Nadia is geen femme fatale maar een attention whorequote:Op maandag 20 augustus 2007 02:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
jammer dat Dennis teveel goedheid in zich heeft. Hij zou het die anderen eens wat lastig moeten maken vannacht. Ik begrijp er ook geen moer van dat hij Huub niet pakt op zijn vele ruzies met Lieke als Huub hem pakt op zijn relatie met femme fatale Nadia.
Ik vraag me wel eens af of jij de bedoeling van het spel uberhaupt snapt... Daarnaast kun je het 'goedheid' noemen, ik noem het meer waardeloos inspiratieloos!quote:Op maandag 20 augustus 2007 02:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
jammer dat Dennis teveel goedheid in zich heeft. Hij zou het die anderen eens wat lastig moeten maken vannacht. Ik begrijp er ook geen moer van dat hij Huub niet pakt op zijn vele ruzies met Lieke als Huub hem pakt op zijn relatie met femme fatale Nadia.
Nou ja, de bedoeling van het spel is een miljoen winnen, niet de streamers plezieren. In die zin zit hij nog steeds op koers volgens mij. Dat het de plannen van achteren doorkruist, die tv willen maken, is dan weer wat anders.quote:Op maandag 20 augustus 2007 02:24 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Ik vraag me wel eens af of jij de bedoeling van het spel uberhaupt snapt... Daarnaast kun je het 'goedheid' noemen, ik noem het meer waardeloos inspiratieloos!
Hoe win je een miljoen als je niets tegen de andere bewoners doet? Daarnaast laat hij zich ook gemakkelijk opfuckenquote:Op maandag 20 augustus 2007 02:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou ja, de bedoeling van het spel is een miljoen winnen, niet de streamers plezieren. In die zin zit hij nog steeds op koers volgens mij. Dat het de plannen van achteren doorkruist, die tv willen maken, is dan weer wat anders.
quote:Op maandag 20 augustus 2007 02:28 schreef SiRojK het volgende:
En de bedoeling van het spel is WEL om de streamers te plezieren, anders krijg je domweg een toneelhaak!
met bittere nasmaak in ieder geval..quote:Op maandag 20 augustus 2007 02:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nadia heeft Dimitri op het menu staan vanavond......wat zal het zijn, zurig, romig?
op veilige afstand, dus indirect, doet hij dat namelijk wel.quote:Op maandag 20 augustus 2007 02:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ja ik dacht ook even dat de dijk het had begevenquote:Op maandag 20 augustus 2007 02:31 schreef SiRojK het volgende:
Schrik me kapot hier. lijkt wel een overstroming, ik rende al richting de deur om het water tegen te houden
Is dat Lieke?quote:Op maandag 20 augustus 2007 02:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Tieten uit je BH en dan een hempje aantrekken .......
[afbeelding]
Overstromingenquote:Op maandag 20 augustus 2007 02:31 schreef SiRojK het volgende:
Schrik me kapot hier. lijkt wel een overstroming, ik rende al richting de deur om het water tegen te houden
Waarschijnlijk aan die teef snuffelen en haar vervolgens berijdenquote:Op maandag 20 augustus 2007 02:35 schreef SiRojK het volgende:
Wat gaat die laffe hond nu doen dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |