abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52534634
Welkom in het slowchat-topic van het politieke subforum van Fok!. Hier kan gepraat worden over politieke complotjes die niet worden besproken in de topics in POL, of over niet-politieke zaken die óók niet worden besproken in dit subforum, oftewel: het passioneel spuien van politieke ideeėn en populistisch geblaat zonder feitelijke justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws en andere onzin.

Laatste reply door Mutant:
quote:
Caucasian Race:

Aryans [European Aryans and Indo-Aryans; "Aryans" corresponds to "Indo-Europeans", "Indo-Aryans" to "Indo-Iranians"]
Semites
Hamites

Mongolian Race:

North Mongolian [corresponds to "Altaic"]
Tibetans

Negroid Race:

African Negroids
De gevoelens zijn net als een roos, het kan pijn doen.
pi_52534650
  maandag 20 augustus 2007 @ 18:16:33 #4
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_52534733
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 18:15 schreef Autodidact het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=hWDBkCKQRAY

Sjchaaaaaait
Hoe was het op blowlands?
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_52534759
quote:
PvdA maakt nieuwe voorzitter op 25 september bekend

DEN HAAG - De PvdA-leden kunnen tussen 16 en 23 september schriftelijk, telefonisch of via internet aangeven wie volgens hen partijvoorzitter moet worden. Naar verwachting maakt het partijbestuur 25 september de winnaar bekend, aldus een PvdA-woordvoerster maandag. Het PvdA-congres moet de benoeming daarna op 6 oktober bekrachtigen.

Wie kandidaat zijn om de in april afgetreden Michiel van Hulten op te volgen als voorzitter, wordt 31 augustus of 1 september bekendgemaakt, zegt de woordvoerster. Het PvdA-bestuur doet tot dat moment geen mededelingen, ook niet over het aantal kandidaten dat zich heeft gemeld. De inschrijftermijn is zondag gesloten.
In de eerste weken van september kunnen de kandidaten zich op regionale bijeenkomsten presenteren aan de PvdA-achterban.

Jan Pronk

Voormalig PvdA-minister Jan Pronk heeft zijn kandidatuur zelf in de publiciteit gebracht. Dat geldt ook voor de Dordtse jurist Bart Bouman en gewestelijk PvdA-voorzitter Flevoland Ad Voerman uit Leystad.
Ook de Friese afdelingsvoorzitter Bertus Mulder en Tjeerd van Dekken uit Groningen zouden kandidaat zijn.

De Nijmeegse wethouder Paul Depla, die voorzitter was van de commissie die het PvdA-verkiezingsprogramma heeft opgesteld, toonde eerder de ambitie in deeltijd voorzitter te worden. Depla laat weten daarover nog een gesprek met het partijbestuur te zullen hebben.
Als dat vasthoudt aan een fulltime voorzitter, en daar gaat hij wel van uit, stelt Depla zich niet kandidaat. "De discussie over het partijvoorzitterschap als nevenfunctie moeten we dan op een ander moment nog maar eens voeren."

Knasrijkst

Algemeen wordt aangenomen dat Pronk van de tot dusver bekende kandidaten verreweg de kansrijkste is. Hij heeft een lange staat van dienst in de PvdA. Hij was onder meer minister in vier kabinetten en Tweede Kamerlid.
Bij de presentatie van zijn kandidatuur, vrijdag in het tv-programma NOVA, profileerde Pronk zich nadrukkelijk als een vertegenwoordiger van de linkervleugel van de partij.
Zo pleitte hij voor een parlementair onderzoek naar de Nederlandse steun aan de oorlog in Irak, terwijl de PvdA in de kabinetsformatie heeft afgesproken daarvan te zullen afzien.

Ook toonde hij zich een tegenstander van een versoepeling van het ontslagrecht, iets waarover de PvdA-bewindslieden onder aanvoering van vicepremier Wouter Bos in het kabinet al een akkoord hebben gesloten.

Wouter Bos heeft nog niet gereageerd op de kandidatuur van Pronk en anderen. Vrijdag zei hij een voorkeur te hebben voor de huidige interim-voorzitter Ruud Koole, maar die heeft laten weten niet beschikbaar te zijn. Ook PvdA-fractievoorzitter Jacques Tichelaar wil nog niet reageren op de kandidatuur van Pronk.
Oeh, spannend! Wie wordt het?
  maandag 20 augustus 2007 @ 18:21:18 #6
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_52534853
Van wie is dit nou weer een clone?
pi_52534898
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 18:16 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Hoe was het op blowlands?
Ja, tof. Je hebt echt wat gemist. Wat een feest gisteren.
pi_52534922
Een verse kloon die een SC aanmaakt?
pi_52534931
Ohja:
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 17:15 schreef Jump het volgende:
stabilizator, weg
pi_52534965
pi_52534970
Wie is de dame met de geplette borstjes?
  maandag 20 augustus 2007 @ 18:27:34 #13
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_52535006
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 18:23 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Ja, tof. Je hebt echt wat gemist.
Dat weet ik, ik stond zaterdag fit en nuchter op

Op 3voor12 zag het er allemaal maar gewoontjes uit. Brecht bakte er absoluut niets van, maar ze was goedlachs en dat telt ook .
pi_52535040

Wie is die andere trouwens?
pi_52535138
President Bush should be on every banknote, hes the best President ever for bringing freedom to the world. Hes the smartest, most handsome most physically fit AND God speaks to him directly!!
pi_52535152
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 18:28 schreef Fastmatti het volgende:
[afbeelding]

Wie is die andere trouwens?
Who cares?

Stephanie Cane
pi_52535300
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 18:27 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Dat weet ik, ik stond zaterdag fit en nuchter op

Op 3voor12 zag het er allemaal maar gewoontjes uit. Brecht bakte er absoluut niets van, maar ze was goedlachs en dat telt ook .
Hmm, ik ben al blij genoeg dat ik Giel niet heb gezien maar er waren een aantal echt goede feesten. Je ziet op 3voor12 natuurlijk niet waar het echt om draait denk ik.
pi_52535422
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 18:24 schreef Elseetje het volgende:
Ohja:

[..]
Achja, ik sta al sinds 2001 geregd, en heb inmiddels bijna 140 kloons. Sterker, ik kan mn orginele account nauwelijks meer herinneren ...

How sad.
pi_52536135
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 18:44 schreef Dories het volgende:

[..]

Achja, ik sta al sinds 2001 geregd, en heb inmiddels bijna 140 kloons. Sterker, ik kan mn orginele account nauwelijks meer herinneren ...

How sad.
Oh, dat was jij ook? Zal ik dan maar alvast ' ' zeggen?
  maandag 20 augustus 2007 @ 19:24:56 #21
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_52536708
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 18:13 schreef Dories het volgende:
Doei doei.
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
pi_52536937
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 19:24 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Doei doei.
Waar blijft de MED?
  maandag 20 augustus 2007 @ 19:48:25 #23
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_52537448
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 18:39 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Hmm, ik ben al blij genoeg dat ik Giel niet heb gezien maar er waren een aantal echt goede feesten. Je ziet op 3voor12 natuurlijk niet waar het echt om draait denk ik.
Aan de andere kant, je had 'm wel de waarheid kunnen zeggen.
  maandag 20 augustus 2007 @ 20:00:15 #24
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_52537848
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 19:31 schreef Elseetje het volgende:

[..]

Waar blijft de MED?
Niet alles wordt gemeld.
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]