Het is ook 8 jaar geleden, maar ze heeft nog last van enkele dingen, zoals onverklaarbare pijnen in haar benen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:23 schreef TiNo_Flo het volgende:
Dennis zegt nu tegen Jaap en Nadia dat de ziekte van haar zusje 8 jaar geleden was.
Net zegt hij nog tegen zijn zusje dat als hij de 1 miljoen euro wint, hij haar met dat geld helemaal beter gaat maken![]()
Niets zo opbeurend om het gesprek op iets anders te brengenquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:25 schreef noekje het volgende:
en Nadia is weer op haar hart getrapt. Meerdere keren!
Nadia..![]()
dat idee heb ik dus ook misschien weet nix inderdaad wel iets wat wij niet weten.... het zou zomaar kunnen want ik denk idd niet dat huub er warm of koud van wordtquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:25 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Als Huub de zus van Dennis gaat 'gebruiken' (meen me te herinneren dat hij dat al eens deed), lijkt me het logisch dat Dennis hetzelfde doet met de zus van Huub.
Maar ik dacht dat het iets anders pijnlijks zou zijn.
Het in een Blijf van me Lijf huis zitten/ gezeten hebben is triest, maar ik geloof niet dat Huub er warm of koud van wordt als Dennis dat gaat noemen.
En zelf wordt ie er dan ook niet populairder op.
Dennis wilde het meteen al gebruiken,nog voordat Huub dat over zijn zus zei.quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:25 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Als Huub de zus van Dennis gaat 'gebruiken' (meen me te herinneren dat hij dat al eens deed), lijkt me het logisch dat Dennis hetzelfde doet met de zus van Huub.
Het in een Blijf van me Lijf huis zitten/ gezeten hebben is triest, maar ik geloof niet dat Huub er warm of koud van wordt als Dennis dat gaat noemen.
Huub zijn zus is al een keer vreselijk hard aangepakt door Brian. Ze moeten mekaars familieleden gewoon met rust latenquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:25 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het werd tijd!quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:14 schreef mootie het volgende:
Wel zielig nu, Dennis breekt een beetje![]()
Nee hij vertelde het aan Jaap.quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:26 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
dat idee heb ik dus ook misschien weet nix inderdaad wel iets wat wij niet weten.... het zou zomaar kunnen want ik denk idd niet dat huub er warm of koud van wordt
quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ehm Nadia, het gaat even niet over jou, maar over Dennis....lastig is dat toch die types die zoveel aandacht vragen
????????????quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:06 schreef Darklight het volgende:
wel aardig van zn zusje als het een opsteker is
Dit is erg grofquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:29 schreef Darklight het volgende:
Jaap gaat ff de brief elzen nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |