abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 10:14:38 #1
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52552435

quote:
Bond biedt excuses aan voor blunder Styles

21/8/2007 9 :54

Alle betrokkenen zijn het er na bestudering van de beelden over eens. Rob Styles zat ernaast toen Chelsea een strafschop gaf in het duel met Liverpool. De duikeling van Florent Malouda verdiende niet zo'n beloning. Door de benutte penalty van Frank Lampard kwam Chelsea op 1-1 en hielden beide clubs een punt over aan de topper.

Styles is in ieder geval voor één weekend geschorst. 'Het is net als met spelers. Als zij missen voor open doel, dan komen ze er waarschijnlijk ook naast te staan', legt scheidsrechtersbaas Keith Hackett uit aan de BBC. 'Rob is zelf extreem teleurgesteld dat hij de verkeerde beslissing heeft genomen. Ik heb al onze excuses aangeboden aan Liverpool-coach Rafael Benítez.' Ook Styles zal dat nog eens persoonlijk doen.

Een ander opmerkelijk incident wordt Styles minder aangewreven. Hij leek Chelsea-middenvelder Mickaël Essien zijn tweede gele kaart van de wedstrijd te geven, maar stuurde hem niet met rood uit het veld. 'Zowel de vierde official als Rob zei dat hij de gele kaart die hij John Terry gaf te lang vasthield toen hij Liverpool een indirecte vrije trap gaf. Het ging dus om een administratieve fout.'
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 10:17:01 #2
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_52552484
en terecht...

ik als chelsea fan geef toe dat chelsea een punt heeft gestolen uit anfield.. en dat komt door styles.
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_52552654
Spurs zou bezig zijn met Riquelme .
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 10:30:44 #4
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52552816
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 10:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
Spurs zou bezig zijn met Riquelme .
Bron?

Zou natuurlijk geweldig zijn, de Spurs missen iemand achter de spitsen (en een linkshalf).
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_52552881
quote:
'Spurs willen Riquelme overnemen van Villarreal'
Datum: 21-aug-2007 09:52

Tottenham Hotspur heeft een bod van 10 miljoen pond (om en nabij de 14 miljoen euro) neergelegd bij Villarreal voor Juan Roman Riquelme. Dat beweerde een van de zaakwaarnemers van Riquelme in een interview met een Spaans radiostation. “President Roig van Villarreal bekijkt het bod. Er lopen verder geen onderhandelingen. Als er niets meer gebeurt, denk ik dat ze Riquelme moeten laten gaan naar de Spurs.”

Riquelme is pas sinds donderdag weer in training bij Villarreal na een halfjaar te zijn verhuurd aan Boca Juniors. Een botsing met coach Manuel Pellegrini lag ten grondslag aan deze tijdelijke terugkeer bij zijn eerste club. (MA)
Sportweek.nl
pi_52553095
Weet niet of Riquelme wel tot zijn recht komt in het snelle Engelse spel.
pi_52553151
Ik vind Riquelme niet 't type speler inderdaad om in Engeland te gaan voetballen, maar wie weet. Is natuurlijk altijd goed om dit soort spelers in je competitie te hebben
"If you're not a manc, you're a wank"
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 10:48:54 #8
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52553233
In de voetsporen van Osvaldo Ossie Ardiles dus misschien.
pi_52553316
Riquelme in de PL, dat zou je ook niet zo snel bedenken .
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 10:53:06 #10
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_52553317
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 10:42 schreef MaxPower het volgende:
Weet niet of Riquelme wel tot zijn recht komt in het snelle Engelse spel.
geweldige avatar
pi_52554446
Ik ben altijd wel gecharmeerd geweest van Riquelme. Zou wel een aanwinst kunnen zijn voor de competitie.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_52554480
City power
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 11:37:50 #13
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_52554535
Wanneer hebben de spurs nou n's voldoende spelers?
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 11:39:19 #14
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52554598
Juan Sebastián Verón was een geweldenaar in de Serie A, maar flopte in de PL. Moet het nog zien of JRR gaat slagen, ook al vind ik het een fantastische speler!
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 11:39:50 #15
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52554612
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 11:37 schreef Grimm het volgende:
Wanneer hebben de spurs nou n's voldoende spelers?
Nog een tien en een linkshalf.
pi_52554616
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 10:53 schreef don-diablo het volgende:

[..]

geweldige avatar
pi_52554674
Ook wel leuk om te zien hoe de EPL clubs geografisch gezien verdeeld zijn. Een bak in London, 2 in Birmingham, een bak in de industriesteden in het noordwesten en dan nog 3 in het noordoosten.
pi_52555470
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 10:53 schreef don-diablo het volgende:

[..]

geweldige avatar
De manier waarop hij z'n handen in z'n zij zet, geweldig.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_52555580
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 11:41 schreef Fides het volgende:
Ook wel leuk om te zien hoe de EPL clubs geografisch gezien verdeeld zijn. Een bak in London, 2 in Birmingham, een bak in de industriesteden in het noordwesten en dan nog 3 in het noordoosten.
Idd, zo had ik het ook nog nooit gezien.

Nja, Riquelme. Dat lijkt me niks voor Engeland. Voor Spanje was hij imo zelfs te lui.
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 12:39:18 #20
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_52556460
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 09:27 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Natuurlijk, tweemaal de vijfde plaats is een geweldige prestatie, iets waarvoor hij zeer krediet verdient. Maar als er dan nog eens vele miljoenen in de club worden gepompt, om de stap naar de top 4 te maken, zodat de club (voorronde) CL kan gaan spelen. Opnieuw een vijfde plaats zou ik al een prestatie vinden, maar men minimaal de vierde plaats, maar dat zal heel lastig worden.
Tis gewoon belachelijk om na 2 verloren wedstrijden, wel 2 wedstrijden die in principe gewonnen zouden moeten worden, er al over te suggereren, je hebt al meer punten dan manyoo
Leuk dat je de ambitie hebt om naar de top 4 te willen springen maar je kan en mag niet verwachten dat dat 1,2,3 lukt, dat gat is nog steeds te groot en dat zal dit seizoen wederom blijken.
NAAR HET ANDERE FORUM!
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 12:44:41 #21
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_52556621
quote:
Ronaldo critical of 'unjust' ban

Manchester United winger Cristiano Ronaldo has described his three-match ban for his sending off in his side's 1-1 draw at Portsmouth as "unjust".
Ronaldo, 22, received a red card for aiming a headbutt at Pompey's Richard Hughes but claimed he was provoked.

"I am frustrated because three matches is unjust. I am willing to resist the provocation - but only up to a limit," Ronaldo told the Daily Mirror.

"That limit was passed at Portsmouth. It was just absurd."

Ronaldo's suspension because of the incident in the match on 15 August kept him out of Sunday's 1-0 defeat by derby rivals Manchester City.

And he will also miss the home matches against Tottenham and Sunderland as United aim to recover from their worst start to a Premier League campaign in 15 years.

Manager Sir Alex Ferguson has offered little sympathy to the Portugal winger, saying he only had himself to blame for falling for what he described as Pompey's "intimidation tactics".

United are short of options up front as Wayne Rooney is out until October after suffering a hairline fracture of his left foot, while Louis Saha and Ole Gunnar Solskjaer are also on the injury list.

NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_52556638
Heeft iemand een filmpje van de vermeende kopstoot van Cristiano?
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 12:45:38 #23
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52556655
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 12:39 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Tis gewoon belachelijk om na 2 verloren wedstrijden, wel 2 wedstrijden die in principe gewonnen zouden moeten worden, er al over te suggereren, je hebt al meer punten dan manyoo
Ach, de komende drie wedstrijden zijn lastig, Manchester United (uit), Fulham (uit) en Arsenal (thuis).
quote:
Leuk dat je de ambitie hebt om naar de top 4 te willen springen maar je kan en mag niet verwachten dat dat 1,2,3 lukt, dat gat is nog steeds te groot en dat zal dit seizoen wederom blijken.
Klopt, maar na zes wedstrijden drie, vier of zes punten hebben, zou een dramatische start zijn en het is niet ondenkbeeldig.
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 12:47:33 #24
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_52556712
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 12:45 schreef M0NTANA het volgende:

Klopt, maar na zes wedstrijden drie, vier of zes punten hebben, zou een dramatische start zijn en het is niet ondenkbeeldig.
Maar zover is het nog niet.
NAAR HET ANDERE FORUM!
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 12:48:07 #25
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52556728
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 12:47 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Maar zover is het nog niet.
Klopt, maar ik denk dat na die drie wedstrijden een definitief oordeel wordt geveld.
pi_52557357
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 12:44 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Cry baby
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 15:14:10 #27
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_52561156
quote:
Heinze loses bid for Anfield move

Manchester United's Gabriel Heinze has lost his attempt to force the club to allow him to move to rivals Liverpool.
United disputed claims from Heinze, 29, who said the Red Devils gave him written permission to pursue a transfer to another club for a fee of £6.8m.

The matter was referred to a Premier League arbitration panel.

The hearing concluded that the written letter Heinze possessed "was unambiguous in that it envisages only an international transfer".

United manager Sir Alex Ferguson and chief executive David Gill travelled to Monday's hearing to put their case.

The Old Trafford side said they did not want to sell Heinze to a Premier League rival.

Transfers between the two north-west rivals are rare, and the last player to move from United to Liverpool was Phil Chisnal in 1962.

Heinze has the right to appeal against the decision, although with the transfer window due to shut on 31 August, he is short of time if he wants to leave Old Trafford.

Any appeal will be heard by the Premier League's appeals committee.

More to follow.

NAAR HET ANDERE FORUM!
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 15:23:14 #28
67174 Dos37
Come on Twente
pi_52561458
heuuy

Toch nog 1x gewonnen dit seizoen
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_52561493
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 21 augustus 2007 @ 15:39:57 #30
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_52561960
Jammer. Hij zal wel naar het buitenland gaan. Ben benieuwd wie Rafa gaat halen nu ...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_52562362
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 15:14 schreef DutchGooner het volgende:

[..]
1e zege voor SCUM in de PL
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 21 augustus 2007 @ 20:29:00 #32
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_52570612
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 15:52 schreef DIGGER het volgende:

[..]

1e enige zege voor SCUM in de PL
zo is-ie beter
pi_52575222
Spurs heeft een bod uitgebracht op Riquelme. Zou een aanwinst zijn, want veel creativiteit hebben ze niet
pi_52580508
Ben benieuwd of het doorgaat.
AFC AJAX
pi_52580968
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 22:39 schreef Cyberia18 het volgende:
Spurs heeft een bod uitgebracht op Riquelme. Zou een aanwinst zijn, want veel creativiteit hebben ze niet
Een lekker stukje Lasagna, dat zou weer een aanwinst zijn
pi_52581255
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 12:45 schreef Pizzakoppo het volgende:
Heeft iemand een filmpje van de vermeende kopstoot van Cristiano?
Was niet te zien op de normale beelden in elk geval
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  woensdag 22 augustus 2007 @ 09:50:52 #37
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52582626
quote:
Jol mag blijven maar moet voor topvier gaan

22/8/2007 9 :18

Martin Jol mag blijven bij Tottenham Hotspur. De leiding van de Londense club benadrukte dinsdag in een gesprek met de trainer de ambities van The Spurs. Tegelijkertijd maakte Sevilla bekend dat Juande Ramos dit seizoen afmaakt bij de Spaanse bekerhouder.

Op de website van Tottenham reageren voorzitter Daniel Levy en Jol over het onderhoud dat beiden hadden in gezelschap van onder anderen assistent-coach Chris Hughton, technisch directeur Damien Comolli en het bestuur van de club.

'We hebben twee goede seizoenen gehad met vijfde plaatsen en waarin we groeiden. Ik ben een ambitieuze voorzitter, wij zijn een ambitieuze club en we willen Champions League-voetbal op White Hart Lane', maakte Levy zijn eisen duidelijk. 'We hebben fors geïnvesteerd in de selectie met als resultaat dat we de beste groep spelers hebben, die de club de laatste twintig jaar heeft gehad.'

'Om die reden hebben we behoefte aan coaching van de hoogste kwaliteit, zodat de spelers het maximale uit hun talent kunnen halen. Dit hebben we besproken met Martin en hij heeft bevestigd dat hij voelt dat hij is uitgerust met de selectie en de wil om deze uitdaging aan te gaan.'

Jol zelf noemt de wensen van de clubleiding reëel. 'We hebben een open gesprek gehad. Ik begrijp de ambities van de club, die zijn hetzelfde als van de supporters. Met de groep spelers die we hebben verzameld is het realistisch dat we de strijd aangaan voor een plaats in de topvier. Ik heb het bestuur verzekerd dat dat mijn doel is. De laatste twee seizoenen zijn we vijfde geëindigd en dit seizoen beginnen we met een betere selectie. Dus zouden we optimistisch moeten zijn.'

In Sevilla had voorzitter José Maria Del Nido een persconferentie ingelast om te benadrukken dat Juande Ramos blijft en niet zoals vele Spaanse en Engelse media berichtten naar Tottenham vertrekt. 'Ik wil duidelijk maken dat Juande Ramos mij heeft verzekerd dat hij zijn contract uitdient bij de club. De geruchten dat hij vertrekt zijn onjuist. Hij vertelde me dit terwijl hij me in de ogen keek. Ik hoop dat hiermee een einde komt aan alle speculaties.'
pi_52582679
Dus dat is bij de volgende nederlaag inpakken
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  woensdag 22 augustus 2007 @ 09:54:44 #39
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_52582709
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 09:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Uit bij Manure dus. Nu spelen die ook niet fantastisch, maar toch zie ik ze deze pot wel winnen.
Where law ends, tyrrany begins.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 09:55:31 #40
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52582719
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 09:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Gelukkig moeten we uit naar de nummer zestien.

Maar serieus, de komende drie wedstrijden (uit naar Manchester United en Fulham en thuis tegen Arsenal) zullen niet makkelijk zijn, ben benieuwd wat er gebeurt als er maar weinig punten worden behaald.

Op zich ook wel een beetje logisch, de lichte crisis. Na het bekend worden van het competitieprogramma, hoopte iedere Spurs-supporter op een wervelende start. Het programma zag er ook heel goed uit: Sunderland (uit), Everton (thuis) en Derby County (thuis) zouden negen punten moeten kunnen opleveren, voordat de toppers tegen Manchester United (uit) en Arsenal (thuis) eraan kwamen. Maar het is helemaal anders gelopen, over drie wedstrijden kunnen we zomaar weer twee nederlagen verder zijn, een rampzalige competitiestart dus voor een club die zich richt op de derde/vierde plaats.

[ Bericht 32% gewijzigd door M0NTANA op 22-08-2007 10:01:21 ]
  woensdag 22 augustus 2007 @ 10:05:03 #41
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_52582901
Levy kan zeggen wat hij wil, maar dit heb ik al zo vaak gezien, de manager kan dan alsnog bij de volgende nederlaag ontslagen worden.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 10:12:44 #42
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52583060
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 10:05 schreef Gunner het volgende:
Levy kan zeggen wat hij wil, maar dit heb ik al zo vaak gezien, de manager kan dan alsnog bij de volgende nederlaag ontslagen worden.
Daar ben ik ook bang voor, waar rook is is ook vaak vuur.
pi_52583085
Als hij er uitgaat pas na Arsenal, dan kan de nieuwe manager met een schone lei beginnen
  woensdag 22 augustus 2007 @ 10:17:32 #44
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_52583156
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 10:12 schreef M0NTANA het volgende:
Daar ben ik ook bang voor, waar rook is is ook vaak vuur.
Hoe kom je daar nou bij? Rookmachines in discotheken produceren bijvoorbeeld rook zónder vuur.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 10:23:53 #45
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_52583314
Jol
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  woensdag 22 augustus 2007 @ 10:33:43 #46
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52583514
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 10:17 schreef Gunner het volgende:

[..]

Hoe kom je daar nou bij? Rookmachines in discotheken produceren bijvoorbeeld rook zónder vuur.
Je hebt gelijk.

Maar goed, stel dat er uit bij Manchester United (zonder Wayne Rooney en Cristiano Ronaldo) en Fulham wordt gewonnen, zie ik het ook wel weer gebeuren dat er thuis van Arsenal wordt gewonnen en is Martin Jol weer helemaal de held. Er kan dus nog heel veel gebeuren.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 10:47:05 #47
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_52583769
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 10:33 schreef M0NTANA het volgende:
Maar goed, stel dat er uit bij Manchester United (zonder Wayne Rooney en Cristiano Ronaldo) en Fulham wordt gewonnen, zie ik het ook wel weer gebeuren dat er thuis van Arsenal wordt gewonnen en is Martin Jol weer helemaal de held. Er kan dus nog heel veel gebeuren.
Winnen van Arse is belangrijker dan het winnen van de titel, toch
  woensdag 22 augustus 2007 @ 10:50:33 #48
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52583836
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 10:47 schreef Gunner het volgende:

[..]

Winnen van Arse is belangrijker dan het winnen van de titel, toch
Titel winnen we toch niet, maar plaats bij de eerste vier acht ik belangrijker dan winnen van AFC.

Andersom toch ook, neem ik aan?

Gaat er trouwens nog een nieuwe doelman komen bij jullie?
  woensdag 22 augustus 2007 @ 10:53:45 #49
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_52583911
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 10:50 schreef M0NTANA het volgende:
Andersom toch ook, neem ik aan?
Nee hoor. Twee keer verliezen van Spurs en dan toch kampioen worden zie ik liever
quote:
Gaat er trouwens nog een nieuwe doelman komen bij jullie?
Waarom? Fabianski en Almunia zijn geschikte vervangers van Jens Grabbelaar
  woensdag 22 augustus 2007 @ 10:57:00 #50
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52584008
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 10:53 schreef Gunner het volgende:

[..]

Nee hoor. Twee keer verliezen van Spurs en dan toch kampioen worden zie ik liever
Ik doelde meer op "een plaats bij de eerste vier acht ik belangrijker dan winnen van AFC".
quote:
[..]

Waarom? Fabianski en Almunia zijn geschikte vervangers van Jens Grabbelaar
Maar wanneer kiest AW nou eindelijk eens voor een andere keeper voor de basis?
  woensdag 22 augustus 2007 @ 10:58:43 #51
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_52584050
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 10:57 schreef M0NTANA het volgende:
Ik doelde meer op "een plaats bij de eerste vier acht ik belangrijker dan winnen van AFC".
Oh ja, dat dan weer wel
quote:
Maar wanneer kiest AW nou eindelijk eens voor een andere keeper voor de basis?
Goede vraag. Hij gaat denk ik de zelfde fout maken als toen met Seaman.
Te lang laten staan for-old-times-sake
  woensdag 22 augustus 2007 @ 13:00:42 #52
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_52587484
quote:
Ramos 'snubbed huge Spurs offer'
Seville coach Juande Ramos says he rejected a "dizzying" offer from Tottenham to take over as manager from Martin Jol.
"They made an excellent, dizzying offer, but I'm under contract to Sevilla and my decision is to fulfil it," said Ramos.

More to follow.

Aldus de Beeb.
We hebben het volste vertrouwen in Jol, aldus Levy
NAAR HET ANDERE FORUM!
  woensdag 22 augustus 2007 @ 13:43:08 #53
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_52588781
Wat dom van de spurs, dan komt Ramos en d'r weer een hoop geld tegen aan knallen.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 13:44:48 #54
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_52588833
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 13:43 schreef Grimm het volgende:
Wat dom van de spurs, dan komt Ramos en d'r weer een hoop geld tegen aan knallen.
Tis toch nooit anders geweest daar?
NAAR HET ANDERE FORUM!
  woensdag 22 augustus 2007 @ 14:42:19 #55
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_52590494
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 13:44 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Tis toch nooit anders geweest daar?
idd... wordt wederom net nix met the spurs ook dit seizoen denk ik
pi_52593971
http://www.liverpoolecho.(...)gue-100252-19671289/

En dan noemen ze Mourinho een calimero.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 16:45:10 #57
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52594074
http://www.mfc.premiumtv.(...)0,,1~1097592,00.html

Yakubu dus tóch naar Everton, voor teveel geld overigens.
pi_52594465
Lippi of die duitse duikelaar van weleer zou Jol moeten opvolgen
  woensdag 22 augustus 2007 @ 16:59:47 #59
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_52594528
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 16:57 schreef DIGGER het volgende:
Lippi gaat nooit naar de spurs.die wacht tot Sir alex weg gaat en dan volgt hij sir alex een paar jaar op
pi_52595580
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 16:59 schreef Grimm het volgende:

[..]

Lippi gaat nooit naar de spurs.die wacht tot Sir alex weg gaat en dan volgt hij sir alex een paar jaar op
Geen Keano? Of moet ie eerst even Sunderland erin houden?
  woensdag 22 augustus 2007 @ 17:45:38 #61
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_52595825
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 17:36 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Geen Keano? Of moet ie eerst even Sunderland erin houden?
Keane kan altijd nog wel, maar keane is nog maar 1 seizoen coach geweest. Mark Hughes is ook een goede optie
pi_52595901
Hughes is ook wel eens genoemd ja. Misschien is Steve Coppell ook een optie.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 17:49:06 #63
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_52595926
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 17:48 schreef mcyodogg het volgende:
Hughes is ook wel eens genoemd ja. Misschien is Steve Coppell ook een optie.
Ook wel maar heeft de uitstraling niet. Hughes en Keane waren grote spelers voor man utd. bepalender dan Steve Coppel.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 18:13:42 #64
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52596569
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 16:57 schreef DIGGER het volgende:
Jürgen Klinsmann is één van de weinige Duitsers waar ik wél respect voor heb.

Maar goed, waar praten we over?

Als de volgende drie wedstrijden worden gewonnen, kan Martin Jol niet meer stuk.
pi_52596611
Laat Keano maar lekker stunten met Sunderland
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_52596776
Martin Jol had sowieso niet meer stuk gemogen, gezien wat hij de Spurs de laatste jaren heeft laten doen. Hell, de Spurs stellen eindelijk weer eens wat voor. Dan verlies je twee wedstrijdjes en dan moet 'ie ineens opbokken? Idioot is het, net als die eis dat hij 4e moet worden. Chelsea en met name Liverpool en Manchester United zitten ook niet stil. Arsenal heeft Henry verloren, maar daar komen genoeg getalenteerde jongens voor terug die weer een jaar beter zijn.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 18:36:11 #67
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_52597152
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 18:21 schreef Chivu het volgende:
Martin Jol had sowieso niet meer stuk gemogen, gezien wat hij de Spurs de laatste jaren heeft laten doen. Hell, de Spurs stellen eindelijk weer eens wat voor. Dan verlies je twee wedstrijdjes en dan moet 'ie ineens opbokken? Idioot is het, net als die eis dat hij 4e moet worden. Chelsea en met name Liverpool en Manchester United zitten ook niet stil. Arsenal heeft Henry verloren, maar daar komen genoeg getalenteerde jongens voor terug die weer een jaar beter zijn.
maar dat zul je altijd hebben in topcompetities.. en in zuid amerika moet je dan al helemaal vrezen voor je baan

maar respect aan MJ wat ie heeft neergezet met the spurs, ook al heb ik een gruwelijke hekel aan the spurs
  woensdag 22 augustus 2007 @ 18:39:31 #68
67174 Dos37
Come on Twente
pi_52597227
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 16:59 schreef Grimm het volgende:

[..]

DAt duurt nog wel even. Sir Alex gaat sterven in het harnas
  woensdag 22 augustus 2007 @ 18:40:27 #69
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_52597250
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 18:39 schreef Dos37 het volgende:

[..]

DAt duurt nog wel even. Sir Alex gaat sterven in het harnas
denk eerder dat Keane het dan overneemt ipv dat Lippi
pi_52614701
quote:
England are investigating Manchester City keeper Kasper Schmeichel's international status to see if there is any chance of him forsaking Denmark for Steve McClaren's side. (Daily Mirror)
ook 3 goede wedstrijden gespeeld
pi_52614782
Hij heeft denk ik langer in Engeland gewoond en de meeste tijd van zijn carriere doorgebracht, dus van hem uit gezien is het wel te begrijpen
pi_52614822
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 18:21 schreef Chivu het volgende:
als je voor meer dan 50 miljoen aan nieuwe spelers haalt en de eerste 2 wedstrijden tegen "mindere" tegenstanders meteen verliest, is het niet vreemd dat er om je hoofd wordt geroepen.
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_52614841
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 10:29 schreef MaxPower het volgende:

[..]

ook 3 goede wedstrijden gespeeld
wel grote kans dattie het beter doet dan die koekebakker die ze nu op doel hebben staan
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_52614941
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 10:34 schreef Flashwin het volgende:

[..]

als je voor meer dan 50 miljoen aan nieuwe spelers haalt en de eerste 2 wedstrijden tegen "mindere" tegenstanders meteen verliest, is het niet vreemd dat er om je hoofd wordt geroepen.
Dat is niet vreemd wanneer je net in de zomer nieuw bent, niet wanneer je de twee seizoenen daarvoor supergoed gepresteerd hebt. Dan mag je wel wat krediet hebben hoor.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 11:56:04 #75
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_52617059
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 10:35 schreef Flashwin het volgende:

[..]

wel grote kans dattie het beter doet dan die koekebakker die ze nu op doel hebben staan
sowieso!

wordt wel een goeie keeper denk ik
pi_52617494
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 10:34 schreef Flashwin het volgende:

[..]

Maar om Demento z'n hoofd schreeuwt anders niemand.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 12:29:33 #77
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52618024
Sowieso zou je zeggen dat Martin Jol wel wat krediet heeft opgebouwd, aan de andere kant tekent dit de ambitie van Tottenham Hotspur.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 12:31:00 #78
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_52618056
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 12:29 schreef M0NTANA het volgende:
Sowieso zou je zeggen dat Martin Jol wel wat krediet heeft opgebouwd, aan de andere kant tekent dit de ambitie van Tottenham Hotspur.

Als Jol weg gaat komt ramos met z'n topaankopen en heb je weer een spaanse armada erbij.
pi_52618495
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 10:39 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Dat is niet vreemd wanneer je net in de zomer nieuw bent, niet wanneer je de twee seizoenen daarvoor supergoed gepresteerd hebt. Dan mag je wel wat krediet hebben hoor.
Daarom, een seizoen is 38 wedstrijden toch? Juist als je voor 50 miljoen aan (veel) nieuwe spelers hebt gekocht moet je ff wennen toch. Na 10 wedstrijden verneukt: optyfen. Niet na 2 al beginnen met die geruchten
Niet na wat hij al twee jaar laat zien.

quote:
Spelers Spurs kwaad over onrust rond Jol
Martin Jol mag dan door het bestuur van Tottenham Hotspur onder druk gezet worden, van zijn spelersgroep geniet de coach nog het volle vertrouwen. "Uit alles blijkt dat hij een toptrainer is."

"Hij gaat met de gehele selectie prima om. Andere managers gaan schreeuwen bij slechte prestaties, maar hij blijft rustig", aldus Darren Bent tegenover de BBC. "Zijn manier van coachen heeft een prima invloed op me gehad, kan ik nu al zeggen."

Bent krijgt bijval van Tottenham-doelman Paul Robinson. "De hele spelersgroep staat achter Jol. Wat het bestuur heeft gedaan is erg onprofessioneel. Het bestuur weet ook hoe wij erover denken, wij als spelers zullen erg teleurgesteld zijn als hij weggestuurd wordt."

"Om na drie wedstrijden al te gaan denken over een ontslag is belachelijk. Helemaal als je bekijkt wat hij hier de afgelopen seizoenen heeft neergezet", gaat Robinson verder. "We zijn het seizoen beter gestart dan Manchester United, maar ik heb niemand over Sir Alex Ferguson horen praten, waarom zouden de kwaliteiten van Jol dan wel in twijfel getrokken moeten worden?"
  donderdag 23 augustus 2007 @ 13:18:18 #80
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_52619321
quote:
Maar ik heb niemand over Sir Alex Ferguson horen praten, waarom zouden de kwaliteiten van Jol dan wel in twijfel getrokken moeten worden?"
De vergelijking gaat zwaar mank. Fergie heeft tenminste een hoop gepresteerd in die 100 jaar dat ie er zit, en Jol heeft nog geen prijs gewonnen, dus raar is het niet dat er niemand aan z'n poten staat te zagen.
pi_52619391
Niet alles te letterlijk nemen hè
pi_52620150
5de plek voor de Spurs is voor hun gewoon een topprestatie.
Nu willen ze verder bouwen.
Dat kost alleen jaren
  donderdag 23 augustus 2007 @ 14:13:15 #83
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52620950
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 13:18 schreef Gunner het volgende:

[..]

De vergelijking gaat zwaar mank. Fergie heeft tenminste een hoop gepresteerd in die 100 jaar dat ie er zit, en Jol heeft nog geen prijs gewonnen, dus raar is het niet dat er niemand aan z'n poten staat te zagen.
Bij Machester United moeten er ook wel prijzen gewonnen worden, wat Martin Jol de afgelopen twee seizoenen met de Spurs gepresteerd heeft, is minstens zo'n goede prestatie. De stap van subtopper naar topper is niet te maken door er 50 miljoen euro doorheen te jagen, dat moet geleidelijk, zoals het de afgelopen twee jaar ging.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 20:10:59 #84
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52630512
Wel te hopen dat Jens Lehmann tijdig is hersteld voor de ontmoeting met de Spurs.
pi_52630677
Jol vliegt eruit na zondag.
pi_52631247
SCUM wil Berbatov.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 23 augustus 2007 @ 20:43:10 #87
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_52631398
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 20:37 schreef DIGGER het volgende:
SCUM wil Berbatov.
er staat dit weekend zeker een wedstrijd tegen Spurs op het programma ...
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 23 augustus 2007 @ 20:45:03 #88
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_52631447
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 18:39 schreef Dos37 het volgende:

[..]

Sir Alex gaat sterven in het harnas
Kan dat snel geregeld worden?
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 00:40:54 #89
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_52638492
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 20:37 schreef DIGGER het volgende:
SCUM wil Berbatov.
Daar speelt ie al.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_52639396
Als Man U verliest dan kopen ze vast nog wat clubs leeg
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 10:25:31 #91
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52643339
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 20:17 schreef Radegast het volgende:
Jol vliegt eruit na zondag.
Fabio Capello wordt ook al in verband gebracht met de Spurs (link).

De rust mag van mij wel weer terugkeren, zondag Manchester United maar verslaan!
pi_52644044
Ik gaf Jol nog wel 10 wedstrijden, maar ze willen gewoon te graag hogerop.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 24 augustus 2007 @ 11:53:17 #93
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_52645462
LFC straks de enige club van Liverpool

http://news.bbc.co.uk/spo(...)/everton/6961678.stm
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 23:17:12 #94
67174 Dos37
Come on Twente
pi_52664707
quote:
Sunderland complete Cole capture

Former Manchester United forward Andy Cole has signed a one-year deal with Sunderland after passing a medical with the Premier League club.

The ex-England striker, 35, was a free agent after leaving Portsmouth earlier this summer, but is unlikely to feature at the weekend as he is not match fit.

Manager Roy Keane played with Cole during his time with United.

"He has had a fair few clubs, but I have played with Andy and I know he likes to win," said Keane.

News conference: Sunderland boss Roy Keane

"He is someone I have always got on all right with - it might be different now I am a manager, that might change.

"But a player with Andy's history - you look at his goals record and his experience, and he is someone we had to consider.

"He will be here to help some of our other strikers. People might say Andy is not a great talker and a big talker, but his actions and what he does on the training pitch, his movement will be important.

"He is quite happy to disagree with people and I don't mind that. But his experience will be vital."

Cole was at Manchester United for nearly seven years after successful spells with Bristol City and Newcastle.

After leaving Old Trafford in December 2001 he joined Blackburn in an £8m deal before spells with Fulham, Manchester City and Pompey.

But he started just five league games for the Fratton Park club and was loaned out to Birmingham at the end of last season.

And, upon joining the Black Cats, he said: "I'm very excited to be here.

"It is another challenge and hopefully I can use my experience to help the young players at the club. I had a few options and I just thought this is a good one.

"I want to get a good week or 10 days' training under my belt and go from there."

He is the second highest scorer behind Alan Shearer in the history of the Premier League.

Sunderland turned their attentions to the forward after missing out on Mido, who joined local rivals Middlesbrough.
Yorke en Cole weer bij elkaar, straks trekt Keane zelf de schoenen ook weer aan
pi_52674612
Matig klotepotje tot nu toe tussen Sunderland en Pool
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_52674725
0-1 Liverpool, Momo Sissoko
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
pi_52674727
0-1 Sissoko, mooi schot.
sig verwijderd door FA
pi_52674744
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 14:24 schreef Ambrosius het volgende:
mooi schot.
Idd, nog geen minuut daarvoor kreeg ie exact zon zelfde kans en die verprutste hij volledig
pi_52674754
netjes go liverpool
AFC AJAX
pi_52674922
Bal van de lijn gehaald in de laatste seconde

0-1 ruststand.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')