Optie: Streams uit, tv aan!!!quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:02 schreef SIRA het volgende:
ik wil Huub en lieke op de streams.
van dat geneuzel van die mokkels word je ook niet blij
Sorry dat ik je tijd steel.quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:01 schreef StephanL het volgende:
[..]
Sorrie weinig toegevoegde waarde aan dit topic.![]()
Goed plan, ik ben weg.quote:
Mooi...meteen mute...quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:12 schreef Casshern het volgende:
nadia en dennix gaan eindelijk praten
Ipv ijs knagen, heeft hij nu een pepermuntje om op te sabbelen, geen verbetering voor de audioquote:Op maandag 20 augustus 2007 22:13 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Mooi...meteen mute...
ik zie en hoor liever Amanda die Brian voor zijn ballen schopt![]()
Het is nog geen bedtijd.quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:15 schreef Casshern het volgende:
mooi nadia blijft erbij dat ze naast jaap gaat slapen vanacht
Och, laat ze toch. Als ze die plaatjes nou leuk vinden, who caresquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:59 schreef beequeen het volgende:
Sorry, OT, maar check dit forum en wij zeuren over zwaaismileys.
http://www.hanff.nl/viewtopic.php?t=1898
Het is geen spam mods, alleen een voorbeeld hoe het echt niet moet.
Ja en dan schaffen ze het pokeren af en het enige wat ik wilde was alleen maar gelukkig zijn. *jank jank*quote:
Als het een slaapkamer zou zijn voor 2 personen zou er niets mis mee zijn tochquote:Op maandag 20 augustus 2007 22:24 schreef Minette het volgende:
Lijkt me romantisch badderen middenin de slaapkamer![]()
[afbeelding]
Dan niet, maar dit is net een jeugdherbergquote:Op maandag 20 augustus 2007 22:34 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Als het een slaapkamer zou zijn voor 2 personen zou er niets mis mee zijn toch![]()
Ja walgelijkquote:Op maandag 20 augustus 2007 22:35 schreef Minette het volgende:
[..]
Dan niet, maar dit is net een jeugdherberg
Moet je wel stemmen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:43 schreef STAP01 het volgende:
De aanval op Dennis...
Zielig voor hem! 0
Eindelijk gerechtigheid... 0
Hij gaat het nog zwaar krijgen! 0
Bron: http://www.tien.tv/degoudenkooi/homepage.html
Stomme poll, Ik kan niet kiezen want ik vindt het net goed, en hij gaat het nog zwaar krijgen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Moet je wel stemmen.![]()
Zielig voor hem!.....18%
Eindelijk gerechtigheid...39%
Hij gaat het nog zwaar krijgen!.....43%
Ik luister af en toe mee, en ik begrijp dat hij niet alleen in de Kooi parra is geworden. Ook op Bonaire heeft hij menigeen met auto en al kort geslagen. Maar hij is zooooooooo lief.quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:46 schreef SIRA het volgende:
Jaap en Dennis doen nog maar 's een potje, die vervelen zich ook te pletter
Brian is al een half uur bezig met een verhaal en Amanda doet alleen maar dat geluidje wat tussen hijgen en lachen in zit...![]()
What to do, what to do.quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:48 schreef 2live het volgende:
[..]
Stomme poll, Ik kan niet kiezen want ik vindt het net goed, en hij gaat het nog zwaar krijgen.![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:50 schreef STAP01 het volgende:
Is dit al bekent gemaakt op FOK!????
http://www.telegraaf.nl/p(...)NATASIA!.html?p=20,1
Er is zelfs een topic over op FOK.quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:50 schreef STAP01 het volgende:
Jaap en Dennis kunnen beter weggaan bij Fries.quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:51 schreef SIRA het volgende:
zielug
Jaap zit Fries te dollen met een appel ...
[afbeelding]
Schijtbak, hij durft gewoon niet dichterbij te komen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:51 schreef SIRA het volgende:
zielug
Jaap zit Fries te dollen met een appel ...
[afbeelding]
quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er is zelfs een topic over op FOK.
Dat kan me geen ruk schelen, als hij maar oprot. Loopt met zijn handen in zijn zakken doelloos door dat hok, kauwt op ijsblokjes of pepermuntjes en er komt geen zinnig woord uit. Doe je ding en vertrek, 100% zeker weten sowieso.quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:54 schreef Giggio het volgende:
volgens mij zou Kennix mijn stoere HELD het liefst zo de poort uit willen lopen
100% zeker weten
maar ja... hoe lul je alles weer goed in de boze brute buitenwereld als je daar ook nog eens iedereen (except sis Kel) over je heen gaat krijgen....
quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:50 schreef STAP01 het volgende:
scheelt mij ook geen bal... zal het missen Kennix mijn stoere HELD!!!quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat kan me geen ruk schelen, als hij maar oprot. Loopt met zijn handen in zijn zakken doelloos door dat hok, kauwt op ijsblokjes of pepermuntjes en er komt geen zinnig woord uit. Doe je ding en vertrek, 100% zeker weten sowieso.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |