Ze heeft 6 weken lang 5 dagen per week 1 1/2 uur getraind voor die foto's om half tien s avonds.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:05 schreef SunChaser het volgende:
Zegt Linda die haar eigen foto's voor haar magazine laat photoshoppen
Wát is er volgens jou zo vreselijk aan Joris?quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:05 schreef SigmundFreud het volgende:
Ik kijk eigenlijk voor het eerst sinds tijden. Is die interviewer altijd zo vreselijk?
Tietenquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:07 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een dilemma. Maar dat had de VPRO zich natuurlijk ook kunnen bedenken.
Niettemin, een aardig avondje vermaak. Misschien moeten we er ook niet veel meer dan dat uit willen halen.
Heb t vooral over dat ze zogenaamd zonder make up erin stondquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:07 schreef Wup het volgende:
[..]
nee dat heb je gemist
ze heeft zich wekenlang sufgetraind voor die fotoshoot.
Ik heb tot zo net betwijfelt of het nou een extravagante nicht of lelijke vrouw wasquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:13 schreef SunChaser het volgende:
Wat een leuk programma, ken t niet, die homo is geweldig
Het programma heet How To Look Good Naked.. en het was/is ook op de nederlandse tv te zien meen ikquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:18 schreef pberends het volgende:
Wie was die zelfbeeld homo en hoe heet dat BBC-programma ook alweer?
ik ben ook nog steeds geen fan van hem als interviewer.. en hij onderbreekt zo veelquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:19 schreef N.icka het volgende:
Ik vind hem niet al te best intervieuwen
De zelfbeeldopvijzelhomo, heerlijkquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:13 schreef SunChaser het volgende:
Wat een leuk programma, ken t niet, die homo is geweldig
Op Talpa geloof ik zelfsquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:19 schreef Maartel het volgende:
[..]
Het programma heet How To Look Good Naked.. en het was/is ook op de nederlandse tv te zien meen ik
quote:
Ik verwacht dat we het 'echte' einde niet gaan zien....quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:23 schreef Maartel het volgende:
anders laat je even de ontknoping zien van een film die ik nog klaar had liggen op dvd...
Je bent dan ook een man, vrouwen zijn gek op zulke films.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:23 schreef Wup het volgende:
ow veel te klef die film voor mij
auw...;)quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:24 schreef Asskicker14 het volgende:
Je bent dan ook een man, vrouwen zijn gek op zulke films.![]()
dat zie je van mijlenver aankomen, hoorquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:23 schreef Maartel het volgende:
anders laat je even de ontknoping zien van een film die ik nog klaar had liggen op dvd...
Idd, dat was idd de cruciale scene uit het verhaalquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:23 schreef Maartel het volgende:
quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:23 schreef Toad het volgende:
[..]
Ik verwacht dat we het 'echte' einde niet gaan zien....
Eigen schuld. Je kijkt films meteen als je ze binnenhebt.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:23 schreef Maartel het volgende:
Oh, laat maar.quote:
Ik ook, want Ik hááááááát trailers!!quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:25 schreef milagro het volgende:
niettemin toch altijd jammer, ik zap dan ook altijd meteen bij trailers e.d. , wil compleet verrast worden
Ik koop meer dan ik kan kijkenquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:26 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Eigen schuld. Je kijkt films meteen als je ze binnenhebt.
Nu oogt dit ook wel als iets wat je kan verwachten (tenzij meerdere mannen in het verhaal zitten), zeker als je Titanic gezien hebt (wie niet?) weet je dat 'de verteller' nooit zomaar een buitenstaander is..quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:29 schreef SunChaser het volgende:
De hele film proberen ze in t midden te hiouden wat die twee oudjes van elkaar zijn en hier meteen de de plot, zowel van het Notebookverhaal als van de raamvertelling
Dat zouden ze vaker moeten doen. Da's tenminste lekker efficient films kijkenquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:29 schreef SunChaser het volgende:
De hele film proberen ze in t midden te hiouden wat die twee oudjes van elkaar zijn en hier meteen de de plot, zowel van het Notebookverhaal als van de raamvertelling
Dat hebben die Mollen wel, hoewel ik ook weer niet direct een bedrag zal zijn om zo maar weg te geven.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:31 schreef N.icka het volgende:
Wat zit hij nou te zeiken over 500 miljoen![]()
Mijn gaapfactor begint ook te stijgen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:20 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben Linda-moe... het gaat echt alléééééén maar over haarzelf
ja, het ligt er wel dik bovenop, maar in de film zitten wat verwijzingen dat je denkt dat ze geen stel zijn. Ze lieten de sleutelscene zien van het notebookverhaal en dat van de twee oudjes. Hoewel het einde ook mooi is, tenzij je wéér met Titanic vergelijktquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:30 schreef Maartel het volgende:
[..]
Nu oogt dit ook wel als iets wat je kan verwachten (tenzij meerdere mannen in het verhaal zitten), zeker als je Titanic gezien hebt (wie niet?) weet je dat 'de verteller' nooit zomaar een buitenstaander is..
Ben benieuwd hoveel hij zelf geeft , jammer dat zij dat niet vroegquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:32 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat hebben die Mollen wel, hoewel ik ook weer niet direct een bedrag zal zijn om zo maar weg te geven.
quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:34 schreef SunChaser het volgende:
Wel goede film, beter dan dat brakke 21 Grams
Marokkaanse kidsquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:36 schreef SunChaser het volgende:
Over kindacteurs gesproken, die twee Afghaanse kids speelden nog beter.
Ik kijk niks op telesyncquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:36 schreef Arcee het volgende:
Je hebt 'm zeker weer op een brakke telesync bekeken.
Ik vind het niet boeiend hoeveel iemand aan goede doelen geeft. Ze had w.m.b. ook kunnen zeggen dat hij daar geen moer mee te maken heeft. Je doet het toch nooit goed: of je bent gierig óf je bent een patser met een te groot ego.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:34 schreef N.icka het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoveel hij zelf geeft , jammer dat zij dat niet vroeg
Precies, want het was zo chique om niet te vertellen dat je goede doelen steuntquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:38 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik vind het niet boeiend hoeveel iemand aan goede doelen geeft. Ze had w.m.b. ook kunnen zeggen dat hij daar geen moer mee te maken heeft. Je doet het toch nooit goed: of je bent gierig óf je bent een patser met een te groot ego.
Da`s dan ook wel knap van zo`n regisseur...maar ja die Amerikaanse kinderacteurs worden vaak al vanaf jongs af aan hierop getraind...bij die kids in Full House kon je dat altijd goed zien haha.quote:
Helaas, dat zou Talpagasten wordenquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:50 schreef SunChaser het volgende:
Ik had me wel verheugt op Linda idd, maar het kabbelt maar voort. Waarom niet John de Mol, lijkt me veel boeiender, of Andre van Duin.
en andere presentator maar weerquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:49 schreef Cynix ® het volgende:
Ik gok dat de VPRO zich nog eens buigt over de keuze van de gasten voor volgend jaar.
Mwah, dat kon je toch ook eigenlijk niet echt verwachten. Ik vind 't best leuk en her en der nog best relatief verrassend.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:49 schreef Cynix ® het volgende:
Hoewel ik eigenlijk beter wist had ik tóch stiekem gehoopt dat we een verrassende kant van Linda zouden zien, maar ik kan haar helaas niet betrappen op welke onthulling dan ook.
Ze is gewoon een charmante vrouw, die doen dat.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:50 schreef rubbereend het volgende:
duidelijk dat ze hem zit in te pakken
Nee, ze zet de avond naar haar hand, Wat ik wel begrijp. Joris krijgt geen grip op haar, probeert t wel maar durft niet wat diepere vragen te stellen. Jammer.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:54 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ze is gewoon een charmante vrouw, die doen dat.
dat gebeurt hem dus steedsquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:57 schreef SunChaser het volgende:
Nee, ze zet de avond naar haar hand
Ik pleit voor een minimum leeftijdgrens van 75 jaar, minimaal twee hoogleraarsposten, een vermelding in de Winkler Prins en een aantoonbare afkeer van iedere vorm van populaire cultuur.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:49 schreef Cynix ® het volgende:
Ik gok dat de VPRO zich nog eens buigt over de keuze van de gasten voor volgend jaar.
Kan-ie doen, maar hij weet ook dat-ie echt geen antwoord gaat krijgen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:57 schreef SunChaser het volgende:
Nee, ze zet de avond naar haar hand, Wat ik wel begrijp. Joris krijgt geen grip op haar, probeert t wel maar durft niet wat diepere vragen te stellen. Jammer.
Mies Bouwman, Droge, pa De Mol waren wel oud(er).quote:Wel allemaal recenre fragmenten trouwens, ben gewend ouwe meuk te zien, ook leuk soms hoor.
Ja, of doe dat iig niet na élke zin.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:03 schreef golfer het volgende:
Joris, hou eens op met de amateur-psycholoog uit te hangen en ga gewoon eens in op wat ze wel zegt.
Jah. Overigens vond ik de internationale versie van zomergasten wel OK trouwens. Misschien zijn we in nederland een beetje door de interessante personen heen?quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:59 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Ik pleit voor een minimum leeftijdgrens van 75 jaar, minimaal twee hoogleraarsposten, een vermelding in de Winkler Prins en een aantoonbare afkeer van iedere vorm van populaire cultuur.
Dan wordt er tenminste weer op niveau geluld![]()
quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:59 schreef Soul79 het volgende:
Ik bespeur enig sarcasme?quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:59 schreef Soul79 het volgende:
Ik pleit voor een minimum leeftijdgrens van 75 jaar, minimaal twee hoogleraarsposten, een vermelding in de Winkler Prins en een aantoonbare afkeer van iedere vorm van populaire cultuur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |