Ik vind hem slim, ook qua spel. Als hij het bashen aankan komt hij ver, samen met Jaap. Die laat hem niet vrijwillig gaan. Hij is nu outcast voor de groep, maar ik zie Jaap het nu eindelijk voor hem opnemen, dat lijkt dus wel goed te zitten.quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:13 schreef avonne het volgende:
[..]
Dennis lijkt me best een aardige vent, maar dit spelletje is hij niet voor geschikt.
Sneu misschien, maar hij verliest hier gewoon.
Wmb hoeft hij zich daar niet voor te schamen. Het is alleen te hopen dat hij er donderdag uit is, want qua groepsgebeuren ligt hij er al uit.
Waarom zit Huub te bellen?quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:18 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Dat geldt voor Huub zeker zo en daar hoor je niemand over..
Jawel hoor. Hij was ook erg close met Nicolaas maar stemde hem er toch keihard uit.quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:18 schreef Darklight het volgende:
die lul van een Jaap stemt hem er toch niet uit
Is niet zo.Want zonder Lieke had hij Jaap gehad en Eric ook nog.Brian duidelijk wel.quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:18 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Dat geldt voor Huub zeker zo en daar hoor je niemand over..
Met zo'n heel lief schattig helmpjequote:Op maandag 20 augustus 2007 01:18 schreef Peter6000 het volgende:
Dimitri heeft vroeger een scooter gehad.
echt wel, daar ben ik van overtuigdquote:Op maandag 20 augustus 2007 01:18 schreef Darklight het volgende:
die lul van een Jaap stemt hem er toch niet uit
En wie gaat Jaap dan backup geven? Nee hoor, Jaap houdt Dennis er op zeker in voor mijn gevoel. Dat heeft hij trouwens ook zelf gezegd een paar dagen geleden.quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:20 schreef Frasier het volgende:
[..]
Jawel hoor. Hij was ook erg close met Nicolaas maar stemde hem er toch keihard uit.
Omdat hij geen blubberpens heeftquote:Op maandag 20 augustus 2007 01:21 schreef Meganog het volgende:
Kijk die Dimitri nu op dat bed liggen met zijn ontblote bovenlijf.
Wat een foute gast.
bierbuik?quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:21 schreef Meganog het volgende:
Wat een foute gast.
ik ook, ik krijg de hele tijd het idee dat jij Dennis nu in de maling neemt, hij lijkt maar half te luisteren.quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:21 schreef avonne het volgende:
[..]
echt wel, daar ben ik van overtuigd
Maak er maar jaren van want Amanda en Nadia bespreken dingen die ze de afgelopen 6 jaar mee hebben gemaakt tot in de finessesquote:Op maandag 20 augustus 2007 01:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dit gaat zeker 5 dagen girltalk worden ........
[afbeelding]
Tv, sturing, spel, weet je wel. Dit is de gouden kooi...quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:21 schreef Meganog het volgende:
Wat een foute gast.
Maar als Nix met Nadia breekt. Heeft Jaap aan Nix een goeie medespeler...en die zoekt hij.quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:20 schreef Frasier het volgende:
[..]
Jawel hoor. Hij was ook erg close met Nicolaas maar stemde hem er toch keihard uit.
Ik ben er van overtuigd dat Jaap er (terecht) van uit gaat dat Huub (en ws ook Lieke) hem er in houdt.quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En wie gaat Jaap dan backup geven? Nee hoor, Jaap houdt Dennis er op zeker in voor mijn gevoel. Dat heeft hij trouwens ook zelf gezegd een paar dagen geleden.
Dat valt wel mee toch. Heerlijk om thuis niet vol in de kleren te lopenquote:Op maandag 20 augustus 2007 01:21 schreef Meganog het volgende:
Wat een foute gast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |