Ik snap er weinig van dat die werkvergunning voor Yakubu is afgekeurd. Die speelt toch al een tijdje in Engeland, dus die had dan toch al een werkvergunning?quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:51 schreef EvertonPride het volgende:
Manual Fernandes naar Valencia helaas en nu lees ik dat de 1e werkvergunning keuring van Yakubu is afgekeurd. Niet echt een top voetbalweekendje dus. Zometeen maar ff naar Eindhoven kijken wat Maastricht VV maakt.
Mido kennende zal hij nog wel bij drie Italiaanse clubs spelenquote:Op maandag 27 augustus 2007 12:29 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Maar zo isMido
nu eenmaal.
Man wat was ik blij toen ie bij AS weg ging.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 13:07 schreef M0NTANA het volgende:
Spreekkoren richting Ahmed Mido Hossam ("Mido, he’s got a bomb, you know; Mido he’s got a bomb!") van de NUFC-supporters worden door de FA onderzocht.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:24 schreef DIGGER het volgende:
[afbeelding]
"Steve Bruce all in black today, and with his white hair you know what he reminds me of? A pint of Guinness."
5live commentator on Steve Bruce
Haha, welke melodie?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 13:07 schreef M0NTANA het volgende:
Spreekkoren richting Ahmed Mido Hossam ("Mido, he’s got a bomb, you know; Mido he’s got a bomb!") van de NUFC-supporters worden door de FA onderzocht.
Veranderdquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:44 schreef Dos37 het volgende:
Tijden zijn dus +1
Sir Alex tegen Keane gaat leuk worden ga het wel kijken.
Mourinho heeft er nog niet gewonnen. Op Villa Park. De enige uitwedstrijd in Engeland die hij nog niet wist te winnen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:47 schreef RayMania het volgende:
Chelsea heeft het altijd wel lastig in Birmingham. Ben benieuwd dit weekend.
Die heeft beter gepresteerd dan ik vooraf had gedacht in de PL, nuttige aankoop.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:01 schreef Public_NME het volgende:
Stefanovic naar FFC, goede aankoop imo. Verdediging is altijd het zwakste punt van FFC geweest de laatste seizoenen.
Iddquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:14 schreef M0NTANA het volgende:
Spurs MOETEN gewoon winnen van FFC.
FFC moet ook winnen, want zoveel pech en drama bij het begin kan echt niet...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:14 schreef M0NTANA het volgende:
Spurs MOETEN gewoon winnen van FFC.
Ja, helaas. Had ik wel in dat andere topic gepost. Waarschijnlijk hebben ze hem laten gaan omdat Murphy naar FFC komt (zijn de geruchten). Nog een uurtje en dan zullen we het weten.quote:Op zaterdag 1 september 2007 00:13 schreef Grimm het volgende:
diop naar pompey
quote:2331: FULHAM/READING swap deal
This is what we've been waiting for, some damn action. No money's involved as Liam Rosenior goes from Craven Cottage to the Madejski Stadium with midfielder Seol-Ki-Hyeon going the other way.
We zijn wel heel erg actief op de markt.....quote:
Een verloren wedstrijd tegen United brengt daar geen verandering in, dat is een ingecalculeerde nederlaag.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:22 schreef One_conundrum het volgende:
Best rustig geweest rondom Jol deze week eigenlijk
Ik volg FFC niet heel erg, maar had idd het idee dat Diop wel een goeie was ... (beter dan Murphy in ieder geval - alhoewel Dannny wel pingels er feilloos in trapt )quote:Op zaterdag 1 september 2007 00:17 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Ja, helaas. Had ik wel in dat andere topic gepost. Waarschijnlijk hebben ze hem laten gaan omdat Murphy naar FFC komt (zijn de geruchten). Nog een uurtje en dan zullen we het weten.
Riverside stadium ligt nu een uitdagingquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:51 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Mourinho heeft er nog niet gewonnen. Op Villa Park. De enige uitwedstrijd in Engeland die hij nog niet wist te winnen.
Ook Stefanovicquote:Op zaterdag 1 september 2007 00:45 schreef Public_NME het volgende:
[..]
We zijn wel heel erg actief op de markt.....
Vanmiddag moet sowieso gewonnen worden, volgende week (AFC-thuis) eigenlijk ook.quote:Op zaterdag 1 september 2007 01:40 schreef RayMania het volgende:
[..]
Een verloren wedstrijd tegen United brengt daar geen verandering in, dat is een ingecalculeerde nederlaag.
Dit weekend gun ik Jol wel de zege.
Dat gaat hopelijk een leuke wedstrijd worden, mede omdat ik er bij zal zijnquote:Op zaterdag 1 september 2007 12:44 schreef M0NTANA het volgende:
volgende week (AFC-thuis) eigenlijk ook.
Voor alle AFC-supporters hoop ik dat het een kut-wedstrijd gaat worden.quote:Op zaterdag 1 september 2007 13:32 schreef Gunner het volgende:
[..]
Dat gaat hopelijk een leuke wedstrijd worden, mede omdat ik er bij zal zijn
Hmm dat had ik nu niet verwachtquote:Op zaterdag 1 september 2007 13:39 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Voor alle AFC-supporters hoop ik dat het een kut-wedstrijd gaat worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |