Jordy, hier een plaatje van dat kanon waar ik het over hadquote:
Simpsons is fucking hilarisch. En nog veel droger als je alles werkelijk snapt. Subtiele humor is geweldig.quote:
Bullshitquote:
Die wil je niet in je bilnaad hebbenquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:11 schreef oshiro het volgende:
[..]
Jordy, hier een plaatje van dat kanon waar ik het over had
[afbeelding]
ook niet in je smoelwerkquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:12 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Die wil je niet in je bilnaad hebben
Een enkele granaat is 30mm in diameter en ongeveer 30cm lang.quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:12 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Die wil je niet in je bilnaad hebben
insgelijksquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:13 schreef Borkydude het volgende:
Ik denk dat Eric geldproblemen heeft, wat jij, Erik?
Memoriesquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:14 schreef VlaDje het volgende:
Toen met jasza dan
Ik wil niet dat je tegen me liegt
quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:13 schreef oshiro het volgende:
[..]
Een enkele granaat is 30mm in diameter en ongeveer 30cm lang.
Ik kan z'n banksaldo toch niet ruiken ofzoquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:13 schreef Borkydude het volgende:
Ik denk dat Eric geldproblemen heeft, wat jij, Erik?
Netjes, nu jij met die bilnaad komt denk ik gelijk weer terug aan vorige week Dinsdag, uitleg Taakstraf, was een flikker die het vertelde enzo, dus hij gaat zo met papierprikker zegtie:quote:
is het 30cmquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:15 schreef Borkydude het volgende:
Ik ga echt het meest briljante cadeau ooit voor Lis halen
quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:12 schreef oshiro het volgende:
[..]
Simpsons is fucking hilarisch. En nog veel droger als je alles werkelijk snapt. Subtiele humor is geweldig.
Als ik het in briefjes voor je leg, kan je het wel ruiken hoorquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:14 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ik kan z'n banksaldo toch niet ruiken ofzo![]()
Wat boeit hij het wat ie met z'n geld doet? Als ie maar niet de hele tijd hier gaat lopen kankeren omdat ie weer zoveel verloren heeft met poker
gmtaquote:
Whehehequote:Op maandag 20 augustus 2007 16:15 schreef Jasza het volgende:
[..]
Netjes, nu jij met die bilnaad komt denk ik gelijk weer terug aan vorige week Dinsdag, uitleg Taakstraf, was een flikker die het vertelde enzo, dus hij gaat zo met papierprikker zegtie:
Ja als hij kapot is moet je bukken, dus hij gaat zo voorover gebogen staan, komt er zo'n mocro:
Bij ervaringen moeten we bij jou zijn?![]()
![]()
![]()
![]()
Echt iedereen lag plat daar![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:15 schreef Jasza het volgende:
[..]
Netjes, nu jij met die bilnaad komt denk ik gelijk weer terug aan vorige week Dinsdag, uitleg Taakstraf, was een flikker die het vertelde enzo, dus hij gaat zo met papierprikker zegtie:
Ja als hij kapot is moet je bukken, dus hij gaat zo voorover gebogen staan, komt er zo'n mocro:
Bij ervaringen moeten we bij jou zijn?![]()
![]()
![]()
![]()
Echt iedereen lag plat daar![]()
medewerking bij 11/09quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:17 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Whehehe![]()
Nou ben ik weer vergeten waarom je taakstraf had
Croftybomquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:17 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Whehehe![]()
Nou ben ik weer vergeten waarom je taakstraf had
Van een A-10 ?quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:11 schreef oshiro het volgende:
[..]
Jordy, hier een plaatje van dat kanon waar ik het over had
[afbeelding]
Jaquote:
Nee, alu-kleur en radioactiefquote:
32 uur valt nog mee wat ik moet doen, hoor die man:quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:21 schreef VlaDje het volgende:
Vroegah maakten we nog fatsoenlijke bommen van illegale dingen
Ipv legale kapotspattende colaflessen
quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:16 schreef ericajax het volgende:
[..]
Als ik het in briefjes voor je leg, kan je het wel ruiken hoor![]()
![]()
Dan had ik het ook wel gewetenquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:23 schreef Jasza het volgende:
[..]
32 uur valt nog mee wat ik moet doen, hoor die man:
Ja elke 2 uur werk is een dag cel, omg![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:23 schreef Jasza het volgende:
[..]
32 uur valt nog mee wat ik moet doen, hoor die man:
Ja elke 2 uur werk is een dag cel, omg![]()
Strafblad vervalt als je de taakstraf goed uitvoertquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:24 schreef oshiro het volgende:
[..]
Dan had ik het ook wel geweten
Hoe zit dat nou met strafblad enzo dan?
Dat stond er pas 3 keer of zo.quote:
Ah okee, das wel relaxed danquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:28 schreef Jasza het volgende:
[..]
Strafblad vervalt als je de taakstraf goed uitvoert![]()
Ga volgende week met me mattie Ant doen, zelfde projecten enzo, ben benieuwd![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |