Zei ik ook tot gisteravond.quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik heb wel weer genoeg van de vakantie
Ik ook niet.quote:
School is veel vrije tijdquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:07 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Zei ik ook tot gisteravond.
Hoezo niet?quote:
Van half negen tot vijf elke dag, hm, nee.quote:
Werken.quote:
Kijk, same here, naja voor mij was het meer euri makenquote:
Het ging er ook snel weer uit die euri'squote:Op maandag 20 augustus 2007 21:11 schreef nijnja het volgende:
[..]
Kijk, same here, naja voor mij was het meer euri maken
Ik heb ze allemaal ng, maar bij mij gingen ze er eerst uit, en moesten er weer bijquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Het ging er ook snel weer uit die euri's
5 september 1600 euro schoolgeldquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:14 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik heb ze allemaal ng, maar bij mij gingen ze er eerst uit, en moesten er weer bij
Geen pretje, bij mij is het gelukkig iets minder, maar ik geloof dat mama in een gulle bui isquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:15 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
5 september 1600 euro schoolgeld
Die van mij niet, al een jaar of 5 niet.quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:17 schreef nijnja het volgende:
[..]
Geen pretje, bij mij is het gelukkig iets minder, maar ik geloof dat mama in een gulle bui is
Dats wel balen, maargoed stufi vult ook een hoop aan tochquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Die van mij niet, al een jaar of 5 niet.
M'n lening zal wel weer aangevuld worden aankomend jaar.quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:19 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dats wel balen, maargoed stufi vult ook een hoop aan toch
Leningquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
M'n lening zal wel weer aangevuld worden aankomend jaar.
Ik zie je niet aan voor ene emo hoorquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:32 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Je ziet me aan voor een emo.
Trouwens.
Ik heb emohaar.
Picsquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:32 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Je ziet me aan voor een emo.
Trouwens.
Ik heb emohaar.
IBG.quote:
Doenquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:36 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik ga wel even een pic oplaaien.
En dat wordt omgezet in een giftquote:
Een lening is een leningquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:38 schreef nijnja het volgende:
[..]
En dat wordt omgezet in een gift? of echt ene lening?
Zoals ze het mij hebben wijs gemaakt heb ik nu een lening maar als ik binnen 10 jaar klaar ben ist een gift. Of ist net andersom, een gift, maar als je er langer dan 10 jaar over doet ist ene lening?quote:
Je kunt een kwijtschelding krijgen. Maar een lening is een lening. Je moet dus altidj terug betalen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:44 schreef nijnja het volgende:
[..]
Zoals ze het mij hebben wijs gemaakt heb ik nu een lening maar als ik binnen 10 jaar klaar ben ist een gift. Of ist net andersom, een gift, maar als je er langer dan 10 jaar over doet ist ene lening?Nah goed ik snapt al
Dat dus.quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:44 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Zonder lenen is studeren zowat niet te betalen als je ouders niet bijspringen...
Hoi btw
Okequote:Op maandag 20 augustus 2007 21:45 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Je kunt een kwijtschelding krijgen. Maar een lening is een lening. Je moet dus altidj terug betalen.
Maar vooralsnog redden we het wel aardig.. aardig dus.quote:
Is altijd mooi, jij bent nu toch bezig met Pabo? Of zit ik er helemaal naastquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Maar vooralsnog redden we het wel aardig.. aardig dus.
Hoiquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:51 schreef oshiro het volgende:
Haai.
Bezig jaquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:51 schreef nijnja het volgende:
[..]
Is altijd mooi, jij bent nu toch bezig met Pabo? Of zit ik er helemaal naast?
Hahahahahahahahahahaquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:18 schreef Jasza het volgende:
[..]
Eindelijk krijgt Eric stylo kleding![]()
Want?quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:55 schreef ericajax het volgende:
[..]
Hahahahahahahahahaha
Hahahahahahahahahaha
![]()
![]()
![]()
Sorry, maar dat jij dit zegt maakt me hard aan het lachen![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |