Erg grappig dat ik je kaartjes nooit binnen zie komen? Grapjas!quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:06 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Grap ? Ik vind 7 * EUR 1,30 (+de kosten voor gebruik van uw mobiele telefoon) nou niet
echt een grapje hoor !! Ik doe het uit PURE LIEFDE !![]()
Denniks zie je ook nooit, dus dat komt goed uit.quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:17 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Erg grappig dat ik je kaartjes nooit binnen zie komen? Grapjas!
Echt wel ! Ik heb het al 3x gezien en 1x las 'ie hem ook nog voor !quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:17 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Erg grappig dat ik je kaartjes nooit binnen zie komen? Grapjas!
Mjah met 4 uurtjes slaap moet het blijkbaar ergens vandaan komenquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:18 schreef Mearloow het volgende:
jesus man lieke is ook lui aan het worden slaapt overdag 2 tot 3x
Ja , net als die carnavalswagen en die kikkerpakken zekerquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:20 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Echt wel ! Ik heb het al 3x gezien en 1x las 'ie hem ook nog voor !![]()
Ze is aan de Martini, ze wordt depressief van Dennisquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:21 schreef beequeen het volgende:
Komt Nada weer aan met die jankstem. Ze kan er niet meer tegen.
Ze is ongesteld.quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:22 schreef Darklight het volgende:
stem die lul er dan gewoon uit, of jankt niet zo dramatisch
Ik word ook depressief van Dennix , maar ook van Nada, dus proost dan maar.quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:22 schreef Varen het volgende:
[..]
Ze is aan de Martini, ze wordt depressief van Dennis
Al vanaf dat ze binnen is gekomen, 7 weken geleden , ik ken haar niet andersquote:
Sryquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:21 schreef schatje het volgende:
Niet fluisteren.
alweer?quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:25 schreef cindy10 het volgende:
[..]
ben ik ook weleens,maar geestelijk nog altijd stabiel....![]()
Ze is familie van de olifant, die zijn heel lang ongesteldquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Al vanaf dat ze binnen is gekomen, 7 weken geleden , ik ken haar niet anders![]()
tja gek he??? natasja had ook altijd zoveel punten...quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:26 schreef Mearloow het volgende:
brian weer bellenwat een punten heeft die gozer.
Met wie?quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:26 schreef Mearloow het volgende:
brian weer bellenwat een punten heeft die gozer.
quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:26 schreef cindy10 het volgende:
[..]
tja gek he??? natasja had ook altijd zoveel punten...
Een van de homovaders door wie hij is opgevoed.quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:29 schreef Mearloow het volgende:
[..]
joep meloen? haha sorry ik weet het niet.
Een van zijn surrogaatvaders. Die heeft twee maanden geleden een motorongeluk gehad. Er staat een stukje over in Updates.quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:29 schreef Mearloow het volgende:
[..]
joep meloen? haha sorry ik weet het niet.
hahahaha ze dacht ook ontzettend populair te zijn....quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:29 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Tja ze dacht ook veel geld te hebben....
![]()
net dus edquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:32 schreef Dreamboy het volgende:
weer met Joep
je bedoeld nadia...de zweefteef?quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:32 schreef rooie3 het volgende:
De hele dag is die domme doos op de streams.Huub,Lieke en Jaap zijn bijzaak geworden.
Dat is Briantilliaans.quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:33 schreef agter het volgende:
Brian tegen JoepiedePoepie: "Ik maak me bezorgd om je".
Tautologie of pleonasme?
Hij is best wel populair ( popipoll ) en best wel goed in spellen. Hij had meer dan 400 punten zei hij vorige week. Maar nu gaat iedereen hier weer net doen alsof hij ze van achter heeft (extra dan). Zo eentonig wordt dat..quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:34 schreef Dreamboy het volgende:
Morgen gaat Brian weer bellen niet te geloven zeg
waar komen al zijn punten toch vandaan.
Ze laten Dennis helemaal in zijn sop gaar koken. Jammer, ik had ook wel wat actievere bashing verwacht.quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:34 schreef ericahysterica het volgende:
ik had nog wel wat vuurwerk verwacht vanavond. Maar ik vrees het ergste, het is een en al saaiheid en er valt dus weinig te posten.
Welke spellen, ik volg je niet.quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:36 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Hij is best wel populair ( popipoll ) en best wel goed in spellen. Hij had meer dan 400 punten zei hij vorige week. Maar nu gaat iedereen hier weer net doen alsof hij ze van achter heeft (extra dan). Zo eentonig wordt dat..
Omdat hij waanzinnig veel uitgeeft terwijl er bar weinig binnenkomt. 170 oid met de popo, en 100 met het lasergamen?quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:36 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Hij is best wel populair ( popipoll ) en best wel goed in spellen. Hij had meer dan 400 punten zei hij vorige week. Maar nu gaat iedereen hier weer net doen alsof hij ze van achter heeft (extra dan). Zo eentonig wordt dat..
ben je niet in de war met bigbrother?quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:36 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Dennis steeds bashen is ook niet alles.Die domme doos is net zo goed fout bezig.En Amanda en Brian komen overal heel makkelijk mee weg.Echt moeilijk hebben die twee het nog niet gehad.quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze laten Dennis helemaal in zijn sop gaar koken. Jammer, ik had ook wel wat actievere bashing verwacht.
10x170 ongeveer ja , 100 lasergamen en er zijn vast nog wel meer dingen geweest in die 10 maanden. Ook heeft hij weleens om punten gevraagt.quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Omdat hij waanzinnig veel uitgeeft terwijl er bar weinig binnenkomt. 170 oid met de popo, en 100 met het lasergamen?
Idd, dat verklaart alles!quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:39 schreef Mearloow het volgende:
ooooooow joep en ed hebben al 30 jaar een relatie
Hij pikt ook steeds 50 punten mee met de stemmingen uit die pot.quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Omdat hij waanzinnig veel uitgeeft terwijl er bar weinig binnenkomt. 170 oid met de popo, en 100 met het lasergamen?
Lees de post van Mootie van 21.37 uur ajb.quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:38 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Laatste was lasergamen .
Neemt niet weg dat hij nu in een dikke week 350 punten spendeert, terwijl hij een tijdje terug redelijk blut was. En hij heeft ongeveer elke maand een bezoeker, dus daar gaan zijn popopunten al aan op.quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:40 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
10x170 ongeveer ja , 100 lasergamen en er zijn vast nog wel meer dingen geweest in die 10 maanden. Ook heeft hij weleens om punten gevraagt.
Je mag er nooit meer dan 400 hebben.quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:40 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
10x170 ongeveer ja , 100 lasergamen en er zijn vast nog wel meer dingen geweest in die 10 maanden. Ook heeft hij weleens om punten gevraagt.
En hij heeft aan die domboweddenschappen die Huub steeds aangaat ook een mooie inkomstenbronquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:40 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hij pikt ook steeds 50 punten mee met de stemmingen uit die pot.
hij zei laatst dat hij er 450 had tegen amanda. normaal verteld hij dat nooit aan iemandquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:41 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Je mag er nooit meer dan 400 hebben.
A demainquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:40 schreef DrsH het volgende:
nou ik houd het voor gezien er is weinig goed acteerwerk dus zou zeggen tot morgen![]()
![]()
Volgens hem zelf had hij die wel vorige week. 450.quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:41 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Je mag er nooit meer dan 400 hebben.
Kijk, daar gaat hij dus al de fout in, het klopt gewoon niet.quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:42 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Volgens hem zelf had hij die wel vorige week. 450.
Vorige week zei hij nog dat hij 450 had. Huub kan dit nog veel meer doen , hij doet het alleen niet. Brian wel , dus dat valt op. Nu geloof ik het allemaal nog , als hij volgende week weer 3x gaat bellen niet meer..quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat hij nu in een dikke week 350 punten spendeert, terwijl hij een tijdje terug redelijk blut was. En hij heeft ongeveer elke maand een bezoeker, dus daar gaan zijn popopunten al aan op.
Als het echt niet klopt zouden mensen als Huub dat toch ook wel in de gaten hebben?quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kijk, daar gaat hij dus al de fout in, het klopt gewoon niet.
Het lijkt me ook niet dat ze daarmee gaan zwendelen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:45 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Als het echt niet klopt zouden mensen als Huub dat toch ook wel in de gaten hebben?
Huub houd Brian niet zo in de gaten.Soms denk ik dat Huub echt niks meer in de gaten heeft.quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:45 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Als het echt niet klopt zouden mensen als Huub dat toch ook wel in de gaten hebben?
Gisteren vroeg Amanda aan Brian of hij met haar "points" naar de Febo wilde gaan. Ik vroeg me af waar dat over ging, maar kreeg geen duidelijk antwoord hier. Het klopt niet als het zoveel mensen opvalt hier of we worden parra.quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Het lijkt me ook niet dat ze daarmee gaan zwendelen.![]()
Ik ben een trouwe fan van HiDiHostreams, en die bevallen prima, maar bedankt voor de tip.quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:52 schreef Papabear het volgende:
Ik had al een tijd geen streams meer gekeken en zojuist maar weer es betaald voor een weekje. Toen pas kwam ik erachter dat ze nu in breedbeeld worden uitgezonden![]()
Voor degenen die streams kijken via www.hanff.nl/goudenkooi.php graag even refreshen en je kunt genieten van het breedbeeld formaat
En excuses dat het nu pas is aangepast![]()
misschien omdat nadia het na 1 glas al op een brullen zet,en amanda na een fles nog geen tranen heeft vergoten?quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:57 schreef Mearloow het volgende:
nadia heeft 1 glas martini gedronken en amanda een hele fles champagne. en nadia mag niet meer.
Nope, omdat ze bijna niet eet.quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:59 schreef cindy10 het volgende:
[..]
misschien omdat nadia het na 1 glas al op een brullen zet,en amanda na een fles nog geen tranen heeft vergoten?![]()
ik vind die smileys wel gezellig,zie het probleem er niet van?quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:59 schreef beequeen het volgende:
Sorry, OT, maar check dit forum en wij zeuren over zwaaismileys.
http://www.hanff.nl/viewtopic.php?t=1898
Het is geen spam mods, alleen een voorbeeld hoe het echt niet moet.
Sorrie weinig toegevoegde waarde aan dit topic.quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:59 schreef beequeen het volgende:
ja oke,maar als je niet eet,kan je slechter tegen alcohol toch?quote:
Optie: Streams uit, tv aan!!!quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:02 schreef SIRA het volgende:
ik wil Huub en lieke op de streams.
van dat geneuzel van die mokkels word je ook niet blij
Sorry dat ik je tijd steel.quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:01 schreef StephanL het volgende:
[..]
Sorrie weinig toegevoegde waarde aan dit topic.![]()
Goed plan, ik ben weg.quote:
Mooi...meteen mute...quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:12 schreef Casshern het volgende:
nadia en dennix gaan eindelijk praten
Ipv ijs knagen, heeft hij nu een pepermuntje om op te sabbelen, geen verbetering voor de audioquote:Op maandag 20 augustus 2007 22:13 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Mooi...meteen mute...
ik zie en hoor liever Amanda die Brian voor zijn ballen schopt![]()
Het is nog geen bedtijd.quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:15 schreef Casshern het volgende:
mooi nadia blijft erbij dat ze naast jaap gaat slapen vanacht
Och, laat ze toch. Als ze die plaatjes nou leuk vinden, who caresquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:59 schreef beequeen het volgende:
Ja en dan schaffen ze het pokeren af en het enige wat ik wilde was alleen maar gelukkig zijn. *jank jank*quote:
Als het een slaapkamer zou zijn voor 2 personen zou er niets mis mee zijn tochquote:Op maandag 20 augustus 2007 22:24 schreef Minette het volgende:
Lijkt me romantisch badderen middenin de slaapkamer![]()
[afbeelding]
Dan niet, maar dit is net een jeugdherbergquote:Op maandag 20 augustus 2007 22:34 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Als het een slaapkamer zou zijn voor 2 personen zou er niets mis mee zijn toch![]()
Ja walgelijkquote:Op maandag 20 augustus 2007 22:35 schreef Minette het volgende:
[..]
Dan niet, maar dit is net een jeugdherberg
Moet je wel stemmen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:43 schreef STAP01 het volgende:
De aanval op Dennis...
Zielig voor hem! 0
Eindelijk gerechtigheid... 0
Hij gaat het nog zwaar krijgen! 0
Bron: http://www.tien.tv/degoudenkooi/homepage.html
Stomme poll, Ik kan niet kiezen want ik vindt het net goed, en hij gaat het nog zwaar krijgen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Moet je wel stemmen.![]()
Zielig voor hem!.....18%
Eindelijk gerechtigheid...39%
Hij gaat het nog zwaar krijgen!.....43%
Ik luister af en toe mee, en ik begrijp dat hij niet alleen in de Kooi parra is geworden. Ook op Bonaire heeft hij menigeen met auto en al kort geslagen. Maar hij is zooooooooo lief.quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:46 schreef SIRA het volgende:
Jaap en Dennis doen nog maar 's een potje, die vervelen zich ook te pletter
Brian is al een half uur bezig met een verhaal en Amanda doet alleen maar dat geluidje wat tussen hijgen en lachen in zit...![]()
What to do, what to do.quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:48 schreef 2live het volgende:
[..]
Stomme poll, Ik kan niet kiezen want ik vindt het net goed, en hij gaat het nog zwaar krijgen.![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:50 schreef STAP01 het volgende:
Is dit al bekent gemaakt op FOK!????
http://www.telegraaf.nl/p(...)NATASIA!.html?p=20,1
Er is zelfs een topic over op FOK.quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:50 schreef STAP01 het volgende:
Jaap en Dennis kunnen beter weggaan bij Fries.quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:51 schreef SIRA het volgende:
zielug
Jaap zit Fries te dollen met een appel ...
[afbeelding]
Schijtbak, hij durft gewoon niet dichterbij te komen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:51 schreef SIRA het volgende:
zielug
Jaap zit Fries te dollen met een appel ...
[afbeelding]
quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er is zelfs een topic over op FOK.
Dat kan me geen ruk schelen, als hij maar oprot. Loopt met zijn handen in zijn zakken doelloos door dat hok, kauwt op ijsblokjes of pepermuntjes en er komt geen zinnig woord uit. Doe je ding en vertrek, 100% zeker weten sowieso.quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:54 schreef Giggio het volgende:
volgens mij zou Kennix mijn stoere HELD het liefst zo de poort uit willen lopen
100% zeker weten
maar ja... hoe lul je alles weer goed in de boze brute buitenwereld als je daar ook nog eens iedereen (except sis Kel) over je heen gaat krijgen....
quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:50 schreef STAP01 het volgende:
scheelt mij ook geen bal... zal het missen Kennix mijn stoere HELD!!!quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat kan me geen ruk schelen, als hij maar oprot. Loopt met zijn handen in zijn zakken doelloos door dat hok, kauwt op ijsblokjes of pepermuntjes en er komt geen zinnig woord uit. Doe je ding en vertrek, 100% zeker weten sowieso.
Ik denk dat de overige bewoners al zo veel van hem geleerd hebben,dat je je daar geen zorgen om hoeft te makenquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:00 schreef Giggio het volgende:
[..]
scheelt mij ook geen bal... zal het missen Kennix mijn stoere HELD!!!
wie moet het programma DGK dan gaan maken??
Alles om maar niet te hoeven praten. en zware terror van Dennix.quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:02 schreef Giggio het volgende:
goed zo Kennix mijn stoere HELD!
tanden poetsen
trek je terug
duik onder je dekbedje en morgen weer een nieuwe dag
nieuwe ronde nieuwe kansen
maar of dat voor iedereen opgaat???????
Dan blijf ik nog even om te luisteren hoe ze hem dat hok uitlult.quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:05 schreef mazaru het volgende:
collect call van kelly voor dennix
Ik heb liever een laatste zetjequote:Op maandag 20 augustus 2007 23:06 schreef Darklight het volgende:
wel aardig van zn zusje als het een opsteker is
na veel twijfelenquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:07 schreef Casshern het volgende:
hij neemt de collect call aan
Keep incest in the familyquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:09 schreef Casshern het volgende:
ze klinken eerder als stelletje dan als broer en zus
Ze klinken wel als een stelletjequote:Op maandag 20 augustus 2007 23:11 schreef tipsch het volgende:
Dat lijkt me wel een heel lief zusje hoor![]()
Heel eng idd.quote:
het zusje van nix wordt op straat uitgescholden voor anorexiahoer voor zover ik het begrepen hebquote:
Down the drainquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:12 schreef farscapevr6 het volgende:
zo dat waren 50 cp s well spent whehehehehehe
nou ja, ze missen elkaar erg en zo te horen zijn ze heel erg close met elkaar, wat te maken zal hebben met haar ziek zijn.quote:
iddquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:13 schreef Peter6000 het volgende:
Het blijven mooie en vaak emotionele momenten, die gesprekjes met het thuisfront.
da's erg triestquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:13 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
het zusje van nix wordt op straat uitgescholden voor anorexiahoer voor zover ik het begrepen heb
K*t , ik ook.quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:14 schreef pasjesjen het volgende:
Dat ik dit nog zou zeggen
vind nix wel een beetje zielig nu
Maar die vrienden en zus zijn ook dom.Had allang gezegd donder Nadia de deur uit.quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:14 schreef mootie het volgende:
Wel zielig nu, Dennis breekt een beetje![]()
Kom op Moots, wat doet die gast daar, hij is er totaal niet op zijn plaats.quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:14 schreef mootie het volgende:
vind ik niet.quote:
Leg Nadia in de watten?? Wat een achterlijk advies. Ik vind haar nog 100x erger dan Dennis. Dat gelul over zichzelf wegcijferen voor Dennis..quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:12 schreef pasjesjen het volgende:
rogier: leg nadia in de watten, doe je ding maar wees slim
Ervaar jij dat echt als 'geslijm'quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:15 schreef Ballistixx het volgende:
wat een geslijm zeg aan die telefoon![]()
aah, hij huilt nu
Een prima knul, maar geen kooimaterialquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dennis is gewoon een "ok" knul. Niemand is perfect, hij ook niet, maar ik mag hem wel!
--------- niet over users posten ajbquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:17 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ervaar jij dat echt als 'geslijm'
Ik zie het als onder druk staan, en heel even de vertrouwdheid kunnen voelen van thuis, en weten dat er ook mensen zijn die onvoorwaardelijk achter hem staan.
En dat die zus voor anorexiahoer wordt uitgescholden op straat, vind ik diep en diep walgelijk.
Tuurlijk zijn er mensen die van hem houden, alleen niet op dit forum.quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:16 schreef avonne het volgende:
[..]
vind ik niet.
Het is vast heel belangrijk voor hem.
Misschienis het een breekpunt, maar het geeft toch mooi aan dat er mensen zijn die van hem houden, en dat er meer is dan DGK alleen.
Voorlopig zijn streamers erg druk met hem, zo slecht is het dus allemaal niet, hij houdt de gemoederen bezig. Verder is hij pas "geen kooi materiaal" als hij verloren heeft. Hij zit nog steeds op koers!quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Een prima knul, maar geen kooimaterial![]()
eensquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Een prima knul, maar geen kooimaterial![]()
Welnee, dat is al weken zo. Huubs zus heeft ooit in een blijf-van-mijn-lijf-huis gezeten. Dat is Dennis' megaschokkende nieuws.quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:19 schreef Peter6000 het volgende:
Voor mij wel nieuw, dat Dennis iets 'heel pijnlijks' over Huub weet, maar dat niet in het spel wil gebruiken.
ben het zowaar met je eens!quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:17 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik zie het als onder druk staan, en heel even de vertrouwdheid kunnen voelen van thuis, en weten dat er ook mensen zijn die onvoorwaardelijk achter hem staan.
En dat die zus voor anorexiahoer wordt uitgescholden op straat, vind ik diep en diep walgelijk.
Dat heeft Huub toch allang zelf gezegd op de streams? Toen tegen Lieke, maar dat weet Dennix niet?quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:19 schreef riri het volgende:
de zus van huub en dat blijf van mijn lijf huis dat speelt helemaal niet nu maar jaren terug dennix...zet jezelf toch niet zo voor lul
Als ze van Dennis houden hadden ze gezegd dat hij Nadia moest lozen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:17 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Peter, ik ken je niet, maar je zegt keer op keer de juiste woorden!quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:17 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hij wilde de nieuwe Huub zijn. Het mannetje, het haantje. Hij kan dat nooit worden. Ik moet nog zo denken aan zijn uitspraken over de popo maar hij heeft gefaald waardoor hij nu Huub in en in haat. Huub hem daarentegen ook.quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:18 schreef grazygirl het volgende:
wat is die nix obsessed door huub, ben benieuwd wat daar achter zit
+1quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:20 schreef cindy10 het volgende:
[..]
ben het zowaar met je eens!
de spelers beginnen zelf aan iets,en weten dat ze vergruist kunnen worden....
maar vind wel dat men de familie`s en vrienden met rust moeten laten.
ondanks dat ik dennis nix vind,vind ik dit toch wel sneu...
Dat is al een tijdje bekendquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:19 schreef Peter6000 het volgende:
Voor mij wel nieuw, dat Dennis iets 'heel pijnlijks' over Huub weet, maar dat niet in het spel wil gebruiken.
knip, dubbel.quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:19 schreef Peter6000 het volgende:
heb je zomaar gelijk in....quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Voorlopig zijn streamers erg druk met hem, zo slecht is het dus allemaal niet, hij houdt de gemoederen bezig. Verder is hij pas "geen kooi materiaal" als hij verloren heeft. Hij zit nog steeds op koers!
Wilde hij weken geleden al,maar achter verbood het hem.Hij dacht dat de zus van Huub nu in een blijf van me lijf huis zat.quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:19 schreef Peter6000 het volgende:
Als ik aan Huub denk, dan past het woord haat daar wel. Als ik aan Dennis denk, dan denk ik aan begrip, geduld, aardig, goed karakter.quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:21 schreef noekje het volgende:
[..]
Hij wilde de nieuwe Huub zijn. Het mannetje, het haantje. Hij kan dat nooit worden. Ik moet nog zo denken aan zijn uitspraken over de popo maar hij heeft gefaald waardoor hij nu Huub in en in haat. Huub hem daarentegen ook.
We zitten qua mening redelijk op dezelfde lijn (meestal), is me ook al opgevallen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Peter, ik ken je niet, maar je zegt keer op keer de juiste woorden!![]()
met als resultaat dat hij zijn dekking kwijt is en eruit gestemd wordt?quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:20 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Als ze van Dennis houden hadden ze gezegd dat hij Nadia moest lozen.
is dat vele male erger dan?quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Is oud nieuws, heeft Huub zelf al verteld. Gaat over de zus van Huub die in een Blijf van mijn lijf Huis heeft gezeten.
Ja dat hoorde ik ook van dat miljoen en het beter maken heb het idee dat het dus nog niet helemaal over isquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:23 schreef TiNo_Flo het volgende:
Dennis zegt nu tegen Jaap en Nadia dat de ziekte van haar zusje 8 jaar geleden was.
Net zegt hij nog tegen zijn zusje dat als hij de 1 miljoen euro wint, hij haar met dat geld helemaal beter gaat maken![]()
Ik ben het eigenlijk helemaal met je eens.quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:17 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Pas als achter hem kwijt wil kan hij gaan.Jaap laat hem ook niet gaan.quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:22 schreef avonne het volgende:
[..]
met als resultaat dat hij zijn dekking kwijt is en eruit gestemd wordt?
Als hij in het spel wil blijven, zal hij zeker Nadia bij zich moeten houden.
Als Huub de zus van Dennis gaat 'gebruiken' (meen me te herinneren dat hij dat al eens deed), lijkt me het logisch dat Dennis hetzelfde doet met de zus van Huub.quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:22 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Wilde hij weken geleden al,maar achter verbood het hem.Hij dacht dat de zus van Huub nu in een blijf van me lijf huis zat.
De prins op het witte paard...quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:23 schreef TiNo_Flo het volgende:
Dennis zegt nu tegen Jaap en Nadia dat de ziekte van haar zusje 8 jaar geleden was.
Net zegt hij nog tegen zijn zusje dat als hij de 1 miljoen euro wint, hij haar met dat geld helemaal beter gaat maken![]()
Het is ook 8 jaar geleden, maar ze heeft nog last van enkele dingen, zoals onverklaarbare pijnen in haar benen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:23 schreef TiNo_Flo het volgende:
Niets zo opbeurend om het gesprek op iets anders te brengenquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:25 schreef noekje het volgende:
en Nadia is weer op haar hart getrapt. Meerdere keren!
Nadia..![]()
dat idee heb ik dus ook misschien weet nix inderdaad wel iets wat wij niet weten.... het zou zomaar kunnen want ik denk idd niet dat huub er warm of koud van wordtquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:25 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Als Huub de zus van Dennis gaat 'gebruiken' (meen me te herinneren dat hij dat al eens deed), lijkt me het logisch dat Dennis hetzelfde doet met de zus van Huub.
Maar ik dacht dat het iets anders pijnlijks zou zijn.
Het in een Blijf van me Lijf huis zitten/ gezeten hebben is triest, maar ik geloof niet dat Huub er warm of koud van wordt als Dennis dat gaat noemen.
En zelf wordt ie er dan ook niet populairder op.
Dennis wilde het meteen al gebruiken,nog voordat Huub dat over zijn zus zei.quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:25 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Als Huub de zus van Dennis gaat 'gebruiken' (meen me te herinneren dat hij dat al eens deed), lijkt me het logisch dat Dennis hetzelfde doet met de zus van Huub.
Het in een Blijf van me Lijf huis zitten/ gezeten hebben is triest, maar ik geloof niet dat Huub er warm of koud van wordt als Dennis dat gaat noemen.
Huub zijn zus is al een keer vreselijk hard aangepakt door Brian. Ze moeten mekaars familieleden gewoon met rust latenquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:25 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het werd tijd!quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:14 schreef mootie het volgende:
Nee hij vertelde het aan Jaap.quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:26 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
dat idee heb ik dus ook misschien weet nix inderdaad wel iets wat wij niet weten.... het zou zomaar kunnen want ik denk idd niet dat huub er warm of koud van wordt
quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ehm Nadia, het gaat even niet over jou, maar over Dennis....lastig is dat toch die types die zoveel aandacht vragen
????????????quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:06 schreef Darklight het volgende:
wel aardig van zn zusje als het een opsteker is
Dit is erg grofquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:29 schreef Darklight het volgende:
Jaap gaat ff de brief elzen nu
Omgquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:32 schreef Varen het volgende:
Jaap over de brief van Nadia:
Dwennis is te klein en wil babytjes maken
Wat een diepgang heeft dat meisje.quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:31 schreef beequeen het volgende:
Jaap zegt dat in de brief van Nada staat dat ze nooit voor Dennix zou vallen omdat hij te klein is.
Daarvoor uitgescholden worden vindt ze blijkbaar minder erg dan haar broer een zetje geven die miljoenen te winnen...ze zou hem ook kunnen zeggen kom voor je eigen bestwil dat huis uit want je maakt je eigen naam kapotquote:
Ze had datzelfde ook al in vertrouwen aan Amanda verteld.quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:33 schreef noekje het volgende:
Nadia vindt dat Dennis sick bezig is omdat hij tijdens de seks zegt de vader van haar kinderen wil worden. Dat staat oa in de brief.
Is ook best sick!
Bouquetreeks denk ik zo.quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:33 schreef avonne het volgende:
Nadia
Ze klinkt als een oud wijf, terwijl het nog een kuiken is.
Heeft ze dit uit boekjes of zo?
Je moest eens weten wat ik zou willen horen!quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:34 schreef noekje het volgende:
Nadia: ik wil dat je net zulke pijn voelt als ik.
Oh mijn God! Ik wil nu gillende sirenes horen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |