Ik pas 10 Septemberquote:Op maandag 20 augustus 2007 19:34 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik heb weer school.
Bart.quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
Chris.
Hoe was PP mien jong.quote:
quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
kusssieee
* BB in de leer zit bij Erica
Ik heb nog steeds koppijn, zometeen maar eens cocktails gaan zuipen, met de nieuwe sjaarsjesquote:Op maandag 20 augustus 2007 19:38 schreef liiszle het volgende:
[..]
moet zeggen dat ik op t moment wel even iets kan gebruiken van een kus/knuffelvoel me echt brak
moaaar hoe isst met bartje? hjoe staat t met de tentames?
Moet je Eric bellenquote:Op maandag 20 augustus 2007 19:38 schreef liiszle het volgende:
[..]
moet zeggen dat ik op t moment wel even iets kan gebruiken van een kus/knuffelvoel me echt brak
moaaar hoe isst met bartje? hjoe staat t met de tentames?
Jezus, wie is die lekkere gozerquote:
Zwaaaaaaaar okay. Arcade Firequote:
Lekkere kerel hè!quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jezus, wie is die lekkere gozer
Geen dankquote:Op maandag 20 augustus 2007 19:45 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Zwaaaaaaaar okay. Arcade Fire. Ga je nog naar HMH?
Hives en Reverend and The Makers waren ook tof en MSTRKRFT.
Ergens in november, check het AFtopic even. Ik kan dan niet.quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:46 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Geen dank
Ehm, HMH, ik hou niet zo van de HMH
Maar goed, wanneer?
aahwquote:Op maandag 20 augustus 2007 19:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds koppijn, zometeen maar eens cocktails gaan zuipen, met de nieuwe sjaarsjes
leuke foto!quote:
dies tot 10 uur werkenquote:
quote:
Ja lui enzo.quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:47 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ergens in november, check het AFtopic even. Ik kan dan niet.
Ja, haha, ik kon vannacht niet slapen van de koppijnquote:Op maandag 20 augustus 2007 19:48 schreef liiszle het volgende:
[..]
aahwik ook echt verschrikkelijke koppijn
succes dr mee!
cocktails
Dan ga je niet.quote:
Neuh, was niet het plan.quote:
Ik heb vanacht ook wakker gelegenquote:Op maandag 20 augustus 2007 19:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, haha, ik kon vannacht niet slapen van de koppijn![]()
Jij ook succes ermee
12 uur jezusquote:Op maandag 20 augustus 2007 19:56 schreef ericajax het volgende:
Ik viel vannacht na meer dan 12 uur voetbal te hebben gekeken in slaap terwijl ik een dvd lag te kijken![]()
ja een voetbaldvd![]()
![]()
![]()
toen werdk om 6 uur wakker stond mn tv nog aan![]()
juistquote:Op maandag 20 augustus 2007 19:56 schreef ericajax het volgende:
Ik viel vannacht na meer dan 12 uur voetbal te hebben gekeken in slaap terwijl ik een dvd lag te kijken![]()
ja een voetbaldvd![]()
![]()
![]()
Uuh jaquote:Op maandag 20 augustus 2007 19:56 schreef ericajax het volgende:
ja een voetbaldvd![]()
![]()
![]()
okiiiiiquote:Op maandag 20 augustus 2007 19:58 schreef liiszle het volgende:
[..]
juist
eej, zullen we morgen even naar utrecht gaan? wil wat kleren kopen
ik lig zowizo in bedquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:14 schreef ericajax het volgende:
[..]
okiiiii![]()
spreken we dalijk wel even tijd af, ben denk 10 uur thuis, als je dan al in bed ligt belk wel ffmaar moe je maar even smsen rond 9 uur ofzo als je bijna gaat slapen
![]()
Ja lekker, ligt ze te slapen, ga jij bellenquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:14 schreef ericajax het volgende:
[..]
okiiiii![]()
spreken we dalijk wel even tijd af, ben denk 10 uur thuis, als je dan al in bed ligt belk wel ffmaar moe je maar even smsen rond 9 uur ofzo als je bijna gaat slapen
![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja lekker, ligt ze te slapen, ga jij bellen
Eindelijk krijgt Eric stylo kledingquote:Op maandag 20 augustus 2007 19:58 schreef liiszle het volgende:
[..]
juist
eej, zullen we morgen even naar utrecht gaan? wil wat kleren kopen
quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:18 schreef Jasza het volgende:
[..]
Eindelijk krijgt Eric stylo kleding![]()
Ik poep ook in urinoirs, mag dat?quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:22 schreef VlaDje het volgende:
Hierbij benoem ik Ericajax tot urinoir van PUB
Nee?quote:
Ah, nee ken ik niet sorryquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:26 schreef VlaDje het volgende:
[..]
was gsiter een aflevering op met een drol int urinoir![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |