net dus edquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:32 schreef Dreamboy het volgende:
weer met Joep
je bedoeld nadia...de zweefteef?quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:32 schreef rooie3 het volgende:
De hele dag is die domme doos op de streams.Huub,Lieke en Jaap zijn bijzaak geworden.
Dat is Briantilliaans.quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:33 schreef agter het volgende:
Brian tegen JoepiedePoepie: "Ik maak me bezorgd om je".
Tautologie of pleonasme?
Hij is best wel populair ( popipoll ) en best wel goed in spellen. Hij had meer dan 400 punten zei hij vorige week. Maar nu gaat iedereen hier weer net doen alsof hij ze van achter heeft (extra dan). Zo eentonig wordt dat..quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:34 schreef Dreamboy het volgende:
Morgen gaat Brian weer bellen niet te geloven zeg
waar komen al zijn punten toch vandaan.
Ze laten Dennis helemaal in zijn sop gaar koken. Jammer, ik had ook wel wat actievere bashing verwacht.quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:34 schreef ericahysterica het volgende:
ik had nog wel wat vuurwerk verwacht vanavond. Maar ik vrees het ergste, het is een en al saaiheid en er valt dus weinig te posten.
Welke spellen, ik volg je niet.quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:36 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Hij is best wel populair ( popipoll ) en best wel goed in spellen. Hij had meer dan 400 punten zei hij vorige week. Maar nu gaat iedereen hier weer net doen alsof hij ze van achter heeft (extra dan). Zo eentonig wordt dat..
Omdat hij waanzinnig veel uitgeeft terwijl er bar weinig binnenkomt. 170 oid met de popo, en 100 met het lasergamen?quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:36 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Hij is best wel populair ( popipoll ) en best wel goed in spellen. Hij had meer dan 400 punten zei hij vorige week. Maar nu gaat iedereen hier weer net doen alsof hij ze van achter heeft (extra dan). Zo eentonig wordt dat..
ben je niet in de war met bigbrother?quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:36 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Dennis steeds bashen is ook niet alles.Die domme doos is net zo goed fout bezig.En Amanda en Brian komen overal heel makkelijk mee weg.Echt moeilijk hebben die twee het nog niet gehad.quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze laten Dennis helemaal in zijn sop gaar koken. Jammer, ik had ook wel wat actievere bashing verwacht.
10x170 ongeveer ja , 100 lasergamen en er zijn vast nog wel meer dingen geweest in die 10 maanden. Ook heeft hij weleens om punten gevraagt.quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Omdat hij waanzinnig veel uitgeeft terwijl er bar weinig binnenkomt. 170 oid met de popo, en 100 met het lasergamen?
Idd, dat verklaart alles!quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:39 schreef Mearloow het volgende:
ooooooow joep en ed hebben al 30 jaar een relatie
Hij pikt ook steeds 50 punten mee met de stemmingen uit die pot.quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Omdat hij waanzinnig veel uitgeeft terwijl er bar weinig binnenkomt. 170 oid met de popo, en 100 met het lasergamen?
Lees de post van Mootie van 21.37 uur ajb.quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:38 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Laatste was lasergamen .
Neemt niet weg dat hij nu in een dikke week 350 punten spendeert, terwijl hij een tijdje terug redelijk blut was. En hij heeft ongeveer elke maand een bezoeker, dus daar gaan zijn popopunten al aan op.quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:40 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
10x170 ongeveer ja , 100 lasergamen en er zijn vast nog wel meer dingen geweest in die 10 maanden. Ook heeft hij weleens om punten gevraagt.
Je mag er nooit meer dan 400 hebben.quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:40 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
10x170 ongeveer ja , 100 lasergamen en er zijn vast nog wel meer dingen geweest in die 10 maanden. Ook heeft hij weleens om punten gevraagt.
En hij heeft aan die domboweddenschappen die Huub steeds aangaat ook een mooie inkomstenbronquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:40 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hij pikt ook steeds 50 punten mee met de stemmingen uit die pot.
hij zei laatst dat hij er 450 had tegen amanda. normaal verteld hij dat nooit aan iemandquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:41 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Je mag er nooit meer dan 400 hebben.
A demainquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:40 schreef DrsH het volgende:
nou ik houd het voor gezien er is weinig goed acteerwerk dus zou zeggen tot morgen![]()
![]()
Volgens hem zelf had hij die wel vorige week. 450.quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:41 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Je mag er nooit meer dan 400 hebben.
Kijk, daar gaat hij dus al de fout in, het klopt gewoon niet.quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:42 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Volgens hem zelf had hij die wel vorige week. 450.
Vorige week zei hij nog dat hij 450 had. Huub kan dit nog veel meer doen , hij doet het alleen niet. Brian wel , dus dat valt op. Nu geloof ik het allemaal nog , als hij volgende week weer 3x gaat bellen niet meer..quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat hij nu in een dikke week 350 punten spendeert, terwijl hij een tijdje terug redelijk blut was. En hij heeft ongeveer elke maand een bezoeker, dus daar gaan zijn popopunten al aan op.
Als het echt niet klopt zouden mensen als Huub dat toch ook wel in de gaten hebben?quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kijk, daar gaat hij dus al de fout in, het klopt gewoon niet.
Het lijkt me ook niet dat ze daarmee gaan zwendelen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:45 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Als het echt niet klopt zouden mensen als Huub dat toch ook wel in de gaten hebben?
Huub houd Brian niet zo in de gaten.Soms denk ik dat Huub echt niks meer in de gaten heeft.quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:45 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Als het echt niet klopt zouden mensen als Huub dat toch ook wel in de gaten hebben?
Gisteren vroeg Amanda aan Brian of hij met haar "points" naar de Febo wilde gaan. Ik vroeg me af waar dat over ging, maar kreeg geen duidelijk antwoord hier. Het klopt niet als het zoveel mensen opvalt hier of we worden parra.quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Het lijkt me ook niet dat ze daarmee gaan zwendelen.![]()
Ik ben een trouwe fan van HiDiHostreams, en die bevallen prima, maar bedankt voor de tip.quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:52 schreef Papabear het volgende:
Ik had al een tijd geen streams meer gekeken en zojuist maar weer es betaald voor een weekje. Toen pas kwam ik erachter dat ze nu in breedbeeld worden uitgezonden![]()
Voor degenen die streams kijken via www.hanff.nl/goudenkooi.php graag even refreshen en je kunt genieten van het breedbeeld formaat
En excuses dat het nu pas is aangepast![]()
misschien omdat nadia het na 1 glas al op een brullen zet,en amanda na een fles nog geen tranen heeft vergoten?quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:57 schreef Mearloow het volgende:
nadia heeft 1 glas martini gedronken en amanda een hele fles champagne. en nadia mag niet meer.
Nope, omdat ze bijna niet eet.quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:59 schreef cindy10 het volgende:
[..]
misschien omdat nadia het na 1 glas al op een brullen zet,en amanda na een fles nog geen tranen heeft vergoten?![]()
ik vind die smileys wel gezellig,zie het probleem er niet van?quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:59 schreef beequeen het volgende:
Sorry, OT, maar check dit forum en wij zeuren over zwaaismileys.
http://www.hanff.nl/viewtopic.php?t=1898
Het is geen spam mods, alleen een voorbeeld hoe het echt niet moet.
Sorrie weinig toegevoegde waarde aan dit topic.quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:59 schreef beequeen het volgende:
Sorry, OT, maar check dit forum en wij zeuren over zwaaismileys.
http://www.hanff.nl/viewtopic.php?t=1898
Het is geen spam mods, alleen een voorbeeld hoe het echt niet moet.
ja oke,maar als je niet eet,kan je slechter tegen alcohol toch?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |