Hij is op ze werk!quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:25 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat valt wel mee toch. Heerlijk om thuis niet vol in de kleren te lopen![]()
Jaap is slim genoeg om dat door te hebben, beter is het om Nadia weg te stemmen. Dan is het zeker dat die twee elkaar nooit weg zullen stemmen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En wie gaat Jaap dan backup geven? Nee hoor, Jaap houdt Dennis er op zeker in voor mijn gevoel. Dat heeft hij trouwens ook zelf gezegd een paar dagen geleden.
Waarom fout?quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:21 schreef Meganog het volgende:
Kijk die Dimitri nu op dat bed liggen met zijn ontblote bovenlijf.
Wat een foute gast.
tegen wie zei Jaap dat?quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En wie gaat Jaap dan backup geven? Nee hoor, Jaap houdt Dennis er op zeker in voor mijn gevoel. Dat heeft hij trouwens ook zelf gezegd een paar dagen geleden.
Dat idee heb ik ook. En Japio begint steeds meer in te zien dat hij gokte op een labiele meid en een hele zwakke knul.quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:24 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik ben er van overtuigd dat Jaap er (terecht) van uit gaat dat Huub (en ws ook Lieke) hem er in houdt.
Ik denk dat Jaap vanaf het begin Nadia en Dennis naar zich toe trok om ze te kunnen sturen.
Tegen Huub op zeker, ik dacht eergisteren. Maar volgens mij heeft hij dat ook uitgesproken tegen Brian. Iets in de trant van....."Jullie kunnen mij nog veel meer vertellen, maar Dennis gaat voorlopig helemaal nergens".quote:
Dat laatste zei hij tegen Huub en Lieke toen ze hem probeerden te bewerken. Dat was op de bank in de chill room.quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tegen Huub op zeker, ik dacht eergisteren. Maar volgens mij heeft hij dat ook uitgesproken tegen Brian. Iets in de trant van....."Jullie kunnen mij nog veel meer vertellen, maar Dennis gaat voorlopig helemaal nergens".
Wat een mooie formulering van Amandaquote:Op maandag 20 augustus 2007 01:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Amanda : "Ik wil je even zeggen dat je de plank een paar keer helemaal mis hebt geslagen"
[afbeelding]
Dat klopt. Een gesprek tussen Huub, Jaap en stoorzender Lieke in de chillroom, laat in de avondquote:Op maandag 20 augustus 2007 01:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tegen Huub op zeker, ik dacht eergisteren. Maar volgens mij heeft hij dat ook uitgesproken tegen Brian. Iets in de trant van....."Jullie kunnen mij nog veel meer vertellen, maar Dennis gaat voorlopig helemaal nergens".
Zoiets heeft hij vanavond ook gezegd. Jaap gaat Dennis niet wegsturenquote:Op maandag 20 augustus 2007 01:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi van haar dat zij verhaal gaat halen bij Dennis.quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:30 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Wat een mooie formulering van Amanda![]()
Jijn schrijft hem toch elke week kun je hem niet schrijven dat hij populair is bij gays,quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:02 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Inderdaad !
Ga morgen gelijk de route uitstippellen, zodat ik als eerste
met Dennis kan...
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |