Dit is trouwens onzin, want Terry kreeg die kaart.quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:37 schreef Doc het volgende:
Styles mmoet goed betaald zijn - en doet nu een Polletje - 2 gele kaarten voor Essien, maar geen rode ...
Wat dacht je van de goal van Wigan, 1-0 tegen Sunderlandquote:Op zondag 19 augustus 2007 19:04 schreef Doc het volgende:
Dit zijn van die wedstrijden waarbij de scheids een nekkschot mag krijgen ...
Er werd ook een doelpunt afgekeurd terwijl de bal overduidelijk over de lijn was. Uit welke wedstrijd was dat ook alweer?quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:24 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Wat dacht je van de goal van Wigan, 1-0 tegen Sunderland
Echt briljant was hetquote:
quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Blackburn speelde wel erg schandalig zeg, wat een jojo die scheidsrechter. Wat meer bescherming mocht wel. Maar ja, het is de Premier League en daar moet meer mogen.
LOVELYquote:
Het was compleet onduidelijk wie die kaart kreeg. Hij wees naar allebei - en ik was niet de enige voor wie het onduidelijk was ...quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:23 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Dit is trouwens onzin, want Terry kreeg die kaart.
Als Essien zelf al dacht dat ie zijn 2e gele zou krijgen...quote:Op maandag 20 augustus 2007 08:24 schreef Doc het volgende:
[..]
Het was compleet onduidelijk wie die kaart kreeg. Hij wees naar allebei - en ik was niet de enige voor wie het onduidelijk was ...
idd.. ik snapte het zelf ook al niet, maar goed de arbitrage was weer eens verschrikkelijk dit weekeinde..quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:15 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Als Essien zelf al dacht dat ie zijn 2e gele zou krijgen...
Fulham werd ook flink genaaidquote:Op maandag 20 augustus 2007 11:33 schreef don-diablo het volgende:
[..]
idd.. ik snapte het zelf ook al niet, maar goed de arbitrage was weer eens verschrikkelijk dit weekeinde..
Ik zeg: Standaard in de OPquote:
Whoooo the fuck are Leeds united!quote:
quote:But Hackett defended the overall standard of refereeing, describing the mistakes over the weekend as a "hiccup".
DUHquote:Meanwhile, Mourinho did not criticise Styles over the penalty decision
Waar rook is, is vuurquote:Ramos not after Spurs job - agent
Sevilla boss Juande Ramos is not in talks with Tottenham about replacing Martin Jol as coach, according to the Spaniard's agent.
A meeting between the 52-year-old Ramos and Spurs officials was reported in the Spanish press at the weekend.
Both clubs said it was a private matter and agent Alvaro Torres told BBC Radio 5live it was unrelated to Spurs.
Jol came under pressure after two defeats in the first four days of the season following a Ł40m summer outlay on players.
One bookmaker suspended betting on his departure on Friday, but Spurs have insisted they are not negotiating for a new manager.
"It's far too early to see how the season will go," said Daniel Wynne of the Tottenham Hotspur Supporters' Trust.
"He's [Jol] taken us to fifth twice which is better than any other manager, has been backed in the summer with his signings.
"Even before the first goal we were singing songs about him."
Ramos has a contract with Sevilla until 2008 and was linked with the vacant post at Manchester City before Sven-Goran Eriksson was appointed.
Story from BBC SPORT:
Hoe kom je daar nou bij? Rookmachines in discotheken produceren bijvoorbeeld rook zónder vuur.quote:
quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:48 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou bij? Rookmachines in discotheken produceren bijvoorbeeld rook zónder vuur.
Dit was zaterdagochtend al bekend:quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:54 schreef Gunner het volgende:
[..]
![]()
Maar ontopic, BBC website zet geen roddels op hun site. Dat laten ze wel over aan de tabloids en hun sites.
Ach, wellicht is er al met elkaar gesproken, voor het geval de resultaten blijven tegenvallen, maar wanneer er de komende wedstrijden weer genoeg punten volgen, blijft Martin Jol nog wel manager.quote:De coach van Sevilla werd in de nacht van vrijdag op zaterdag gesignaleerd in het bijzijn van John Alexander, bestuurslid van Tottenham Hotspur. Een fotograaf van de Andalusische krant Estadio Deportivo legde de ontmoeting in het hotel Alfonso XIII voor het nageslacht vast. Ramos moest zaterdagmiddag dan ook alle zeilen bijzetten om te ontkennen dat hij niet in beeld is als opvolger van Martin Jol.
quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:48 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou bij? Rookmachines in discotheken produceren bijvoorbeeld rook zónder vuur.
Daarom, gelukkig spelen we zaterdag tegen een nóg lager geklasseerde club, die nog niet gewonnen heeft dit seizoen. Paar goede resultaten zullen ervoor zorgen dat Martin Jol weer stevig in het zadel zit!quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:02 schreef Gunner het volgende:
That makes more sense. Dat was voor de gewonnen wedstrijd.
Ik vind em tofquote:
Eigenlijk is dat gewoon belachelijk.quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:08 schreef M0NTANA het volgende:
Paar goede resultaten zullen ervoor zorgen dat Martin Jol weer stevig in het zadel zit!
Natuurlijk, tweemaal de vijfde plaats is een geweldige prestatie, iets waarvoor hij zeer krediet verdient. Maar als er dan nog eens vele miljoenen in de club worden gepompt, om de stap naar de top 4 te maken, zodat de club (voorronde) CL kan gaan spelen. Opnieuw een vijfde plaats zou ik al een prestatie vinden, maar men minimaal de vierde plaats, maar dat zal heel lastig worden.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:31 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat gewoon belachelijk.
Hij zorgt ervoor dat jullie de beste competitieprestaties in 20 jaar neerzet en er wordt blijkbaar nu al aan zijn poten gezaagd, typisch sperz gezien de geschiedenis mbt managers.
Zal nog lastig worden voor Martin Jol om ze de komende weken op andere gedachten te brengen, met de wedstrijden tegen Manchester United (uit), Fulham (uit) en Arsenal (thuis) op het programma.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:51 schreef Gunner het volgende:
Spurs chiefs 'lose faith in Jol'
Verbazingwekkend hoe weinig krediet deze man heeft
quote:
Wie maakt dat overzicht?quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:48 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik vind em tof![]()
miss ook een idee per club de fokkers erbij te zetten die ze supporten? (ik zeg maar wat hoor)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |