Laat het maar zo blijven, hoewel een overwinning van Spurs helemaal leuk zou zijn. Manure in de degradatiezone, dat zijn de leukere dingen in het levenquote:
quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:59 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Laat het maar zo blijven, hoewel een overwinning van Spurs helemaal leuk zou zijn. Manure in de degradatiezone, dat zijn de leukere dingen in het leven![]()
Ik zag het niet.. Maar heb ook geen herhaling van het doelpunt bekeken.quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:35 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Van richting veranderd hoor ik? Klopt dat?
Als dat al zo is dan is ie zeer licht beroerd.quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:35 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Van richting veranderd hoor ik? Klopt dat?
Heb een nieuwe computer en die software werkt hier niet op.quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:31 schreef One_conundrum het volgende:
Venomsnake, wat is er gebeurd met de regelmatige aanvoer van Gifjes van jou kant? Iedereen mist ze ....
Ik hoop echt dat hij mag blijven, hij heeft de club gemaakt tot waar ze nu staan, geef em dan ook de kans de laatste stap te maken.quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:50 schreef Cyberia18 het volgende:
Oh oh wat zal de druk op Jol na deze wedstrijd gigantisch oplopen...
ik hoop het ook, maar het is ook vaak van de koning is dood, leven de koning.quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:54 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat hij mag blijven, hij heeft de club gemaakt tot waar ze nu staan, geef em dan ook de kans de laatste stap te maken.
Hopen dat het bestuur naar de spelers luistert ...
Ja echtquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:05 schreef DeVinger het volgende:
Fulham is toch goed aan de comp begonnen
was juist wel een mooie wedstrijd als ik de highlights zagquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:32 schreef Eric_Cantona het volgende:
Eerste winst
Ik heb alleen de uitslag gezien en de goal van Nani, prachtdoelpuntVerder weet ik van niets, maar 't schijnt niet geweldig te zijn geweest dus? Boeiend, daar hebben we 't eind van 't seizoen niet meer over
De wedstrijd tegen AFC zou wel eens beslissend kunnen zijn.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:14 schreef DutchGooner het volgende:
Jol nog niet ontslagen?
Dat zou echt debiel zijn na 4 wedstrijden......quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:14 schreef DutchGooner het volgende:
Jol nog niet ontslagen?
Klopt maar het gaat gebeuren.;quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:33 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat zou echt debiel zijn na 4 wedstrijden......
Ik zou het echt heel vreemd vinden, ook al beginnen ze ruk. Ze spelen beter dan de afgelopen 10 jaar.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:43 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Klopt maar het gaat gebeuren.;
Lucku manyoo trouwens.
Maak daar maar de laatste 20 jaar van.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik zou het echt heel vreemd vinden, ook al beginnen ze ruk. Ze spelen beter dan de afgelopen 10 jaar.
Ja, sorry. Zo oud ben ik nog niet dat ik dat kon weten.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:47 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Maak daar maar de laatste 20 jaar van.
Ik heb het ook niet bewust meegemaakt maar het moet wel als je bedenkt dat ze vorig jaar terug voor het eerst sinds ruim 20 jaar op basis van de eindrangschikking Europees hebben gehaaldquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:47 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, sorry. Zo oud ben ik nog niet dat ik dat kon weten..
Ik doelde meer op 't feit dat hier mensen Man U lucky noemenquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:54 schreef don-diablo het volgende:
[..]
was juist wel een mooie wedstrijd als ik de highlights zagmoordend tempo en veel goede kansen
Vind jij dat ze de drie punten verdienden dan? Persoonlijk vond ik een puntenverdedling eerlijker en als er dan toch iemand moest winnen, verdienden de Spurs het net iets meer. Best wel lucky dus!quote:Op maandag 27 augustus 2007 07:19 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Ik doelde meer op 't feit dat hier mensen Man U lucky noemenDat ze 't niet echt verdiend hadden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |