers het maximale uit hun talent kunnen halen. Dit hebben we besproken met Martin en hij heeft bevestigd dat hij voelt dat hij is uitgerust met de selectie en de wil om deze uitdaging aan te gaan.'

Jol zelf noemt de wensen van de clubleiding reëel. 'We hebben een open gesprek gehad. Ik begrijp de ambities van de club, die zijn hetzelfde als van de supporters. Met de groep spelers die we hebben verzameld is het realistisch dat we de strijd aangaan voor een plaats in de topvier. Ik heb het bestuur verzekerd dat dat mijn doel is. De laatste twee seizoenen zijn we vijfde geëindigd en dit seizoen beginnen we met een betere selectie. Dus zouden we optimistisch moeten zijn.'

In Sevilla had voorzitter José Maria Del Nido een persconferentie ingelast om te benadrukken dat Juande Ramos blijft en niet zoals vele Spaanse en Engelse media berichtten naar Tottenham vertrekt. 'Ik wil duidelijk maken dat Juande Ramos mij heeft verzekerd dat hij zijn contract uitdient bij de club. De geruchten dat hij vertrekt zijn onjuist. Hij vertelde me dit terwijl hij me in de ogen keek. Ik hoop dat hiermee een einde komt aan alle speculaties.'
pi_52582679
Dus dat is bij de volgende nederlaag inpakken
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  woensdag 22 augustus 2007 @ 09:54:44 #39
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_52582709
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 09:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Uit bij Manure dus. Nu spelen die ook niet fantastisch, maar toch zie ik ze deze pot wel winnen.
Where law ends, tyrrany begins.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 09:55:31 #40
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52582719
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 09:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Gelukkig moeten we uit naar de nummer zestien.

Maar serieus, de komende drie wedstrijden (uit naar Manchester United en Fulham en thuis tegen Arsenal) zullen niet makkelijk zijn, ben benieuwd wat er gebeurt als er maar weinig punten worden behaald.

Op zich ook wel een beetje logisch, de lichte crisis. Na het bekend worden van het competitieprogramma, hoopte iedere Spurs-supporter op een wervelende start. Het programma zag er ook heel goed uit: Sunderland (uit), Everton (thuis) en Derby County (thuis) zouden negen punten moeten kunnen opleveren, voordat de toppers tegen Manchester United (uit) en Arsenal (thuis) eraan kwamen. Maar het is helemaal anders gelopen, over drie wedstrijden kunnen we zomaar weer twee nederlagen verder zijn, een rampzalige competitiestart dus voor een club die zich richt op de derde/vierde plaats.

[ Bericht 32% gewijzigd door M0NTANA op 22-08-2007 10:01:21 ]
  woensdag 22 augustus 2007 @ 10:05:03 #41
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_52582901
Levy kan zeggen wat hij wil, maar dit heb ik al zo vaak gezien, de manager kan dan alsnog bij de volgende nederlaag ontslagen worden.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 10:12:44 #42
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52583060
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 10:05 schreef Gunner het volgende:
Levy kan zeggen wat hij wil, maar dit heb ik al zo vaak gezien, de manager kan dan alsnog bij de volgende nederlaag ontslagen worden.
Daar ben ik ook bang voor, waar rook is is ook vaak vuur.
pi_52583085
Als hij er uitgaat pas na Arsenal, dan kan de nieuwe manager met een schone lei beginnen
  woensdag 22 augustus 2007 @ 10:17:32 #44
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_52583156
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 10:12 schreef M0NTANA het volgende:
Daar ben ik ook bang voor, waar rook is is ook vaak vuur.
Hoe kom je daar nou bij? Rookmachines in discotheken produceren bijvoorbeeld rook zónder vuur.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 10:23:53 #45
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_52583314
Jol
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  woensdag 22 augustus 2007 @ 10:33:43 #46
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52583514
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 10:17 schreef Gunner het volgende:

[..]

Hoe kom je daar nou bij? Rookmachines in discotheken produceren bijvoorbeeld rook zónder vuur.
Je hebt gelijk.

Maar goed, stel dat er uit bij Manchester United (zonder Wayne Rooney en Cristiano Ronaldo) en Fulham wordt gewonnen, zie ik het ook wel weer gebeuren dat er thuis van Arsenal wordt gewonnen en is Martin Jol weer helemaal de held. Er kan dus nog heel veel gebeuren.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 10:47:05 #47
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_52583769
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 10:33 schreef M0NTANA het volgende:
Maar goed, stel dat er uit bij Manchester United (zonder Wayne Rooney en Cristiano Ronaldo) en Fulham wordt gewonnen, zie ik het ook wel weer gebeuren dat er thuis van Arsenal wordt gewonnen en is Martin Jol weer helemaal de held. Er kan dus nog heel veel gebeuren.
Winnen van Arse is belangrijker dan het winnen van de titel, toch
  woensdag 22 augustus 2007 @ 10:50:33 #48
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52583836
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 10:47 schreef Gunner het volgende:

[..]

Winnen van Arse is belangrijker dan het winnen van de titel, toch
Titel winnen we toch niet, maar plaats bij de eerste vier acht ik belangrijker dan winnen van AFC.

Andersom toch ook, neem ik aan?

Gaat er trouwens nog een nieuwe doelman komen bij jullie?
  woensdag 22 augustus 2007 @ 10:53:45 #49
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_52583911
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 10:50 schreef M0NTANA het volgende:
Andersom toch ook, neem ik aan?
Nee hoor. Twee keer verliezen van Spurs en dan toch kampioen worden zie ik liever
quote:
Gaat er trouwens nog een nieuwe doelman komen bij jullie?
Waarom? Fabianski en Almunia zijn geschikte vervangers van Jens Grabbelaar
  woensdag 22 augustus 2007 @ 10:57:00 #50
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52584008
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 10:53 schreef Gunner het volgende:

[..]

Nee hoor. Twee keer verliezen van Spurs en dan toch kampioen worden zie ik liever
Ik doelde meer op "een plaats bij de eerste vier acht ik belangrijker dan winnen van AFC".
quote:
[..]

Waarom? Fabianski en Almunia zijn geschikte vervangers van Jens Grabbelaar
Maar wanneer kiest AW nou eindelijk eens voor een andere keeper voor de basis?
  woensdag 22 augustus 2007 @ 10:58:43 #51
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_52584050
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 10:57 schreef M0NTANA het volgende:
Ik doelde meer op "een plaats bij de eerste vier acht ik belangrijker dan winnen van AFC".
Oh ja, dat dan weer wel
quote:
Maar wanneer kiest AW nou eindelijk eens voor een andere keeper voor de basis?
Goede vraag. Hij gaat denk ik de zelfde fout maken als toen met Seaman.
Te lang laten staan for-old-times-sake
  woensdag 22 augustus 2007 @ 13:00:42 #52
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_52587484
quote:
Ramos 'snubbed huge Spurs offer'
Seville coach Juande Ramos says he rejected a "dizzying" offer from Tottenham to take over as manager from Martin Jol.
"They made an excellent, dizzying offer, but I'm under contract to Sevilla and my decision is to fulfil it," said Ramos.

More to follow.

Aldus de Beeb.
We hebben het volste vertrouwen in Jol, aldus Levy
NAAR HET ANDERE FORUM!
  woensdag 22 augustus 2007 @ 13:43:08 #53
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_52588781
Wat dom van de spurs, dan komt Ramos en d'r weer een hoop geld tegen aan knallen.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 13:44:48 #54
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_52588833
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 13:43 schreef Grimm het volgende:
Wat dom van de spurs, dan komt Ramos en d'r weer een hoop geld tegen aan knallen.
Tis toch nooit anders geweest daar?
NAAR HET ANDERE FORUM!
  woensdag 22 augustus 2007 @ 14:42:19 #55
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_52590494
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 13:44 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Tis toch nooit anders geweest daar?
idd... wordt wederom net nix met the spurs ook dit seizoen denk ik
pi_52593971
http://www.liverpoolecho.(...)gue-100252-19671289/

En dan noemen ze Mourinho een calimero.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 16:45:10 #57
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52594074
http://www.mfc.premiumtv.(...)0,,1~1097592,00.html

Yakubu dus tóch naar Everton, voor teveel geld overigens.
pi_52594465
Lippi of die duitse duikelaar van weleer zou Jol moeten opvolgen
  woensdag 22 augustus 2007 @ 16:59:47 #59
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_52594528
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 16:57 schreef DIGGER het volgende:
Lippi gaat nooit naar de spurs.die wacht tot Sir alex weg gaat en dan volgt hij sir alex een paar jaar op
pi_52595580
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 16:59 schreef Grimm het volgende:

[..]

Lippi gaat nooit naar de spurs.die wacht tot Sir alex weg gaat en dan volgt hij sir alex een paar jaar op
Geen Keano? Of moet ie eerst even Sunderland erin houden?
  woensdag 22 augustus 2007 @ 17:45:38 #61
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_52595825
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 17:36 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Geen Keano? Of moet ie eerst even Sunderland erin houden?
Keane kan altijd nog wel, maar keane is nog maar 1 seizoen coach geweest. Mark Hughes is ook een goede optie
pi_52595901
Hughes is ook wel eens genoemd ja. Misschien is Steve Coppell ook een optie.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 17:49:06 #63
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_52595926
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 17:48 schreef mcyodogg het volgende:
Hughes is ook wel eens genoemd ja. Misschien is Steve Coppell ook een optie.
Ook wel maar heeft de uitstraling niet. Hughes en Keane waren grote spelers voor man utd. bepalender dan Steve Coppel.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 18:13:42 #64
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52596569
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 16:57 schreef DIGGER het volgende:
Jürgen Klinsmann is één van de weinige Duitsers waar ik wél respect voor heb.

Maar goed, waar praten we over?

Als de volgende drie wedstrijden worden gewonnen, kan Martin Jol niet meer stuk.
pi_52596611
Laat Keano maar lekker stunten met Sunderland
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_52596776
Martin Jol had sowieso niet meer stuk gemogen, gezien wat hij de Spurs de laatste jaren heeft laten doen. Hell, de Spurs stellen eindelijk weer eens wat voor. Dan verlies je twee wedstrijdjes en dan moet 'ie ineens opbokken? Idioot is het, net als die eis dat hij 4e moet worden. Chelsea en met name Liverpool en Manchester United zitten ook niet stil. Arsenal heeft Henry verloren, maar daar komen genoeg getalenteerde jongens voor terug die weer een jaar beter zijn.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 18:36:11 #67
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_52597152
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 18:21 schreef Chivu het volgende:
Martin Jol had sowieso niet meer stuk gemogen, gezien wat hij de Spurs de laatste jaren heeft laten doen. Hell, de Spurs stellen eindelijk weer eens wat voor. Dan verlies je twee wedstrijdjes en dan moet 'ie ineens opbokken? Idioot is het, net als die eis dat hij 4e moet worden. Chelsea en met name Liverpool en Manchester United zitten ook niet stil. Arsenal heeft Henry verloren, maar daar komen genoeg getalenteerde jongens voor terug die weer een jaar beter zijn.
maar dat zul je altijd hebben in topcompetities.. en in zuid amerika moet je dan al helemaal vrezen voor je baan

maar respect aan MJ wat ie heeft neergezet met the spurs, ook al heb ik een gruwelijke hekel aan the spurs
  woensdag 22 augustus 2007 @ 18:39:31 #68
67174 Dos37
Come on Twente
pi_52597227
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 16:59 schreef Grimm het volgende:

[..]

DAt duurt nog wel even. Sir Alex gaat sterven in het harnas
  woensdag 22 augustus 2007 @ 18:40:27 #69
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_52597250
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 18:39 schreef Dos37 het volgende:

[..]

DAt duurt nog wel even. Sir Alex gaat sterven in het harnas
denk eerder dat Keane het dan overneemt ipv dat Lippi
pi_52614701
quote:
England are investigating Manchester City keeper Kasper Schmeichel's international status to see if there is any chance of him forsaking Denmark for Steve McClaren's side. (Daily Mirror)
ook 3 goede wedstrijden gespeeld
pi_52614782
Hij heeft denk ik langer in Engeland gewoond en de meeste tijd van zijn carriere doorgebracht, dus van hem uit gezien is het wel te begrijpen
pi_52614822
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 18:21 schreef Chivu het volgende:
als je voor meer dan 50 miljoen aan nieuwe spelers haalt en de eerste 2 wedstrijden tegen "mindere" tegenstanders meteen verliest, is het niet vreemd dat er om je hoofd wordt geroepen.
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_52614841
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 10:29 schreef MaxPower het volgende:

[..]

ook 3 goede wedstrijden gespeeld
wel grote kans dattie het beter doet dan die koekebakker die ze nu op doel hebben staan
pi_52614941
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 10:34 schreef Flashwin het volgende:

[..]

als je voor meer dan 50 miljoen aan nieuwe spelers haalt en de eerste 2 wedstrijden tegen "mindere" tegenstanders meteen verliest, is het niet vreemd dat er om je hoofd wordt geroepen.
Dat is niet vreemd wanneer je net in de zomer nieuw bent, niet wanneer je de twee seizoenen daarvoor supergoed gepresteerd hebt. Dan mag je wel wat krediet hebben hoor.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 11:56:04 #75
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_52617059
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 10:35 schreef Flashwin het volgende:

[..]

wel grote kans dattie het beter doet dan die koekebakker die ze nu op doel hebben staan
sowieso!

wordt wel een goeie keeper denk ik
pi_52617494
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 10:34 schreef Flashwin het volgende:

[..]

Maar om Demento z'n hoofd schreeuwt anders niemand.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 12:29:33 #77
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52618024
Sowieso zou je zeggen dat Martin Jol wel wat krediet heeft opgebouwd, aan de andere kant tekent dit de ambitie van Tottenham Hotspur.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 12:31:00 #78
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_52618056
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 12:29 schreef M0NTANA het volgende:
Sowieso zou je zeggen dat Martin Jol wel wat krediet heeft opgebouwd, aan de andere kant tekent dit de ambitie van Tottenham Hotspur.

Als Jol weg gaat komt ramos met z'n topaankopen en heb je weer een spaanse armada erbij.
pi_52618495
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 10:39 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Dat is niet vreemd wanneer je net in de zomer nieuw bent, niet wanneer je de twee seizoenen daarvoor supergoed gepresteerd hebt. Dan mag je wel wat krediet hebben hoor.
Daarom, een seizoen is 38 wedstrijden toch? Juist als je voor 50 miljoen aan (veel) nieuwe spelers hebt gekocht moet je ff wennen toch. Na 10 wedstrijden verneukt: optyfen. Niet na 2 al beginnen met die geruchten
Niet na wat hij al twee jaar laat zien.

quote:
Spelers Spurs kwaad over onrust rond Jol
Martin Jol mag dan door het bestuur van Tottenham Hotspur onder druk gezet worden, van zijn spelersgroep geniet de coach nog het volle vertrouwen. "Uit alles blijkt dat hij een toptrainer is."

"Hij gaat met de gehele selectie prima om. Andere managers gaan schreeuwen bij slechte prestaties, maar hij blijft rustig", aldus Darren Bent tegenover de BBC. "Zijn manier van coachen heeft een prima invloed op me gehad, kan ik nu al zeggen."

Bent krijgt bijval van Tottenham-doelman Paul Robinson. "De hele spelersgroep staat achter Jol. Wat het bestuur heeft gedaan is erg onprofessioneel. Het bestuur weet ook hoe wij erover denken, wij als spelers zullen erg teleurgesteld zijn als hij weggestuurd wordt."

"Om na drie wedstrijden al te gaan denken over een ontslag is belachelijk. Helemaal als je bekijkt wat hij hier de afgelopen seizoenen heeft neergezet", gaat Robinson verder. "We zijn het seizoen beter gestart dan Manchester United, maar ik heb niemand over Sir Alex Ferguson horen praten, waarom zouden de kwaliteiten van Jol dan wel in twijfel getrokken moeten worden?"
  donderdag 23 augustus 2007 @ 13:18:18 #80
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_52619321
quote:
Maar ik heb niemand over Sir Alex Ferguson horen praten, waarom zouden de kwaliteiten van Jol dan wel in twijfel getrokken moeten worden?"
De vergelijking gaat zwaar mank. Fergie heeft tenminste een hoop gepresteerd in die 100 jaar dat ie er zit, en Jol heeft nog geen prijs gewonnen, dus raar is het niet dat er niemand aan z'n poten staat te zagen.
pi_52619391
Niet alles te letterlijk nemen hč
pi_52620150
5de plek voor de Spurs is voor hun gewoon een topprestatie.
Nu willen ze verder bouwen.
Dat kost alleen jaren
  donderdag 23 augustus 2007 @ 14:13:15 #83
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52620950
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 13:18 schreef Gunner het volgende:

[..]

De vergelijking gaat zwaar mank. Fergie heeft tenminste een hoop gepresteerd in die 100 jaar dat ie er zit, en Jol heeft nog geen prijs gewonnen, dus raar is het niet dat er niemand aan z'n poten staat te zagen.
Bij Machester United moeten er ook wel prijzen gewonnen worden, wat Martin Jol de afgelopen twee seizoenen met de Spurs gepresteerd heeft, is minstens zo'n goede prestatie. De stap van subtopper naar topper is niet te maken door er 50 miljoen euro doorheen te jagen, dat moet geleidelijk, zoals het de afgelopen twee jaar ging.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 20:10:59 #84
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52630512
Wel te hopen dat Jens Lehmann tijdig is hersteld voor de ontmoeting met de Spurs.
pi_52630677
Jol vliegt eruit na zondag.
pi_52631247
SCUM wil Berbatov.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 23 augustus 2007 @ 20:43:10 #87
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_52631398
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 20:37 schreef DIGGER het volgende:
SCUM wil Berbatov.
er staat dit weekend zeker een wedstrijd tegen Spurs op het programma ...
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 23 augustus 2007 @ 20:45:03 #88
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_52631447
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 18:39 schreef Dos37 het volgende:

[..]

Sir Alex gaat sterven in het harnas
Kan dat snel geregeld worden?
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 00:40:54 #89
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_52638492
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 20:37 schreef DIGGER het volgende:
SCUM wil Berbatov.
Daar speelt ie al.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_52639396
Als Man U verliest dan kopen ze vast nog wat clubs leeg
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 10:25:31 #91
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52643339
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 20:17 schreef Radegast het volgende:
Jol vliegt eruit na zondag.
Fabio Capello wordt ook al in verband gebracht met de Spurs (link).

De rust mag van mij wel weer terugkeren, zondag Manchester United maar verslaan!
pi_52644044
Ik gaf Jol nog wel 10 wedstrijden, maar ze willen gewoon te graag hogerop.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 24 augustus 2007 @ 11:53:17 #93
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_52645462
LFC straks de enige club van Liverpool

http://news.bbc.co.uk/spo(...)/everton/6961678.stm
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 23:17:12 #94
67174 Dos37
Come on Twente
pi_52664707
quote:
Sunderland complete Cole capture

Former Manchester United forward Andy Cole has signed a one-year deal with Sunderland after passing a medical with the Premier League club.

The ex-England striker, 35, was a free agent after leaving Portsmouth earlier this summer, but is unlikely to feature at the weekend as he is not match fit.

Manager Roy Keane played with Cole during his time with United.

"He has had a fair few clubs, but I have played with Andy and I know he likes to win," said Keane.

News conference: Sunderland boss Roy Keane

"He is someone I have always got on all right with - it might be different now I am a manager, that might change.

"But a player with Andy's history - you look at his goals record and his experience, and he is someone we had to consider.

"He will be here to help some of our other strikers. People might say Andy is not a great talker and a big talker, but his actions and what he does on the training pitch, his movement will be important.

"He is quite happy to disagree with people and I don't mind that. But his experience will be vital."

Cole was at Manchester United for nearly seven years after successful spells with Bristol City and Newcastle.

After leaving Old Trafford in December 2001 he joined Blackburn in an Ł8m deal before spells with Fulham, Manchester City and Pompey.

But he started just five league games for the Fratton Park club and was loaned out to Birmingham at the end of last season.

And, upon joining the Black Cats, he said: "I'm very excited to be here.

"It is another challenge and hopefully I can use my experience to help the young players at the club. I had a few options and I just thought this is a good one.

"I want to get a good week or 10 days' training under my belt and go from there."

He is the second highest scorer behind Alan Shearer in the history of the Premier League.

Sunderland turned their attentions to the forward after missing out on Mido, who joined local rivals Middlesbrough.
Yorke en Cole weer bij elkaar, straks trekt Keane zelf de schoenen ook weer aan
pi_52674612
Matig klotepotje tot nu toe tussen Sunderland en Pool
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueńo en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_52674725
0-1 Liverpool, Momo Sissoko
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
pi_52674727
0-1 Sissoko, mooi schot.
sig verwijderd door FA
pi_52674744
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 14:24 schreef Ambrosius het volgende:
mooi schot.
Idd, nog geen minuut daarvoor kreeg ie exact zon zelfde kans en die verprutste hij volledig
pi_52674754
netjes go liverpool
AFC AJAX
pi_52674922
Bal van de lijn gehaald in de laatste seconde

0-1 ruststand.
pi_52674960
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 14:25 schreef WeebI het volgende:

[..]

Idd, nog geen minuut daarvoor kreeg ie exact zon zelfde kans en die verprutste hij volledig
Dat schot had met die snelheid het doel niet eens gehaald
pi_52675200
Babel in de basis trouwens, Kuijt op de bank.
Whehe.
-
pi_52675405
Niet dat Liverpool er veel aan heeft, voorlopig heeft hij nog niets laten zien.
pi_52675802
Zowel Hyypiä als Carragher geblesseerd eraf
pi_52675832
Carragher geblesseerd, maar Babel stond op het punt gewisseld te worden. Tot twee keer toe schreeuwt Carragher naar de kant dat hij niet verder kan, en het duurt nog minuten eer Benitez z'n tactiek op orde heeft en klaar is met de wissel. Op 't moment dat Carragher er uit wordt gehaald krijgt Rafa nog even een uitbrander van Carragher
pi_52675876
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 15:24 schreef Chivu het volgende:
Carragher geblesseerd, maar Babel stond op het punt gewisseld te worden. Tot twee keer toe schreeuwt Carragher naar de kant dat hij niet verder kan, en het duurt nog minuten eer Benitez z'n tactiek op orde heeft en klaar is met de wissel. Op 't moment dat Carragher er uit wordt gehaald krijgt Rafa nog even een uitbrander van Carragher
Het bord met 19 (Babel) was al omhoog geweest. Mag dat dan zomaar? Ik denk dat Benítez dat even navroeg bij de vierde official. In ieder geval was het een mooie puinhoop

Nu Arbeloa en Agger dus centraal achterin.
pi_52675902
Het kan aan mij liggen hoor, maar die Vonorin is toch helemaal niet zo bijzonder?????
pi_52675920
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 15:28 schreef DeVinger het volgende:
Het kan aan mij liggen hoor, maar die Vonorin is toch helemaal niet zo bijzonder?????
Geen slechte speler, maar ook geen bijzonder goede. Net als Kuijt en Crouch zo'n beetje, ieder z'n eigen specialisme.
pi_52675927
quote:
Nee, maar dat hoeft ook niet. Hij zorgt voor gevaar, vandaag meer dan Torres, heeft een paar kansjes gehad en leverde de assist voor de enige goal. En dat ie kan scoren bewees hij tegen Toulouse.

Kuijt is wat dat betreft ook niet zo 'bijzonder'. Die twee zijn vergelijkbaar denk ik.
pi_52675977
Op welk net kijken jullie
pi_52675990
0-2 en beslist, Voronin.
sig verwijderd door FA
pi_52675992
Voronin
pi_52675998
Hele mooie goal van Voronin

Prachtige opzet.

0-2, wedstrijd beslist
pi_52676000
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 15:32 schreef Scorpie het volgende:
Op welk net kijken jullie
Sport 1. Jij?
pi_52676007
quote:
Ik denk dat hij voorlopig Kuijt uit d basis gaat houden.
pi_52676027
Kuyt vervangt Babel nog voor een paar minuten.
sig verwijderd door FA
pi_52676091
Slechte bal van Voronin nu
pi_52676095
quote:
Ik dacht dat ik wat van voetbal wist
pi_52676132
0-2

matig duel, goede overwinning.
pi_52676143
cool, gratis Bundesliga op sport1.nl
pi_52676155
Binnenkort verhuizen dan ook maar sport 1 nemen
AFC AJAX
pi_52676174
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 15:34 schreef sjimz het volgende:

[..]

Sport 1. Jij?
Ik had een tijdje een engelse zender waar het op uitgezonden werd (satteliet). Nu heb ik niks meer, dus denk dat ik ook maar Sport 1 ga nemen.
pi_52676286
Weet iemand of Arsenal - M City ook te bekijken is op sport1.nl en dan vooral hoe?

Ik zie alleen Chelsea - Pompey en Everton - Rovers.
pi_52676314
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 15:50 schreef WeebI het volgende:
Weet iemand of Arsenal - M City ook te bekijken is op sport1.nl en dan vooral hoe?

Ik zie alleen Chelsea - Pompey en Everton - Rovers.
Ja.

http://www.sport1.nl/Programmagids/

sport 1.4
pi_52676346
Hoe kom ik dan op 1.4
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 25 augustus 2007 @ 15:54:14 #126
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_52676360
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 15:42 schreef WeebI het volgende:
cool, gratis Bundesliga op sport1.nl
waar, ik zie niks
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_52676363
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 15:53 schreef WeebI het volgende:
Hoe kom ik dan op 1.4
Je staat op sport 1.1 , dan zap je 3 keer een kanaal verder en dan zit je op 1.4

Ow domme ik, ik zie nu pas dat het om de internet site gaat.
Mea Culpa.
pi_52676450
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 15:54 schreef borisz het volgende:

[..]

waar, ik zie niks
Vlak na Sunderland - Liverpool schakelden ze over naar Bayern - Hannover.

Ik kijk nu nog steeds op de kosten van Sunderland - Liverpool. Kijken hoelang ik dit vol kan houden

En ik denk dat er op internet steeds maar 1 wedstrijd van Engeland te zien is, en bij de duels van 1500 kiezen ze voor Chelsea - Pompey. Als je Arsenal - City wil zien moet je denk ik sport1 hebben op je tv.

Dan maar samenvatting kijken, en nu gratis Duits voetbal
pi_52676480
Ik ga lekker Arsenal- Man City kijken
pi_52676589
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 15:59 schreef sjimz het volgende:
Ik ga lekker Arsenal- Man City kijken
me2
pi_52676628
0-1 Birmingham city
AFC AJAX
pi_52676685
english commentator
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 25 augustus 2007 @ 16:12:01 #133
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_52676730
Fulham 0-1 Dempsey
pi_52677107
1-0 Lampard.
sig verwijderd door FA
pi_52677118
Chelsea
AFC AJAX
pi_52677171
1-0 Bolton tegen Reading, Speed.
sig verwijderd door FA
pi_52677222
Micah Richards. Wat een geweldenaar
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 16:46:28 #138
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_52677408
Arsenal veel balbezit en in de aanval, maar zoals gewoonlijk laat de goal weer lang op zich wachten.
pi_52677468
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 16:38 schreef Flashwin het volgende:
Micah Richards. Wat een geweldenaar
Ik kijk deze wedstrijd niet, maar tegen United was ie ook al briljant

Toppertje voor de toekomst
pi_52677539
Micah Richards is weer briljant inderdaad, al zie ik Arsenal nog wel winnen vandaag, aanvallend maakt City niks klaar.
pi_52677799
Fullham is toch goed aan de comp begonnen
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 17:22:32 #142
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_52678174
0-0 nog steeds bij Arsenal. Man City toch met goede kansen ook.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 17:26:24 #143
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_52678287
Man City begint steeds meer druk te zetten, doelpunt hangt in de lucht aan beide kanten.
pi_52678352
Pingel Arsenal na een overtreding van Micah
terechte beslissing wel.
pi_52678379
Van Persie mist 'm.
sig verwijderd door FA
pi_52678383
OMG PERSIE
pi_52678384
v Persie mist dus
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 17:30:38 #148
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_52678388
Smeichel pakt hem.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 25 augustus 2007 @ 17:32:09 #149
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_52678416
zeer zwak ingeschoten
pi_52678427
Gaat weer lekker bij Arsenal als het om kansen benutten gaat.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 17:36:00 #151
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_52678517
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 17:32 schreef borisz het volgende:
zeer zwak ingeschoten
Mwah, wel redelijk hard. Keeper zat er ook gewoon goed bij.
pi_52678567
EINDELIJK Da Silva erin..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_52678571
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 17:38 schreef venomsnake het volgende:
Eindelijk adabayor eruit
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 17:40:13 #154
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_52678596
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 17:38 schreef venomsnake het volgende:
Werd verdomme tijd, deze is toch binnen gehaald als de opvolger van Henry.
pi_52678611
0-1 Wigan, omhaaltje, leuk doelpunt.
sig verwijderd door FA
pi_52678629
West Ham
pi_52678666
1-0 Cesc
pi_52678669
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_52678670
GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL
pi_52678674
Wat een goal
Mooi hoor.
pi_52678685
Cesc .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_52678694
pi_52678701
Wie scoorde de omhaal voor Wigan?
pi_52678713
Fabregas
pi_52678723
Zat er aan te komen, lucky Arsenal.
pi_52678733
Fabregas
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 17:47:39 #167
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_52678776
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 17:45 schreef MCH het volgende:
Lucky zegt ie, Arsenal zet al 80 minuten druk op de goal van City.
pi_52678782
Come on Hammers maak ff 2-1 please
pi_52678831
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 17:47 schreef SpankTheMonkey het volgende:

[..]

Lucky zegt ie, Arsenal zet al 80 minuten druk op de goal van City.
Arsenal mag toch gewoon dik winnen van City, wat stelt die club nou voor.

edit: wint Arsenal toch nog eens van een koploper dit jaar.

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 25-08-2007 17:50:44 ]
pi_52678943
Lekker toch dat Arsenal nog had gewonnen
AFC AJAX
pi_52678954
Schmeichel
pi_52678983
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 17:55 schreef sjimz het volgende:
Schmeichel
Geweldenaar is dat.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 25 augustus 2007 @ 17:58:18 #173
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_52679010
13.45 Sunderland Liverpool 0-2 (0-1) Einde wedstrijd
16.00 Arsenal Manchester City 1-0 (0-0) Einde wedstrijd
16.00 Aston Villa Fulham 2-1 (0-1) Einde wedstrijd
16.00 Bolton Wanderers Reading 3-0 (1-0) Einde wedstrijd
16.00 Chelsea Portsmouth 1-0 (1-0) Einde wedstrijd
16.00 Derby County Birmingham City 1-2 (0-1) Einde wedstrijd
16.00 West Ham United Wigan Athletic 1-1 (0-0) Einde wedstrijd
pi_52679122
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 17:57 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Geweldenaar is dat.
zeker hij komt er wel
AFC AJAX
pi_52679294
COYB

Dit wordt een ramp.
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 18:14:12 #176
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_52679328
quote:
Schmeichel
Zoon van?
pi_52679339
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 18:14 schreef SpankTheMonkey het volgende:

[..]

Zoon van?
zijn vader en moeder ja!
pi_52679353
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 18:14 schreef SpankTheMonkey het volgende:

[..]

Zoon van?
Ja
  Trouwste user 2022 zaterdag 25 augustus 2007 @ 18:17:21 #179
7889 tong80
Spleenheup
pi_52679399
Gewonnen van de koploper

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_52679495
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 17:45 schreef MCH het volgende:
Lucky

Meneer heeft de wedstrijd gewoon niet gezien
pi_52679511
Verdiende overwinning voor Arsenal, al vond ik beide ploegen niet zo sterk.
Had uiteindelijk zelfs verwacht dat Man CIty er met de overwinning van door zou gaan alleen Petrov miste doel
pi_52679660
Cesc

Sven
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_52679955
Everton 0-1 achter tegen Blackburn na een goal van Roque Santa Cruz, die scoorde nadat Morten Gamst Pedersen's omhaal via de lat terugkwam.
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 19:18:40 #184
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_52680895
Waar zijn de evertonians?
pi_52681789
1-1 McFadden..

AJ is waardeloos vandaag en Lescott begon op de bank.
Baines schijnt wel top te zijn.

[ Bericht 12% gewijzigd door Schimpie op 25-08-2007 20:07:14 ]
pi_52685961
4 wedstrijden, 4 goals (al was er 1 interland), wat moet hij meer doen om nu speler van de maand te worden?
pi_52686193
quote:
Schmeichel
Vorige week kon hij er nog niks van
pi_52687918
Wat een doelpunt van Cesc

Barca en Real blijven mooi van hem af!
  zondag 26 augustus 2007 @ 13:32:34 #189
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_52696295
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 18:22 schreef sjimz het volgende:
Verdiende overwinning voor Arsenal, al vond ik beide ploegen niet zo sterk.
Had uiteindelijk zelfs verwacht dat Man CIty er met de overwinning van door zou gaan alleen Petrov miste doel
Arsenal had zoals gewoonlijk thuis een groot veldoverwicht, maar erg veel kansen kwamen er niet. Idd enkele kansen voor City.
Van Persie speelde een 'ongelukkige' wedstrijd en de verdediging zag er niet al te betrouwbaar uit.
Gelukkig bracht Cesc voor de opluchting.

Toch een ontzettend leuke dag gehad in Londen.
Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
pi_52700890
1-2 newcastle, mooie goal van Viduka
pi_52700913
En meteen weer 2-2
pi_52700948
Viduka dus toch gescoord tegen zijn oude club. Hoe vierde hij hem?
pi_52700964
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 23:44 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat een doelpunt van Cesc

Barca blijft mooi van hem af, zodat Real hem kan overnemen!
pi_52700998
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 16:18 schreef WeebI het volgende:

[..]

Die gaat nooit naar Real joh.
pi_52701005
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 16:17 schreef WeebI het volgende:
Viduka dus toch gescoord tegen zijn oude club. Hoe vierde hij hem?
Hij scoorde zo, en ging YEAHHHHHHH en toen ging iedereen em omhelzen.
pi_52701070
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 16:19 schreef venomsnake het volgende:

[..]

nou
pi_52701113
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 16:21 schreef WeebI het volgende:

[..]

nou
Zo erg is dat nu ook weer niet, jullie hebben immers Sneijder al.
pi_52701177
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 16:22 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Zo erg is dat nu ook weer niet, jullie hebben immers Sneijder al.
wie
pi_52701438
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 16:19 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Cesc moet spelen in een constant draaiend team. Barca dus. Maar dan wel over 2/3 jaar, schoonvader Wenger zal hem eerst nog even flink laten rijpen bij ons
pi_52701501
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 16:25 schreef WeebI het volgende:

[..]

wie
Als je goed kijkt tijdens de wedstrijden van Madrid zie je misschien net zijn kaboutermuts boven het gras uitsteken.
pi_52702115
Saha maakt straks zijn rentree niet?
pi_52702929
Jammer van de overwinning van Bolton.
pi_52703215
Is de wedstrijd van Man U tegen de Spurs echt zo saai?
pi_52703287
Mooi, nog 0-0
  zondag 26 augustus 2007 @ 17:54:59 #205
67174 Dos37
Come on Twente
pi_52703338
Verdomme kom je thuis van Twente. Zie je dat het weer 0-0 is.
pi_52703439
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 17:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mooi, nog 0-0
Laat het maar zo blijven, hoewel een overwinning van Spurs helemaal leuk zou zijn. Manure in de degradatiezone, dat zijn de leukere dingen in het leven
  zondag 26 augustus 2007 @ 18:01:06 #207
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_52703472
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 17:59 schreef Barnet_Bee het volgende:

[..]

Laat het maar zo blijven, hoewel een overwinning van Spurs helemaal leuk zou zijn. Manure in de degradatiezone, dat zijn de leukere dingen in het leven
idd

hoe is de wedstrijd btw?
  zondag 26 augustus 2007 @ 18:10:11 #208
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_52703649
Ik gun het Jol wel om te winnen en Man Utd klimt toch wel weer omhoog na verloop van tijd.

Wanneer staat de eerste Man u vs. topper op het program?
  Moderator / Redactie Sport zondag 26 augustus 2007 @ 18:17:02 #209
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_52703794
Wes Brown geel
Huddlestone geel

[ Bericht 43% gewijzigd door borisz op 26-08-2007 18:27:19 ]
pi_52704044
wat een goal van nani
  Moderator / Redactie Sport zondag 26 augustus 2007 @ 18:31:07 #211
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_52704072
Die miljoenen moeten wel met goals worden terugbetaald ja
  zondag 26 augustus 2007 @ 18:31:16 #212
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_52704076
Venomsnake, wat is er gebeurd met de regelmatige aanvoer van Gifjes van jou kant? Iedereen mist ze ....
pi_52704077
Linkje van Punani?
pi_52704082
Kut.
pi_52704102
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 18:31 schreef duncannn het volgende:
Kut.
Lekker
pi_52704163
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 18:29 schreef venomsnake het volgende:
wat een goal van nani
Van richting veranderd hoor ik? Klopt dat?
pi_52704204
Blessure Giggs...ach ja dat kan er ook nog wel bij aan de waslijst geblesseerden
pi_52704248
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 18:35 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Ik zag het niet.. Maar heb ook geen herhaling van het doelpunt bekeken.
pi_52704262
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 18:35 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Als dat al zo is dan is ie zeer licht beroerd.
pi_52704278
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 18:31 schreef One_conundrum het volgende:
Venomsnake, wat is er gebeurd met de regelmatige aanvoer van Gifjes van jou kant? Iedereen mist ze ....
Heb een nieuwe computer en die software werkt hier niet op.
Misschien in de toekomst weer als ik het probleem heb verholpen.
Maar niet getreurd, Ray is er nog.
pi_52704281
Het is toch alles behalve indrukwekkend te noemen wat Man U laat zien
pi_52704356
Weg uit de degradatiezone.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_52704391
Hmmmm....was dat geen penalty scheids? Man U komt daar toch wel goed weg volgens mij.
pi_52704397
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 18:45 schreef zjroentje het volgende:
Weg uit de degradatiezone.
nog niet
pi_52704496
Oh oh wat zal de druk op Jol na deze wedstrijd gigantisch oplopen...
  zondag 26 augustus 2007 @ 18:54:13 #226
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_52704602
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 18:50 schreef Cyberia18 het volgende:
Oh oh wat zal de druk op Jol na deze wedstrijd gigantisch oplopen...
Ik hoop echt dat hij mag blijven, hij heeft de club gemaakt tot waar ze nu staan, geef em dan ook de kans de laatste stap te maken.

Hopen dat het bestuur naar de spelers luistert ...
  Moderator / Redactie Sport zondag 26 augustus 2007 @ 18:55:34 #227
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_52704641
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 18:54 schreef One_conundrum het volgende:

[..]

Ik hoop echt dat hij mag blijven, hij heeft de club gemaakt tot waar ze nu staan, geef em dan ook de kans de laatste stap te maken.

Hopen dat het bestuur naar de spelers luistert ...
ik hoop het ook, maar het is ook vaak van de koning is dood, leven de koning.
  zondag 26 augustus 2007 @ 18:57:08 #228
67174 Dos37
Come on Twente
pi_52704680
heuuy de eerste overwinning.
pi_52704724
De Spurs nog even een 100% pingel door de neus geboord. Zo komen Chelsea en Man Utd makkelijk aan de punten...
pi_52704730
Lucky Man U, Tottenham had gewoon een penalty moeten krijgen De scheidsrechters laten zich wel gelden al vroeg in het seizoen

Heb het doelpunt van Nani ook kunnen zien. Prachtig
  zondag 26 augustus 2007 @ 18:59:36 #231
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_52704751
Toch redelijk voetbal van de spurs ...
pi_52704850
Dat waren toch een aantal 100% kansen voor Spurs zeg
  zondag 26 augustus 2007 @ 19:08:46 #233
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_52705005
was een leuke wedstrijd die kansen van the Spurs...
  zondag 26 augustus 2007 @ 19:11:14 #234
89728 Plastic_Power
Vegetable rights & peace
pi_52705064
Spurs
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
pi_52705231
Nou ja Spurs mag dan wel aan m'n reet roesten, Jol mag wat mij betreft zeker nog wel aanblijven. Iemand ontslaan op basis van wisselvallige resultaten in maar 4 wedstrijden is absurd.
  zondag 26 augustus 2007 @ 21:50:04 #236
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_52709855
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 17:05 schreef DeVinger het volgende:
Fulham is toch goed aan de comp begonnen
Ja echt . GVD, we spelen eindelijk eens leuk en redelijk oke voetbal, krijg je dit! Twee wedstrijden op rij naar de klote geholpen door de arbitrage (was echt een zuivere penalty gister), en bij de rode kaart had ie voordeel moeten toepassen. Verder zeer veel pech, voornamelijk in de afronding (slecht kan ik het niet eens noemen, hij mag er gewoon niet in). Staan we eennalaatste, terwijl we dat echt niet verdienen. Zeer frustrerend...

Maarja, seizoen is pas net begonnen en als we zo blijven spelen is er zeker hoop!
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_52711500
Eerste winst

Ik heb alleen de uitslag gezien en de goal van Nani, prachtdoelpunt Verder weet ik van niets, maar 't schijnt niet geweldig te zijn geweest dus? Boeiend, daar hebben we 't eind van 't seizoen niet meer over
  zondag 26 augustus 2007 @ 22:54:58 #238
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_52712325
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 22:32 schreef Eric_Cantona het volgende:
Eerste winst

Ik heb alleen de uitslag gezien en de goal van Nani, prachtdoelpunt Verder weet ik van niets, maar 't schijnt niet geweldig te zijn geweest dus? Boeiend, daar hebben we 't eind van 't seizoen niet meer over
was juist wel een mooie wedstrijd als ik de highlights zag moordend tempo en veel goede kansen
  zondag 26 augustus 2007 @ 23:14:18 #239
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_52712954
Jol nog niet ontslagen?
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zondag 26 augustus 2007 @ 23:31:28 #240
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52713487
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 23:14 schreef DutchGooner het volgende:
Jol nog niet ontslagen?
De wedstrijd tegen AFC zou wel eens beslissend kunnen zijn.
  zondag 26 augustus 2007 @ 23:33:41 #241
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_52713557
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 23:14 schreef DutchGooner het volgende:
Jol nog niet ontslagen?
Dat zou echt debiel zijn na 4 wedstrijden......
-
  zondag 26 augustus 2007 @ 23:43:38 #242
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_52713869
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 23:33 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Dat zou echt debiel zijn na 4 wedstrijden......
Klopt maar het gaat gebeuren.;

Lucku manyoo trouwens.
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zondag 26 augustus 2007 @ 23:44:31 #243
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_52713901
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 23:43 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Klopt maar het gaat gebeuren.;

Lucku manyoo trouwens.
Ik zou het echt heel vreemd vinden, ook al beginnen ze ruk. Ze spelen beter dan de afgelopen 10 jaar.
-
  zondag 26 augustus 2007 @ 23:47:03 #244
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_52713978
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 23:44 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Ik zou het echt heel vreemd vinden, ook al beginnen ze ruk. Ze spelen beter dan de afgelopen 10 jaar.
Maak daar maar de laatste 20 jaar van.
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zondag 26 augustus 2007 @ 23:47:48 #245
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_52714009
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 23:47 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Maak daar maar de laatste 20 jaar van.
Ja, sorry. Zo oud ben ik nog niet dat ik dat kon weten. .
-
pi_52714093
Zijn voorlopig nog geen overtuigende uitslagen van de topclubs.
  zondag 26 augustus 2007 @ 23:50:19 #247
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_52714095
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 23:47 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Ja, sorry. Zo oud ben ik nog niet dat ik dat kon weten. .
Ik heb het ook niet bewust meegemaakt maar het moet wel als je bedenkt dat ze vorig jaar terug voor het eerst sinds ruim 20 jaar op basis van de eindrangschikking Europees hebben gehaald
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_52714297
Het gejuich van Mido bij de 1-1 tegen Newcastle is om te Echt walgelijk.

Wedstrijd is overigens nu te zien in MOTD
pi_52718687
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 22:54 schreef don-diablo het volgende:

[..]

was juist wel een mooie wedstrijd als ik de highlights zag moordend tempo en veel goede kansen
Ik doelde meer op 't feit dat hier mensen Man U lucky noemen Dat ze 't niet echt verdiend hadden
  maandag 27 augustus 2007 @ 09:06:59 #250
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52719353
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 07:19 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Ik doelde meer op 't feit dat hier mensen Man U lucky noemen Dat ze 't niet echt verdiend hadden
Vind jij dat ze de drie punten verdienden dan? Persoonlijk vond ik een puntenverdedling eerlijker en als er dan toch iemand moest winnen, verdienden de Spurs het net iets meer. Best wel lucky dus!
  maandag 27 augustus 2007 @ 09:51:52 #251
152411 EvertonPride
we are the peoples club
pi_52720092
Manual Fernandes naar Valencia helaas en nu lees ik dat de 1e werkvergunning keuring van Yakubu is afgekeurd. Niet echt een top voetbalweekendje dus. Zometeen maar ff naar Eindhoven kijken wat Maastricht VV maakt.
pi_52722227
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 09:06 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Vind jij dat ze de drie punten verdienden dan? Persoonlijk vond ik een puntenverdedling eerlijker en als er dan toch iemand moest winnen, verdienden de Spurs het net iets meer. Best wel lucky dus!
Lees nou gewoon es m'n posts goed door, want je hebt totaal niet in de gaten wat ik zeg

Samenvatting, ik heb 't niet gezien en maak uit de reacties hier op dat 't niet geheel verdiend was maar dat 't me niet zoveel interesseert aangezien 't 3 punten in de pocket zijn en we daar einde van 't seizoen niet meer over praten
pi_52722343
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 21:50 schreef Public_NME het volgende:

[..]

Ja echt . GVD, we spelen eindelijk eens leuk en redelijk oke voetbal, krijg je dit! Twee wedstrijden op rij naar de klote geholpen door de arbitrage (was echt een zuivere penalty gister), en bij de rode kaart had ie voordeel moeten toepassen. Verder zeer veel pech, voornamelijk in de afronding (slecht kan ik het niet eens noemen, hij mag er gewoon niet in). Staan we eennalaatste, terwijl we dat echt niet verdienen. Zeer frustrerend...

Maarja, seizoen is pas net begonnen en als we zo blijven spelen is er zeker hoop!
Ja ik juichte iets te vroeg met 0-1 tussenstand.
  maandag 27 augustus 2007 @ 11:58:17 #254
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_52722681
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 11:43 schreef DeVinger het volgende:

[..]

Ja ik juichte iets te vroeg met 0-1 tussenstand.
Ja helaas, ben er best ziek van. Als je terecht verliest is er niks aan de hand, maar dit is gewoon heel kwalijk en jammer.
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_52723398
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 23:56 schreef Cyberia18 het volgende:
Het gejuich van Mido bij de 1-1 tegen Newcastle is om te Echt walgelijk.
Maar zo is Mido nu eenmaal.

Man wat was ik blij toen ie bij AS weg ging.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 27 augustus 2007 @ 19:57:05 #256
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_52735460
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 09:51 schreef EvertonPride het volgende:
Manual Fernandes naar Valencia helaas en nu lees ik dat de 1e werkvergunning keuring van Yakubu is afgekeurd. Niet echt een top voetbalweekendje dus. Zometeen maar ff naar Eindhoven kijken wat Maastricht VV maakt.
Ik snap er weinig van dat die werkvergunning voor Yakubu is afgekeurd. Die speelt toch al een tijdje in Engeland, dus die had dan toch al een werkvergunning?
pi_52735469
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 12:29 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Maar zo is Mido nu eenmaal.

Man wat was ik blij toen ie bij AS weg ging.
Mido kennende zal hij nog wel bij drie Italiaanse clubs spelen .
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 13:07:46 #258
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52751135
Spreekkoren richting Ahmed Mido Hossam ("Mido, he’s got a bomb, you know; Mido he’s got a bomb!") van de NUFC-supporters worden door de FA onderzocht.
pi_52751439
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 13:07 schreef M0NTANA het volgende:
Spreekkoren richting Ahmed Mido Hossam ("Mido, he’s got a bomb, you know; Mido he’s got a bomb!") van de NUFC-supporters worden door de FA onderzocht.
hoe origineel
pi_52752396

"Steve Bruce all in black today, and with his white hair you know what he reminds me of? A pint of Guinness."
5live commentator on Steve Bruce

dinsdag 28 augustus 2007 @ 14:51:05 #261
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_52752979
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 14:24 schreef DIGGER het volgende:
[afbeelding]

"Steve Bruce all in black today, and with his white hair you know what he reminds me of? A pint of Guinness."
5live commentator on Steve Bruce

geniale opmerking
  donderdag 30 augustus 2007 @ 21:59:01 #262
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52823775
Thomas Gravesen terug naar Everton, wat was hij in zijn vorige periode bij Everton geweldig zeg!
pi_52823969
Maar wat was hij bij Real kut zeg!
pi_52824356
En bij Celtic ook.
pi_52824541
Hij is al over zijn top heen.

Verkloten ze het met Fernandes, komen ze nu met Gravesen en Boupa Diop aanzetten.
pi_52824570
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 13:07 schreef M0NTANA het volgende:
Haha, welke melodie?
  donderdag 30 augustus 2007 @ 22:45:46 #267
152411 EvertonPride
we are the peoples club
pi_52825633
Ik ben wel blij met hem, voetballend gaat het minder worden maar wat een heerlijke mentale speler.
Ik denk ook niet dat die een vaste basisplaats krijgt. Laatste half uur jagen op de tegenstander met zijn andere kale maatje Carsley.

hier wist die al dat Torres naar de red shite ging

Boupa Diop is gewoon een van de vele geruchten net als Nolan, Cahill (Gary), etc....
  donderdag 30 augustus 2007 @ 23:27:41 #268
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_52827079
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 11:55:27 #269
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_52836917
Geloof niet dat Bouba weggaat... Wat heeft sly trouwens een plofkop zeg, niet normaal!
  Trouwste user 2022 vrijdag 31 augustus 2007 @ 15:27:58 #270
7889 tong80
Spleenheup
pi_52843491
Beetje leuk programma dit weekend ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_52843661
Zaterdag
Bolton V Everton 16:00
Fulham V Tottenham 16:00
Liverpool V Derby 16:00
Middlesbrough V Birmingham 16:00
Newcastle V Wigan 16:00
Reading V West Ham 16:00
Man. United V Sunderland 18:15

Zondag

Arsenal V Portsmouth 14:30
Blackburn V Man. City 16:00
Aston Villa V Chelsea 17:00

[ Bericht 2% gewijzigd door duncannn op 31-08-2007 15:46:32 ]
  Trouwste user 2022 vrijdag 31 augustus 2007 @ 15:35:20 #272
7889 tong80
Spleenheup
pi_52843703
Ok

vrijdag 31 augustus 2007 @ 15:35:47 #273
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_52843718
Hoop dat het wat gaat worden tegen the Yids...
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 15:44:31 #274
67174 Dos37
Come on Twente
pi_52843947
Tijden zijn dus +1

Sir Alex tegen Keane gaat leuk worden ga het wel kijken.
pi_52844020
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 15:44 schreef Dos37 het volgende:
Tijden zijn dus +1

Sir Alex tegen Keane gaat leuk worden ga het wel kijken.
Veranderd
pi_52844036
Chelsea heeft het altijd wel lastig in Birmingham. Ben benieuwd dit weekend .
pi_52844121
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 15:47 schreef RayMania het volgende:
Chelsea heeft het altijd wel lastig in Birmingham. Ben benieuwd dit weekend .
Mourinho heeft er nog niet gewonnen. Op Villa Park. De enige uitwedstrijd in Engeland die hij nog niet wist te winnen.
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 16:01:45 #278
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_52844440
Stefanovic naar FFC, goede aankoop imo. Verdediging is altijd het zwakste punt van FFC geweest de laatste seizoenen.
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 16:12:15 #279
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_52844754
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 16:01 schreef Public_NME het volgende:
Stefanovic naar FFC, goede aankoop imo. Verdediging is altijd het zwakste punt van FFC geweest de laatste seizoenen.
Die heeft beter gepresteerd dan ik vooraf had gedacht in de PL, nuttige aankoop.
NAAR HET ANDERE FORUM!
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 16:14:46 #280
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52844821
Spurs MOETEN gewoon winnen van FFC.
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 16:16:09 #281
89728 Plastic_Power
Vegetable rights & peace
pi_52844863
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 16:14 schreef M0NTANA het volgende:
Idd
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 16:22:40 #282
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_52845055
Best rustig geweest rondom Jol deze week eigenlijk
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 16:23:06 #283
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_52845070
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 16:14 schreef M0NTANA het volgende:
FFC moet ook winnen, want zoveel pech en drama bij het begin kan echt niet...
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 23:57:44 #284
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_52857636
Zo, weer even wat nieuwe spelers binnen gehaald. D. Murphy schijnt ook nog in gesprek te zijn met FFC. Kan er ook nog wel bij, na Kuqi zou hij eventueel de 14e(!) v/d nieuwe spelers zijn in de selectie dit seizoen.
  zaterdag 1 september 2007 @ 00:13:04 #285
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_52858026
diop naar pompey
  zaterdag 1 september 2007 @ 00:17:08 #286
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_52858120
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 00:13 schreef Grimm het volgende:
diop naar pompey
Ja, helaas. Had ik wel in dat andere topic gepost. Waarschijnlijk hebben ze hem laten gaan omdat Murphy naar FFC komt (zijn de geruchten). Nog een uurtje en dan zullen we het weten.
pi_52858604
quote:
2331: FULHAM/READING swap deal
This is what we've been waiting for, some damn action. No money's involved as Liam Rosenior goes from Craven Cottage to the Madejski Stadium with midfielder Seol-Ki-Hyeon going the other way.
  zaterdag 1 september 2007 @ 00:45:23 #288
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_52858789
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 00:38 schreef duncannn het volgende:

[..]
We zijn wel heel erg actief op de markt.....
pi_52859966
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 16:22 schreef One_conundrum het volgende:
Best rustig geweest rondom Jol deze week eigenlijk
Een verloren wedstrijd tegen United brengt daar geen verandering in, dat is een ingecalculeerde nederlaag.

Dit weekend gun ik Jol wel de zege.
pi_52860087
Hmmm..ik weet niet hoor, Fulham is wel sterk thuis. Gaat lastig worden
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 1 september 2007 @ 08:26:10 #291
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_52862101
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 00:17 schreef Public_NME het volgende:

[..]

Ja, helaas. Had ik wel in dat andere topic gepost. Waarschijnlijk hebben ze hem laten gaan omdat Murphy naar FFC komt (zijn de geruchten). Nog een uurtje en dan zullen we het weten.
Ik volg FFC niet heel erg, maar had idd het idee dat Diop wel een goeie was ... (beter dan Murphy in ieder geval - alhoewel Dannny wel pingels er feilloos in trapt )
pi_52862991
Seol is ook een toffe speler .
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 1 september 2007 @ 10:49:52 #293
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_52863112
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 15:51 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Mourinho heeft er nog niet gewonnen. Op Villa Park. De enige uitwedstrijd in Engeland die hij nog niet wist te winnen.
Riverside stadium ligt nu een uitdaging
pi_52863583
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 00:45 schreef Public_NME het volgende:

[..]

We zijn wel heel erg actief op de markt.....
Ook Stefanovic ? Damn, Fulham wordt weer een leuke club zo .
  zaterdag 1 september 2007 @ 12:44:19 #295
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52865102
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 01:40 schreef RayMania het volgende:

[..]

Een verloren wedstrijd tegen United brengt daar geen verandering in, dat is een ingecalculeerde nederlaag.

Dit weekend gun ik Jol wel de zege.
Vanmiddag moet sowieso gewonnen worden, volgende week (AFC-thuis) eigenlijk ook.
  zaterdag 1 september 2007 @ 13:32:03 #296
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_52866059
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 12:44 schreef M0NTANA het volgende:
volgende week (AFC-thuis) eigenlijk ook.
Dat gaat hopelijk een leuke wedstrijd worden, mede omdat ik er bij zal zijn
  zaterdag 1 september 2007 @ 13:39:43 #297
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52866229
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 13:32 schreef Gunner het volgende:

[..]

Dat gaat hopelijk een leuke wedstrijd worden, mede omdat ik er bij zal zijn
Voor alle AFC-supporters hoop ik dat het een kut-wedstrijd gaat worden.
  zaterdag 1 september 2007 @ 13:55:16 #298
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_52866521
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 13:39 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Voor alle AFC-supporters hoop ik dat het een kut-wedstrijd gaat worden.
Hmm dat had ik nu niet verwacht
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 1 september 2007 @ 14:00:36 #299
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_52866645
Ik hoop dat de spurs wint
pi_52866700
Heb er weer zin in
  zaterdag 1 september 2007 @ 14:03:50 #301
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52866714
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')