abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 10:14:38 #1
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52552435

quote:
Bond biedt excuses aan voor blunder Styles

21/8/2007 9 :54

Alle betrokkenen zijn het er na bestudering van de beelden over eens. Rob Styles zat ernaast toen Chelsea een strafschop gaf in het duel met Liverpool. De duikeling van Florent Malouda verdiende niet zo'n beloning. Door de benutte penalty van Frank Lampard kwam Chelsea op 1-1 en hielden beide clubs een punt over aan de topper.

Styles is in ieder geval voor één weekend geschorst. 'Het is net als met spelers. Als zij missen voor open doel, dan komen ze er waarschijnlijk ook naast te staan', legt scheidsrechtersbaas Keith Hackett uit aan de BBC. 'Rob is zelf extreem teleurgesteld dat hij de verkeerde beslissing heeft genomen. Ik heb al onze excuses aangeboden aan Liverpool-coach Rafael Benítez.' Ook Styles zal dat nog eens persoonlijk doen.

Een ander opmerkelijk incident wordt Styles minder aangewreven. Hij leek Chelsea-middenvelder Mickaël Essien zijn tweede gele kaart van de wedstrijd te geven, maar stuurde hem niet met rood uit het veld. 'Zowel de vierde official als Rob zei dat hij de gele kaart die hij John Terry gaf te lang vasthield toen hij Liverpool een indirecte vrije trap gaf. Het ging dus om een administratieve fout.'
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 10:17:01 #2
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_52552484
en terecht...

ik als chelsea fan geef toe dat chelsea een punt heeft gestolen uit anfield.. en dat komt door styles.
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_52552654
Spurs zou bezig zijn met Riquelme .
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 10:30:44 #4
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52552816
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 10:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
Spurs zou bezig zijn met Riquelme .
Bron?

Zou natuurlijk geweldig zijn, de Spurs missen iemand achter de spitsen (en een linkshalf).
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_52552881
quote:
'Spurs willen Riquelme overnemen van Villarreal'
Datum: 21-aug-2007 09:52

Tottenham Hotspur heeft een bod van 10 miljoen pond (om en nabij de 14 miljoen euro) neergelegd bij Villarreal voor Juan Roman Riquelme. Dat beweerde een van de zaakwaarnemers van Riquelme in een interview met een Spaans radiostation. “President Roig van Villarreal bekijkt het bod. Er lopen verder geen onderhandelingen. Als er niets meer gebeurt, denk ik dat ze Riquelme moeten laten gaan naar de Spurs.”

Riquelme is pas sinds donderdag weer in training bij Villarreal na een halfjaar te zijn verhuurd aan Boca Juniors. Een botsing met coach Manuel Pellegrini lag ten grondslag aan deze tijdelijke terugkeer bij zijn eerste club. (MA)
Sportweek.nl
pi_52553095
Weet niet of Riquelme wel tot zijn recht komt in het snelle Engelse spel.
pi_52553151
Ik vind Riquelme niet 't type speler inderdaad om in Engeland te gaan voetballen, maar wie weet. Is natuurlijk altijd goed om dit soort spelers in je competitie te hebben
"If you're not a manc, you're a wank"
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 10:48:54 #8
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52553233
In de voetsporen van Osvaldo Ossie Ardiles dus misschien.
pi_52553316
Riquelme in de PL, dat zou je ook niet zo snel bedenken .
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 10:53:06 #10
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_52553317
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 10:42 schreef MaxPower het volgende:
Weet niet of Riquelme wel tot zijn recht komt in het snelle Engelse spel.
geweldige avatar
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_52554446
Ik ben altijd wel gecharmeerd geweest van Riquelme. Zou wel een aanwinst kunnen zijn voor de competitie.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_52554480
City power
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 11:37:50 #13
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_52554535
Wanneer hebben de spurs nou n's voldoende spelers?
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 11:39:19 #14
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52554598
Juan Sebastián Verón was een geweldenaar in de Serie A, maar flopte in de PL. Moet het nog zien of JRR gaat slagen, ook al vind ik het een fantastische speler!
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 11:39:50 #15
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52554612
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 11:37 schreef Grimm het volgende:
Wanneer hebben de spurs nou n's voldoende spelers?
Nog een tien en een linkshalf.
pi_52554616
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 10:53 schreef don-diablo het volgende:

[..]

geweldige avatar
pi_52554674
Ook wel leuk om te zien hoe de EPL clubs geografisch gezien verdeeld zijn. Een bak in London, 2 in Birmingham, een bak in de industriesteden in het noordwesten en dan nog 3 in het noordoosten.
pi_52555470
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 10:53 schreef don-diablo het volgende:

[..]

geweldige avatar
De manier waarop hij z'n handen in z'n zij zet, geweldig.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammŕ, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_52555580
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 11:41 schreef Fides het volgende:
Ook wel leuk om te zien hoe de EPL clubs geografisch gezien verdeeld zijn. Een bak in London, 2 in Birmingham, een bak in de industriesteden in het noordwesten en dan nog 3 in het noordoosten.
Idd, zo had ik het ook nog nooit gezien.

Nja, Riquelme. Dat lijkt me niks voor Engeland. Voor Spanje was hij imo zelfs te lui.
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 12:39:18 #20
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_52556460
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 09:27 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Natuurlijk, tweemaal de vijfde plaats is een geweldige prestatie, iets waarvoor hij zeer krediet verdient. Maar als er dan nog eens vele miljoenen in de club worden gepompt, om de stap naar de top 4 te maken, zodat de club (voorronde) CL kan gaan spelen. Opnieuw een vijfde plaats zou ik al een prestatie vinden, maar men minimaal de vierde plaats, maar dat zal heel lastig worden.
Tis gewoon belachelijk om na 2 verloren wedstrijden, wel 2 wedstrijden die in principe gewonnen zouden moeten worden, er al over te suggereren, je hebt al meer punten dan manyoo
Leuk dat je de ambitie hebt om naar de top 4 te willen springen maar je kan en mag niet verwachten dat dat 1,2,3 lukt, dat gat is nog steeds te groot en dat zal dit seizoen wederom blijken.
NAAR HET ANDERE FORUM!
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 12:44:41 #21
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_52556621
quote:
Ronaldo critical of 'unjust' ban

Manchester United winger Cristiano Ronaldo has described his three-match ban for his sending off in his side's 1-1 draw at Portsmouth as "unjust".
Ronaldo, 22, received a red card for aiming a headbutt at Pompey's Richard Hughes but claimed he was provoked.

"I am frustrated because three matches is unjust. I am willing to resist the provocation - but only up to a limit," Ronaldo told the Daily Mirror.

"That limit was passed at Portsmouth. It was just absurd."

Ronaldo's suspension because of the incident in the match on 15 August kept him out of Sunday's 1-0 defeat by derby rivals Manchester City.

And he will also miss the home matches against Tottenham and Sunderland as United aim to recover from their worst start to a Premier League campaign in 15 years.

Manager Sir Alex Ferguson has offered little sympathy to the Portugal winger, saying he only had himself to blame for falling for what he described as Pompey's "intimidation tactics".

United are short of options up front as Wayne Rooney is out until October after suffering a hairline fracture of his left foot, while Louis Saha and Ole Gunnar Solskjaer are also on the injury list.

NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_52556638
Heeft iemand een filmpje van de vermeende kopstoot van Cristiano?
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 12:45:38 #23
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52556655
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 12:39 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Tis gewoon belachelijk om na 2 verloren wedstrijden, wel 2 wedstrijden die in principe gewonnen zouden moeten worden, er al over te suggereren, je hebt al meer punten dan manyoo
Ach, de komende drie wedstrijden zijn lastig, Manchester United (uit), Fulham (uit) en Arsenal (thuis).
quote:
Leuk dat je de ambitie hebt om naar de top 4 te willen springen maar je kan en mag niet verwachten dat dat 1,2,3 lukt, dat gat is nog steeds te groot en dat zal dit seizoen wederom blijken.
Klopt, maar na zes wedstrijden drie, vier of zes punten hebben, zou een dramatische start zijn en het is niet ondenkbeeldig.
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 12:47:33 #24
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_52556712
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 12:45 schreef M0NTANA het volgende:

Klopt, maar na zes wedstrijden drie, vier of zes punten hebben, zou een dramatische start zijn en het is niet ondenkbeeldig.
Maar zover is het nog niet.
NAAR HET ANDERE FORUM!
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 12:48:07 #25
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52556728
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 12:47 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Maar zover is het nog niet.
Klopt, maar ik denk dat na die drie wedstrijden een definitief oordeel wordt geveld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')