Dan toch maar liever een hangbuikzwijntje?quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:53 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Net een heel verhaal gehoord van Dimitri over dat als je gespierd bent, en je een strak truitje draagt, je het gevoel hebt dat je meer bent dan een ander, de hele wereld aan kunt, beter bent dan een ander, en als je cool kijkt dan gaat iedereen voor je opzij
Mag ik even![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja maar de enige zekerheid die Jaap heeft is Dennis, hij stemt hem er niet uit, de andere stemmen Jaap er in een hartbeat uit.quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jaap voelt hetzelfde wat wij hier voelen. Een Dennis die met wat krampachtigheid zichzelf niet bloot durft te geven en zich aan het inhouden is. Zo maar mijn intepretatie.
Je beter en meer voelen dan een ander brrrrrrrrrrrrrr creepyquote:Op maandag 20 augustus 2007 01:55 schreef Frasier het volgende:
[..]
Uhm, dat is ook zo hoor. Maar ik denk dat je daar man voor moet zijn om dat zo te voelen.
Ze hebben het nu over prijzen van belbundels.quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:59 schreef riri het volgende:
nadia heeft voor het eerst een wat dieper gesprek met iemand....met dennix heeft ze nooit een normaal gesprek
Ze heeft met Jaap ook diepe gesprekken gehad.quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:59 schreef riri het volgende:
nadia heeft voor het eerst een wat dieper gesprek met iemand....met dennix heeft ze nooit een normaal gesprek
Ja inderdaad hij moet gewoon zo min mogelijk praten want er komt niets of weinig zinnigs uitquote:Op maandag 20 augustus 2007 02:01 schreef SiRojK het volgende:
Dimitri moet er even bovenop kruipen, daarna Dennis uitlachen en gewoon weer naar huis gaan
Ik kan daar erg opgewonden van raken, jij niet?quote:Op maandag 20 augustus 2007 02:02 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze hebben het nu over prijzen van belbundels.
quote:Op maandag 20 augustus 2007 02:02 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze hebben het nu over prijzen van belbundels.
Daar kom je met Dennis idd niet aan toe.
Nee laat maar, er bestaan gelukkig ook nog leuke lijven met een beetje intellectquote:Op maandag 20 augustus 2007 01:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dan toch maar liever een hangbuikzwijntje?
Dan heb jij betere streamsquote:Op maandag 20 augustus 2007 02:06 schreef SiRojK het volgende:
Whahahahhahaha, Nada is ECHT kansloos!
Ha, jij hebt contacten buiten Fok om?quote:Op maandag 20 augustus 2007 02:06 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nee laat maar, er bestaan gelukkig ook nog leuke lijven met een beetje intellect
Ik begrijp wat je bedoelt: Dennis krijgt oprechte steun van Jaap, en Nadia krijgt namaaksteun van Dimitri.quote:Op maandag 20 augustus 2007 02:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Soms zit het verschil in de details ........ Een goed verstaander heeft maar een halve cap nodig
[afbeelding]
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |