en ik WIST dat die als eerste zou komen! ik heb KEIhard gelachen!quote:
Inderdaad !quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:57 schreef avonne het volgende:
[..]
vroeg op pad gaan, anders haalt dgk-fan je in met zijn brommert
Nou ik ook welquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als die naast mij zou kruipen, zou ik het ook wel een beetje warm krijgen
Je had Sjakie toch ook al opgehaald op de brommert?quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:02 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Inderdaad !
Ga morgen gelijk de route uitstippellen, zodat ik als eerste
met Dennis kan...
[afbeelding]
quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:02 schreef mootie het volgende:
Nadia: Dit komt in de uitzending en ik zie er gewoon niet uit!
zal ik maar reageren dan, je doet zo je bestquote:Op maandag 20 augustus 2007 01:03 schreef ELdudeness het volgende:
Maar wat een kapsone leier die Dimitri zeg, ik zou hem echt denk op zijn bek geslagen hebben.
Michael ? Yeps....maar die bleek bij thuiskomst toch wat borsthaar te hebben.quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Je had Sjakie toch ook al opgehaald op de brommert?
quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:04 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
zal ik maar reageren dan, je doet zo je best![]()
Moet je de coördinaten hebben voor in je TomTom?quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:02 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Inderdaad !
met Dennis kan...
[afbeelding]
Schrijf maar gewoon Dennis hoor....al kost dat moeitequote:Op maandag 20 augustus 2007 01:06 schreef akveor het volgende:
Jammer dat we naar dat oninterressante gemekker tussen Huub en Jaap moeten luisteren.
Waarop baseer je datquote:Op maandag 20 augustus 2007 01:07 schreef tipsch het volgende:
Dimitri lijkt me niet echt een held als hij intiem is met vrouwen![]()
och, Nadia weet daar wel raad mee.quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:07 schreef tipsch het volgende:
Hij heeft ook gewoon een vriendin thuis zitten hoorquote:Op maandag 20 augustus 2007 01:07 schreef tipsch het volgende:
Ach zo hebben meerdere deelnemers dat al eens mee moeten maken, ze komen allemaal wel een keer aan de beurtquote:Op maandag 20 augustus 2007 01:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik vind het sneu voor Dennis, nog gemeend ook. Hij is zo ongeveer de enige redelijk normale vent in die toko en krijgt het bij voortduring voor z'n kiezen. Spel of niet, als het een tijd duurt dan gaat het bashen op zeker wel als echt voelen. Ik heb respect voor het geduld en de kalmte van die knul. Ik denk dat Brian inmiddels alweer in het hotel had gelegen en Huub minimaal een boete van 200.000.
En let even op, zes tegen twee, de hele avond al door, inclusief een butler.
Ja helemaal mee eens, En dan ook nog zwaar op je mannelijkheid gepakt worden door zo'n ---------als Dimitri. Wat ene viez mannetje is dat zeg, ik vond hem altijd al een glad janus. maar dit slaat alles.quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik vind het sneu voor Dennis, nog gemeend ook. Hij is zo ongeveer de enige redelijk normale vent in die toko en krijgt het bij voortduring voor z'n kiezen. Spel of niet, als het een tijd duurt dan gaat het bashen op zeker wel als echt voelen. Ik heb respect voor het geduld en de kalmte van die knul. Ik denk dat Brian inmiddels alweer in het hotel had gelegen en Huub minimaal een boete van 200.000.
quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:09 schreef farceman het volgende:
[..]
Hij heeft ook gewoon een vriendin thuis zitten hoor
Steekt he als iemand er zo goed uitzietquote:Op maandag 20 augustus 2007 01:10 schreef ELdudeness het volgende:
[..]
Ja helemaal mee eens, En dan ook nog zwaar op je mannelijkheid gepakt worden door zo'n ----------als Dimitri. Wat ene viez mannetje is dat zeg, ik vond hem altijd al een glad janus. maar dit slaat alles.
-----------------.
Goed uitzien? Ik ben zo hetero als maar kan, ik zie er echt helemaal niks in,quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:11 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Steekt he als iemand er zo goed uitziet![]()
Voor de goede orde : Donderdag over een week. 30 Augustus.quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:06 schreef avonne het volgende:
Is Amanda ook betrokken bij het plan om Dennis donderdag weg te stemmen?
Ik weet wel dat Amanda erg goed is in het verzwijgen van belangrijke informatie, dus op zich kan ze dan de rol op zich nemen van "vriendin die Nadia tegen Dennis gaat opstoken"
yup 6-1quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En let even op, zes tegen tweeéén, de hele avond al door, inclusief een butler.
Iedereen komt aan de beurt. Dit is eigenlijk pas de eerste keer dat hij zo'n tegenwerking heeft moeten ervaren. Ja, bewondering voor hoe kalm hij blijft - of was het gewoon een wel uitgevoerd scriptquote:Op maandag 20 augustus 2007 01:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ja, echt wel.........(als ik even mag reageren)quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:11 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Steekt he als iemand er zo goed uitziet![]()
Ik ben vrouw, maar vind hem ook nietsquote:Op maandag 20 augustus 2007 01:11 schreef ELdudeness het volgende:
[..]
Goed uitzien? Ik ben zo hetero als maar kan, ik zie er echt helemaal niks in,
Kijk eens! Ik heb het basisontwerp voor je volgende kaart naar Nix klaarquote:Op maandag 20 augustus 2007 01:04 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Michael ? Yeps....maar die bleek bij thuiskomst toch wat borsthaar te hebben.
(Was op de streams niet te zien !)
Enige wat hij hoeft te tonen is eerlijkheid en oprechtheid....maar dat komt er gewoon nooit uit,het is niet normaal zoals die knul reageert,backup is the only reason bij hem dat is wat iedereen heel duidelijk is....quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ja, met woorden zou voor mij, als het een hele dag zou duren, tien keer erger zijn.quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:12 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
yup 6-1
maar met woorden en dat is een heel verschil![]()
Dennis lijkt me best een aardige vent, maar dit spelletje is hij niet voor geschikt.quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jammer dat we niet hoorden hoe ze vonden dat hij het met de roos had gedaanquote:Op maandag 20 augustus 2007 01:12 schreef tipsch het volgende:
[..]
Iedereen komt aan de beurt. Dit is eigenlijk pas de eerste keer dat hij zo'n tegenwerking heeft moeten ervaren. Ja, bewondering voor hoe kalm hij blijft - of was het gewoon een wel uitgevoerd script![]()
Dat hoop ik voor Dimitri, althans...quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:09 schreef avonne het volgende:
[..]
och, Nadia weet daar wel raad mee.
Mijn quote was niet voor jou dus oud wijf bemoei je er niet meequote:Op maandag 20 augustus 2007 01:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, echt wel.........(als ik even mag reageren)![]()
Ik denk wel dat hij eerlijk is. Alleen laat hij vanwege het spel niet het achterste van zijn tong zien. Hij zou dat wel iets meer mogen doen. Ik vind hem echter niet dom, verre van dat, hij heeft het spel wel redelijk door.quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:13 schreef riri het volgende:
[..]
Enige wat hij hoeft te tonen is eerlijkheid en oprechtheid....maar dat komt er gewoon nooit uit,het is niet normaal zoals die knul reageert,backup is the only reason bij hem dat is wat iedereen heel duidelijk is....
quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:14 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Mijn quote was niet voor jou dus oud wijf bemoei je er niet mee
Brian wordt nu ook besproken door Dennis. Hij heeft z'n ware aard gezien vanavond. "Overdag gesapig, aardig en leuk, maar als het hem zo uitkomt" zoiets...quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Jammer dat we niet hoorden hoe ze vonden dat hij het met de roos had gedaan![]()
Dennis lult maar door over Huub, Brian deed toch net zo hard mee?
Ik heb precies hetzelfde gevoel, het is niet 6 tegen 1 maar ik denk dat 'achter' ook tegen Dennis is en Dimitri heeft opgestookt.quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En let even op, zes tegen tweeéén, de hele avond al door, inclusief een butler.
doe's normaalquote:Op maandag 20 augustus 2007 01:10 schreef ELdudeness het volgende:
[..]
Ja helemaal mee eens, En dan ook nog zwaar op je mannelijkheid gepakt worden door zo'n-----------als Dimitri. Wat ene viez mannetje is dat zeg, ik vond hem altijd al een glad janus. maar dit slaat alles.
---------------.
Dat geldt voor Huub zeker zo en daar hoor je niemand over..quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:13 schreef riri het volgende:
[..]
Enige wat hij hoeft te tonen is eerlijkheid en oprechtheid....maar dat komt er gewoon nooit uit,het is niet normaal zoals die knul reageert,backup is the only reason bij hem dat is wat iedereen heel duidelijk is....
Ik vind hem slim, ook qua spel. Als hij het bashen aankan komt hij ver, samen met Jaap. Die laat hem niet vrijwillig gaan. Hij is nu outcast voor de groep, maar ik zie Jaap het nu eindelijk voor hem opnemen, dat lijkt dus wel goed te zitten.quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:13 schreef avonne het volgende:
[..]
Dennis lijkt me best een aardige vent, maar dit spelletje is hij niet voor geschikt.
Sneu misschien, maar hij verliest hier gewoon.
Wmb hoeft hij zich daar niet voor te schamen. Het is alleen te hopen dat hij er donderdag uit is, want qua groepsgebeuren ligt hij er al uit.
Waarom zit Huub te bellen?quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:18 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Dat geldt voor Huub zeker zo en daar hoor je niemand over..
Jawel hoor. Hij was ook erg close met Nicolaas maar stemde hem er toch keihard uit.quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:18 schreef Darklight het volgende:
die lul van een Jaap stemt hem er toch niet uit
Is niet zo.Want zonder Lieke had hij Jaap gehad en Eric ook nog.Brian duidelijk wel.quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:18 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Dat geldt voor Huub zeker zo en daar hoor je niemand over..
Met zo'n heel lief schattig helmpjequote:Op maandag 20 augustus 2007 01:18 schreef Peter6000 het volgende:
Dimitri heeft vroeger een scooter gehad.
echt wel, daar ben ik van overtuigdquote:Op maandag 20 augustus 2007 01:18 schreef Darklight het volgende:
die lul van een Jaap stemt hem er toch niet uit
En wie gaat Jaap dan backup geven? Nee hoor, Jaap houdt Dennis er op zeker in voor mijn gevoel. Dat heeft hij trouwens ook zelf gezegd een paar dagen geleden.quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:20 schreef Frasier het volgende:
[..]
Jawel hoor. Hij was ook erg close met Nicolaas maar stemde hem er toch keihard uit.
Omdat hij geen blubberpens heeftquote:Op maandag 20 augustus 2007 01:21 schreef Meganog het volgende:
Kijk die Dimitri nu op dat bed liggen met zijn ontblote bovenlijf.
Wat een foute gast.
bierbuik?quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:21 schreef Meganog het volgende:
Wat een foute gast.
ik ook, ik krijg de hele tijd het idee dat jij Dennis nu in de maling neemt, hij lijkt maar half te luisteren.quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:21 schreef avonne het volgende:
[..]
echt wel, daar ben ik van overtuigd
Maak er maar jaren van want Amanda en Nadia bespreken dingen die ze de afgelopen 6 jaar mee hebben gemaakt tot in de finessesquote:Op maandag 20 augustus 2007 01:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dit gaat zeker 5 dagen girltalk worden ........
[afbeelding]
Tv, sturing, spel, weet je wel. Dit is de gouden kooi...quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:21 schreef Meganog het volgende:
Wat een foute gast.
Maar als Nix met Nadia breekt. Heeft Jaap aan Nix een goeie medespeler...en die zoekt hij.quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:20 schreef Frasier het volgende:
[..]
Jawel hoor. Hij was ook erg close met Nicolaas maar stemde hem er toch keihard uit.
Ik ben er van overtuigd dat Jaap er (terecht) van uit gaat dat Huub (en ws ook Lieke) hem er in houdt.quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En wie gaat Jaap dan backup geven? Nee hoor, Jaap houdt Dennis er op zeker in voor mijn gevoel. Dat heeft hij trouwens ook zelf gezegd een paar dagen geleden.
Dat valt wel mee toch. Heerlijk om thuis niet vol in de kleren te lopenquote:Op maandag 20 augustus 2007 01:21 schreef Meganog het volgende:
Wat een foute gast.
Hij is op ze werk!quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:25 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat valt wel mee toch. Heerlijk om thuis niet vol in de kleren te lopen![]()
Jaap is slim genoeg om dat door te hebben, beter is het om Nadia weg te stemmen. Dan is het zeker dat die twee elkaar nooit weg zullen stemmen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En wie gaat Jaap dan backup geven? Nee hoor, Jaap houdt Dennis er op zeker in voor mijn gevoel. Dat heeft hij trouwens ook zelf gezegd een paar dagen geleden.
Waarom fout?quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:21 schreef Meganog het volgende:
Wat een foute gast.
tegen wie zei Jaap dat?quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook. En Japio begint steeds meer in te zien dat hij gokte op een labiele meid en een hele zwakke knul.quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:24 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik ben er van overtuigd dat Jaap er (terecht) van uit gaat dat Huub (en ws ook Lieke) hem er in houdt.
Ik denk dat Jaap vanaf het begin Nadia en Dennis naar zich toe trok om ze te kunnen sturen.
Tegen Huub op zeker, ik dacht eergisteren. Maar volgens mij heeft hij dat ook uitgesproken tegen Brian. Iets in de trant van....."Jullie kunnen mij nog veel meer vertellen, maar Dennis gaat voorlopig helemaal nergens".quote:
Dat laatste zei hij tegen Huub en Lieke toen ze hem probeerden te bewerken. Dat was op de bank in de chill room.quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tegen Huub op zeker, ik dacht eergisteren. Maar volgens mij heeft hij dat ook uitgesproken tegen Brian. Iets in de trant van....."Jullie kunnen mij nog veel meer vertellen, maar Dennis gaat voorlopig helemaal nergens".
Wat een mooie formulering van Amandaquote:Op maandag 20 augustus 2007 01:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Amanda : "Ik wil je even zeggen dat je de plank een paar keer helemaal mis hebt geslagen"
[afbeelding]
Dat klopt. Een gesprek tussen Huub, Jaap en stoorzender Lieke in de chillroom, laat in de avondquote:Op maandag 20 augustus 2007 01:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tegen Huub op zeker, ik dacht eergisteren. Maar volgens mij heeft hij dat ook uitgesproken tegen Brian. Iets in de trant van....."Jullie kunnen mij nog veel meer vertellen, maar Dennis gaat voorlopig helemaal nergens".
Zoiets heeft hij vanavond ook gezegd. Jaap gaat Dennis niet wegsturenquote:Op maandag 20 augustus 2007 01:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi van haar dat zij verhaal gaat halen bij Dennis.quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:30 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Wat een mooie formulering van Amanda![]()
Jijn schrijft hem toch elke week kun je hem niet schrijven dat hij populair is bij gays,quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:02 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Inderdaad !
met Dennis kan...
[afbeelding]
dat zou jou ook moeten lukkenquote:Op maandag 20 augustus 2007 01:30 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Wat een mooie formulering van Amanda![]()
Tja...de mannen die als hondjes achter je aan rennen zijn niet boeiend...dan nog liever het tegenovergestelde terwijl er ook nog zoiets bestaat als een gulden middenweg maar daar moeten ze nog achter komenquote:Op maandag 20 augustus 2007 01:34 schreef farceman het volgende:
Zijn hier vrouwen aanwezig die snappen wat Nadia en vroeger ook Amanda toch zien in kerels die totaal geen gevoel voor hun hebben?
quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:39 schreef Peter6000 het volgende:
Dimitiri heeft wel een mooie visie op 'geluk': dat is altijd jezelf kunnen zijn.
Zou maar zo kunnen, hij lijkt mij niet te beschikken over al teveel hersencellen. Daarentegen voor vrouwen die een uitstapje willen maken is hij wel de perfecte dekhengst denk ik.quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:38 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Dimitri...zei hij nou net gelukkigheid?
Juist, thnx....quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat laatste zei hij tegen Huub en Lieke toen ze hem probeerden te bewerken. Dat was op de bank in de chill room.
Ontopic: Kom eens met details over het gesprek van Amanda en Dennisquote:Op maandag 20 augustus 2007 01:43 schreef avonne het volgende:
4 posts gedelete
Als iedereen telkens maar blijft reageren blijven we aan de gang.
Gewoon on topic, mensen!
Jaap voelt hetzelfde wat wij hier voelen. Een Dennis die met wat krampachtigheid zichzelf niet bloot durft te geven en zich aan het inhouden is. Zo maar mijn intepretatie.quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:33 schreef tipsch het volgende:
En toch denk ik dat Jaap Dennis wel wegstuurt, ondanks dat hij anders aangeeft tegen anderen. Ik merk iets aan z'n manier van doen tijdens z'n gesprekjes met Dennis. Vraag me niet precies wat het is..
die mag namens heeeeel fok!quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:35 schreef maril het volgende:
[..]
Jijn schrijft hem toch elke week kun je hem niet schrijven dat hij populair is bij gays,
je moet heem een hart onder de riem steken![]()
helaas, het onderwerp boeit me nietquote:Op maandag 20 augustus 2007 01:45 schreef avonne het volgende:
Dan begin ik wel te twijfelen.
Als hij het tegen Huub en Lieke heeft gezegd, dan is het waarschijnlijk zo
Jammer, ik vind het speltechnisch / strategisch veel minder
Begrijp je dan niet dat wanneer hij zich bij Huub en Lieke aansluit hij hoogstens derde kan worden? Daarnaast waren gisteren/eergisteren Huub en Brian al druk bezig om plannen te beramen om Jaap er ook uit te werken. Nee, ik vind dat Jaap de goede keuzes maakt tot nu toe. Maar de tijd zal het leren.quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:45 schreef avonne het volgende:
Dan begin ik wel te twijfelen.
Als hij het tegen Huub en Lieke heeft gezegd, dan is het waarschijnlijk zo
Jammer, ik vind het speltechnisch / strategisch veel minder
Dan snapt Jaap dus heel goed waarom de redactie hem weg wil hebben.quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jaap voelt hetzelfde wat wij hier voelen. Een Dennis die met wat krampachtigheid zichzelf niet bloot durft te geven en zich aan het inhouden is. Zo maar mijn intepretatie.
Uhm, dat is ook zo hoor. Maar ik denk dat je daar man voor moet zijn om dat zo te voelen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:53 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Net een heel verhaal gehoord van Dimitri over dat als je gespierd bent, en je een strak truitje draagt, je het gevoel hebt dat je meer bent dan een ander, de hele wereld aan kunt, beter bent dan een ander, en als je cool kijkt dan gaat iedereen voor je opzij
Mag ik even![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan toch maar liever een hangbuikzwijntje?quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:53 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Net een heel verhaal gehoord van Dimitri over dat als je gespierd bent, en je een strak truitje draagt, je het gevoel hebt dat je meer bent dan een ander, de hele wereld aan kunt, beter bent dan een ander, en als je cool kijkt dan gaat iedereen voor je opzij
Mag ik even![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja maar de enige zekerheid die Jaap heeft is Dennis, hij stemt hem er niet uit, de andere stemmen Jaap er in een hartbeat uit.quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jaap voelt hetzelfde wat wij hier voelen. Een Dennis die met wat krampachtigheid zichzelf niet bloot durft te geven en zich aan het inhouden is. Zo maar mijn intepretatie.
Je beter en meer voelen dan een ander brrrrrrrrrrrrrr creepyquote:Op maandag 20 augustus 2007 01:55 schreef Frasier het volgende:
[..]
Uhm, dat is ook zo hoor. Maar ik denk dat je daar man voor moet zijn om dat zo te voelen.
Ze hebben het nu over prijzen van belbundels.quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:59 schreef riri het volgende:
nadia heeft voor het eerst een wat dieper gesprek met iemand....met dennix heeft ze nooit een normaal gesprek
Ze heeft met Jaap ook diepe gesprekken gehad.quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:59 schreef riri het volgende:
nadia heeft voor het eerst een wat dieper gesprek met iemand....met dennix heeft ze nooit een normaal gesprek
Ja inderdaad hij moet gewoon zo min mogelijk praten want er komt niets of weinig zinnigs uitquote:Op maandag 20 augustus 2007 02:01 schreef SiRojK het volgende:
Dimitri moet er even bovenop kruipen, daarna Dennis uitlachen en gewoon weer naar huis gaan
Ik kan daar erg opgewonden van raken, jij niet?quote:Op maandag 20 augustus 2007 02:02 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze hebben het nu over prijzen van belbundels.
quote:Op maandag 20 augustus 2007 02:02 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze hebben het nu over prijzen van belbundels.
Daar kom je met Dennis idd niet aan toe.
Nee laat maar, er bestaan gelukkig ook nog leuke lijven met een beetje intellectquote:Op maandag 20 augustus 2007 01:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dan toch maar liever een hangbuikzwijntje?
Dan heb jij betere streamsquote:Op maandag 20 augustus 2007 02:06 schreef SiRojK het volgende:
Whahahahhahaha, Nada is ECHT kansloos!
Ha, jij hebt contacten buiten Fok om?quote:Op maandag 20 augustus 2007 02:06 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nee laat maar, er bestaan gelukkig ook nog leuke lijven met een beetje intellect
Ik begrijp wat je bedoelt: Dennis krijgt oprechte steun van Jaap, en Nadia krijgt namaaksteun van Dimitri.quote:Op maandag 20 augustus 2007 02:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Soms zit het verschil in de details ........ Een goed verstaander heeft maar een halve cap nodig
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op maandag 20 augustus 2007 02:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ha, jij hebt contacten buiten Fok om?
Er is wat mis met mijn streams.... Ik zie hem niet.quote:Op maandag 20 augustus 2007 02:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Soms zit het verschil in de details ........ Een goed verstaander heeft maar een halve cap nodig
Knip
[afbeelding]
hij heeft wel gelijk, zo ervaar ik dat ookquote:Op maandag 20 augustus 2007 01:53 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Mag ik even![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo is Jaap denk ik buiten het huis ook, hij is totaal zichzelf nu.quote:Op maandag 20 augustus 2007 02:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Mooi ook om te zien hoe Jaap zich totaal niets aantrekt van anderen en volledig, zo goed en zo kwaad het gaat, onafhankelijk zijn eigen weg gaat.
Wie weet of en zoja hoelang hij al anabole steroïden gebruiktquote:Op maandag 20 augustus 2007 02:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Die Dimitri lijkt mij geschikt voor pornofilms. Volgens mij kan hij rustig een hele nacht doorgaan. Als je er dan ook nog eens een viagra in mikt, dan staat hij bij hem volgens mij het hele weekend als een paal.
Probleem is dat je altijd iemand tegenkomt die net iets meer spierbundels heeft.......probleempje?quote:Op maandag 20 augustus 2007 02:16 schreef tipsch het volgende:
[..]
hij heeft wel gelijk, zo ervaar ik dat ook![]()
![]()
![]()
nog nooit een probleem geweestquote:Op maandag 20 augustus 2007 02:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Probleem is dat je altijd iemand tegenkomt die net iets meer spierbundels heeft.......probleempje?
Ja, je snapt het soms heel goedquote:Op maandag 20 augustus 2007 02:12 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik begrijp wat je bedoelt: Dennis krijgt oprechte steun van Jaap, en Nadia krijgt namaaksteun van Dimitri.
Ja hij is aan het warmdraaien voor straks denk ikquote:Op maandag 20 augustus 2007 02:16 schreef SiRojK het volgende:
Iemand die toevallig naar Brian keek net?
[afbeelding]
Ik vind oude negers mooi. Die met dat grijze kroeshaar en vol met rimpels. Dat zijn voor mij de allermooiste mannen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 02:19 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
En toch vind ik atletisch gebouwde mannen het allermooist, dat opgepompte ziet er vaak zo dom uit met zo'n klein hoofdje erop
Vind ik ook, en die mannen zijn alleen maar met zichzelf bezig. Ik heb liever een met inhoud.quote:Op maandag 20 augustus 2007 02:19 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
En toch vind ik atletisch gebouwde mannen het allermooist, dat opgepompte ziet er vaak zo dom uit met zo'n klein hoofdje erop
Nadia is geen femme fatale maar een attention whorequote:Op maandag 20 augustus 2007 02:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
jammer dat Dennis teveel goedheid in zich heeft. Hij zou het die anderen eens wat lastig moeten maken vannacht. Ik begrijp er ook geen moer van dat hij Huub niet pakt op zijn vele ruzies met Lieke als Huub hem pakt op zijn relatie met femme fatale Nadia.
Ik vraag me wel eens af of jij de bedoeling van het spel uberhaupt snapt... Daarnaast kun je het 'goedheid' noemen, ik noem het meer waardeloos inspiratieloos!quote:Op maandag 20 augustus 2007 02:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
jammer dat Dennis teveel goedheid in zich heeft. Hij zou het die anderen eens wat lastig moeten maken vannacht. Ik begrijp er ook geen moer van dat hij Huub niet pakt op zijn vele ruzies met Lieke als Huub hem pakt op zijn relatie met femme fatale Nadia.
Nou ja, de bedoeling van het spel is een miljoen winnen, niet de streamers plezieren. In die zin zit hij nog steeds op koers volgens mij. Dat het de plannen van achteren doorkruist, die tv willen maken, is dan weer wat anders.quote:Op maandag 20 augustus 2007 02:24 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Ik vraag me wel eens af of jij de bedoeling van het spel uberhaupt snapt... Daarnaast kun je het 'goedheid' noemen, ik noem het meer waardeloos inspiratieloos!
Hoe win je een miljoen als je niets tegen de andere bewoners doet? Daarnaast laat hij zich ook gemakkelijk opfuckenquote:Op maandag 20 augustus 2007 02:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou ja, de bedoeling van het spel is een miljoen winnen, niet de streamers plezieren. In die zin zit hij nog steeds op koers volgens mij. Dat het de plannen van achteren doorkruist, die tv willen maken, is dan weer wat anders.
quote:Op maandag 20 augustus 2007 02:28 schreef SiRojK het volgende:
En de bedoeling van het spel is WEL om de streamers te plezieren, anders krijg je domweg een toneelhaak!
met bittere nasmaak in ieder geval..quote:Op maandag 20 augustus 2007 02:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nadia heeft Dimitri op het menu staan vanavond......wat zal het zijn, zurig, romig?
op veilige afstand, dus indirect, doet hij dat namelijk wel.quote:Op maandag 20 augustus 2007 02:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ja ik dacht ook even dat de dijk het had begevenquote:Op maandag 20 augustus 2007 02:31 schreef SiRojK het volgende:
Schrik me kapot hier. lijkt wel een overstroming, ik rende al richting de deur om het water tegen te houden
Is dat Lieke?quote:Op maandag 20 augustus 2007 02:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Tieten uit je BH en dan een hempje aantrekken .......
[afbeelding]
Overstromingenquote:Op maandag 20 augustus 2007 02:31 schreef SiRojK het volgende:
Schrik me kapot hier. lijkt wel een overstroming, ik rende al richting de deur om het water tegen te houden
Waarschijnlijk aan die teef snuffelen en haar vervolgens berijdenquote:Op maandag 20 augustus 2007 02:35 schreef SiRojK het volgende:
Wat gaat die laffe hond nu doen dan?
Is het in Nederland op dit moment pikstaanderig weer ?quote:Op maandag 20 augustus 2007 02:38 schreef SiRojK het volgende:
Dimitri heeft hem waarschijnlijk al klaar staan:
[afbeelding]
Ik vind dit anders best leuk.. Dennis is een echte 'opkropper'quote:Op maandag 20 augustus 2007 02:47 schreef Sug4r het volgende:
Ze hebben er geen lol van, Dennis gaat gewoon slapen![]()
Wie het laatst lacht....quote:Op maandag 20 augustus 2007 02:48 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Ik vind dit anders best leuk.. Dennis is een echte 'opkropper'
Volgens mij is er iets ernstigs met hem, misschien moeten we even bellenquote:Op maandag 20 augustus 2007 02:50 schreef Darklight het volgende:
Denniks doet alsof die slaapt
Nee dat is Nadia, Lieke heeft 90 AA denk ik zo.quote:Op maandag 20 augustus 2007 02:51 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nee dat zijn tepels
Ze heeft echt 75 B
En dan aan het einde die dildo die op Nix zijn kop ramtquote:Op maandag 20 augustus 2007 02:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Titel van deze reeks "FADING OUT"
Wie kan hier een gif-filmpje van maken ?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
75 B, Nadia heeft 85 B, hebben we geleerd tijdens de lingeriepartyquote:Op maandag 20 augustus 2007 02:54 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Nee dat is Nadia, Lieke heeft 90 AA denk ik zo.
ze is bij de lingerieparty gemeten : 75 Bquote:Op maandag 20 augustus 2007 02:54 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ze heeft kledingmaat 36 dan kan ze geen bh maat met omvang 90 hebben maar goed, ze heeft ooit gezegd dat ze 75B heeft dus als jij liever hebt dat het iets anders is be my guest en het kan me eigenlijk ook geen reet schelen ookquote:Op maandag 20 augustus 2007 02:54 schreef Sug4r het volgende:
[..]
mooi gefilmd!quote:Op maandag 20 augustus 2007 02:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Titel van deze reeks "FADING OUT"
Wie kan hier een gif-filmpje van maken ?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mij ook nietquote:Op maandag 20 augustus 2007 02:56 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ze heeft kledingmaat 36 dan kan ze geen bh maat met omvang 90 hebben maar goed, ze heeft ooit gezegd dat ze 75B heeft dus als jij liever hebt dat het iets anders is be my guest en het kan me eigenlijk ook geen reet schelen ook
Ja, hoe zit dit?quote:Op maandag 20 augustus 2007 02:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze weigert gewoon zich als een behoorlijke slet te gedragen![]()
schrale beren daarquote:Op maandag 20 augustus 2007 03:03 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Uurloon van die jongen zal te hoog zijn om hem te laten neuken
Zijn beide Nadia hoorquote:Op maandag 20 augustus 2007 02:55 schreef Prospera het volgende:
Dames in de houding
Amanda
[afbeelding]
Nadia
[afbeelding]
Wat is dat toch ??
Je bent weer in vorm BSOL.quote:Op maandag 20 augustus 2007 03:09 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
En nog even Dennix bashen : "Het is stil aan de overkant"
[afbeelding]
Ja gaat ze op Huub staan, terwijl hij laatst zijn ribben gebroken had toch?quote:Op maandag 20 augustus 2007 03:08 schreef mootie het volgende:
Lieke is toe aan een ritalinnetje. Die is zo wakker als een hoentje en helemaal springerig.
Kan niet wachten tot het zover is.quote:Op maandag 20 augustus 2007 03:12 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Lieke is ook een triest geval met een veel te grote smoel want zonder Hupert vliegt zij er ook binnen de kortste keren uit
nah, triest geval zou ik haar niet noemen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 03:12 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Lieke is ook een triest geval met een veel te grote smoel want zonder Hupert vliegt zij er ook binnen de kortste keren uit
Logisch, ik verrek van de honger en heb pas over 30 minuten een restaurant-reservering. Ga nu vertrekken, dan kan ik nog mooi een wijntje pakken voordat ik aan tafel ga.quote:
Kaasquote:Op maandag 20 augustus 2007 03:15 schreef avonne het volgende:
Klein slaapkamergeheimpje: Huub heeft stinkvoeten
Lieke zelf ook blijkbaar.quote:Op maandag 20 augustus 2007 03:15 schreef avonne het volgende:
Klein slaapkamergeheimpje: Huub heeft stinkvoeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |