Hij is de enige winnaar in dit geheelquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:31 schreef Dreamboy het volgende:
Jaap eet uit de bakken eten die er nog stonden.
Niemand zag het.
[afbeelding]
Zou gaan over een armband ofzo.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:32 schreef beequeen het volgende:
Amanda durft nu zelfs te beweren dat de moeder van Lieke iets gestolen heeft toen ze op bezoek was.![]()
haha dat heb ik gewoon gemist, sneaky jaapquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:32 schreef Mearloow het volgende:
brian gaat er maar niet bij zitten anders wordie para..
jaap zit heerlijk te genieten van ze groenten en hij heeft trouwens net thais lopen vreten onder de ruzie lieke en huub hadden het niet door.
haha, net alsof Nadia meer weet over Amandaquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:32 schreef schatje het volgende:
Nadia: "Wat denk je oppervlakkig over Amanda".
Heb je een ban? Nee? Dan mag je posten.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:31 schreef loisie het volgende:
Sorry, maar waarom mag ik niet posten hier?
quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Heb je een ban? Nee? Dan mag je posten.![]()
aah daar hebben we mijn vriendin weer. kom je mee weer aanvallen of doe je gewoon en lul je mee over de kooi?quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:31 schreef loisie het volgende:
omdat je geen commentaar op de streams levert, maar alleen maar users aanspreekt. dat is in de COS niet te bedoeling - nou heb ik het idee dat je dat al lang weet.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:31 schreef loisie het volgende:
die schaamt zich vast ook om wat er bij Amanda dr strot uitkomt.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:31 schreef Dark het volgende:
Brian loopt een beetje ongemakkelijk rond te drentelen, volgens mij is ie aan het ankeren![]()
Lieke had armbanden voor Natasja amanda en lieke gekregen toen met de catwalk.quote:
zal wel die kettingen zijn die lieke aan Nadia en Amandel moest geven voor de modeshow....maar gaf aan haar zus en moederquote:
Het frustrerende van Amanda is dat zij alle discussies en stemmingen dood kan maken door haar lage IQ.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:32 schreef kybe het volgende:
Wat heb ik een hekel aan dit kind!
Wat een niveau,stop toch eens iemand in die kooi die wel een discussie met Huub of Lieke kan voeren.
[afbeelding]
hoop stiekum van nietquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:35 schreef riri het volgende:
Wat een ordi niveau die Nadia en Amanda...
Zou de werkgever die Nadia nog wel terug willen hebben zoals ze zich hier in de kooi laat zien?
Lang leve de muteknop.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:36 schreef Darklight het volgende:
girltalk tussen amandel en Nada zometeen
Laat me raden, het gaat over Lieke
Hallo loisie,quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:31 schreef loisie het volgende:
DOB-stylo, specialiteit van die prutsers.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:37 schreef mootie het volgende:
Wat heeft Amanda voor make-up op...... een heel wit stuk rond haar neus en onder haar ogen?
Dat is concealer. Haar voorhoofd wil ze niet doen want die is mooi bruin.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:37 schreef mootie het volgende:
Wat heeft Amanda voor make-up op...... een heel wit stuk rond haar neus en onder haar ogen?
Je mag posten zolang het maar over de streams gaat. Anders moet je maar in de lurk stand.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:37 schreef loisie het volgende:
Nogmaals, ik heb geen streams, door omstandigheden, maar lees mee en hoop mee en als ik dan niet mag posten moet je dat maar zeggen, dan kap ik er mee
hoezo moet ik naar de SC? ik heb streams dus...quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:37 schreef blomst het volgende:
[..]
Hier mag je wel van alles neer zetten: [DGK SC # 273] Nu met nog meer kekke avatars
Wat zie je dan ?quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:38 schreef Casshern het volgende:
[..]
hoezo moet ik naar de SC? ik heb streams dus...![]()
sorry verkeerde quotequote:Op zondag 19 augustus 2007 20:38 schreef Casshern het volgende:
[..]
Ik denk dat blomst per ongeluk de verkeerde user heeft gequotedquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:38 schreef Casshern het volgende:
[..]
Het valt reuze meequote:Op zondag 19 augustus 2007 20:39 schreef BONG4002 het volgende:
Zijn er al veel locks geweest vandaag of viel het mee?
quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:36 schreef akveor het volgende:
[..]
Het frustrerende van Amanda is dat zij alle discussies en stemmingen dood kan maken door haar lage IQ.
Geef dan asjeblieft een reactie op wat je leest over de bewoners, en niet op de gene die de posts over de bewoners plaatsen, doe rusig aan, je kan het.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:37 schreef loisie het volgende:
Nogmaals, ik heb geen streams, door omstandigheden, maar lees mee en hoop mee en als ik dan niet mag posten moet je dat maar zeggen, dan kap ik er mee
Een paar hele korte, dus Ome Fons is ons terwille.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:39 schreef BONG4002 het volgende:
Zijn er al veel locks geweest vandaag of viel het mee?
Jij hebt streamsquote:
hmm...mss is de overstap naar RTL dan zo slecht nog nietquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Het valt reuze meeIk heb twee hele korte gezien toen Lieke het met Brian over achter had, maar dat was echt maar een paar seconden
Ja, dat klopt wel iddquote:
quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
die schaamt zich vast ook om wat er bij Amanda dr strot uitkomt.
beter....lekker rustig............heb ie weer een pammetje gehad?quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:40 schreef Dark het volgende:
Brian heeft zichzelf vastgebonden aan de sofa![]()
Helemaal mee eensquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:42 schreef riri het volgende:
Deze twee vrouwen hebben in het gewone leven ook altijd veel problemen met andere vrouwen is mijn idee....het is dezelfde manier hoe ze hier met Lieke omgaan
Het zit in hun eigen hoofd dat vrouwen op hen jaloers zijn terwijl veel vrouwen zich juist verbazen over het gedrag wat deze twee vertonen.
Ze halen het vrouw zijn alleen naar naar beneden door totaal geen zelfrespekt voor zichzelf te hebben
aandacht te kort?quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:37 schreef loisie het volgende:
dat komt omdat je off topic post dus nu on topic maarquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:34 schreef loisie het volgende:
oke, ging een beetje raar int begin.............
Diepgaande gesprekken over de meest onnozele zaken...quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:43 schreef Marrije het volgende:
Nadia: wij hebben ook hele diepgaande gesprekken, maar die zie jij niet
Ik ook niet![]()
opdracht van achter.....quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:43 schreef Casshern het volgende:
de discussie gaat maar door, ik snap niet dat lieke het maar blijft proberen
Zooooooo, en dat is 19 jaar. Misschien moet ik maar eens oude fotoboeken door gaan kijken en vergelijkenquote:
Ligt niet aan jouquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:43 schreef Marrije het volgende:
Nadia: wij hebben ook hele diepgaande gesprekken, maar die zie jij niet
Ik ook niet![]()
nou wat zal ik zeggenquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:44 schreef Mokum020 het volgende:
Is het de moeite waard om de streams aan te zetten of beter van niet?
![]()
Om eerlijk te zijn ken ik niemand in mijn leefomgeving die zo triest zijn als deze 2 bimbo's, misschien gelukkig ook maar. Ik zit steeds met verbazing te kijken hoe oppervlakkig en leeghoofdig zij zijn (heb ik het nog niet eens over het viswijfgedrag van Amanda).quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:42 schreef riri het volgende:
Deze twee vrouwen hebben in het gewone leven ook altijd veel problemen met andere vrouwen is mijn idee....het is dezelfde manier hoe ze hier met Lieke omgaan
Het zit in hun eigen hoofd dat vrouwen op hen jaloers zijn terwijl veel vrouwen zich juist verbazen over het gedrag wat deze twee vertonen.
Ze halen het vrouw zijn alleen naar naar beneden door totaal geen zelfrespekt voor zichzelf te hebben
Een goede zaak.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:42 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
hmm...mss is de overstap naar RTL dan zo slecht nog niet
Als je toch niets te doen hebtquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:44 schreef Mokum020 het volgende:
Is het de moeite waard om de streams aan te zetten of beter van niet?
![]()
ja hij zit weer nix te doen, daar is ie goed inquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:46 schreef farceman het volgende:
Is Dennis er ook bij?
Heb hem al uur niet gehoord...
dat ie een stijve van dr krijgt is al treurig genoegquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:45 schreef noekje het volgende:
Amanda haalt heel snel adem. Behoorlijk opgefokt dus.
Huub!! Kus haar!
Die spaart zijn krachtenquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:46 schreef farceman het volgende:
Is Dennis er ook bij?
Heb hem al uur niet gehoord...
hooguit hoe diep brian hem in amanda dr hol steekt en of dennis dieper gaat bij nadia of nietquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:43 schreef tipsch het volgende:
ja hoor Nadia, jij hebt heel diepgaande gesprekken met Amanda.![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:48 schreef gomi het volgende:
[..]
hooguit hoe diep brian hem in amanda dr hol steekt en of dennis dieper gaat bij nadia of niet
dat is iedereen als je hem/haar in discussie zet met Amandaquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:47 schreef riri het volgende:
Wat is Lieke verbaal sterk....
100% seker 100%quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:47 schreef Casshern het volgende:
[..]
ja hij zit weer nix te doen, daar is ie goed in
elke keer daarna is ze gefrusteertquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:47 schreef kybe het volgende:
Vanmiddag zat ze zich nog zo te verheugen op het Lieke bashen!
[afbeelding]
en amanda piept dat lieke brian moet laten uitpraten, ja, daar is ze zelf ook zo goed inquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:48 schreef tipsch het volgende:
Wat een dominante hufter is Brian.![]()
![]()
"Laat me uitpraten"
quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:48 schreef gomi het volgende:
[..]
hooguit hoe diep brian hem in amanda dr hol steekt en of dennis dieper gaat bij nadia of niet
Hij wil weer de siegoloog uithangenquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:48 schreef Py het volgende:
Aha dat heeft Brian in de sofa zitten doen; broeden
En maar zemelen... normaal lullen kan 'ie niet!!quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:48 schreef tipsch het volgende:
Wat een dominante hufter is Brian.![]()
![]()
"Laat me uitpraten"
"waaacht, waaaacht"
Je hebt het grootste gedeelte gemist, misschien wel beter.quote:
Oke, dan ga ik niet teruglezen, wat dit niveau is al bedenkelijk dan wil niet weten wat ik gemist heb.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je hebt het grootste gedeelte gemist, misschien wel beter.
verstandig want het is nu nog wel te pruimenquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:52 schreef 2live het volgende:
[..]
Oke, dan ga ik niet teruglezen, wat dit niveau is al bedenkelijk dan wil niet weten wat ik gemist heb.![]()
Lieke kan Nadia nu wel goed duidelijk maken wat het niveau van Amanda is en of ze daar mee geassocieerd me wil worden.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:52 schreef farscapevr6 het volgende:
zo n nietszeggende lege ruzie dit, al 100x gezien
brengt niks nieuws in de kooi, herhalingen
doe eens wat nieuws wat leuks, heen en weer ruzies tussen de zelfde mensen hebben we wel gezien
lever eens wat nieuwe leuke intriges redactie, laat eens zien dat jjullie je centen waard zijn en schrijf een echt leuk script
bij dit woord was ie d r kwijtquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:53 schreef beequeen het volgende:
Huub tegen Amada: Hou het constructief. Dit omdat Amanda weer met haar grote schjmoel tussen een gesprek komt van Nada en Lieke.
Lieke lult ze allemaal onder de tafel, verrassend.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:53 schreef pullup het volgende:
[..]
verstandig want het is nu nog wel te pruimen
Ik denk toch dat dat niet aankomt bij Nadia. Die is echt allover haar sletje.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:53 schreef akveor het volgende:
[..]
Lieke kan Nadia nu wel goed duidelijk maken wat het niveau van Amanda is en of ze daar mee geassocieerd me wil worden.
nee hoor ban gaat dit bashen als een overwinning vieren whehehehequote:Op zondag 19 augustus 2007 20:54 schreef 2live het volgende:
[..]
Lieke lult ze allemaal onder de tafel, verrassend.![]()
Nada is zelf een slet van nixquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:54 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik denk toch dat dat niet aankomt bij Nadia. Die is echt allover haar sletje.
Dat vergeet ik iedere keer, stom he.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:55 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
nee hoor ban gaat dit bashen als een overwinning vieren whehehehe
Ze doet het uitstekendquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:54 schreef 2live het volgende:
[..]
Lieke lult ze allemaal onder de tafel, verrassend.![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:56 schreef Mearloow het volgende:
hahaha dimitri wat is het ook een lekkerding![]()
![]()
Eens.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:54 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik denk dat Nadia juist gevoelig is voor dit soort argumenten...quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:54 schreef tipsch het volgende:
[..]
Zonder overhemd is het beter.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:56 schreef Mearloow het volgende:
hahaha dimitri wat is het ook een lekkerding![]()
![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:57 schreef riri het volgende:
Als ik werkgever zou zijn zou ik Lieke meteen in mijn bedrijf willen als ze uit de Kooi kwam...hemel wat is dat kind sterk...kan alle stress om haar heen makkelijk aan....echt bewondering voor haar
Blond?quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:56 schreef 2live het volgende:
[..]
Dat vergeet ik iedere keer, stom he.![]()
Je kunt ook overdrijvenquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:57 schreef riri het volgende:
Als ik werkgever zou zijn zou ik Lieke meteen in mijn bedrijf willen als ze uit de Kooi kwam...hemel wat is dat kind sterk...kan alle stress om haar heen makkelijk aan....echt bewondering voor haar
Dimitri negeert hem compleetquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:58 schreef Py het volgende:
Nee, gaat Dennis nu een discussie beginnen tegen Dimitri
Het moet nie gekker worden![]()
Dimitri heeft dus gezegd dat hij niet snapt wat Nada met Dennix doet.quote:
Mee eensquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:57 schreef riri het volgende:
De ene leeghoofd tegen de ander...... Ik vind die Dimitri inhoudelijk ook 100 keer niets en verschrikkelijk langzaam.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:01 schreef miraculeus het volgende:
hahaha:
Dimi tegen dennis: wat is er nou jongetje, voel je je gedist door de butler?
ja als ie nou had gereageerd met; ik kom er morgen op terug bij je, 100% sowiesoquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:03 schreef akveor het volgende:
[..]
De ene leeghoofd tegen de ander...... Ik vind die Dimitri inhoudelijk ook 100 keer niets en verschrikkelijk langzaam.
Dat maakt DGK zo boeiend, het is zo snel, nauwelijks te volgen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:03 schreef Mearloow het volgende:
nadia noemt dennis haar vriendje en net zegt ze tegen dimitri dat ze vrijgezel is. waar is ze mee bezig?![]()
![]()
Je kan al van iemand houden na een paar dagen hoor...quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:04 schreef Mearloow het volgende:
en ze houden van elkaar? hoe kan je nou van elkaar houden na een paar weken?
ja paar biertjesquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:04 schreef akveor het volgende:
Heeft Huub vanavond gedronken...?
[afbeelding]
Hij heeft een biertje gedronken.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:04 schreef akveor het volgende:
Heeft Huub vanavond gedronken...?
[afbeelding]
Mijn neefje van 2 kan het nog volgen dit niveau....quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:05 schreef FdW het volgende:
[..]
Dat maakt DGK zo boeiend, het is zo snel, nauwelijks te volgen.![]()
![]()
Niets is wat het lijkt in dat hok.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:04 schreef Mearloow het volgende:
quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:03 schreef akveor het volgende:
[..]
De ene leeghoofd tegen de ander...... Ik vind die Dimitri inhoudelijk ook 100 keer niets en verschrikkelijk langzaam.
Gewoon geilheid meer is het niet.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:04 schreef Mearloow het volgende:
Das verliefdheidquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:05 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Je kan al van iemand houden na een paar dagen hoor...![]()
Huh... waar zag je dat ?quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:06 schreef Mearloow het volgende:
brian gaat huilen? wat is er nou weer met hem.
Huilen????quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:06 schreef Mearloow het volgende:
brian gaat huilen? wat is er nou weer met hem.
Welkom DrHquote:
Maar kan ook heel snel weer omslaan...quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:05 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Je kan al van iemand houden na een paar dagen hoor...![]()
Zullen we het maar op een Alkmaarse lach houden?quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:02 schreef tipsch het volgende:
mooi, dimitri houdt een noord-hollandse lach op z'n gezicht
Wat is er skattie?quote:
sssstttquote:
Welnne, dat niet eens, gewoon dekking, elke dag sex, doet toch niemand?!quote:
Hij houdt van nadiaquote:
alkmaar??????quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:09 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Zullen we het maar op een Alkmaarse lach houden?
Hij zal eens tv moeten maken.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:09 schreef Visual het volgende:
jammer dat brian ook niet tegen over dennis knalt
Nee?quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:09 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Welnne, dat niet eens, gewoon dekking, elke dag sex, doet toch niemand?!
quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:09 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Dennix houdt van Nadia zegt hij.
Wat een aangename verrassing u hier weer te mogen begroeten, Dr.quote:
De manier van bashen die Huub en Lieke doet is niet de mijne , ik zou lekker in de tuin gaan zittenquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:08 schreef rooie3 het volgende:
En Huub en Lieke moeten weer voor alles zorgen.de rest houd weer zijn kop dicht.Wat zou het saai zijn zonder Huub.
gezellig dom gepraat net kinderen van 12 -13 jaarquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:10 schreef DrsH het volgende:
Gezellige discussie weer op de streams
Het bashen van Huub en Lieke???? Waar heb je het overquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:11 schreef maril het volgende:
[..]
De manier van bashen die Huub en Lieke doet is niet de mijne , ik zou lekker in de tuin gaan zitten
Kom op zeg, dit is niet bashen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:11 schreef maril het volgende:
[..]
De manier van bashen die Huub en Lieke doet is niet de mijne , ik zou lekker in de tuin gaan zitten
Jijquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee?![]()
En ik ziet niet eens in dat hok![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee?![]()
En ik ziet niet eens in dat hok![]()
Ja leuk dat kan je thuis ook.Je zit daar ook om tv te maken en je krijgt betaald.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:11 schreef maril het volgende:
[..]
nu dus wel een beetjequote:Op zondag 19 augustus 2007 21:09 schreef Visual het volgende:
jammer dat brian ook niet tegen over dennis knalt
ja daar woon ik, hij ook? ik ga hem opzoekenquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:12 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Tja, je moet toch ergens op de wereld worden geschopt hè...![]()
Whahaquote:
Babe, er zitten hier heel wat luitjes uit omg. Alkmaar, waaronder ikquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:13 schreef Mearloow het volgende:
[..]
ja daar woon ik, hij ook? ik ga hem opzoeken![]()
![]()
Bashen is misschien een groot woord, alhoewel ze dit niet doen omdat ze zich zorgen maken om Nadia, maar dat tussendoor naar elkaar lachen, en handjeklapen en kusjes geven brrrrr vind ik zo walgiequote:Op zondag 19 augustus 2007 21:13 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja leuk dat kan je thuis ook.Je zit daar ook om tv te maken en je krijgt betaald.
gezelligquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Babe, er zitten hier heel wat luitjes uit omg. Alkmaar, waaronder ik![]()
't is pas de eerste dag dat ie bezig is met z'n groente en water dieet....quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:15 schreef Py het volgende:
[..]
Whaha![]()
Als je hem naast Jaap zet als de dikke en de dunne hoef je alleen Jaap een beetje te fotosoepen
wat mij betreft daarvoor nog, oh nee, ik wil nog ff lachen om Nadiaquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:15 schreef akveor het volgende:
Volgens mij durft nix dat daten niet af te zeggen omdat ie naar achter toe waarschijnlijk net zo passief is als op de streams. Geen enkel initiatief heeft ie de afgelopen 7 weken getoond. Dit moet zijn tv moment worden....... wat mij betreft kan ie daarna naar huis....
quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:16 schreef DrsH het volgende:
Hebben jullie ook zo'n last van bufferen???????
Dit vind ik toch een stuk beter aan te horen dan het ordinaire gebash van Amanda, dit lijkt bijna op een discussie.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:16 schreef maril het volgende:
[..]
Bashen is misschien een groot woord, alhoewel ze dit niet doen omdat ze zich zorgen maken om Nadia, maar dat tussendoor naar elkaar lachen, en handjeklapen en kusjes geven brrrrr vind ik zo walgie![]()
Waarom zou je je zorgen maken om iemand die je weigert te accepteren en die je op een associale manier de grond in blijft trappen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:16 schreef maril het volgende:
[..]
Bashen is misschien een groot woord, alhoewel ze dit niet doen omdat ze zich zorgen maken om Nadia, maar dat tussendoor naar elkaar lachen, en handjeklapen en kusjes geven brrrrr vind ik zo walgie![]()
Vraag een consult aan bij DrH.quote:
Hij gaat het winnenquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:16 schreef akveor het volgende:
[..]
't is pas de eerste dag dat ie bezig is met z'n groente en water dieet....![]()
en ze shirt uitlatenquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:19 schreef Lobasca het volgende:
Dimitri mag wel eens die eeuwige lelijke armband af laten..
Ik heb een wachtlijst van een half jaar maar voor sommige Cossers maak ik een uitzonderingquote:
Zodra B en A hun schjmoel houden stijgt het niveau...quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Dit vind ik toch een stuk beter aan te horen dan het ordinaire gebash van Amanda, dit lijkt bijna op een discussie.
Daar ben ik nu zo benieuwd naar, wat zou jij hem adviseren te doen?quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:19 schreef DrsH het volgende:
Wat een lullo die Dennix die wordt echt in de zeik genomen nu
hehehe ik hoorde em ook, moest ff gniffelenquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:19 schreef maril het volgende:
Pas op Jaap ik heb je hoog zitten maar Mart nog hoger.
ook van spreekangstquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:20 schreef tipsch het volgende:
[..]
cool, heeft hij vast ook last van ontbindingsangst![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:19 schreef maril het volgende:
Huub doet het nu voor hem.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:21 schreef maril het volgende:
[..]
Daar ben ik nu zo benieuwd naar, wat zou jij hem adviseren te doen?
preventief ruimenquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:21 schreef maril het volgende:
[..]
Karakter tonen maar wat als je dat niet hebtquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:21 schreef maril het volgende:
[..]
zonder smiley's?quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:20 schreef DrsH het volgende:
[..]
Ik heb een wachtlijst van een half jaar maar voor sommige Cossers maak ik een uitzondering
Zet me maar vast op de wachtlijst, als ik over 6 maanden nog kijk denk ik dat ik zeker hulp nodig hebquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:20 schreef DrsH het volgende:
[..]
Ik heb een wachtlijst van een half jaar maar voor sommige Cossers maak ik een uitzondering
quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:20 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zodra B en A hun schjmoel houden stijgt het niveau...![]()
Ik vind armbanden bij mannen leuk behalve bij Dennis.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:19 schreef Lobasca het volgende:
Dimitri mag wel eens die eeuwige lelijke armband af laten..
Zeggen dat Nadia een end op moet donderen met haar eeuwige gezeurquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:21 schreef maril het volgende:
[..]
Ophokken die lullo.quote:
Je valt op mannen met overgewicht?quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:19 schreef maril het volgende:
Die Dimitri draagt, staat hem ook niet... mijn meningquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:22 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik vind armbanden bij mannen leuk behalve bij Dennis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |