Ik vind dit anders best leuk.. Dennis is een echte 'opkropper'quote:Op maandag 20 augustus 2007 02:47 schreef Sug4r het volgende:
Ze hebben er geen lol van, Dennis gaat gewoon slapen![]()
Wie het laatst lacht....quote:Op maandag 20 augustus 2007 02:48 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Ik vind dit anders best leuk.. Dennis is een echte 'opkropper'
Volgens mij is er iets ernstigs met hem, misschien moeten we even bellenquote:Op maandag 20 augustus 2007 02:50 schreef Darklight het volgende:
Denniks doet alsof die slaapt
Nee dat is Nadia, Lieke heeft 90 AA denk ik zo.quote:Op maandag 20 augustus 2007 02:51 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nee dat zijn tepels
Ze heeft echt 75 B
En dan aan het einde die dildo die op Nix zijn kop ramtquote:Op maandag 20 augustus 2007 02:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Titel van deze reeks "FADING OUT"
Wie kan hier een gif-filmpje van maken ?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
75 B, Nadia heeft 85 B, hebben we geleerd tijdens de lingeriepartyquote:Op maandag 20 augustus 2007 02:54 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Nee dat is Nadia, Lieke heeft 90 AA denk ik zo.
ze is bij de lingerieparty gemeten : 75 Bquote:Op maandag 20 augustus 2007 02:54 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ze heeft kledingmaat 36 dan kan ze geen bh maat met omvang 90 hebben maar goed, ze heeft ooit gezegd dat ze 75B heeft dus als jij liever hebt dat het iets anders is be my guest en het kan me eigenlijk ook geen reet schelen ookquote:Op maandag 20 augustus 2007 02:54 schreef Sug4r het volgende:
[..]
mooi gefilmd!quote:Op maandag 20 augustus 2007 02:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Titel van deze reeks "FADING OUT"
Wie kan hier een gif-filmpje van maken ?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mij ook nietquote:Op maandag 20 augustus 2007 02:56 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ze heeft kledingmaat 36 dan kan ze geen bh maat met omvang 90 hebben maar goed, ze heeft ooit gezegd dat ze 75B heeft dus als jij liever hebt dat het iets anders is be my guest en het kan me eigenlijk ook geen reet schelen ook
Ja, hoe zit dit?quote:Op maandag 20 augustus 2007 02:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze weigert gewoon zich als een behoorlijke slet te gedragen![]()
schrale beren daarquote:Op maandag 20 augustus 2007 03:03 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Uurloon van die jongen zal te hoog zijn om hem te laten neuken
Zijn beide Nadia hoorquote:Op maandag 20 augustus 2007 02:55 schreef Prospera het volgende:
Dames in de houding
Amanda
[afbeelding]
Nadia
[afbeelding]
Wat is dat toch ??
Je bent weer in vorm BSOL.quote:Op maandag 20 augustus 2007 03:09 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
En nog even Dennix bashen : "Het is stil aan de overkant"
[afbeelding]
Ja gaat ze op Huub staan, terwijl hij laatst zijn ribben gebroken had toch?quote:Op maandag 20 augustus 2007 03:08 schreef mootie het volgende:
Lieke is toe aan een ritalinnetje. Die is zo wakker als een hoentje en helemaal springerig.
Kan niet wachten tot het zover is.quote:Op maandag 20 augustus 2007 03:12 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Lieke is ook een triest geval met een veel te grote smoel want zonder Hupert vliegt zij er ook binnen de kortste keren uit
nah, triest geval zou ik haar niet noemen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 03:12 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Lieke is ook een triest geval met een veel te grote smoel want zonder Hupert vliegt zij er ook binnen de kortste keren uit
Logisch, ik verrek van de honger en heb pas over 30 minuten een restaurant-reservering. Ga nu vertrekken, dan kan ik nog mooi een wijntje pakken voordat ik aan tafel ga.quote:
Kaasquote:Op maandag 20 augustus 2007 03:15 schreef avonne het volgende:
Klein slaapkamergeheimpje: Huub heeft stinkvoeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |