Ik denk dat de overige bewoners al zo veel van hem geleerd hebben,dat je je daar geen zorgen om hoeft te makenquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:00 schreef Giggio het volgende:
[..]
scheelt mij ook geen bal... zal het missen Kennix mijn stoere HELD!!!
wie moet het programma DGK dan gaan maken??
Alles om maar niet te hoeven praten. en zware terror van Dennix.quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:02 schreef Giggio het volgende:
goed zo Kennix mijn stoere HELD!
tanden poetsen
trek je terug
duik onder je dekbedje en morgen weer een nieuwe dag
nieuwe ronde nieuwe kansen
maar of dat voor iedereen opgaat???????
Dan blijf ik nog even om te luisteren hoe ze hem dat hok uitlult.quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:05 schreef mazaru het volgende:
collect call van kelly voor dennix
Ik heb liever een laatste zetjequote:Op maandag 20 augustus 2007 23:06 schreef Darklight het volgende:
wel aardig van zn zusje als het een opsteker is
na veel twijfelenquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:07 schreef Casshern het volgende:
hij neemt de collect call aan
Keep incest in the familyquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:09 schreef Casshern het volgende:
ze klinken eerder als stelletje dan als broer en zus
Ze klinken wel als een stelletjequote:Op maandag 20 augustus 2007 23:11 schreef tipsch het volgende:
Dat lijkt me wel een heel lief zusje hoor![]()
Heel eng idd.quote:
het zusje van nix wordt op straat uitgescholden voor anorexiahoer voor zover ik het begrepen hebquote:
Down the drainquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:12 schreef farscapevr6 het volgende:
zo dat waren 50 cp s well spent whehehehehehe
nou ja, ze missen elkaar erg en zo te horen zijn ze heel erg close met elkaar, wat te maken zal hebben met haar ziek zijn.quote:
iddquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:13 schreef Peter6000 het volgende:
Het blijven mooie en vaak emotionele momenten, die gesprekjes met het thuisfront.
da's erg triestquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:13 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
het zusje van nix wordt op straat uitgescholden voor anorexiahoer voor zover ik het begrepen heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |