Dan ben je heul wat rijker dan mijquote:Op maandag 20 augustus 2007 13:22 schreef liiszle het volgende:
[..]
mjha, 150 extra, das voor mij wel lekker
en ik maak nooit zoveel geld op
nu 550 op rekening..
En dan mij, om precies te zijn 540eur rijkerquote:Op maandag 20 augustus 2007 13:24 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Dan ben je heul wat rijker dan mij
514 dan mijquote:Op maandag 20 augustus 2007 13:26 schreef Elwood1802 het volgende:
[..]
En dan mij, om precies te zijn 540eur rijker![]()
ik zie geen PIquote:
Na woensdag heb ik het dubbele van 514quote:Op maandag 20 augustus 2007 13:30 schreef VlaDje het volgende:
[..]
514 dan mij![]()
Aangezien ik net mijn zorgtoeslag kreeg
quote:Op maandag 20 augustus 2007 13:39 schreef Bravebart het volgende:
Wtf er is iets aan de hand bij GoudaIk ving nog net op "...wachten op versterking van de politie"
Heb ik weer hoor
eric zal wel voor de trein zijn gesprongen ofzoquote:Op maandag 20 augustus 2007 13:39 schreef Bravebart het volgende:
Wtf er is iets aan de hand bij GoudaIk ving nog net op "...wachten op versterking van de politie"
Heb ik weer hoor
ooooh, dat valt meequote:Op maandag 20 augustus 2007 13:44 schreef Bravebart het volgende:
Ooh het is weer eens een agressieve allochtoon die uit de trein gehaald moet wordenLiep net ook al, al blowend door de trein
quote:Op maandag 20 augustus 2007 13:42 schreef liiszle het volgende:
[..]
eric zal wel voor de trein zijn gesprongen ofzo![]()
Is eric niet belgisch?quote:Op maandag 20 augustus 2007 13:44 schreef Bravebart het volgende:
Ooh het is weer eens een agressieve allochtoon die uit de trein gehaald moet wordenLiep net ook al, al blowend door de trein
Alsof ze daar zo'n ophef over zouden makenquote:Op maandag 20 augustus 2007 13:42 schreef liiszle het volgende:
[..]
eric zal wel voor de trein zijn gesprongen ofzo![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2007 13:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Alsof ze daar zo'n ophef over zouden maken![]()
Eerder: arme treinquote:Op maandag 20 augustus 2007 13:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Arme eric
en gedraag je watquote:Op maandag 20 augustus 2007 13:54 schreef liiszle het volgende:
sjow, ik gaat partytent ophalen.
kusje
En hoeveel al verloren?quote:Op maandag 20 augustus 2007 13:57 schreef Elwood1802 het volgende:
Nou heb er weer 22 dollar bij door een gewonnen potje net
Idd, hele trein vol met sputters van Eric. Niet tof voor die mensen die dat ding moeten schoonspuitenquote:
Stel je de emotionele en psychische schade voor bij de machinisten en passagiersquote:Op maandag 20 augustus 2007 13:58 schreef Elwood1802 het volgende:
[..]
Idd, hele trein vol met sputters van Eric. Niet tof voor die mensen die dat ding moeten schoonspuiten
Jaquote:Op maandag 20 augustus 2007 14:03 schreef Elwood1802 het volgende:
En op de 2e plaats natuurlijk bij de ouders van Eric, maar het ergste is het voor de machinist.
Beter jump je voortaan niet meer voor mn treinquote:
Kan absoluut geen vrij krijgen voor vrijdag..quote:
dat dusquote:
Jezus, dat zie ik echt nu pasquote:
Ah, ok. Ja weet ook niet of 't allemaal bij Ang gaat lukken..quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:20 schreef ericajax het volgende:
[..]
Kan absoluut geen vrij krijgen voor vrijdag..![]()
Ang krijgt waarschijnlijk gewoon vrij van zijn baasquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:22 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Ah, ok. Ja weet ook niet of 't allemaal bij Ang gaat lukken..
Maar ja ik vind het allang knap van em als ie gaat overwerken ervoor.![]()
Hoe issiequote:
Serieusquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:23 schreef ericajax het volgende:
[..]
Ang krijgt waarschijnlijk gewoon vrij van zijn baas(dus zonder overwerken)
![]()
Ja nu wel goed, vanochtend beetje misselijk, hoofdpijn en zwarte vlekken voor m'n ogen, met jou?quote:
Zwarte vlekken voor je ogen ?quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:28 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Ja nu wel goed, vanochtend beetje misselijk, hoofdpijn en zwarte vlekken voor m'n ogen, met jou?
quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zwarte vlekken voor je ogen ?Die negers van tegenwoordig worden ook steeds brutaler
Met mij wel okBeetje gaar van die kuttrein, maar verder
Ohohohquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:31 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]wheheh
Ja beetje te weinig gegeten gisteren volgens mij
Mooi zo
Doegquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:31 schreef Afzuigkap het volgende:
Ik ga even m'n haar doen en dan wat boodschapjes halen
Om mij te zien doet Ang wel veel voor zegquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:23 schreef ericajax het volgende:
[..]
Ang krijgt waarschijnlijk gewoon vrij van zijn baas(dus zonder overwerken)
![]()
Ja, dat doetie echt voor jouquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:34 schreef Jasza het volgende:
[..]
Om mij te zien doet Ang wel veel voor zeg![]()
![]()
Wat is er mis met blowenquote:Op maandag 20 augustus 2007 13:44 schreef Bravebart het volgende:
Nou wat denk je zelf, midden in een treinquote:
Laat hem lekekr, dan krijgtie weer een boete, is toch juist beterquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nou wat denk je zelf, midden in een trein
Kan je gewoon gratis meegenietenquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nou wat denk je zelf, midden in een trein
quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:38 schreef ericajax het volgende:
[..]
Kan je gewoon gratis meegenieten![]()
Kankerwietluchtquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:38 schreef ericajax het volgende:
[..]
Kan je gewoon gratis meegenieten![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:49 schreef VlaDje het volgende:
[..]
![]()
Blij dat er nog iemand in je gelooft
Hoiquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:03 schreef oshiro het volgende:
Oshi zegt: hai.
Simpsons is kut.quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:08 schreef oshiro het volgende:
Wordt weer eens tijd voor film ofzo, met z'n allen!
Jordy, hier een plaatje van dat kanon waar ik het over hadquote:
Simpsons is fucking hilarisch. En nog veel droger als je alles werkelijk snapt. Subtiele humor is geweldig.quote:
Bullshitquote:
Die wil je niet in je bilnaad hebbenquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:11 schreef oshiro het volgende:
[..]
Jordy, hier een plaatje van dat kanon waar ik het over had
[afbeelding]
ook niet in je smoelwerkquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:12 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Die wil je niet in je bilnaad hebben
Een enkele granaat is 30mm in diameter en ongeveer 30cm lang.quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:12 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Die wil je niet in je bilnaad hebben
insgelijksquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:13 schreef Borkydude het volgende:
Ik denk dat Eric geldproblemen heeft, wat jij, Erik?
Memoriesquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:14 schreef VlaDje het volgende:
Toen met jasza dan
Ik wil niet dat je tegen me liegt
quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:13 schreef oshiro het volgende:
[..]
Een enkele granaat is 30mm in diameter en ongeveer 30cm lang.
Ik kan z'n banksaldo toch niet ruiken ofzoquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:13 schreef Borkydude het volgende:
Ik denk dat Eric geldproblemen heeft, wat jij, Erik?
Netjes, nu jij met die bilnaad komt denk ik gelijk weer terug aan vorige week Dinsdag, uitleg Taakstraf, was een flikker die het vertelde enzo, dus hij gaat zo met papierprikker zegtie:quote:
is het 30cmquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:15 schreef Borkydude het volgende:
Ik ga echt het meest briljante cadeau ooit voor Lis halen
quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:12 schreef oshiro het volgende:
[..]
Simpsons is fucking hilarisch. En nog veel droger als je alles werkelijk snapt. Subtiele humor is geweldig.
Als ik het in briefjes voor je leg, kan je het wel ruiken hoorquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:14 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ik kan z'n banksaldo toch niet ruiken ofzo![]()
Wat boeit hij het wat ie met z'n geld doet? Als ie maar niet de hele tijd hier gaat lopen kankeren omdat ie weer zoveel verloren heeft met poker
gmtaquote:
Whehehequote:Op maandag 20 augustus 2007 16:15 schreef Jasza het volgende:
[..]
Netjes, nu jij met die bilnaad komt denk ik gelijk weer terug aan vorige week Dinsdag, uitleg Taakstraf, was een flikker die het vertelde enzo, dus hij gaat zo met papierprikker zegtie:
Ja als hij kapot is moet je bukken, dus hij gaat zo voorover gebogen staan, komt er zo'n mocro:
Bij ervaringen moeten we bij jou zijn?![]()
![]()
![]()
![]()
Echt iedereen lag plat daar![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:15 schreef Jasza het volgende:
[..]
Netjes, nu jij met die bilnaad komt denk ik gelijk weer terug aan vorige week Dinsdag, uitleg Taakstraf, was een flikker die het vertelde enzo, dus hij gaat zo met papierprikker zegtie:
Ja als hij kapot is moet je bukken, dus hij gaat zo voorover gebogen staan, komt er zo'n mocro:
Bij ervaringen moeten we bij jou zijn?![]()
![]()
![]()
![]()
Echt iedereen lag plat daar![]()
medewerking bij 11/09quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:17 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Whehehe![]()
Nou ben ik weer vergeten waarom je taakstraf had
Croftybomquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:17 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Whehehe![]()
Nou ben ik weer vergeten waarom je taakstraf had
Van een A-10 ?quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:11 schreef oshiro het volgende:
[..]
Jordy, hier een plaatje van dat kanon waar ik het over had
[afbeelding]
Jaquote:
Nee, alu-kleur en radioactiefquote:
32 uur valt nog mee wat ik moet doen, hoor die man:quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:21 schreef VlaDje het volgende:
Vroegah maakten we nog fatsoenlijke bommen van illegale dingen
Ipv legale kapotspattende colaflessen
quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:16 schreef ericajax het volgende:
[..]
Als ik het in briefjes voor je leg, kan je het wel ruiken hoor![]()
![]()
Dan had ik het ook wel gewetenquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:23 schreef Jasza het volgende:
[..]
32 uur valt nog mee wat ik moet doen, hoor die man:
Ja elke 2 uur werk is een dag cel, omg![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:23 schreef Jasza het volgende:
[..]
32 uur valt nog mee wat ik moet doen, hoor die man:
Ja elke 2 uur werk is een dag cel, omg![]()
Strafblad vervalt als je de taakstraf goed uitvoertquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:24 schreef oshiro het volgende:
[..]
Dan had ik het ook wel geweten
Hoe zit dat nou met strafblad enzo dan?
Dat stond er pas 3 keer of zo.quote:
Ah okee, das wel relaxed danquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:28 schreef Jasza het volgende:
[..]
Strafblad vervalt als je de taakstraf goed uitvoert![]()
Ga volgende week met me mattie Ant doen, zelfde projecten enzo, ben benieuwd![]()
Nee, want het is pas een half uur definitiefquote:
quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:15 schreef Elwood1802 het volgende:
[..]
Jij met je fok feesten
K blijf liever onder me eigen vrinden dan onder 1337 internet helden
dit is een Meet Liiszle feestquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:15 schreef Elwood1802 het volgende:
[..]
Jij met je fok feesten
K blijf liever onder me eigen vrinden dan onder 1337 internet helden
dat zoizo!quote:
Allemaal aanbiddersquote:
Je moeder is mijn dushiquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:43 schreef VlaDje het volgende:
Jekoos is mn dushi
je kan mn moeder niet aan jungquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je moeder is mijn dushi
nee high five >quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:45 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Tantoe spang dat je bent wedergekeerd
geef boks
cobra 11quote:
Je vergeet de Iquote:
sorryquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je vergeet de I![]()
![]()
![]()
Als je dan een van mijn geweldige bedenksels gebruikt doe het dan goed![]()
als je woonde in bagdadquote:Op maandag 20 augustus 2007 18:14 schreef Jasza het volgende:
Wat zou jij doen met 10 miljoen?
Met 10 miljoen zou ik een huisje kopen en een keertje lekker naast me schoenen gaan lopen. Met zoveel geld zou ik een reisje gaan boeken, met zoveel doekoe zou ik een lekker meisje gaan zoeken
Wat zou jij doeeeen
van dat eten, t was soep met stokbroodquote:
Soep met stokbroodquote:Op maandag 20 augustus 2007 18:36 schreef liiszle het volgende:
[..]
van dat eten, t was soep met stokbrood
ben al poosje beutej gammel
Jij bent je hele leven al gammelquote:Op maandag 20 augustus 2007 18:36 schreef liiszle het volgende:
[..]
van dat eten, t was soep met stokbrood
ben al poosje beutej gammel
Hij kent zn beperkingen tenminstequote:Op maandag 20 augustus 2007 19:14 schreef Jasza het volgende:
[..]
Kan je nog iets anders dan dat kussieeee![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hij kent zn beperkingen tenminste
kusssieeequote:
Ik pas 10 Septemberquote:Op maandag 20 augustus 2007 19:34 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik heb weer school.
Bart.quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
Chris.
Hoe was PP mien jong.quote:
quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
kusssieee
* BB in de leer zit bij Erica
Ik heb nog steeds koppijn, zometeen maar eens cocktails gaan zuipen, met de nieuwe sjaarsjesquote:Op maandag 20 augustus 2007 19:38 schreef liiszle het volgende:
[..]
moet zeggen dat ik op t moment wel even iets kan gebruiken van een kus/knuffelvoel me echt brak
moaaar hoe isst met bartje? hjoe staat t met de tentames?
Moet je Eric bellenquote:Op maandag 20 augustus 2007 19:38 schreef liiszle het volgende:
[..]
moet zeggen dat ik op t moment wel even iets kan gebruiken van een kus/knuffelvoel me echt brak
moaaar hoe isst met bartje? hjoe staat t met de tentames?
Jezus, wie is die lekkere gozerquote:
Zwaaaaaaaar okay. Arcade Firequote:
Lekkere kerel hè!quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jezus, wie is die lekkere gozer
Geen dankquote:Op maandag 20 augustus 2007 19:45 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Zwaaaaaaaar okay. Arcade Fire. Ga je nog naar HMH?
Hives en Reverend and The Makers waren ook tof en MSTRKRFT.
Ergens in november, check het AFtopic even. Ik kan dan niet.quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:46 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Geen dank
Ehm, HMH, ik hou niet zo van de HMH
Maar goed, wanneer?
aahwquote:Op maandag 20 augustus 2007 19:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds koppijn, zometeen maar eens cocktails gaan zuipen, met de nieuwe sjaarsjes
leuke foto!quote:
dies tot 10 uur werkenquote:
quote:
Ja lui enzo.quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:47 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ergens in november, check het AFtopic even. Ik kan dan niet.
Ja, haha, ik kon vannacht niet slapen van de koppijnquote:Op maandag 20 augustus 2007 19:48 schreef liiszle het volgende:
[..]
aahwik ook echt verschrikkelijke koppijn
succes dr mee!
cocktails
Dan ga je niet.quote:
Neuh, was niet het plan.quote:
Ik heb vanacht ook wakker gelegenquote:Op maandag 20 augustus 2007 19:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, haha, ik kon vannacht niet slapen van de koppijn![]()
Jij ook succes ermee
12 uur jezusquote:Op maandag 20 augustus 2007 19:56 schreef ericajax het volgende:
Ik viel vannacht na meer dan 12 uur voetbal te hebben gekeken in slaap terwijl ik een dvd lag te kijken![]()
ja een voetbaldvd![]()
![]()
![]()
toen werdk om 6 uur wakker stond mn tv nog aan![]()
juistquote:Op maandag 20 augustus 2007 19:56 schreef ericajax het volgende:
Ik viel vannacht na meer dan 12 uur voetbal te hebben gekeken in slaap terwijl ik een dvd lag te kijken![]()
ja een voetbaldvd![]()
![]()
![]()
Uuh jaquote:Op maandag 20 augustus 2007 19:56 schreef ericajax het volgende:
ja een voetbaldvd![]()
![]()
![]()
okiiiiiquote:Op maandag 20 augustus 2007 19:58 schreef liiszle het volgende:
[..]
juist
eej, zullen we morgen even naar utrecht gaan? wil wat kleren kopen
ik lig zowizo in bedquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:14 schreef ericajax het volgende:
[..]
okiiiii![]()
spreken we dalijk wel even tijd af, ben denk 10 uur thuis, als je dan al in bed ligt belk wel ffmaar moe je maar even smsen rond 9 uur ofzo als je bijna gaat slapen
![]()
Ja lekker, ligt ze te slapen, ga jij bellenquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:14 schreef ericajax het volgende:
[..]
okiiiii![]()
spreken we dalijk wel even tijd af, ben denk 10 uur thuis, als je dan al in bed ligt belk wel ffmaar moe je maar even smsen rond 9 uur ofzo als je bijna gaat slapen
![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja lekker, ligt ze te slapen, ga jij bellen
Eindelijk krijgt Eric stylo kledingquote:Op maandag 20 augustus 2007 19:58 schreef liiszle het volgende:
[..]
juist
eej, zullen we morgen even naar utrecht gaan? wil wat kleren kopen
quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:18 schreef Jasza het volgende:
[..]
Eindelijk krijgt Eric stylo kleding![]()
Ik poep ook in urinoirs, mag dat?quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:22 schreef VlaDje het volgende:
Hierbij benoem ik Ericajax tot urinoir van PUB
Nee?quote:
Ah, nee ken ik niet sorryquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:26 schreef VlaDje het volgende:
[..]
was gsiter een aflevering op met een drol int urinoir![]()
Zei ik ook tot gisteravond.quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik heb wel weer genoeg van de vakantie
Ik ook niet.quote:
School is veel vrije tijdquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:07 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Zei ik ook tot gisteravond.
Hoezo niet?quote:
Van half negen tot vijf elke dag, hm, nee.quote:
Werken.quote:
Kijk, same here, naja voor mij was het meer euri makenquote:
Het ging er ook snel weer uit die euri'squote:Op maandag 20 augustus 2007 21:11 schreef nijnja het volgende:
[..]
Kijk, same here, naja voor mij was het meer euri maken
Ik heb ze allemaal ng, maar bij mij gingen ze er eerst uit, en moesten er weer bijquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Het ging er ook snel weer uit die euri's
5 september 1600 euro schoolgeldquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:14 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik heb ze allemaal ng, maar bij mij gingen ze er eerst uit, en moesten er weer bij
Geen pretje, bij mij is het gelukkig iets minder, maar ik geloof dat mama in een gulle bui isquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:15 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
5 september 1600 euro schoolgeld
Die van mij niet, al een jaar of 5 niet.quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:17 schreef nijnja het volgende:
[..]
Geen pretje, bij mij is het gelukkig iets minder, maar ik geloof dat mama in een gulle bui is
Dats wel balen, maargoed stufi vult ook een hoop aan tochquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Die van mij niet, al een jaar of 5 niet.
M'n lening zal wel weer aangevuld worden aankomend jaar.quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:19 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dats wel balen, maargoed stufi vult ook een hoop aan toch
Leningquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
M'n lening zal wel weer aangevuld worden aankomend jaar.
Ik zie je niet aan voor ene emo hoorquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:32 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Je ziet me aan voor een emo.
Trouwens.
Ik heb emohaar.
Picsquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:32 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Je ziet me aan voor een emo.
Trouwens.
Ik heb emohaar.
IBG.quote:
Doenquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:36 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik ga wel even een pic oplaaien.
En dat wordt omgezet in een giftquote:
Een lening is een leningquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:38 schreef nijnja het volgende:
[..]
En dat wordt omgezet in een gift? of echt ene lening?
Zoals ze het mij hebben wijs gemaakt heb ik nu een lening maar als ik binnen 10 jaar klaar ben ist een gift. Of ist net andersom, een gift, maar als je er langer dan 10 jaar over doet ist ene lening?quote:
Je kunt een kwijtschelding krijgen. Maar een lening is een lening. Je moet dus altidj terug betalen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:44 schreef nijnja het volgende:
[..]
Zoals ze het mij hebben wijs gemaakt heb ik nu een lening maar als ik binnen 10 jaar klaar ben ist een gift. Of ist net andersom, een gift, maar als je er langer dan 10 jaar over doet ist ene lening?Nah goed ik snapt al
Dat dus.quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:44 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Zonder lenen is studeren zowat niet te betalen als je ouders niet bijspringen...
Hoi btw
Okequote:Op maandag 20 augustus 2007 21:45 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Je kunt een kwijtschelding krijgen. Maar een lening is een lening. Je moet dus altidj terug betalen.
Maar vooralsnog redden we het wel aardig.. aardig dus.quote:
Is altijd mooi, jij bent nu toch bezig met Pabo? Of zit ik er helemaal naastquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Maar vooralsnog redden we het wel aardig.. aardig dus.
Hoiquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:51 schreef oshiro het volgende:
Haai.
Bezig jaquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:51 schreef nijnja het volgende:
[..]
Is altijd mooi, jij bent nu toch bezig met Pabo? Of zit ik er helemaal naast?
Hahahahahahahahahahaquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:18 schreef Jasza het volgende:
[..]
Eindelijk krijgt Eric stylo kleding![]()
Want?quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:55 schreef ericajax het volgende:
[..]
Hahahahahahahahahaha
Hahahahahahahahahaha
![]()
![]()
![]()
Sorry, maar dat jij dit zegt maakt me hard aan het lachen![]()
![]()
Net of je zelf stylo kleding hebt behalve dat ene nieuwe shirt,quote:
Ja, das vetquote:Op maandag 20 augustus 2007 22:01 schreef oshiro het volgende:
Pugachev's Cobra
http://youtube.com/watch?v=i_4LZi86PcA&mode=related&search=
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |